En je kan de rest ook begrijpen dat ze gewoon lekker lopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Greatmarked het volgende:
Ik snap een aantal posters in dit topic wel hoor.
vreselijk lelijke 'schoenen', maarja, ieder zn smaak
Ik ben er woensdag geweest, en toen hadden ze geen prima's. Ik moest zelfs aan een mederwerker uitleggen dat de mary jane's ECHT niet de prima's waren. Toen heeft ie een folder er bijgehaald en kon ik hem vertellen welke nou de prima's warenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef warrel het volgende:
Als ze Prima's hebben, zou je dat dan aub willen posten?
Dan ga ik volgende week ook even kijken. Moet nu hard tentamen leren enzo..
Oh bummer.. Ik durf ze ook niet echt via internet te bestellen. Als ze niet passen heb je weer zo'n gedoe..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik ben er woensdag geweest, en toen hadden ze geen prima's. Ik moest zelfs aan een mederwerker uitleggen dat de mary jane's ECHT niet de prima's waren. Toen heeft ie een folder er bijgehaald en kon ik hem vertellen welke nou de prima's warenDus volgens mij nog geen prima's binnenkort in Den haag
Ze zijn via i-net niet eens te krijgen, althans niet in normale maten (W8,W9,W10).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh bummer.. Ik durf ze ook niet echt via internet te bestellen. Als ze niet passen heb je weer zo'n gedoe..![]()
Groot genoeg zeker weten, ik heb maat 42 en heb zelf ook maat W10quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef BettyR het volgende:
Ik heb schoenmaat 41/42, zou een W10 dan groot genoeg zijn (Mary Janes)?
En dan vergeet je nog de douanerechten en belastingen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Klopt het dat de verzendkosten vanuit de VS altijd zo ontzettend hoog zijn? Ik dacht bij Shoebuy.com goedkoop uit te zijn, maar met $30 verzendkosten wordt het toch wel een duur grapje
Ja, die hebben ze allemaal...en het is net allemaal aangevuld! Ze hebben dus alles behalve de Prima's. Maar het gaat zó allejezus hard. Je zou eigenlijk morgenochtend voor de deur moeten staan vrees ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hebben ze bij die winkel in Den Haag ook sandalen/slippers? (zoals de cleo en capri)
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze allemaal...en het is net allemaal aangevuld! Ze hebben dus alles behalve de Prima's. Maar het gaat zó allejezus hard. Je zou eigenlijk morgenochtend voor de deur moeten staan vrees ik.
Goh, what do you know. Ik heb precies dezelfde gekochtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn echt leuk (chocolate Mary-Janes), minder lomp dan ik dacht. Maar ik heb dan ook maar maat W7.
Heb net een eind erop gelopen, ze lopen heerlijk!!!! En geen zweet- of stinkpootjes.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, what do you know. Ik heb precies dezelfde gekocht
Ik wou eigenlijk bruine caymans, maar die hadden ze niet meer. En toen ik deze aanhad, vond ik ze eigenlijk ook wel leuk. Wat je zegt, ze zijn wat minder lomp (rondere neus).
Ze zitten wel echt heeeeeel lekker
Welke? De Caymans en Mary Janes in bruin kun je in best veel maten krijgen op crocs.nl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:49 schreef Miam het volgende:
Ik ben nog steeds hopeloos op zoek naar een paar bruine..
Iemand die mij kan tippen?
De Mary Janes..quote:Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Welke? De Caymans en Mary Janes in bruin kun je in best veel maten krijgen op crocs.nl.
Maar ook in de winkel in Den Haag waren ze er eergisteren nog volop.
Zou het veel kosten om ze te versturen? Anders wil ik wel een keer een paar voor je halen, ik woon er redelijk in de buurt.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef Miam het volgende:
[..]
De Mary Janes..
Toch maar eens op internet kijken dan.
Kon ze in Leeuwarden niet meer in die kleur vinden.
Den Haag is nogal een stukkie rijden vanaf hier.. helaaas.
Oh, dat zou wel ideaal zijn zegquote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou het veel kosten om ze te versturen? Anders wil ik wel een keer een paar voor je halen, ik woon er redelijk in de buurt.
*gaat duimen... Ik vind ze geweldig! Ik laat ze meenemen uit VS door vriendliefquote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef E.T. het volgende:
Grrrr.. Probeer al de hele dag te bestellen en met iDeal te betalen, maar de postbank ligt er al zo'n beetje de hele dat uit
Heb trouwens wel die roze-camouflage voor kleine meisjes besteld voor m'n dochter(en nu maar hopen dat ze ongeschonden door de douane komen)
Op welke site bestel jij dat je met Ideal kunt betalen?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:45 schreef E.T. het volgende:
Grrrr.. Probeer al de hele dag te bestellen en met iDeal te betalen, maar de postbank ligt er al zo'n beetje de hele dat uit
Die voor Saskia heb ik in Amerika besteldquote:Op zondag 3 juni 2007 21:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Op welke site bestel jij dat je met Ideal kunt betalen?
PM maar als je daar behoefte aan hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 20:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel ideaal zijn zeg
Ik weet alleen niet hoeveel verzenden kost...
Ik houd mij aanbevolen.
Ja idd die heb ik ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef E.T. het volgende:
De linker crocs zijn trouwens 'seafoam'-kleur. Veel mooier dan op de siteBeetje grijs/groen/turquoise.
Mooi kleurtje![]()
Ja een Hema-oma-onderbroek zit ook lekker en je benen en doos niet scheren voelt ook lekkerder als het wel doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
En je kan de rest ook begrijpen dat ze gewoon lekker lopen?
Op kantoor nog welquote:Op maandag 11 juni 2007 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag op kantoor rondgerend op mijn roze Mary Jane's.![]()
Iedereen vond ze echt verschrikkelijk lelijk!
jij hebt ze dus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 22:53 schreef erwindeheld het volgende:
Bwahahahaha wat een immens lelijke apparaten. "Jaaa ze zitten zoooooooo lekker ".
Ik ben ambtenaar, dan kan dat best.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Op kantoor nog welAls ik jouw chef was zou ik je naar huis sturen om representatieve kleding aan te trekken
![]()
En je draagt Crocks.quote:
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar, dan kan dat best.
quote:
Maar anders had ik mijn hardloopschoenen wel aan willen doen hoor, ik ben de rotste niet.
Kloptquote:Op zondag 10 juni 2007 22:24 schreef E.T. het volgende:
Sjeen, ik zie trouwens op crocs.nl een hele store in jouw stad![]()
Ik wacht nog steeds op eentje in R'dam
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:48 schreef xxjosjex het volgende:
Ik heb gevraagd voor de Prima's, maar die hebben een levertijd van 8 tot 10 weken, dus daar beginnen ze niet aan zeiden ze....Beetje jammer...
Mhehehehe, mini-MUUS wil mij ook aan de Crocs hebben. Zij heeft fuchsia Mary Janes inclusief bloemetjes en beestjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:53 schreef E.T. het volgende:
Saskia heeft nu een paar uit China en een paar uit Canada, mijnes komen uit China.
Mijne komen uit Roemenië. Zou het uitmaken?quote:
hahahaha ik ben bij lange na nog geen 30quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:59 schreef ThomazZ87 het volgende:
haha wat een nerd-rage is dit![]()
ik werk in n supermarkt en daar zie ik er alleen lelijke vrouwen van boven de 30 in lopen![]()
Ik wilde ook al gaan roepen dat ik nog geen 30 benquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hahahaha ik ben bij lange na nog geen 30
Leuk! Ook weer eens een ander model! Lopen ze goed?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Janena het volgende:
mijn outdoor crocs:
Volgens mij heb ik op de crocs site die hielbandjes ook los zien staan... geen idee of je die ook gewoon aan andere crocs kan maken eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef octopussy het volgende:
je went aan de 'lompheid'. Ik vond ze eerst ook te lomp, maar nu ik er vaker op loop (ja ze lopen dus echt lekker!) vind ik ze steeds leuker. Soort van aquired taste
autorijden vind ik trouwens wel wat lastig met crocs vanwege de breedte van de schoenen.
Oh en ik heb de off-roads ook gepast, maar die waren NOG lomper dan de caymans. Het verstelbare hielbandje vond ik wel heel geslaagd.
je kunt als alternatief de mary jane of ballerina proberen? die zijn best smal en sierlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb laatst even in zo'n ding gestaan (van een collega), en ja, ze zitten goehoed.
alleen jammer dat ik ze zo lomp vind
zit nu wel een klein beetje in dubio... het is volgens mij wel heerlijk als het goed warm is, en aangezien ik geen teenslippers kan dragen, en geen goeie zomerschoenen kan vinden...
ik heb hele brede voeten, dat wordt vast niksquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kunt als alternatief de mary jane of ballerina proberen? die zijn best smal en sierlijk
kan jou dat nou schelen, als ze gewoon goed zitten enzo..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:05 schreef Pikkebaas het volgende:
ZIjn er trouwens veel mannen die Crocs dragen ? Ik wil ze wel voor op vakantie. Maar ik wil niet ineens als Metrosexuele man overkomen...
Mijn man heeft crocs! Hij heeft de off-roads, die staan hier ook in het topic, maar dan in het zwart met een rood bandje. Staan erg leuk, vooral onder jeans. Hij is er dol op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:05 schreef Pikkebaas het volgende:
ZIjn er trouwens veel mannen die Crocs dragen ? Ik wil ze wel voor op vakantie. Maar ik wil niet ineens als Metrosexuele man overkomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |