quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:01 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder heeft alweer vier Jibbitz gekocht a 2.50 per stuk...
Er is mij verteld dat ze geen neppers meer in de verkoop mogen gooien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:33 schreef schatje het volgende:
Bij de Action liggen ze weer volop. De nepperds dan, voor de prijs van 4 euro.
Bij de Action? Ik heb ze vanochtend gezien. Vorig week was het schap op enkele paren helemaal leeg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Er is mij verteld dat ze geen neppers meer in de verkoop mogen gooien.
o.a. ja..het is mij verteld door een collega..je ziet ze echt overal..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Action? Ik heb ze vanochtend gezien. Vorig week was het schap op enkele paren helemaal leeg.
Ik zie ze amper op straat. Ik was gisteren in Amsterdam en heb er regelmatig opgelet. Een enkeling droeg ze. Niks hype... of DURFT niemand...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:40 schreef Miam het volgende:
[..]
Er is mij verteld dat ze geen neppers meer in de verkoop mogen gooien.
Er is een ware crocshype ontstaan. beetje jammer vind ik het.
Heb ze vandaag volop gezien en in alle kleuren. (Perry sport, Bakker sport - Zoetermeer)... Moet zeggen dat het wel heerlijk aanvoelt en lekker loopt, maar mén wat zijn die dingen lelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
De celebs dragen ze ook:
Teri Hatcher en dochter:
[afbeelding]
Makena, dochtertje Helen Hunt:
[afbeelding]
Ben Affleck's dochter Violet:
[afbeelding]
Rosie O'Donnell:
[afbeelding]
Nicole Appleton en Faith Hill:
[afbeelding]
Jared Leto:
[afbeelding]
Tori Spelling koopt ze voor de kleine:
[afbeelding]
http://www.originalbrands.nl/index.php?cPath=59_70quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Janena het volgende:
Op amerikaanse sites zag ik de sassari met hak...hier nog niet te krijgen vrees ik?
[afbeelding]
Shut up!! Mijn oppas kindjes hebben ze, en voor kinderen zijn ze zo lief..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind ze verschrikkelijk. En een ieder die ze draagt mag wat mij betreft Gegen die Mauer!
Doe ff normaal zeg. Blijf dan gewoon weg uit dit topic!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mensen die niet alleen Crocs dragen maar ook "Jibbitz" erin proppen verdienen niet alleen het executiepeleton maar ook het eeuwige hellevuur daarna.
Je fotoboek verklaart genoegquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Blijf dan gewoon weg uit dit topic!
Ik heb gisteren in Orlando een paar oranje Mary Janes gekocht en ze lopen inderdaad erg lekker. Ik vond het teenslipper model (Athens) echt niet lekker zitten (ik hou gewoon niet van teenslippers!) en de Cleo's vond ik mooi, maar die waren veel te smal voor mijn voeten.
Yep.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:12 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Mooi, Crocs passen dus perfect in mijn profiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |