quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wijffie toch, neem een bak koffie en ga morgen naar Pearle.![]()
Oh dan zal hij Huub wel een taart in z'n gezicht willen gooien.. want dat heeft Huub gisteren bij hem gedaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef Joss-NL het volgende:
Ziet eruit als een taartdoos
Jawel, je kunt het op 2 manieren opvatten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Ashrak het volgende:
Nou ik behoor waarschijnlijk tot de minderheid die dus niet met smart wacht op Lieke.
Dit is een sarcastische TT, zie eerste smiley in de OPquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Ashrak het volgende:
Nou ik behoor waarschijnlijk tot de minderheid die dus niet met smart wacht op Lieke.
Ik zwijmelde ook net, toen die zo uitgebreid uit zijn neus zat te etenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
OMG Ik vind Jaap zo een leuk koppie hebben opeens.Het gaat echt niet goed met me.
![]()
Lees goed de TTquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef Ashrak het volgende:
Ja? Hoe weet je dat, dat heb ik ff gemist. . .quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar iig ze weten al dat Lieke komt als BEWONER, niet als PR
Cola light op?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Waarom is Jaap boos? Ik loop 2 minuten van de pc weg......
Het antwoord staat al achter je vraag?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Waarom is Jaap boos? Ik loop 2 minuten van de pc weg......
Om dat soort uitspraken moet ik dus wel lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Ik ben gekke henkie niet. Of toch wel? Nee."
Als hij zijn best doet.. kan hij die persoonlijkheid mss ook wel oproepenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Ik ben gekke henkie niet. Of toch wel? Nee."
Aangezien ze het er de hele tijd over hebben, en zo nep zeggen ze ook: Haal de kabels eens weg...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja? Hoe weet je dat, dat heb ik ff gemist. . .
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke niet meer komt. Vervolgens denkt Huub dat het allemaal niet meer doorgaat... en dab wandelt ze morgenavond na de stemming binnen.
Werden we op het laatste moment nog even extra in de maling genomen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt Lieke toch.
ze trekt aardig van leer tegen Jaap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Lieke
Het huis wordt echt alleen maar met irritante personen gevuld he?
Jaap en Lieke vinden elkaar beduidend minder aardig dan gister.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Haha, Lieke: Jaap!!! Jaap!!! Onze training gaat gewoon door he!!! Ik ben een paar uur voor je bezig geweest!!
Gewoon wegsturen Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Haha, Lieke: Jaap!!! Jaap!!! Onze training gaat gewoon door he!!! Ik ben een paar uur voor je bezig geweest!!
Dat is toch altijd zo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
ik heb de andere COS gesloten, maar de volgende keer blijft gewoon de eerste open!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:27 schreef avonne het volgende:
ik heb de andere COS gesloten, maar de volgende keer blijft gewoon de eerste open!
Tsjonge jonge wat een theater....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Jaap en Lieke vinden elkaar beduidend minder aardig dan gister.![]()
HOESOW ?????quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar iig ze weten al dat Lieke komt als BEWONER, niet als PR
Toch blijft dit leuker dan 5 mensen die op de bank televisie liggen te kijken.quote:
Same here.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Begrijpt iemand waarom Jaap kwaad is op Huub? Het is mij ontgaan.
Ben je mal, die mediageile snol zal JdM vast 50 mille hebben geboden om in beeld te mogen blijven (als het niet meer is)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus geen 10K inleg? Ach, wat maakt het ook uit. Fucked up programma, helaas.
nee ik was net de kippen (en haan) van de buren eten aan het geven (en kreeg nog eens 2 eieren vandaag totaal 4)quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub krijgt toch altijd de schuldquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
Jawel, ik heb een tijd zitten wachten omdat ik echt niet wist in welke ik moest posten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat veel niet eens doorhebben gehad dat er nog een COS was![]()
Is geen touw aan vast te knopen. Jaap heeft een soort van plan om Huub al dan niet te irriteren en hij denk dat dat in het water valt en dus is hij boos.quote:
Is dat echt al zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef avonne het volgende:
Hoe komt het dat ze weten dat Lieke de nieuwe bewoner wordt?
Ons Lieke heeft veel kwaliteiten om slaan te voorkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die gaat slaan dan slaat ze HARD.![]()
ja maar ik had geen linkje gezien in het oude topic dus had met de beste bedoeling een cos aangemaakt en linkje geplaatst, ik (en ik denk ook anderen) had gewoon niet door dat er al een cos was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je op Nieuwe Topics of Active Topics klikt zie je alle COSsen
Hij zal moeten vervellen, je weet toch dat het een reptiel isquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister stond zijn gezicht ook echt strak, alsof zn huid een beetje opgespannen was. Of dat nou stress of medicatie is, who knows.
scriptquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
BN er Carlos is gevlucht!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft geen autoriteit.
Is het een suggestie iets langzamer aan te doen in de drukke uurtjes?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar ik had geen linkje gezien in het oude topic dus had met de beste bedoeling een cos aangemaakt en linkje geplaatst, ik (en ik denk ook anderen) had gewoon niet door dat er al een cos was.
Voortaan moet het wel beter uitgelegd worden, de acties van Jaap zijn niet te volgen en missen dus hun doel.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef avonne het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Aangezien ze het er de hele tijd over hebben, en zo nep zeggen ze ook: Haal de kabels eens weg...
het is geen verwijt aan jou, maar een waarschuwing aan alle users.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja maar ik had geen linkje gezien in het oude topic dus had met de beste bedoeling een cos aangemaakt en linkje geplaatst, ik (en ik denk ook anderen) had gewoon niet door dat er al een cos was.
Zoals iemand anders hier ook al zei, ik was tamelijk laatquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het een suggestie iets langzamer aan te doen in de drukke uurtjes?
Dat was toch omdat het bij haar niet mogelijk was in het bos ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Lieke heeft nog stééds geen internet thuis.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
En dat in 2007quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Vandaar dat ze nu toch blijft en Jaap traint?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft geen autoriteit.
Ook gij, Brutusquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat je er ook niet vanuit kunt/moet gaan dat iedereen van te voren een linkje plaatst...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals iemand anders hier ook al zei, ik was tamelijk laat![]()
Z'n lichaam spreekt boekdelen... het zal Jaap z'n reet roestenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Japio doet maar wat, en Loense Lieke zoekt naar gewichten. Boeiend.![]()
Ze zal wel pas morgenavond na de stemming binnenkomen om te blijven. Dat ook in verband met immuniteit de komende 2 stemmingen enzo. Maar voor hetzelfde geld blijft ze vanavond al. Kan inderdaad net zo goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Sense het volgende:
Ah, Jaap moet net doen alsof hij Lieke ontslaat als PT.
Zodat ze vanavond fris en fruitig en 'geheel toevallig' als nieuwe bewoner het huis in kan![]()
Ach de laatste tijd zijn er eigenlijk amper dubbele cos'en dus wat mij betreft is er geen probleem en gaat het juist primaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je er ook niet vanuit kunt/moet gaan dat iedereen van te voren een linkje plaatst...ikzelf zou het bijvoorbeeld niet doen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef avonne het volgende:
Lieke doet het niet voor het geld.... maar voor de roem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke moet niet ouwehoeren, ze krijgt doorbetaald dus donder maar weer op naar huis
Als ik me goed herinner bleef Nicolaas op de dag dat zijn foto op de site verscheen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zal wel pas morgenavond na de stemming binnenkomen om te blijven. Dat ook in verband met immuniteit de komende 2 stemmingen enzo. Maar voor hetzelfde geld blijft ze vanavond al. Kan inderdaad net zo goed.
Begin nou niet over zijn reetquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Z'n lichaam spreekt boekdelen... het zal Jaap z'n reet roesten![]()
En terechtquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef getl0st het volgende:
Nu gaat opeens iedereen in de fitness hangen![]()
Er zat 1 nummer verschil tussen de COS van F04 en Marrije, en deze werd een minuut voor de vorige COS vol was pas aangemaakt... dus dat snijdt niet echt hout.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het een suggestie iets langzamer aan te doen in de drukke uurtjes?
Ze kán daar helemaal geen internet krijgen, maar dat gelooft natuurlijk nog steeds niemand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:37 schreef Gert het volgende:
Maar het is ook leuk als een ander er eens eentje opent, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach de laatste tijd zijn er eigenlijk amper dubbele cos'en dus wat mij betreft is er geen probleem en gaat het juist prima![]()
Huub denkt dat Jaap lieke als chantage gebruikt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
nee, omdat ie per ongeluk een lamp omvoetbalde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
brian lacht loco om zichzelf
Jij welquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kán daar helemaal geen internet krijgen, maar dat gelooft natuurlijk nog steeds niemand.
hij heeft iets in dat bed gelegd en daar moest hij erg om lachen, zal niet zo mooi zijn denk ikquote:
Hij vind de training niks aan en stopt ermeequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef Desii het volgende:
ik heb geen geluid bij mijn streams; ik zit op cursus...... maar hebben Lieke en Billie ruzie![]()
nee, hij raapte dus een lamp op die omgevallen was door het geklooi met de voetbal!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef haak2 het volgende:
[..]
hij heeft iets in dat bed gelegd en daar moest hij erg om lachen, zal niet zo mooi zijn denk ik![]()
Tuurlijk ! Iets anders kán het niet zijn geweestquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van de week (net na het vertrek van Sylvia) zat Huub gelukzalig te lachen. Natasia vroeg wat er met hem was en Huub vertelde dat hij af en toe ook wel eens leuk nieuws hoorde.
Zal dus wel geweest zijn dat Lieke de nieuwe bewoner wordt![]()
![]()
![]()
Ja tuuurlijk en dat heb ik toch ook vaak genoeg aangegeven? En nu kap ik met deze OT hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is ook leuk als een ander er eens eentje opent, toch?
oke, maar waarom zit ze nu bij Amanda?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij vind de training niks aan en stopt ermee
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, omdat ie per ongeluk een lamp omvoetbalde.
come on,.. alsof je zelf nooit geluiden maakt als je alleen in huis bent!!
Maar Lieke wil toch graag even weten hoe het tussen Amanda en Huub zit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda wil trainen.. dus nu gaat Lieke Amanda trainen
Niet een van haar mooiste momenten, wat je daar hebt vastgelegdquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Of ze komt ontzettend hard klaar.. OF ze valt flauw?
doe ik ook hoor,.. en als het je niet bevalt,.. dan,.... hmmmm,.. tsjaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lul altijd in mezelf. Kom maar op met de Freud verhalen, ik kan ertegen.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda wil trainen.. dus nu gaat Lieke Amanda trainen
Je herkent de blik?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Of ze komt ontzettend hard klaar.. OF ze valt flauw?
Gewoon lekker relaxed afstand nemen van het zooitje ongeregeld voor zij verder gaat met haar werkzaamhedenquote:
Huub heeft zeker 50 keer gezegd dat hij Amanda zou doen als het speltechnisch uit kwam..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Lieke wil toch graag even weten hoe het tussen Amanda en Huub zit.
Ik beken schuld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, omdat ie per ongeluk een lamp omvoetbalde.
come on,.. alsof je zelf nooit geluiden maakt als je alleen in huis bent!!
Waarop Amanda zei: Nee er zijn die avond zoveel klappen gevallen dan zou de hele villa leeg moetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Hehe eindelijk geeft iemand de goeie reactie!
Lieke: Hij sloeg je? En jij pikt dat??? Heb je geen hoe heet dat gedaan? (aangifte of bellen)
Neee, dat kan niet, er waren die avond zoveel klappen uitgedeeld, dan zou de hele villa leeg staan... dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Hehe eindelijk geeft iemand de goeie reactie!
Lieke: Hij sloeg je? En jij pikt dat??? Heb je geen hoe heet dat gedaan? (aangifte of bellen)
Ik twijfel nu al of ik Carlos echt zo'n onaangename trainer vindquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
WTF ga naar huis, enge vrouw !
Kjjjssstttt, wegwezen enge schele heksquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
WTF ga naar huis, enge vrouw !
heeft ze dat serieus gezegdquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Amanda zegt tegen Lieke dat Huub haar vriendje in huis is, .
Dacht dat ik het nooit zou zeggen maarreh...doe mij Carlos maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel nu al of ik Carlos echt zo'n onaangename trainer vind![]()
als zij het wil, want nuchter wil ze niet door hem geneukt wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft zeker 50 keer gezegd dat hij Amanda zou doen als het speltechnisch uit kwam..
Jaap moet daar zijn gewicht eens "per ongeluk" op zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Eisenheim. het volgende:
Dat Natasia kan lezen met dat gepluk aan de snaren naast haar vind ik ronduit verbazend...
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Ga je op vakantie
Lieke : Ja
Waarheen
Lieke : Weet nog niet, lekker luxe.. zwembad, sauna.......
Die neppolo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef RSie het volgende:
en toch staat die Polo van Kubatz mij beter!!
Hij ondernam zojuist een dappere poging het nummer Nothing Else Matters te spelen. Het werd echter geen enorm succes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Meganog het volgende:
Ik speel een beetje gitaar (niet eens erg goed) en ik erger me kapot aan het doelloze, melodieloze, ritmeloze, eindeloze getokkel van Brian.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Ga je op vakantie
Waarheen
DGKquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Ga je op vakantie
Waarheen
Misschien heb jij geen lelijke rattenkop.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef RSie het volgende:
en toch staat die Polo van Kubatz mij beter!!
overduidelijk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Ga je op vakantie
Waarheen
Waardeloos prulletje gemaakt van plastic of glas...wat een wannabe Tupac whahahaha niet eens een echte diamant wat een sukkeltjequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef elcastel het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat Brian zijn oorbel niet kwijt raakte door een klap, maar met het uitdoen van zijn overhemd. Zo.
Dat lijkt me erg zonde van een instrument dat in andere handen voor aardig wat entertainment kan zorgen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaap moet daar zijn gewicht eens "per ongeluk" op zetten.
In ieder geval geen kauwtabletten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef schatje het volgende:
Brian heeft de kaken stijf op elkaar. Wat voor pilletjes slikt ie?
Net zomin als jij. Jammer voor julliequote:
Ik vind het maar een vaag vermoeden en geloof er niks van..maar ik merk bij mezelf wel dat ik minder moeite zou hebben met Lieke als eventuele bewoonster dan toen ze er was als huishoudster en Huub gek maakte. Mits ze natuurlijk bevriend blijft met Huub. Niet als ze achter Brian aan gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zal wel pas morgenavond na de stemming binnenkomen om te blijven. Dat ook in verband met immuniteit de komende 2 stemmingen enzo. Maar voor hetzelfde geld blijft ze vanavond al. Kan inderdaad net zo goed.
jDenk het niet nu Lieke heeft gehoord dat Brian Amanda heeft geslagen en gespuugd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Nou, als zij de villa in gaat wordt het konijnen met wifebeater Brian.
Ik ben echt aan het bidden van niet. En dat voor een atheist.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Copycat het volgende:
Lieke gaat lekker luxe op vakantie. Lekker zwembadje, saunaatje, mooi oordje.
Goh, in Eemnes toevallig?
I like to think so!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien heb jij geen lelijke rattenkop.![]()
Gelukkig zijn maar weinig vrouwen zo domquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
heb ook z,n vermoeden dat dat wel eens waar zou kunnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Copycat het volgende:
Lieke gaat lekker luxe op vakantie. Lekker zwembadje, saunaatje, mooi oordje.
Goh, in Eemnes toevallig?
Onder het mes? is die piemel van haar nog niet weg dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:53 schreef blomst het volgende:
Lieke in de kooi en tegelijk met Natas onder het mes
[afbeelding]
Ik probeer ook het positieve in te zien van de komst van Lieke, maarr t valt niet meequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef Desii het volgende:
Als Lieke blijft hoop ik dat Amanda er een vriendin bij krijgt ..... btw: van mij hoeft ze niet te blijven, maar ik het al half geaccepteerd...
Ze moet wel lief voor Huubie zijn, anders krijgt ze met mij aan de stok![]()
Oe, dat zal pas spannende streams zijn... dat is nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou nu weet ik al hoe het gaat lopen. Lieke en Huub gaan neuken dan krijgen ze en beetje ruzie. Brian zegt op het grasveld midden in de spotlight dat hij om haar geeft..ze gaan neuken. Huub komt uit het kantoor en trekt de dekens ervan af en noemt Lieke een hoer.
volgens mij ligt het draaiboek nog ergens.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Onder het mes? is die piemel van haar nog niet weg dan?![]()
Dat tuttige stemgeluid alleen alquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik probeer ook het positieve in te zien van de komst van Lieke, maarr t valt niet mee![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Denk vooruit aan de ruzies die het met Palma op zal leveren, dat heeft mij ook een beetje getroost.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik probeer ook het positieve in te zien van de komst van Lieke, maarr t valt niet mee![]()
ja.... ik vrees dat we ermee moeten gaan dealenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel meer ruzies zullen komen dan alleen met Palma.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Denk vooruit aan de ruzies die het met Palma op zal leveren, dat heeft mij ook een beetje getroost.
Misschien heb je gelijk, de kans die ze heeft gekregen als huishoudster zou ik misschien los moeten zien van de kans als trainster of bewoonsterquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
Waarom doet iedereen zolelijk over Lieke.
Kind heeft niets of niemand misdaan, geef haar een kans en oordeel dan.
Nu wij moeten gaan betalen voor de streams, bedoel je dat misschien?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef Desii het volgende:
[..]
ja.... ik vrees dat ze ermee moeten gaan dealen![]()
Ze komt wel op een goed moment binnen, nu er een plekje vrij is naast Huubje
Kijk hier ben ik het mee eens. Ik begrijp daar dus ook niets van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
Waarom doet iedereen zolelijk over Lieke.
Kind heeft niets of niemand misdaan, geef haar een kans en oordeel dan.
Ze heeft in ieder geval vanochtend op de streams nog mooi Palma haar een zich omhoog neukende snol horen noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Denk vooruit aan de ruzies die het met Palma op zal leveren, dat heeft mij ook een beetje getroost.
Okeej, goede tip dus van Shmoopy. Laat lieke maar blijven dan vanavond al, als ze er dan toch in komt dan maar meteen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel meer ruzies zullen komen dan alleen met Palma.
Ik dacht er nog achteraan dat er waarschijnlijk ook wel geregeld jankpartijen gaan komen... aan Liekes kantquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Okeej, goede tip dus van Shmoopy. Laat lieke maar blijven dan vanavond al, als ze er dan toch in komt dan maar meteen.
Ze is ontslagen..wegwezen dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Kijk hier ben ik het mee eens. Ik begrijp daar dus ook niets van.
Wat heeft ze gedaan dat mensen teilen vol kotsen?![]()
![]()
jaap staat nooit ergens bij stil en biedt daarna dan zogenaamd zijn excuses aan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap heeft er waarschijnlijk van te voren niet echt goed bij stil gestaan dat hij niet de enige is die Lieke kan inhuren.
Terwijl hij luid staat te vloeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Jaap maakt voor zichzelf een dwangbuis...
Dat heeft Grandmaster Brian hem natuurlijk niet ingefluisterd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap heeft er waarschijnlijk van te voren niet echt goed bij stil gestaan dat hij niet de enige is die Lieke kan inhuren.
die lieke is van hetzelfde allooi als palma amanda natasia etc. Ik mis gewoon een vrouw met klasse, beschaafd, sneldenkend, met humor en die er heel goed uitziet. Die combinatie heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
Alleen voor Palma vind ik het al leuk dat Lieke in het huis zou komen, toch een soort vernedering voor Palma.
Bij veel streamers hebben het gevoel dat ze niet oprecht ri. Huub is..... ondanks zijn vele slippertjes, heb ik het vermoeden dat hij stapelverliefd op der is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
+1quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Bij veel streamers hebben het gevoel dat ze niet oprecht ri. Huub is..... ondanks zijn vele slippertjes, heb ik het vermoeden dat hij stapelverliefd op der is.
En als Huub verliefd is, wordt tie veels te soft ..... en ik wil een rellende Huub..... dus geen verliefde Huub.... dus geen Lieke in tha house
(ik heb geen hekel aan haar, vind der af en toe een zeur.... thats all)
Ja stond er al minuut of 3 !!!!! Sommige mensen lezen niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
MARIL, lees de Cos eens. Dit bericht stond er al. Cos vervuiling dus,![]()
Je hebt het of je hebt het niet, zij heeft het m.i niet, ze is veeeeeel te eager, ze wil veeeeeeeeeeel te graag, ik hou gewoon niet van wannabe's ze doet teveel haar best om in beeld te komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Als je Amanda eruit had gelaten, hadden we het eens kunnen zijn over deze categorie BITCHESquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die lieke is van hetzelfde allooi als palma amanda natasia etc. Ik mis gewoon een vrouw met klasse, beschaafd, sneldenkend, met humor en die er heel goed uitziet. Die combinatie heb ik tot nu toe nog niet gezien.![]()
Ik ga er toch vanuit dat het goed bedoelt was, om ons COSsers op de hoogte te houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
MARIL, lees de Cos eens. Dit bericht stond er al. Cos vervuiling dus,![]()
Het wordt steeds duidelijker dat jij Amanda die brief hebt geschreven over betaalde sexquote:
die zullen nooit in de kooi stappen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die lieke is van hetzelfde allooi als palma amanda natasia etc. Ik mis gewoon een vrouw met klasse, beschaafd, sneldenkend, met humor en die er heel goed uitziet. Die combinatie heb ik tot nu toe nog niet gezien.![]()
Je hebt nu vast een hele intressante cursusquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Bij veel streamers hebben het gevoel dat ze niet oprecht ri. Huub is..... ondanks zijn vele slippertjes, heb ik het vermoeden dat hij stapelverliefd op der is.
En als Huub verliefd is, wordt tie veels te soft ..... en ik wil een rellende Huub..... dus geen verliefde Huub.... dus geen Lieke in tha house
die hongerstaking eindigde tegen 8 uur hedenavond. Hij zat gewoon aan tafel en at mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft Grandmaster Brian hem natuurlijk niet ingefluisterd.
Heeft iemand Brian trouwens al zien eten, na zijn statement van een hongerstaking?
Sommige hongerstakers naaien trouwens ook hun mond dicht. En soms zelf ook hun mond...
A Ze heeft een paarde-onderstelquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat is juist zo sterk van vrouwen, hun emoties loslaten en weer sterk doorgaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht er nog achteraan dat er waarschijnlijk ook wel geregeld jankpartijen gaan komen... aan Liekes kant![]()
Juist een verliefde Huub is echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Zelfs dát kan ie niet bewerkstelligen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
die hongerstaking eindigde tegen 8 uur hedenavond. Hij zat gewoon aan tafel en at mee.
Wat zei ze? Zat even Jaap aan te horen, dat die in hongerstaking zal gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
En daar versprak lieke zich weer?
Antidepressivaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef ericahysterica het volgende:
jaap is boossssss wat zou er in zijn drankje gezeten hebben????
Brian vindt het allang prima, zolang hij zelf maar niets hoeft te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef petraa het volgende:
Jaap is aan het overwegen om in hongerstaking te gaan.
Niemand maar dan ook niemand traint hier meer personal, niet persoonlijk naar Lieke en niet persoonlijk naar Carlos. aldus Jaap.
Brian zegt begrijpelijk.
Tja... ik denk dat het er bij Lieke allemaal erg gemaakt uit zal zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is juist zo sterk van vrouwen, hun emoties loslaten en weer sterk doorgaan![]()
Wat zei ze ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
En daar versprak lieke zich weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |