Het antwoord staat al achter je vraag?!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Waarom is Jaap boos? Ik loop 2 minuten van de pc weg......
Om dat soort uitspraken moet ik dus wel lachen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Ik ben gekke henkie niet. Of toch wel? Nee."
Als hij zijn best doet.. kan hij die persoonlijkheid mss ook wel oproepenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Ik ben gekke henkie niet. Of toch wel? Nee."
Aangezien ze het er de hele tijd over hebben, en zo nep zeggen ze ook: Haal de kabels eens weg...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja? Hoe weet je dat, dat heb ik ff gemist. . .
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Lieke niet meer komt. Vervolgens denkt Huub dat het allemaal niet meer doorgaat... en dab wandelt ze morgenavond na de stemming binnen.
Werden we op het laatste moment nog even extra in de maling genomen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Daar komt Lieke toch.
ze trekt aardig van leer tegen Jaap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Lieke
Het huis wordt echt alleen maar met irritante personen gevuld he?
Jaap en Lieke vinden elkaar beduidend minder aardig dan gister.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Haha, Lieke: Jaap!!! Jaap!!! Onze training gaat gewoon door he!!! Ik ben een paar uur voor je bezig geweest!!
Gewoon wegsturen Jaapquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef Marrije het volgende:
Haha, Lieke: Jaap!!! Jaap!!! Onze training gaat gewoon door he!!! Ik ben een paar uur voor je bezig geweest!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |