hij heeft iets in dat bed gelegd en daar moest hij erg om lachen, zal niet zo mooi zijn denk ikquote:
Hij vind de training niks aan en stopt ermeequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef Desii het volgende:
ik heb geen geluid bij mijn streams; ik zit op cursus...... maar hebben Lieke en Billie ruzie![]()
nee, hij raapte dus een lamp op die omgevallen was door het geklooi met de voetbal!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef haak2 het volgende:
[..]
hij heeft iets in dat bed gelegd en daar moest hij erg om lachen, zal niet zo mooi zijn denk ik![]()
Tuurlijk ! Iets anders kán het niet zijn geweestquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Van de week (net na het vertrek van Sylvia) zat Huub gelukzalig te lachen. Natasia vroeg wat er met hem was en Huub vertelde dat hij af en toe ook wel eens leuk nieuws hoorde.
Zal dus wel geweest zijn dat Lieke de nieuwe bewoner wordt![]()
![]()
![]()
Ja tuuurlijk en dat heb ik toch ook vaak genoeg aangegeven? En nu kap ik met deze OT hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het is ook leuk als een ander er eens eentje opent, toch?
oke, maar waarom zit ze nu bij Amanda?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hij vind de training niks aan en stopt ermee
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:43 schreef RSie het volgende:
[..]
nee, omdat ie per ongeluk een lamp omvoetbalde.
come on,.. alsof je zelf nooit geluiden maakt als je alleen in huis bent!!
Maar Lieke wil toch graag even weten hoe het tussen Amanda en Huub zit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda wil trainen.. dus nu gaat Lieke Amanda trainen
Niet een van haar mooiste momenten, wat je daar hebt vastgelegdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |