Ja leg eens uit???? wat bedoel je ermee???quote:
Tja dat is een kan soms een moeilijke keuze zijn..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel iets voor de zomer, eigenlijk, denk ik... weet alleen nog niet welke:
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik vind het alleen geen vreemde opmerking.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je zegt tegen iemand met een handicap die op Crocs loopt, dat het DAT soort schoenen zijn. Dat komt bij mij over alsof je zegt dat het gehandicapten-schoeisel is. Maar ik zal het best verkeerd hebben begrepen.
Wat bedoelde je dan met je opmerking?
Hallo!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:44 schreef jelleruben het volgende:
[..]
Ja leg eens uit???? wat bedoel je ermee???
Ik denk dat je zin nog wat woorden mist, maar wat ik eruit kan halen: Ja, ik vind het debiele schoenen, en ik vind ook dat ik die mening best mag geven. Jij mag ook best zeggen dat je het mooie schoenen vindt hoor, daar zal ik niet boos over worden.quote:Of vindt je eigen menig zo belanrijk (dus die schoenen stom lelijk enzo(wat de meeste mensen vinden)) dat je de mensen die de Crocs wel grappig, leuk en handig vinden, een rare opmerking gaat plaatsen....
Ben het met je eens, vind ze zelfs lomp.quote:
en dat zijn ze ookquote:
luierd :pquote:Op maandag 7 mei 2007 23:20 schreef warrel het volgende:
Yeah!
Ik durf ze niet te bestellen, ik pas ze liever eerst..Woon je niet in de buurt van Delft?!
Ach toe zeg, anders neem je het even heel serieus. En inderdaad, die schoenen zien er niet uit.. en waarom moet men anders reageren als iemand zegt gehandicapt te zijn. Bedoel.. nou en @ handicap.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
En door deze statement scheer je dus een hoop mensen over een kam, want hoeveel mensen die in de zorg werkzaam zijn, dragen crocs? Zijn die dan ook allemaal gehandicapt?
Echt waar?!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
luierd :p
tram 1 naar het centrum van Den Haag, kan je ze overal krijgen.
* gpf gaat hier compleet mee accoord!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Burbujas het volgende:
Ik vind die dingen afschuwelijk!
Ik ben vandaag in de Haagse Bluf geweest, en ze hadden er helemaal geen Crocs.. Wel een andere winkel gevonden (in de Schoolstraat) waar ze er veel verkochten. Maar geen Prima's. En de winkelmeneer zei dat ie ook nog niet wist wanneer er überhaubt nieuwe komen. Ze zijn op, overal. Ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:34 schreef CaLeX het volgende:
wel ff zoeken hey
(op de haagse bluf zullen ze wel liggen, en anders in de tram blijven zitten, want op scheveningen liggen ze zeker in de passage, bij die outdoor winkel.)
Ja bij Bovendeert in Oosterhout paar weken terug en toen heb ik ze niet meegenomen.Nu spijt van natuurlijk want kan ze nu nergen meer vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:33 schreef xxjosjex het volgende:
Heeft iemand de prima's al in een winkel gezien??
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:50 schreef E.T. het volgende:
voor degenen die echte te duur vinden of eerst willen proberen of ze niet zweten ofzo (hoewel het materiaal iets anders kan zijn en dus niet helemaal vergelijkbaar) Volgende week voor 3,49 bij Action:
[afbeelding]
Mmm das balen!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja bij Bovendeert in Oosterhout paar weken terug en toen heb ik ze niet meegenomen.Nu spijt van natuurlijk want kan ze nu nergen meer vinden![]()
Waar dan? Ik wil die roze met bruine Capri's wel eens passen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in de Haagse Bluf geweest, en ze hadden er helemaal geen Crocs.. Wel een andere winkel gevonden (in de Schoolstraat) waar ze er veel verkochten. Maar geen Prima's. En de winkelmeneer zei dat ie ook nog niet wist wanneer er überhaubt nieuwe komen. Ze zijn op, overal. Ofzo.
Maar over 2 weken, ongeveer, zou er in Den Haag dus ook een officiële Crocswinkel komen. Ik ben benieuwd![]()
Zou zoiets nou ook ergens officieel aangekondigd worden (op de site ofzo), vind dat je met dat soort dingen het maar net moet weten of horen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:41 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in de Haagse Bluf geweest, en ze hadden er helemaal geen Crocs.. Wel een andere winkel gevonden (in de Schoolstraat) waar ze er veel verkochten. Maar geen Prima's. En de winkelmeneer zei dat ie ook nog niet wist wanneer er überhaubt nieuwe komen. Ze zijn op, overal. Ofzo.
Maar over 2 weken, ongeveer, zou er in Den Haag dus ook een officiële Crocswinkel komen. Ik ben benieuwd *O*
Dat zilveren/grijzige ding, past dat wel?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Jojogirl het volgende:
Hier de beloofde foto's van mijn nieuwe Crocs:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh, gelukkig. Ik vond ze ook al een beetje gek zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:32 schreef Jojogirl het volgende:
Op de foto ziet het er een beetje moeilijk uit omdat ik met m'n voeten op de rand van de tafel zat en tegelijk een goede foto probeerde te maken, maar ze zitten lekker (heb er wel nu alleen binnen op gelopen, buiten is me nog te koud af).
Die vind ik echt supercool. Heb ook ooit zo'n model gehad van Mega moks (ofzo)...DIe liepen ook heerlijk!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:26 schreef Janena het volgende:
Op amerikaanse sites zag ik de sassari met hak...hier nog niet te krijgen vrees ik?
[afbeelding]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 14 mei 2007 17:02 schreef Sjechov het volgende:
Ze zijn lomp, lelijk etc...
Maaaaar o wat lopen ze lekker en wat zijn ze makkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |