quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef E.T. het volgende:
Die prima's zijn leuk
Ik heb trouwens nepperds (klompmodel) van Bristolmaar die lopen ook geweldig. Heb ze echt heel vaak aan omdat ze zo lekker zitten.
Wil nog op zoek naar Mary Jane's ook. Maar ik kom ze maar nergens tegen in winkels hier(net als die prima's.. heb ik ook nog nergens gezien)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nee niet dus ik heb gewone geprobeerd maat 39 pasten prima, ik heb t model relief besteld en die zijn 2 cm te groot![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Helaas, de modellen vallen allemaal anders. Maar check mijn tabelletje voor de Prima's.
Ik vond online ook nog een officiele 'sizing chart' die je kunt uitprinten zodat je je voet erop kunt zetten:
http://solecentral.com.au(...)ocs_sizing_chart.pdf
Voor welk model Crocs dit geldt staat er niet bij. Er wordt wel gezegd dat het normaal is als je voor en achter een cm. overhoudt, ze horen ruim te zitten. Maar dat lijkt me voor de Prima's niet handig, die glippen dan uit!
In die kleuren en bruinig hingen ze ook bij perrysport.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij Perrysport.nl kun je de Mary Janes trouwens online bestellen in zwart en groen.
De meest gangbare maten zijn wel uitverkocht alleen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij Perrysport.nl kun je de Mary Janes trouwens online bestellen in zwart en groen.
Ik ook! Ik durf ze niet online te bestellen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:27 schreef JacMar het volgende:
Ben benieuwd of mijn prima's nog bezorgd worden deze week![]()
![]()
Je doet je naam in iedergeval eer aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik twijfel. Ik vind ze echt graflelijk en krijg er platvoeten in. Maar ja. ze lijken me wel vreselijk handig op vakantie, bijvoorbeeld. En voor naar het strand. Ze zijn denk ik praktischer dan slippers... want ze blijven veel beter zitten en beschermen je voet beter.
Moeilijk, moeilijk.
Hoe vallen ze? Groot, klein of normaal? Ik wil ook een paar Capri's bestellen, ik heb beach crocs maat W6-8 en die zijn eigenlijk net iets te groot...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef octopussy het volgende:
Oeh mijn Capri's zijn binnen![]()
ze zitten heerlijk, en dempen heel erg goed. Ik vermoed dat ik hier lang op kan lopen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
zie post Crocs schoenen. Een nieuwe trend? #2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe vallen ze? Groot, klein of normaal? Ik wil ook een paar Capri's bestellen, ik heb beach crocs maat W6-8 en die zijn eigenlijk net iets te groot...
Dit zijn de neppers:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Kadoc het volgende:
Wat zijn Crocs schoenen? Is dat een merk of wat?
Ach, vrouwen die dat dragen zullen nooit kunnen zeiken over jouw slechte kledingsmaak. Dus het heeft voordelen!quote:
Dat mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, vrouwen die dat dragen zullen nooit kunnen zeiken over jouw slechte kledingsmaak. Dus het heeft voordelen!
Ken je de Uggs nog? die waren ook al vreselijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef Kreator het volgende:
Dit moet toch wel één van de meest kansloze 'trends' ooit zijn.
Die zijn leuk zeg!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef octopussy het volgende:
ze zitten heerlijk, en dempen heel erg goed. Ik vermoed dat ik hier lang op kan lopen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Vorig jaar zouden deze Kansloze gevallen ook al een trend worden..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef Kreator het volgende:
hoeveel heb je voor die dingen betaald...,ik betaal voor echte havaianas ¤ 17,-quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef octopussy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
'Echte Havaianas' kosten nog geen 5 euro in brazillie. en hier betaal je er 17 voor. kan je ze in de wasmachine gooien als ze vies zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef MissSunshineee het volgende:
hoeveel heb je voor die dingen betaald...,ik betaal voor echte havaianas ¤ 17,-
En die gaan heel lang mee!
Bijzondere bandjes, wat moet ik daar onder verstaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Havaiana's zijn teenslippers. Maar dan van een bepaald merk met bijnzondere bandjes ofzo. Ik vind er niks aan
Ik heb crocs gekocht omdat ik in de zorg werk. Ik zie het niet als een trend. Trouwens, de slipper-varianten (teenslippers) vind ik erg normaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Opzoutvaatje het volgende:
Crocs.....*zucht*
Waarom lopen we altijd meteen Amerikaanse trends aan. Ik zag ze een paar weken geleden in een Oprah-aflevering, je kan ze ook versieren ofzo...
Op de rommelmarkt zag ik 3 van die vrouwen(rond de 50) met versierde crocsEcht van die Versier-de-crocs-hobbyclub-vrouwen dat soort typesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:09 schreef Opzoutvaatje het volgende:
Crocs.....*zucht*
Waarom lopen we altijd meteen Amerikaanse trends aan. Ik zag ze een paar weken geleden in een Oprah-aflevering, je kan ze ook versieren ofzo...
2,50!!..,ik ben zelf in brazilie geweest..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Echte Havaianas' kosten nog geen 5 euro in brazillie. en hier betaal je er 17 voor. kan je ze in de wasmachine gooien als ze vies zijn?
Dat soort schoenen zijn het ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:13 schreef jelleruben het volgende:
Tevens is het voor mij een uitkomt, omdat ik zelf niet met slippers kan lopen.... (handicap)
Wat precies is er vreemd aan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor rare reactie![]()
Je zegt tegen iemand met een handicap die op Crocs loopt, dat het DAT soort schoenen zijn. Dat komt bij mij over alsof je zegt dat het gehandicapten-schoeisel is. Maar ik zal het best verkeerd hebben begrepen.quote:
Ja leg eens uit???? wat bedoel je ermee???quote:
Tja dat is een kan soms een moeilijke keuze zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel iets voor de zomer, eigenlijk, denk ik... weet alleen nog niet welke:
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik vind het alleen geen vreemde opmerking.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je zegt tegen iemand met een handicap die op Crocs loopt, dat het DAT soort schoenen zijn. Dat komt bij mij over alsof je zegt dat het gehandicapten-schoeisel is. Maar ik zal het best verkeerd hebben begrepen.
Wat bedoelde je dan met je opmerking?
Hallo!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef jelleruben het volgende:
[..]
Ja leg eens uit???? wat bedoel je ermee???
Ik denk dat je zin nog wat woorden mist, maar wat ik eruit kan halen: Ja, ik vind het debiele schoenen, en ik vind ook dat ik die mening best mag geven. Jij mag ook best zeggen dat je het mooie schoenen vindt hoor, daar zal ik niet boos over worden.quote:Of vindt je eigen menig zo belanrijk (dus die schoenen stom lelijk enzo(wat de meeste mensen vinden)) dat je de mensen die de Crocs wel grappig, leuk en handig vinden, een rare opmerking gaat plaatsen....
Ben het met je eens, vind ze zelfs lomp.quote:
en dat zijn ze ookquote:
luierd :pquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef warrel het volgende:
Yeah!
Ik durf ze niet te bestellen, ik pas ze liever eerst..Woon je niet in de buurt van Delft?!
Ach toe zeg, anders neem je het even heel serieus. En inderdaad, die schoenen zien er niet uit.. en waarom moet men anders reageren als iemand zegt gehandicapt te zijn. Bedoel.. nou en @ handicap.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
En door deze statement scheer je dus een hoop mensen over een kam, want hoeveel mensen die in de zorg werkzaam zijn, dragen crocs? Zijn die dan ook allemaal gehandicapt?
Echt waar?!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
luierd :p
tram 1 naar het centrum van Den Haag, kan je ze overal krijgen.
* gpf gaat hier compleet mee accoord!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Burbujas het volgende:
Ik vind die dingen afschuwelijk!
Ik ben vandaag in de Haagse Bluf geweest, en ze hadden er helemaal geen Crocs.. Wel een andere winkel gevonden (in de Schoolstraat) waar ze er veel verkochten. Maar geen Prima's. En de winkelmeneer zei dat ie ook nog niet wist wanneer er überhaubt nieuwe komen. Ze zijn op, overal. Ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef CaLeX het volgende:
wel ff zoeken hey
(op de haagse bluf zullen ze wel liggen, en anders in de tram blijven zitten, want op scheveningen liggen ze zeker in de passage, bij die outdoor winkel.)
Ja bij Bovendeert in Oosterhout paar weken terug en toen heb ik ze niet meegenomen.Nu spijt van natuurlijk want kan ze nu nergen meer vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef xxjosjex het volgende:
Heeft iemand de prima's al in een winkel gezien??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
voor degenen die echte te duur vinden of eerst willen proberen of ze niet zweten ofzo (hoewel het materiaal iets anders kan zijn en dus niet helemaal vergelijkbaar) Volgende week voor 3,49 bij Action:
[afbeelding]
Mmm das balen!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja bij Bovendeert in Oosterhout paar weken terug en toen heb ik ze niet meegenomen.Nu spijt van natuurlijk want kan ze nu nergen meer vinden![]()
Waar dan? Ik wil die roze met bruine Capri's wel eens passen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in de Haagse Bluf geweest, en ze hadden er helemaal geen Crocs.. Wel een andere winkel gevonden (in de Schoolstraat) waar ze er veel verkochten. Maar geen Prima's. En de winkelmeneer zei dat ie ook nog niet wist wanneer er überhaubt nieuwe komen. Ze zijn op, overal. Ofzo.
Maar over 2 weken, ongeveer, zou er in Den Haag dus ook een officiële Crocswinkel komen. Ik ben benieuwd![]()
Zou zoiets nou ook ergens officieel aangekondigd worden (op de site ofzo), vind dat je met dat soort dingen het maar net moet weten of horen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in de Haagse Bluf geweest, en ze hadden er helemaal geen Crocs.. Wel een andere winkel gevonden (in de Schoolstraat) waar ze er veel verkochten. Maar geen Prima's. En de winkelmeneer zei dat ie ook nog niet wist wanneer er überhaubt nieuwe komen. Ze zijn op, overal. Ofzo.
Maar over 2 weken, ongeveer, zou er in Den Haag dus ook een officiële Crocswinkel komen. Ik ben benieuwd *O*
Dat zilveren/grijzige ding, past dat wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hier de beloofde foto's van mijn nieuwe Crocs:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, gelukkig. Ik vond ze ook al een beetje gek zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef Jojogirl het volgende:
Op de foto ziet het er een beetje moeilijk uit omdat ik met m'n voeten op de rand van de tafel zat en tegelijk een goede foto probeerde te maken, maar ze zitten lekker (heb er wel nu alleen binnen op gelopen, buiten is me nog te koud af).
Die vind ik echt supercool. Heb ook ooit zo'n model gehad van Mega moks (ofzo)...DIe liepen ook heerlijk!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Janena het volgende:
Op amerikaanse sites zag ik de sassari met hak...hier nog niet te krijgen vrees ik?
[afbeelding]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:02 schreef Sjechov het volgende:
Ze zijn lomp, lelijk etc...
Maaaaar o wat lopen ze lekker en wat zijn ze makkelijk!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:01 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder heeft alweer vier Jibbitz gekocht a 2.50 per stuk...
Er is mij verteld dat ze geen neppers meer in de verkoop mogen gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef schatje het volgende:
Bij de Action liggen ze weer volop. De nepperds dan, voor de prijs van 4 euro.
Bij de Action? Ik heb ze vanochtend gezien. Vorig week was het schap op enkele paren helemaal leeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Er is mij verteld dat ze geen neppers meer in de verkoop mogen gooien.
o.a. ja..het is mij verteld door een collega..je ziet ze echt overal..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Action? Ik heb ze vanochtend gezien. Vorig week was het schap op enkele paren helemaal leeg.
Ik zie ze amper op straat. Ik was gisteren in Amsterdam en heb er regelmatig opgelet. Een enkeling droeg ze. Niks hype... of DURFT niemand...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Er is mij verteld dat ze geen neppers meer in de verkoop mogen gooien.
Er is een ware crocshype ontstaan. beetje jammer vind ik het.
Heb ze vandaag volop gezien en in alle kleuren. (Perry sport, Bakker sport - Zoetermeer)... Moet zeggen dat het wel heerlijk aanvoelt en lekker loopt, maar mén wat zijn die dingen lelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
De celebs dragen ze ook:
Teri Hatcher en dochter:
[afbeelding]
Makena, dochtertje Helen Hunt:
[afbeelding]
Ben Affleck's dochter Violet:
[afbeelding]
Rosie O'Donnell:
[afbeelding]
Nicole Appleton en Faith Hill:
[afbeelding]
Jared Leto:
[afbeelding]
Tori Spelling koopt ze voor de kleine:
[afbeelding]
http://www.originalbrands.nl/index.php?cPath=59_70quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Janena het volgende:
Op amerikaanse sites zag ik de sassari met hak...hier nog niet te krijgen vrees ik?
[afbeelding]
Shut up!! Mijn oppas kindjes hebben ze, en voor kinderen zijn ze zo lief..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind ze verschrikkelijk. En een ieder die ze draagt mag wat mij betreft Gegen die Mauer!
Doe ff normaal zeg. Blijf dan gewoon weg uit dit topic!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die niet alleen Crocs dragen maar ook "Jibbitz" erin proppen verdienen niet alleen het executiepeleton maar ook het eeuwige hellevuur daarna.
Je fotoboek verklaart genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Blijf dan gewoon weg uit dit topic!
Ik heb gisteren in Orlando een paar oranje Mary Janes gekocht en ze lopen inderdaad erg lekker. Ik vond het teenslipper model (Athens) echt niet lekker zitten (ik hou gewoon niet van teenslippers!) en de Cleo's vond ik mooi, maar die waren veel te smal voor mijn voeten.
Yep.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mooi, Crocs passen dus perfect in mijn profiel?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee. Want ik draag geen badstoffen badkleding of nachthemden of balleknijpers dus ik ben wel koel.
En Crocs zijn kut.
En over 3 jaar zal je terugkijken en denken: kut, die gozer van Fok had dat toen al door en ik wilde niet luisteren.
Flikker op, teringhoofd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee. Want ik draag geen badstoffen badkleding of nachthemden of balleknijpers dus ik ben wel koel.
En Crocs zijn kut.
En over 3 jaar zal je terugkijken en denken: kut, die gozer van Fok had dat toen al door en ik wilde niet luisteren.
Ik reed zomer vorig jaar door Zweden en daar liepen ze ook allemaal erop. Nu is het beeld dat ik van Zweedse vrouwen had helemaal verstoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef Kreator het volgende:
Sterktequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:06 schreef Kadoc het volgende:
Ik zag vandaag twee mensen ermee lopen. [afbeelding]
I take that back! Ik fietste langs de Laan van Meerdervoort en zag een paar mensen met Crocs. Van een rock chick tot een hippe moeder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef cinnamongirl het volgende:
...ik zie ze hier in Den Haag ook niet veel, echter wel meer in de buitenwijken zeg maar...
Oh ja hoor mevrouw de bi met haar crocsquote:
En doe je dat voor of na het krassen?quote:Ik ga vandaag in Leeuwarden kijken naar een paar donkerbruine.
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
I take that back! Ik fietste langs de Laan van Meerdervoort en zag een paar mensen met Crocs. Van een rock chick tot een hippe moeder.
Toen fietse ik de Fahrenheitstraat binnen en....keek recht tegen de gevel van de gloednieuwe allereerste dedicated Crocs store in Nederland. Deze is vorige week net geopend.
Ik ben even naar binnen gegaan....
Ze hebben álle Crocs!!!
Tot 31 mei is er een actie waar je een gadget en een leuke tas bij aankoop van een paar Crocs krijgt.
Crocs Store Den Haag
Fahrenheitstraat 553
Den Haag
T: 070-3645050
NP, ik dacht ik gooi het in de groep want er is nergens, althans niet online, een aankondiging van de opening gedaan!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh ja hoor mevrouw de bi met haar crocs
[..]
En doe je dat voor of na het krassen?
Helaas, dat mag ik niet van mijn moeder na 20:00-en.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Miam het volgende:
[..]14 jarig pubertje.. ga buiten spelen ofzo.
Does it get any worse?quote:Dat ik bi ben en van crocs houd
Nee ik heb geen CrocsTM natuurlijkquote:wil niet zeggen dat ik van jouW kaliber ben.
Ja 18-jarige moeders: een garantie voor een succesvolle opvoeding.quote:Ik ben moeder van een vierjarige die meer fatsoen in zich heeft dan jij ooit zult hebben.
Wel als je getrouwd bent.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Helaas, dat mag ik niet van mijn moeder na 20:00-en.
[..]
Does it get any worse?
[..]
Nee ik heb geen CrocsTM natuurlijk
[..]
Ja 18-jarige moeders: een garantie voor een succesvolle opvoeding.
COOL! Dat is maar 15 minuten fietsen vanaf mijn huis, ik ga van de week ff kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
I take that back! Ik fietste langs de Laan van Meerdervoort en zag een paar mensen met Crocs. Van een rock chick tot een hippe moeder.
Toen fietse ik de Fahrenheitstraat binnen en....keek recht tegen de gevel van de gloednieuwe allereerste dedicated Crocs store in Nederland. Deze is vorige week net geopend.
Ik ben even naar binnen gegaan....
Ze hebben álle Crocs!!!
Tot 31 mei is er een actie waar je een gadget en een leuke tas bij aankoop van een paar Crocs krijgt.
Crocs Store Den Haag
Fahrenheitstraat 553
Den Haag
T: 070-3645050
Don't feed the trolls...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Miam het volgende:
[..]
Wel als je getrouwd bent.
ik ga me niet langer verlagen tot jouw niveau.
Ik ben jaloers!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
COOL! Dat is maar 15 minuten fietsen vanaf mijn huis, ik ga van de week ff kijken.
Ben wel benieuwd naar die ballerina's. De rest van de Crocs vind ik echt te lelijk voor woorden.
Pff, ja ik ben er ook geweest voor de Prima's die ze niet eens hadden.. En het stonk er heel erg naar plastic. En de winkelmeisjes waren heel niet aardig voor mequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef MissJ het volgende:
Nou, ik ben in de Crocs winkel geweest en helaas hadden ze dus niet die ballerina's en daar ging ik juist voor. De ballerina's gaan wel nog binnen komen zeiden ze, maar wanneer wisten ze niet.
Hele grote katoenen witte oma onderbroeken doe ik lekker wél aan omdat ze lekker zitten! En ook zo voor jogging broeken en ander onappetijtelijke kledingstukken. Crocs ook. Dit topic is voor Crocs-fans en als je geen fan ben mag je gewoon opsodelazerstralen. Knurft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:13 schreef karoltje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH HORRIBLE!!
Jongens kom op! Een hele grote witte onderbroek en een enorme bloemetjesjurk zitten ongetwijfeld ook heerlijk, MAAR DAT DOE JE TOCH OOK NIET AAN?????
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, kan ik echt wat mee.quote:
Nee die fotos zijn wel nuttig. Een schoen in het bosquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, kan ik echt wat mee.
Een croc in het wild tegenkomen was anders een aparte gewaarwording. Het was er maa reen en volgens mij is deze groter dan welke andere croc ook, maar dat is niet te bepale. De foto is van een meter of dertig gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Nee die fotos zijn wel nuttig. Een schoen in het bosDaar kan ik echt wat mee.
![]()
Ik vind die in 't bos tof! Al vind ik 't toffer als ik straks zelf op m'n prima's door 't bos kan huppelen..quote:Op [=http://forum.fok.nl/topic/1018660/4/50#49972332]donderdag 31 mei 2007 18:08[/url] schreef wonderer het volgende:
Twee foto's die ik een paar weken geleden heb gemaakt
http://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=7&pos=108
http://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=30&pos=66
Deze?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand nog die amerikaanse, betrouwbare webshop?
Ik kan 'm niet vinden
Stoer!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dat was 'm idd, tnx!
Zie trouwens een nieuwe 'kleur' voor Saskia daar
[afbeelding]
hebben!
En dat lees ik nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Joh, volgens mij zijn alle damesmaten daar al twee weken uitverkocht, dus je had sowieso naast de pot gepiestquote:
Deel 1 van dit topic komt ook uit 2006.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Warrior28 het volgende:
Een nieuwe trend zou ik ze niet noemen, ik heb de mijne nu denk ik ruim anderhalf jaar en ik herinner me dat ik ze vorig jaar zomer ook al veel zag. Wel hebben ze dit jaar veel meer (en leukere) kleuren. Daarmee gaan ze nu ook het schip in qua leveringen, door meer modellen en kleuren zijn ze moeilijk leverbaar.
Ik ging gisteren ook op zoek naar Mary Jane's voor mn vriendin (in het goud), niet meer te krijgen in den haag. Ik heb ze besteld bij Werkman, daar werkt famillie van me en die zouden ze binnen anderhalve week binnenkrijgen.
Action heeft nu niet echt bepaald de originele volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef watermeloentje het volgende:
bij ons op stage wordt het ook een hype, een kwart loopt er al op (en dat binnen de week sinds de 1e m had)
action had ze in de aanbieding
hup ik er ook heen
maar kon het niet over mijn hart krijgen
ze zijn zo-ho-ho lelijk!![]()
Al vind ik die ene hier boven nog wel meevallen, maar betaal die prijs daar niet voor![]()
My eyes!! My eyes!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dat was 'm idd, tnx!
Zie trouwens een nieuwe 'kleur' voor Saskia daar
[afbeelding]
hebben!
Legergroene zijn er in Almere Stad, het "oude" centrum, in hetzelfde straatje als Hans Anders, Bart Smit en zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil de Caymans nu, in zwart of legergroen, in maat W8/39.
Maar die lijken overal in Nederland te zijn uitverkocht.
Iemand tips?
Goeie reden voor echtscheiding...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind ze heerlijk lopen. Mar ik mag ze niet van mijn vrouw....
Jeetje, trek het je niet zo aan, zeg. Pfff. En dit topic is niet exclusief voor crocs-fans, althans, dat staat er niet boven bij mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hele grote katoenen witte oma onderbroeken doe ik lekker wél aan omdat ze lekker zitten! En ook zo voor jogging broeken en ander onappetijtelijke kledingstukken. Crocs ook. Dit topic is voor Crocs-fans en als je geen fan ben mag je gewoon opsodelazerstralen. Knurft.
Ai, ga dan direct na opening, want het wordt zo druk dat je je kont niet kunt keren....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, dan ga ik morgen wel. Thanks!
ik ga denk ik ook even langs morgenochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ai, ga dan direct na opening, want het wordt zo druk dat je je kont niet kunt keren....
In dat geval mag jij ze hoor, zo graag wil ik ze nou ook wel weer niet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie ons al daar, het laatste paar Crocs uit elkaars handen rukkend!
En je kan de rest ook begrijpen dat ze gewoon lekker lopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Greatmarked het volgende:
Ik snap een aantal posters in dit topic wel hoor.
vreselijk lelijke 'schoenen', maarja, ieder zn smaak
Ik ben er woensdag geweest, en toen hadden ze geen prima's. Ik moest zelfs aan een mederwerker uitleggen dat de mary jane's ECHT niet de prima's waren. Toen heeft ie een folder er bijgehaald en kon ik hem vertellen welke nou de prima's warenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef warrel het volgende:
Als ze Prima's hebben, zou je dat dan aub willen posten?
Dan ga ik volgende week ook even kijken. Moet nu hard tentamen leren enzo..
Oh bummer.. Ik durf ze ook niet echt via internet te bestellen. Als ze niet passen heb je weer zo'n gedoe..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik ben er woensdag geweest, en toen hadden ze geen prima's. Ik moest zelfs aan een mederwerker uitleggen dat de mary jane's ECHT niet de prima's waren. Toen heeft ie een folder er bijgehaald en kon ik hem vertellen welke nou de prima's warenDus volgens mij nog geen prima's binnenkort in Den haag
Ze zijn via i-net niet eens te krijgen, althans niet in normale maten (W8,W9,W10).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh bummer.. Ik durf ze ook niet echt via internet te bestellen. Als ze niet passen heb je weer zo'n gedoe..![]()
Groot genoeg zeker weten, ik heb maat 42 en heb zelf ook maat W10quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef BettyR het volgende:
Ik heb schoenmaat 41/42, zou een W10 dan groot genoeg zijn (Mary Janes)?
En dan vergeet je nog de douanerechten en belastingen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Klopt het dat de verzendkosten vanuit de VS altijd zo ontzettend hoog zijn? Ik dacht bij Shoebuy.com goedkoop uit te zijn, maar met $30 verzendkosten wordt het toch wel een duur grapje
Ja, die hebben ze allemaal...en het is net allemaal aangevuld! Ze hebben dus alles behalve de Prima's. Maar het gaat zó allejezus hard. Je zou eigenlijk morgenochtend voor de deur moeten staan vrees ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hebben ze bij die winkel in Den Haag ook sandalen/slippers? (zoals de cleo en capri)
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze allemaal...en het is net allemaal aangevuld! Ze hebben dus alles behalve de Prima's. Maar het gaat zó allejezus hard. Je zou eigenlijk morgenochtend voor de deur moeten staan vrees ik.
Goh, what do you know. Ik heb precies dezelfde gekochtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn echt leuk (chocolate Mary-Janes), minder lomp dan ik dacht. Maar ik heb dan ook maar maat W7.
Heb net een eind erop gelopen, ze lopen heerlijk!!!! En geen zweet- of stinkpootjes.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, what do you know. Ik heb precies dezelfde gekocht
Ik wou eigenlijk bruine caymans, maar die hadden ze niet meer. En toen ik deze aanhad, vond ik ze eigenlijk ook wel leuk. Wat je zegt, ze zijn wat minder lomp (rondere neus).
Ze zitten wel echt heeeeeel lekker
Welke? De Caymans en Mary Janes in bruin kun je in best veel maten krijgen op crocs.nl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:49 schreef Miam het volgende:
Ik ben nog steeds hopeloos op zoek naar een paar bruine..
Iemand die mij kan tippen?
De Mary Janes..quote:Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Welke? De Caymans en Mary Janes in bruin kun je in best veel maten krijgen op crocs.nl.
Maar ook in de winkel in Den Haag waren ze er eergisteren nog volop.
Zou het veel kosten om ze te versturen? Anders wil ik wel een keer een paar voor je halen, ik woon er redelijk in de buurt.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef Miam het volgende:
[..]
De Mary Janes..
Toch maar eens op internet kijken dan.
Kon ze in Leeuwarden niet meer in die kleur vinden.
Den Haag is nogal een stukkie rijden vanaf hier.. helaaas.
Oh, dat zou wel ideaal zijn zegquote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou het veel kosten om ze te versturen? Anders wil ik wel een keer een paar voor je halen, ik woon er redelijk in de buurt.
*gaat duimen... Ik vind ze geweldig! Ik laat ze meenemen uit VS door vriendliefquote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef E.T. het volgende:
Grrrr.. Probeer al de hele dag te bestellen en met iDeal te betalen, maar de postbank ligt er al zo'n beetje de hele dat uit
Heb trouwens wel die roze-camouflage voor kleine meisjes besteld voor m'n dochter(en nu maar hopen dat ze ongeschonden door de douane komen)
Op welke site bestel jij dat je met Ideal kunt betalen?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef E.T. het volgende:
Grrrr.. Probeer al de hele dag te bestellen en met iDeal te betalen, maar de postbank ligt er al zo'n beetje de hele dat uit
Die voor Saskia heb ik in Amerika besteldquote:Op zondag 3 juni 2007 21:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Op welke site bestel jij dat je met Ideal kunt betalen?
PM maar als je daar behoefte aan hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 20:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel ideaal zijn zeg
Ik weet alleen niet hoeveel verzenden kost...
Ik houd mij aanbevolen.
Ja idd die heb ik ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef E.T. het volgende:
De linker crocs zijn trouwens 'seafoam'-kleur. Veel mooier dan op de siteBeetje grijs/groen/turquoise.
Mooi kleurtje![]()
Ja een Hema-oma-onderbroek zit ook lekker en je benen en doos niet scheren voelt ook lekkerder als het wel doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En je kan de rest ook begrijpen dat ze gewoon lekker lopen?
Op kantoor nog welquote:Op maandag 11 juni 2007 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag op kantoor rondgerend op mijn roze Mary Jane's.![]()
Iedereen vond ze echt verschrikkelijk lelijk!
jij hebt ze dus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:53 schreef erwindeheld het volgende:
Bwahahahaha wat een immens lelijke apparaten. "Jaaa ze zitten zoooooooo lekker ".
Ik ben ambtenaar, dan kan dat best.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Op kantoor nog welAls ik jouw chef was zou ik je naar huis sturen om representatieve kleding aan te trekken
![]()
En je draagt Crocks.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar, dan kan dat best.
quote:
Maar anders had ik mijn hardloopschoenen wel aan willen doen hoor, ik ben de rotste niet.
Kloptquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef E.T. het volgende:
Sjeen, ik zie trouwens op crocs.nl een hele store in jouw stad![]()
Ik wacht nog steeds op eentje in R'dam
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef xxjosjex het volgende:
Ik heb gevraagd voor de Prima's, maar die hebben een levertijd van 8 tot 10 weken, dus daar beginnen ze niet aan zeiden ze....Beetje jammer...
Mhehehehe, mini-MUUS wil mij ook aan de Crocs hebben. Zij heeft fuchsia Mary Janes inclusief bloemetjes en beestjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef E.T. het volgende:
Saskia heeft nu een paar uit China en een paar uit Canada, mijnes komen uit China.
Mijne komen uit Roemenië. Zou het uitmaken?quote:
hahahaha ik ben bij lange na nog geen 30quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef ThomazZ87 het volgende:
haha wat een nerd-rage is dit![]()
ik werk in n supermarkt en daar zie ik er alleen lelijke vrouwen van boven de 30 in lopen![]()
Ik wilde ook al gaan roepen dat ik nog geen 30 benquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahaha ik ben bij lange na nog geen 30
Leuk! Ook weer eens een ander model! Lopen ze goed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Janena het volgende:
mijn outdoor crocs:
Volgens mij heb ik op de crocs site die hielbandjes ook los zien staan... geen idee of je die ook gewoon aan andere crocs kan maken eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
je went aan de 'lompheid'. Ik vond ze eerst ook te lomp, maar nu ik er vaker op loop (ja ze lopen dus echt lekker!) vind ik ze steeds leuker. Soort van aquired taste
autorijden vind ik trouwens wel wat lastig met crocs vanwege de breedte van de schoenen.
Oh en ik heb de off-roads ook gepast, maar die waren NOG lomper dan de caymans. Het verstelbare hielbandje vond ik wel heel geslaagd.
je kunt als alternatief de mary jane of ballerina proberen? die zijn best smal en sierlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb laatst even in zo'n ding gestaan (van een collega), en ja, ze zitten goehoed.
alleen jammer dat ik ze zo lomp vind
zit nu wel een klein beetje in dubio... het is volgens mij wel heerlijk als het goed warm is, en aangezien ik geen teenslippers kan dragen, en geen goeie zomerschoenen kan vinden...
ik heb hele brede voeten, dat wordt vast niksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kunt als alternatief de mary jane of ballerina proberen? die zijn best smal en sierlijk
kan jou dat nou schelen, als ze gewoon goed zitten enzo..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:05 schreef Pikkebaas het volgende:
ZIjn er trouwens veel mannen die Crocs dragen ? Ik wil ze wel voor op vakantie. Maar ik wil niet ineens als Metrosexuele man overkomen...
Mijn man heeft crocs! Hij heeft de off-roads, die staan hier ook in het topic, maar dan in het zwart met een rood bandje. Staan erg leuk, vooral onder jeans. Hij is er dol op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:05 schreef Pikkebaas het volgende:
ZIjn er trouwens veel mannen die Crocs dragen ? Ik wil ze wel voor op vakantie. Maar ik wil niet ineens als Metrosexuele man overkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |