Keltie echt vette shitquote:Op vrijdag 18 april 2008 06:57 schreef Keltie het volgende:
Zo, gisteren weer een afspraak gehad:
[ afbeelding ]
Revolvers en Kuip af. Nu nog wat frutseltjes boven De Kuip en dan de rest eromheen schaduwen
Zo dus ongeveer (sinds gisteren):quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Keltie echt vette shitDie revolvers vind ik zeeeeeerr geslaagd en ik ben benieuwd als de Kuip helemaal af is incl frutseltjes en schaduw
Post ik net in het tattootopic een reactiequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo dus ongeveer (sinds gisteren):
[ afbeelding ]
De Kuip is voor altijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fuck man, en dan spelen ze over tien jaar in een ander stadion.![]()
Zit je daar met je oudere huid (met daaronder waarschijnlijk een stuk meer vet) met daarop een voetbalstadion waar geen voetbal meer in wordt gespeeld.![]()
Maar ja, je bent tenminste fan van je club.
Kuip = Feijenoord = Voor Altijd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:14 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Fuck man, en dan spelen ze over tien jaar in een ander stadion.![]()
Zit je daar met je oudere huid (met daaronder waarschijnlijk een stuk meer vet) met daarop een voetbalstadion waar geen voetbal meer in wordt gespeeld.![]()
Maar ja, je bent tenminste fan van je club.
Lees even terug schreeuwjood.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef w00h00 het volgende:
Deze topic gaat over voetballers met een tattoo en aan het non-atletische lichaam van Keltie is te zijn dat hij in een bier team nog niet mee kan draaien, dus zoek ff een andere topic.
En dat beslis jij? Kan makkelijk in dit topic hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:20 schreef w00h00 het volgende:
Deze topic gaat over voetballers met een tattoo en aan het non-atletische lichaam van Keltie is te zijn dat hij in een bier team nog niet mee kan draaien, dus zoek ff een andere topic.
De topic heet toch; Centraal tattoo bij voetballers topic, nou dan verwacht ik dat hier ook! Daarnaast is het erg verwarrend dat Kelkie zijn tattoo's er doorheen gooit, want telkens denk ik dat het het lichaam van Christiano Ronaldo is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dat beslis jij? Kan makkelijk in dit topic hoor.
wie zegt dat Keltie geen voetballer is?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De topic heet toch; Centraal tattoo bij voetballers topic, nou dan verwacht ik dat hier ook! Daarnaast is het erg verwarrend dat Kelkie zijn tattoo's er doorheen gooit, want telkens denk ik dat het het lichaam van Christiano Ronaldo is.![]()
Zijn figuurquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wie zegt dat Keltie geen voetballer is?
Vorige week nog 2 wedstrijden gespeeld en gewonnenquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zijn figuur![]()
Hij zou nog wel de keeper van Volendam kunnen zijn, maar met die tattoo's denk ik het stiekem toch niet.
[ afbeelding ]
Een teamgenoot heeft z'n achternaam op zn rug getatooeerd. Ik vroeg nog of ie er ook een nummer onder ging zetten, dan was het net echt. Vond ie niet leuk...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, z'n eigen naam en geboortedatum![]()
![]()
![]()
Te diep in het glaasje gekeken zeker.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Een teamgenoot heeft z'n achternaam op zn rug getatooeerd. Ik vroeg nog of ie er ook een nummer onder ging zetten, dan was het net echt. Vond ie niet leuk...
Alcides had toch ook een spelfout in/op/aan/bij z'n tattoo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:35 schreef sjimz het volgende:
Je hoeft dus niet over een opleiding te beschikken wil PSV je contracteren
Inclusief het tekenen/ ontwerpen zal ik nu ergens rond de E2000,- a 2200,- zitten gok ik.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
Of Lazovic kan zelf geen Engels en die tattooboer had zoiets van 'als ie er maar gelukkig mee is'
En @ Keltie: respect![]()
Misschien een onbeleefde vraag, maar hoeveel was je er in totaal aan kwijt?
Ik was vorig jaar van plan om het wapen van Amsterdam op mn arm te zetten (niet eens zo groot), en dat kostte al gauw 500 euro. Wel leuk allemaal, maar dat had ik er dus niet voor over
kun je een aardig 2e hands-autootje voor kopen zeg maar !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:07 schreef Keltie het volgende:
Inclusief het tekenen/ ontwerpen zal ik nu ergens rond de E2000,- a 2200,- zitten gok ik.
Heb nu een afspraak of 7 gehad en ongeveer E360 per afspraak (soms wat minder omdat'ie dan de 3uur niet vol heeft gemaakt).
Totaal zal dus op zo'n E2500,- komen (12 Augustus laatste afspraak). Dan is het ook wel mooi geweest, aangezien er ook nog zo'n E1500,- op m'n arm zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |