Pff, ja ik ben er ook geweest voor de Prima's die ze niet eens hadden.. En het stonk er heel erg naar plastic. En de winkelmeisjes waren heel niet aardig voor mequote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef MissJ het volgende:
Nou, ik ben in de Crocs winkel geweest en helaas hadden ze dus niet die ballerina's en daar ging ik juist voor. De ballerina's gaan wel nog binnen komen zeiden ze, maar wanneer wisten ze niet.
Hele grote katoenen witte oma onderbroeken doe ik lekker wél aan omdat ze lekker zitten! En ook zo voor jogging broeken en ander onappetijtelijke kledingstukken. Crocs ook. Dit topic is voor Crocs-fans en als je geen fan ben mag je gewoon opsodelazerstralen. Knurft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:13 schreef karoltje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAH HORRIBLE!!
Jongens kom op! Een hele grote witte onderbroek en een enorme bloemetjesjurk zitten ongetwijfeld ook heerlijk, MAAR DAT DOE JE TOCH OOK NIET AAN?????
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, kan ik echt wat mee.quote:
Nee die fotos zijn wel nuttig. Een schoen in het bosquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrage, kan ik echt wat mee.
Een croc in het wild tegenkomen was anders een aparte gewaarwording. Het was er maa reen en volgens mij is deze groter dan welke andere croc ook, maar dat is niet te bepale. De foto is van een meter of dertig gemaakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Nee die fotos zijn wel nuttig. Een schoen in het bosDaar kan ik echt wat mee.
![]()
Ik vind die in 't bos tof! Al vind ik 't toffer als ik straks zelf op m'n prima's door 't bos kan huppelen..quote:Op [=http://forum.fok.nl/topic/1018660/4/50#49972332]donderdag 31 mei 2007 18:08[/url] schreef wonderer het volgende:
Twee foto's die ik een paar weken geleden heb gemaakt
http://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=7&pos=108
http://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=30&pos=66
Deze?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Weet iemand nog die amerikaanse, betrouwbare webshop?
Ik kan 'm niet vinden
Stoer!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dat was 'm idd, tnx!
Zie trouwens een nieuwe 'kleur' voor Saskia daar
[afbeelding]
hebben!
En dat lees ik nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Tot 31 mei is er een actie waar je een gadget en een leuke tas bij aankoop van een paar Crocs krijgt.
Joh, volgens mij zijn alle damesmaten daar al twee weken uitverkocht, dus je had sowieso naast de pot gepiestquote:
Deel 1 van dit topic komt ook uit 2006.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Warrior28 het volgende:
Een nieuwe trend zou ik ze niet noemen, ik heb de mijne nu denk ik ruim anderhalf jaar en ik herinner me dat ik ze vorig jaar zomer ook al veel zag. Wel hebben ze dit jaar veel meer (en leukere) kleuren. Daarmee gaan ze nu ook het schip in qua leveringen, door meer modellen en kleuren zijn ze moeilijk leverbaar.
Ik ging gisteren ook op zoek naar Mary Jane's voor mn vriendin (in het goud), niet meer te krijgen in den haag. Ik heb ze besteld bij Werkman, daar werkt famillie van me en die zouden ze binnen anderhalve week binnenkrijgen.
Action heeft nu niet echt bepaald de originele volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef watermeloentje het volgende:
bij ons op stage wordt het ook een hype, een kwart loopt er al op (en dat binnen de week sinds de 1e m had)
action had ze in de aanbieding
hup ik er ook heen
maar kon het niet over mijn hart krijgen
ze zijn zo-ho-ho lelijk!![]()
Al vind ik die ene hier boven nog wel meevallen, maar betaal die prijs daar niet voor![]()
My eyes!! My eyes!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dat was 'm idd, tnx!
Zie trouwens een nieuwe 'kleur' voor Saskia daar
[afbeelding]
hebben!
Legergroene zijn er in Almere Stad, het "oude" centrum, in hetzelfde straatje als Hans Anders, Bart Smit en zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil de Caymans nu, in zwart of legergroen, in maat W8/39.
Maar die lijken overal in Nederland te zijn uitverkocht.
Iemand tips?
Goeie reden voor echtscheiding...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind ze heerlijk lopen. Mar ik mag ze niet van mijn vrouw....
Jeetje, trek het je niet zo aan, zeg. Pfff. En dit topic is niet exclusief voor crocs-fans, althans, dat staat er niet boven bij mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hele grote katoenen witte oma onderbroeken doe ik lekker wél aan omdat ze lekker zitten! En ook zo voor jogging broeken en ander onappetijtelijke kledingstukken. Crocs ook. Dit topic is voor Crocs-fans en als je geen fan ben mag je gewoon opsodelazerstralen. Knurft.
Ai, ga dan direct na opening, want het wordt zo druk dat je je kont niet kunt keren....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, dan ga ik morgen wel. Thanks!
ik ga denk ik ook even langs morgenochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ai, ga dan direct na opening, want het wordt zo druk dat je je kont niet kunt keren....
In dat geval mag jij ze hoor, zo graag wil ik ze nou ook wel weer niet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie ons al daar, het laatste paar Crocs uit elkaars handen rukkend!
En je kan de rest ook begrijpen dat ze gewoon lekker lopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Greatmarked het volgende:
Ik snap een aantal posters in dit topic wel hoor.
vreselijk lelijke 'schoenen', maarja, ieder zn smaak
Ik ben er woensdag geweest, en toen hadden ze geen prima's. Ik moest zelfs aan een mederwerker uitleggen dat de mary jane's ECHT niet de prima's waren. Toen heeft ie een folder er bijgehaald en kon ik hem vertellen welke nou de prima's warenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:26 schreef warrel het volgende:
Als ze Prima's hebben, zou je dat dan aub willen posten?
Dan ga ik volgende week ook even kijken. Moet nu hard tentamen leren enzo..
Oh bummer.. Ik durf ze ook niet echt via internet te bestellen. Als ze niet passen heb je weer zo'n gedoe..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:47 schreef bibi het volgende:
[..]
Ik ben er woensdag geweest, en toen hadden ze geen prima's. Ik moest zelfs aan een mederwerker uitleggen dat de mary jane's ECHT niet de prima's waren. Toen heeft ie een folder er bijgehaald en kon ik hem vertellen welke nou de prima's warenDus volgens mij nog geen prima's binnenkort in Den haag
Ze zijn via i-net niet eens te krijgen, althans niet in normale maten (W8,W9,W10).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:23 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh bummer.. Ik durf ze ook niet echt via internet te bestellen. Als ze niet passen heb je weer zo'n gedoe..![]()
Groot genoeg zeker weten, ik heb maat 42 en heb zelf ook maat W10quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef BettyR het volgende:
Ik heb schoenmaat 41/42, zou een W10 dan groot genoeg zijn (Mary Janes)?
En dan vergeet je nog de douanerechten en belastingen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Klopt het dat de verzendkosten vanuit de VS altijd zo ontzettend hoog zijn? Ik dacht bij Shoebuy.com goedkoop uit te zijn, maar met $30 verzendkosten wordt het toch wel een duur grapje
Ja, die hebben ze allemaal...en het is net allemaal aangevuld! Ze hebben dus alles behalve de Prima's. Maar het gaat zó allejezus hard. Je zou eigenlijk morgenochtend voor de deur moeten staan vrees ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:39 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Hebben ze bij die winkel in Den Haag ook sandalen/slippers? (zoals de cleo en capri)
Gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze allemaal...en het is net allemaal aangevuld! Ze hebben dus alles behalve de Prima's. Maar het gaat zó allejezus hard. Je zou eigenlijk morgenochtend voor de deur moeten staan vrees ik.
Goh, what do you know. Ik heb precies dezelfde gekochtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zijn echt leuk (chocolate Mary-Janes), minder lomp dan ik dacht. Maar ik heb dan ook maar maat W7.
Heb net een eind erop gelopen, ze lopen heerlijk!!!! En geen zweet- of stinkpootjes.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goh, what do you know. Ik heb precies dezelfde gekocht
Ik wou eigenlijk bruine caymans, maar die hadden ze niet meer. En toen ik deze aanhad, vond ik ze eigenlijk ook wel leuk. Wat je zegt, ze zijn wat minder lomp (rondere neus).
Ze zitten wel echt heeeeeel lekker
Welke? De Caymans en Mary Janes in bruin kun je in best veel maten krijgen op crocs.nl.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:49 schreef Miam het volgende:
Ik ben nog steeds hopeloos op zoek naar een paar bruine..
Iemand die mij kan tippen?
De Mary Janes..quote:Op zondag 3 juni 2007 12:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Welke? De Caymans en Mary Janes in bruin kun je in best veel maten krijgen op crocs.nl.
Maar ook in de winkel in Den Haag waren ze er eergisteren nog volop.
Zou het veel kosten om ze te versturen? Anders wil ik wel een keer een paar voor je halen, ik woon er redelijk in de buurt.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:38 schreef Miam het volgende:
[..]
De Mary Janes..
Toch maar eens op internet kijken dan.
Kon ze in Leeuwarden niet meer in die kleur vinden.
Den Haag is nogal een stukkie rijden vanaf hier.. helaaas.
Oh, dat zou wel ideaal zijn zegquote:Op zondag 3 juni 2007 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zou het veel kosten om ze te versturen? Anders wil ik wel een keer een paar voor je halen, ik woon er redelijk in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |