Stoer!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dat was 'm idd, tnx!
Zie trouwens een nieuwe 'kleur' voor Saskia daar
[afbeelding]
hebben!
En dat lees ik nuquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Tot 31 mei is er een actie waar je een gadget en een leuke tas bij aankoop van een paar Crocs krijgt.
Joh, volgens mij zijn alle damesmaten daar al twee weken uitverkocht, dus je had sowieso naast de pot gepiestquote:
Deel 1 van dit topic komt ook uit 2006.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Warrior28 het volgende:
Een nieuwe trend zou ik ze niet noemen, ik heb de mijne nu denk ik ruim anderhalf jaar en ik herinner me dat ik ze vorig jaar zomer ook al veel zag. Wel hebben ze dit jaar veel meer (en leukere) kleuren. Daarmee gaan ze nu ook het schip in qua leveringen, door meer modellen en kleuren zijn ze moeilijk leverbaar.
Ik ging gisteren ook op zoek naar Mary Jane's voor mn vriendin (in het goud), niet meer te krijgen in den haag. Ik heb ze besteld bij Werkman, daar werkt famillie van me en die zouden ze binnen anderhalve week binnenkrijgen.
Action heeft nu niet echt bepaald de originele volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef watermeloentje het volgende:
bij ons op stage wordt het ook een hype, een kwart loopt er al op (en dat binnen de week sinds de 1e m had)
action had ze in de aanbieding
hup ik er ook heen
maar kon het niet over mijn hart krijgen
ze zijn zo-ho-ho lelijk!![]()
Al vind ik die ene hier boven nog wel meevallen, maar betaal die prijs daar niet voor![]()
My eyes!! My eyes!!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:31 schreef E.T. het volgende:
Dat was 'm idd, tnx!
Zie trouwens een nieuwe 'kleur' voor Saskia daar
[afbeelding]
hebben!
Legergroene zijn er in Almere Stad, het "oude" centrum, in hetzelfde straatje als Hans Anders, Bart Smit en zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil de Caymans nu, in zwart of legergroen, in maat W8/39.
Maar die lijken overal in Nederland te zijn uitverkocht.
Iemand tips?
Goeie reden voor echtscheiding...!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind ze heerlijk lopen. Mar ik mag ze niet van mijn vrouw....
Jeetje, trek het je niet zo aan, zeg. Pfff. En dit topic is niet exclusief voor crocs-fans, althans, dat staat er niet boven bij mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hele grote katoenen witte oma onderbroeken doe ik lekker wél aan omdat ze lekker zitten! En ook zo voor jogging broeken en ander onappetijtelijke kledingstukken. Crocs ook. Dit topic is voor Crocs-fans en als je geen fan ben mag je gewoon opsodelazerstralen. Knurft.
Ai, ga dan direct na opening, want het wordt zo druk dat je je kont niet kunt keren....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, dan ga ik morgen wel. Thanks!
ik ga denk ik ook even langs morgenochtendquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ai, ga dan direct na opening, want het wordt zo druk dat je je kont niet kunt keren....
In dat geval mag jij ze hoor, zo graag wil ik ze nou ook wel weer niet...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zie ons al daar, het laatste paar Crocs uit elkaars handen rukkend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |