Dat is inderdaad niet relevant. De Kuip zal altijd een belangrijk deel van de geschiedenis en daarmee de identiteit van Feyenoord zijn. Ik ken iemand die het Oosterpark Stadion op zijn rug heeft laten zetten toen de laatste wedstrijd er al gespeeld was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hierdoor heb ik ook totaal geen "gevoel" bij de vraag 'maar wat als Feijenoord dadelijk een nieuw stadion heeft?' die mensen nog weleens stellen
Nee, zo zijn ze niet gekozen.. Je zou kunnen stellen dat het wel een manier is om "geen woorden maar daden" kracht bij te zetten
wat een lekkere buik. jammer van die tattoosquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:43 schreef Lastpost het volgende:
Natasha Kai
[ afbeelding ]
"Kai is also known for having 19 tattoos, one of which being a “sleeve” on her right arm. She is a member of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints."
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Man City fan die er heilig van overtuigd was dat Kaka naar zijn club zou komen!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moet'ie ook denken, wat moet je er anders van makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:44 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
die blik in z'n ogen ook, alsof hij lijkt te denken: "ach ja, wat maakt het ook uit"
Ik heb een tatoo op mijn arm daar ook op gebaseerd, apart dat lettertype, je ziet het niet vaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:02 schreef sjimz het volgende:
Marco staat ook bekend als levend schilderij!
quote:
Lul niet man, dat is die gast van Animal planetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb een tatoo op mijn arm daar ook op gebaseerd, apart dat lettertype, je ziet het niet vaak.
[ link | afbeelding ]
Je ziet het niet zo goed op deze foto, maar het is de enige die ik hier heb.
Ik heb heel wat black outs in mijn leven, maar een hele baan bij animal planet vergeten is een hele prestatiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lul niet man, dat is die gast van Animal planet![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb heel wat black outs in mijn leven, maar een hele baan bij animal planet vergeten is een hele prestatie
Hier het artikel erbij uit the Sun.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Kaka tatt bungle of Blues fan
A BUNGLING Manchester City fan had “Kaka” tattooed on his chest — then the star shunned his beloved club.
Christopher Atkinson, 25, was so confident the Blues would land the AC Milan ace in a record £100million deal last month that he secured his signature permanently.
But he was forced into a cover-up when the Brazilian decided to stay in Italy.
Christopher, of Altrincham, Cheshire, hoped his secret was safe — but his mates found out.
He said: “They haven’t stopped taking the Mick. Kaka’s one of my favourite players. I got carried away by the emotion of him coming here.
“I wanted to show off. I just hope we go for him this summer.
“It’s taken a few weeks to see the funny side. At least I have a permanent reminder of how close City came to signing him.
“I won’t get rid of it. I’ll just hang back a bit next time, hopefully for someone like Lionel Messi from Barcelona.”
The barman and TV extra, who was in Nike ads with Wayne Rooney and Fernando Torres, added: “I’m having a Robinho tattoo next.”
quote:
geen idee. zlatan tattoo zoeken bij google afbeeldingen geeft alleen dit plaatje van een ballenjongen met een tattoo op zijn arm.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:52 schreef Sven92 het volgende:
Zlatan Ibrahimovic heeft toch ook tattoo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |