Er staat een paard in de gang, la la een paard in de gang.....check het!
BELANGRIJK: snel dit stuk copy-pasten, voordat ik het weer moet weghalen......
Laat het aub heel het internet overgaan, alvast bedankt!! XXXXXXXx
Hallo jullie,
Ik ben, zoals jullie weten, een echte dierenvriend. Dit weten jullie, omdat jullie zien hoe lievelijk ik om ga met Pussy & Pikie, pardon...ik bedoel Juicy & Nicky, de pitbulls van Amanda. Ik knuffel ze met passie en ze mogen van mij altijd het favoriete vleesbeleg van Eric opeten. Frapant dat die 2 beesten meer naar mij luisteren dan naar Amanda. Misschien heb ik mijn ware roeping als 'Dogwhisperer' wel gemist. Wat niet is kan nog komen toch? Of....niet? Voorlopig ga ik nog maar even door met de roeping van Gouden Kooi Terror King.
Mijn liefde voor dieren, gaat niet zo ver als dat van Eric. Wat ik die gozer soms zie uithalen in de stal van Vries, daar is een kudde geile beren die broodjes smeren echt niks bij.
Ik gun de paarden vers gras. Ja toch? Is toch juist leuk voor die beesten om lekker door de tuin te kunnen lopen. Verse blaadjes aan de bomen, een vijver om uit te drinken, een grasveld om lekker je behoefte op te doen.....die beesten zijn toch allang uitgekeken op die zandbak waar ze verplicht in moeten leven. Hallo?!?!?! HET ZIJN PAARDEN!!! Het zijn geen indianen in een reservaat! Kom nou! Die paarden gun ik als dierenvriend MIJN tuin.
Wat doen mijn medebewoners? Die gaan tekeer tegen mij, waardoor de paardens schrikken. ik vind het echt geen stijl wat ze allemaal geflikt hebben tegen die beesten. Het ergste van allemaal was nog Carlos "the butcher", die zat met een schmichterig lachje de boel te aanschouwen en een snood plan te bedenken. Wat ik 'm ff later hoor zeggen is geen porum. Die gozer zegt tegen mijn medebewoners "stem die motherfucker er donderdag uit".
Toen sloegen bij mij de stoppen door. Nee, dat kan niet want ik heb geen stoppen. Ik ben per definitie doorgeslagen. Als wraakactie besloot ik de fitnessles van Carlos te verstoren. FUCK niet met mij! Elke buitenstaander die het spel wil beinvloeden, Judith de zangamateur / Carlos de fitnessamateur of wie dan ook.....die pak ik genadeloos aan.
Mijn terror begon! Ik besloot lekker in de zon te gaan liggen op een ligstoel. Afijn ik draag MIJN ligstoel richting het stuk gras waar de open lucht fitness training gehouden werd. Vervolgens zegt Carlos tegen mij dat ik daar weg moet gaan. MOI????? HALLLOOOOOO het is mijn huis.
Getart als ik was besloot ik de cd uit mijn cd speler te verwijderen. Alsmede dronk ik mijn water uit mijnglas. Zegt de amateur: jaap, je drinkt mijn water op. Euhmmm.....niet dus! HET IS FUCKING HELL MIJN WATER IN MIJN GLAS IN MIJN TUIN IN MIJN HUIS DAT OP MIJN LANDGOED STAAT.
Weet je? Ik ben echt geen aso hoor. Geloof me nou toch eens! Het bewijs is toch overduidelijk? Ik ging namelijk voor Carlos een nieuw glaasje water halen, wat zeg ik? Meteen een vaas waar 5 liter inpast, ik donder er ook nog eens rietjes in. Dus wat is het probleem? Wees me eens dankbaar dan. Een beetje fucking respect verdien ik wel, maar ho maar. Het was weer niet goed hoor. Ik werd zelfs met de dood bedreigd!!!!! Carlos maakt zijn naam "the butcher" waar hoor. Fucking hell zeggen dat hij de streams uitschakeld door eerst alle camera's te slopen en daarna mij te slopen.
Ik besloot Carlos te geven wat hij verdiend en hem al werpende met rotte stukken fruit toe te juichen. Als je aan het sporten bent, gaat een stukje fruit er atlijd wel in toch?
Ach sommige mensen leren het nooit he. Die snuggere gozer moet maar eens goed bedenken tegen wie die het heeft.
JUIST JA!!!!
TEGEN DE FUCKING KING VAN DE GOUDEN KUT KOOI
Bron Kingjaap.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!