quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, omdat ie per ongeluk een lamp omvoetbalde.
come on,.. alsof je zelf nooit geluiden maakt als je alleen in huis bent!!
Maar Lieke wil toch graag even weten hoe het tussen Amanda en Huub zit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda wil trainen.. dus nu gaat Lieke Amanda trainen
Niet een van haar mooiste momenten, wat je daar hebt vastgelegdquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Of ze komt ontzettend hard klaar.. OF ze valt flauw?
doe ik ook hoor,.. en als het je niet bevalt,.. dan,.... hmmmm,.. tsjaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lul altijd in mezelf. Kom maar op met de Freud verhalen, ik kan ertegen.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda wil trainen.. dus nu gaat Lieke Amanda trainen
Je herkent de blik?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Of ze komt ontzettend hard klaar.. OF ze valt flauw?
Gewoon lekker relaxed afstand nemen van het zooitje ongeregeld voor zij verder gaat met haar werkzaamhedenquote:
Huub heeft zeker 50 keer gezegd dat hij Amanda zou doen als het speltechnisch uit kwam..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Lieke wil toch graag even weten hoe het tussen Amanda en Huub zit.
Ik beken schuld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, omdat ie per ongeluk een lamp omvoetbalde.
come on,.. alsof je zelf nooit geluiden maakt als je alleen in huis bent!!
Waarop Amanda zei: Nee er zijn die avond zoveel klappen gevallen dan zou de hele villa leeg moetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Hehe eindelijk geeft iemand de goeie reactie!
Lieke: Hij sloeg je? En jij pikt dat??? Heb je geen hoe heet dat gedaan? (aangifte of bellen)
Neee, dat kan niet, er waren die avond zoveel klappen uitgedeeld, dan zou de hele villa leeg staan... dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef mootie het volgende:
Hehe eindelijk geeft iemand de goeie reactie!
Lieke: Hij sloeg je? En jij pikt dat??? Heb je geen hoe heet dat gedaan? (aangifte of bellen)
Ik twijfel nu al of ik Carlos echt zo'n onaangename trainer vindquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
WTF ga naar huis, enge vrouw !
Kjjjssstttt, wegwezen enge schele heksquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef avonne het volgende:
WTF ga naar huis, enge vrouw !
heeft ze dat serieus gezegdquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
Amanda zegt tegen Lieke dat Huub haar vriendje in huis is, .
Dacht dat ik het nooit zou zeggen maarreh...doe mij Carlos maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik twijfel nu al of ik Carlos echt zo'n onaangename trainer vind![]()
als zij het wil, want nuchter wil ze niet door hem geneukt wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Huub heeft zeker 50 keer gezegd dat hij Amanda zou doen als het speltechnisch uit kwam..
Jaap moet daar zijn gewicht eens "per ongeluk" op zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Eisenheim. het volgende:
Dat Natasia kan lezen met dat gepluk aan de snaren naast haar vind ik ronduit verbazend...
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Liess het volgende:
Ga je op vakantie
Lieke : Ja
Waarheen
Lieke : Weet nog niet, lekker luxe.. zwembad, sauna.......
Die neppolo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef RSie het volgende:
en toch staat die Polo van Kubatz mij beter!!
Hij ondernam zojuist een dappere poging het nummer Nothing Else Matters te spelen. Het werd echter geen enorm succes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:50 schreef Meganog het volgende:
Ik speel een beetje gitaar (niet eens erg goed) en ik erger me kapot aan het doelloze, melodieloze, ritmeloze, eindeloze getokkel van Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |