Okeej, goede tip dus van Shmoopy. Laat lieke maar blijven dan vanavond al, als ze er dan toch in komt dan maar meteen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel meer ruzies zullen komen dan alleen met Palma.
Ik dacht er nog achteraan dat er waarschijnlijk ook wel geregeld jankpartijen gaan komen... aan Liekes kantquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Okeej, goede tip dus van Shmoopy. Laat lieke maar blijven dan vanavond al, als ze er dan toch in komt dan maar meteen.
Ze is ontslagen..wegwezen dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
Kijk hier ben ik het mee eens. Ik begrijp daar dus ook niets van.
Wat heeft ze gedaan dat mensen teilen vol kotsen?![]()
![]()
jaap staat nooit ergens bij stil en biedt daarna dan zogenaamd zijn excuses aan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap heeft er waarschijnlijk van te voren niet echt goed bij stil gestaan dat hij niet de enige is die Lieke kan inhuren.
Terwijl hij luid staat te vloeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Jaap maakt voor zichzelf een dwangbuis...
Dat heeft Grandmaster Brian hem natuurlijk niet ingefluisterd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap heeft er waarschijnlijk van te voren niet echt goed bij stil gestaan dat hij niet de enige is die Lieke kan inhuren.
die lieke is van hetzelfde allooi als palma amanda natasia etc. Ik mis gewoon een vrouw met klasse, beschaafd, sneldenkend, met humor en die er heel goed uitziet. Die combinatie heb ik tot nu toe nog niet gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef blomst het volgende:
Alleen voor Palma vind ik het al leuk dat Lieke in het huis zou komen, toch een soort vernedering voor Palma.
Bij veel streamers hebben het gevoel dat ze niet oprecht ri. Huub is..... ondanks zijn vele slippertjes, heb ik het vermoeden dat hij stapelverliefd op der is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
+1quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Bij veel streamers hebben het gevoel dat ze niet oprecht ri. Huub is..... ondanks zijn vele slippertjes, heb ik het vermoeden dat hij stapelverliefd op der is.
En als Huub verliefd is, wordt tie veels te soft ..... en ik wil een rellende Huub..... dus geen verliefde Huub.... dus geen Lieke in tha house
(ik heb geen hekel aan haar, vind der af en toe een zeur.... thats all)
Ja stond er al minuut of 3 !!!!! Sommige mensen lezen niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
MARIL, lees de Cos eens. Dit bericht stond er al. Cos vervuiling dus,![]()
Je hebt het of je hebt het niet, zij heeft het m.i niet, ze is veeeeeel te eager, ze wil veeeeeeeeeeel te graag, ik hou gewoon niet van wannabe's ze doet teveel haar best om in beeld te komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Als je Amanda eruit had gelaten, hadden we het eens kunnen zijn over deze categorie BITCHESquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die lieke is van hetzelfde allooi als palma amanda natasia etc. Ik mis gewoon een vrouw met klasse, beschaafd, sneldenkend, met humor en die er heel goed uitziet. Die combinatie heb ik tot nu toe nog niet gezien.![]()
Ik ga er toch vanuit dat het goed bedoelt was, om ons COSsers op de hoogte te houden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
MARIL, lees de Cos eens. Dit bericht stond er al. Cos vervuiling dus,![]()
Het wordt steeds duidelijker dat jij Amanda die brief hebt geschreven over betaalde sexquote:
die zullen nooit in de kooi stappen.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die lieke is van hetzelfde allooi als palma amanda natasia etc. Ik mis gewoon een vrouw met klasse, beschaafd, sneldenkend, met humor en die er heel goed uitziet. Die combinatie heb ik tot nu toe nog niet gezien.![]()
Je hebt nu vast een hele intressante cursusquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Bij veel streamers hebben het gevoel dat ze niet oprecht ri. Huub is..... ondanks zijn vele slippertjes, heb ik het vermoeden dat hij stapelverliefd op der is.
En als Huub verliefd is, wordt tie veels te soft ..... en ik wil een rellende Huub..... dus geen verliefde Huub.... dus geen Lieke in tha house
die hongerstaking eindigde tegen 8 uur hedenavond. Hij zat gewoon aan tafel en at mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heeft Grandmaster Brian hem natuurlijk niet ingefluisterd.
Heeft iemand Brian trouwens al zien eten, na zijn statement van een hongerstaking?
Sommige hongerstakers naaien trouwens ook hun mond dicht. En soms zelf ook hun mond...
A Ze heeft een paarde-onderstelquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat is juist zo sterk van vrouwen, hun emoties loslaten en weer sterk doorgaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht er nog achteraan dat er waarschijnlijk ook wel geregeld jankpartijen gaan komen... aan Liekes kant![]()
Juist een verliefde Huub is echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Zelfs dát kan ie niet bewerkstelligen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
die hongerstaking eindigde tegen 8 uur hedenavond. Hij zat gewoon aan tafel en at mee.
Wat zei ze? Zat even Jaap aan te horen, dat die in hongerstaking zal gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
En daar versprak lieke zich weer?
Antidepressivaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef ericahysterica het volgende:
jaap is boossssss wat zou er in zijn drankje gezeten hebben????
Brian vindt het allang prima, zolang hij zelf maar niets hoeft te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef petraa het volgende:
Jaap is aan het overwegen om in hongerstaking te gaan.
Niemand maar dan ook niemand traint hier meer personal, niet persoonlijk naar Lieke en niet persoonlijk naar Carlos. aldus Jaap.
Brian zegt begrijpelijk.
Tja... ik denk dat het er bij Lieke allemaal erg gemaakt uit zal zien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is juist zo sterk van vrouwen, hun emoties loslaten en weer sterk doorgaan![]()
Wat zei ze ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
En daar versprak lieke zich weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |