Dan gaat huub oogsten wat hij gezaaid heeftquote:
Het zou wel de ultieme wraak zijn.quote:
Ik denk dat je daar misschien best wel eens gelijk in kunt hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef carpediem23 het volgende:
Neeee dit kan dus niet!!! Wat een stelletje PAUPERS BIJ TIEN/TALPA! was er echt niet iemand anders te vinden dan die lelijke schele Lieke.
Als ze geen immuniteit mag geven, dan moet ze iig huub even laten zweten en hem in de waan laten dat ze hem wel aan eric geeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel de ultieme wraak zijn.
Maar zal Tien het toelaten dat de met afstand populairste bewoner eruit wordt gestuurd?
Ik denk dat Lieke andere plannen heeft met haar (eventuele) immuniteitsstem.
Je hebt zojuist voor mij het enige lichtpuntje hieraan gevonden.quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze geen immuniteit mag geven, dan moet ze iig huub even laten zweten en hem in de waan laten dat ze hem wel aan eric geeft
Ja, nu wordt het toch wel het overwegen waard.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
nu moet ik me toch eens ernstig gaan bezinnen over die 3,95![]()
Volgens mij ging ze alleen maar met huub om in de picture te komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef happyme28 het volgende:
Gatverdamme wat een zwaktebod. Maar als ze nu niet met Huub gaat samenspannen dan lijkt het me duidelijk dat het haar nooit wat heeft gedaan en het haar dus hier allemaal om te doen is geweest. Dit zal dus duidelijk maken wie de echt Lieke is.
heerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geweldig trouwens![]()
Die gaat Palma helemaal gek maken
Ik denk meer eraan dat Brian en Lieke elkaar wel liggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geweldig trouwens![]()
Die gaat Palma helemaal gek maken
Ik vind er wel wat hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef carpediem23 het volgende:
Neeee dit kan dus niet!!! Wat een stelletje PAUPERS BIJ TIEN/TALPA! was er echt niet iemand anders te vinden dan die lelijke schele Lieke.
Jammer dat je afgehaakt bent danquote:
De band iets te vroeg ingestartquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben ze dit gedaan? Ik bedoel, waarom staat het er nu al? Die 'fout' hebben zen iet gemaakt bij alle voorgaande nieuwe bewoners. Waarom nu wel? Ik vertrouw het nog niet helemaal.
Jaap heeft haar ingehuurd als personal trainer, maar gezien de aanpassing aan de DGK-site (blijkbaar per ongeluk) is de kans groot dat ze wordt ge-upgrade naar volwaardig bewoner...quote:
Thnx, done. Wilde al wat meer plaatsen maar kon dat oude topic van haar niet vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
Gooi eens een paar leuke dingetjes in de OP, TSfoto van Lieke
[afbeelding]foto van Lieke
[afbeelding]
Haar hyves (http://sporty-lieke.hyves.nl/)
etc...
Waarschijnlijk een content management systeem dat een specifieke pagina op een bepaald tijdstip pas online zet. Heb het zelf ook gedaan toen ik bij de televisie werkte. En dat wil weleens misgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
De band iets te vroeg ingestart
Ze is er trouwens al weer af
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Jaap heeft haar ingehuurd als personal trainer, maar gezien de aanpassing aan de DGK-site (blijkbaar per ongeluk) is de kans groot dat ze wordt ge-upgrade naar volwaardig bewoner...
Welke plannen Lieke zelf heeft is niet echt relevant.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Lieke de redactie andere plannen heeft met haar (eventuele) immuniteitsstem.
Je vergeet 'opportunistisch sekreet', maar verder snap ik de fascinatie ook totaal niet.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef nibbieworld het volgende:
Het niveau blijft zo wel op een diepte pijl hangen!![]()
Ach, enig opportunisme is geen van de miljonairs vreemd. Anders zaten ze daar echt niet. Ze is zeker geen topmodel, maar ook niet extreem lelijk of zo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef shmoopy het volgende:
Je vergeet 'opportunistisch sekreet', maar verder snap ik de fascinatie ook totaal niet.
Misschien wilden ze alleen even onze reacties peilenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zij is er weer van de Tiensite af.
Foutje? Te vroeg aangekondigd?
Dat gaat je wel wat kosten danquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
We kunnen het net zo makkelijk weer full time gaan volgen hoor...![]()
Vast niet. Ik denk dat ze vanavond komt en blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad is er al weer af. Was het niet gewoon weer een truc?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieke!!Moet ze natuurlijk wel Huub zijn back-up worden en Brian Natasia immuun maken.
Degene die immuun is mag niet stemmen, en kan daardoor zijn backup niet erin houden als de anderen deze eruit stemmenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef Canisfire het volgende:
Hoezo is iemand Immuun maken trouwens slecht voor die persoon?
Ik snap dat niet hoor dan geef je toch juist iemand de garantie nog een maand te blijven?
[brian mode on]quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom op Lieke, maak die geile mannetjes in de Villa helemaal de kop gek!
Lieke for the Win!!!
nu moet ik me toch eens ernstig gaan bezinnen over die 3,95![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieke!!Moet ze natuurlijk wel Huub zijn back-up Nemesis worden en Brian Eric immuun maken.
Nieuwe verhaallijnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ze vast wel garant staat om wat nieuwe verhaallijnen te bewerkstelligen.
oja... Palmaquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hebt zojuist voor mij het enige lichtpuntje hieraan gevonden.
Oh god, wat zal ik genieten van de ochtendstreams.
Natasia immuun maken..quote:
1 ronde..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natasia immuun maken..
Dat nog beter inderdaad, maar Jaap dekt Brian waarschijnlijk toch wel.
En Amanda? Tja.. met haar weet je het nooit. Ze is alles na een paar dagen toch weer kwijt.
Die immuuniteit werkt toch voor maar één stemronde, of langer?
Denk niet dat ze dat doet. Erg kleine kans.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef fokid het volgende:
Fleric Imuuniteit geven![]()
Huub der uit gooien![]()
Liefde doet pijn![]()
Zwaai hier Huub der uit
Ole Ole
Uhuh. Het was ook echt een spontaan idee van Jaap om Lieke uit te nodigen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien wilden ze alleen even onze reacties peilen
Dat heeft ze natuuk verdient met haar schoonmaakbaantjes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef miss_bleu het volgende:
leuke vind ik. Hoe komt lieke opeens aan het inleg geld. Motor verkocht?![]()
Niet dat ik het toen al zeker wist, maar de kans was redelijk grootquote:
Het stond er echt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef Dlocks het volgende:
Ik schreef afgelopen maandag al dat Lieke erin zou komen:
Idee voor nieuweling in kooi?
[..]
Niet dat ik het toen al zeker wist, maar de kans was redelijk groot
--edit--
Hmm, ze staat nu niet meer op de tien site. Lieke komt straks wel Jaap coachen tijdens het fitnessen. Zal ze dan gelijk blijven? Hebben meerdere mensen het op de tien site zien staan? Of heeft TS zitten photoshoppen?![]()
Er zijn toch nog bewoners die ze nog niet heeft gehad?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijnen?
Is het niet meer van hetzelfde liedje?
Vind ik best wel geil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Behalve dan dat haar ogen te dicht bijelkaar staan.
Tis ook niet mijn favo.......maar ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel.(Ik kijk nu al 10 min. en tot nu toe kan ik nog niet echt zeggen dat ze een "aanwinst" isquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
schele leijke rat
Er wil geen hond meer in, in de GoudenAsocialeKooi. Het regelementenboek wordt per dag aangepast dus niemand weet meer waar die aan toe is...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef SpuitK0p het volgende:
Waarom steeds oude bekenden terug naar de villa halen??
Zet er gvd toch eens vers nieuw volk in..
Tering, ik wist dat Lieke fors gebouwd was, maar dat ze zulke dikke armen en handen heeft daar schrik ik toch wel even van. En om nou overál kleurspoeling te gebruiken is ook weer een beetje overdrevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
Gooi eens een paar leuke dingetjes in de OP, TSfoto van Lieke
de acteurschool is leeg dit is waar je het mee moet doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef SpuitK0p het volgende:
Waarom steeds oude bekenden terug naar de villa halen??
Zet er gvd toch eens vers nieuw volk in..
Klinkt veelbelovend. Al vind ik de E meer van 'Erg tegenvallen'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:15 schreef tuinfluiter het volgende:
(SHE)
Lieke: SHE becomes HEL, Huub, Eric en Lieke.
En de 'L' van lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Klinkt veelbelovend. Al vind ik de E meer van 'Erg tegenvallen'.
als iets lelijk is dan is het dat ^ wel.quote:
Ja nu lijkt het er idd écht op dat ze geen nieuwe bewoners kunnen vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ontslagrondes)
Lieke heeft 2 ontslagrondes immuniteit,
maar mag geen immuniteit verlenen aan een bewoner zoals eerder ,
Lieke mag wel zelf meestemmen in de ontslagrondes.
Had gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het stond er echt.Ik denk ook dat ze dan vanavond komt en blijft.
Tuurlijk, dat was allang duidelijk. Niets is wat het lijkt en volgensmij zit Jaap aardig aan touwtjes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:23 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
En zoals iemand hier eerder ook al aangaf, wel erg toevallig dat Jaap Lieke als fitnesscoach huurt en dat zij vervolgens mag blijven. Dit lijkt ook afgesproken werk. Hoe echt is Jaap ?![]()
Mooi tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling van het programma was dat er één over bleef, maar nu er een kans was Jaap eruit te stemmen (door Brian immuun te maken), hebben de mensen achter de schermen snel de regels maar weer aangepast.
Ik begin zo langzamerhand een beetje af te haken... je kan er geen pijl op trekken.
Lijkt mij eerder dat Jaap dit wel een goede actie vond (het inhuren van Lieke) om Huub even te narren en dat hij voor de rest van niets afwist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:23 schreef melissaatje007 het volgende:
wel erg toevallig dat Jaap Lieke als fitnesscoach huurt en dat zij vervolgens mag blijven. Dit lijkt ook afgesproken werk. Hoe echt is Jaap ?![]()
Denken mensen serieus dat Lieke Brian leuk vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef VirtualPOM het volgende:
Lieke wordt verliefd op Brian, Huub geeft eindelijk zijn knal en Satan is het huis uit![]()
Eeeh, nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:35 schreef Elounda het volgende:
Wat een drama dit programma.
Konden ze nou écht géén nieuwe bewoner vinden?
het gaat er niet om of ze hem leuk vind.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denken mensen serieus dat Lieke Brian leuk vindt?Waar je dat vandaan haalt..
Waarom ook al weer? Toe, deel het met ons.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef drzwaan het volgende:
Eerlijk gezegd walg ik van die lieke...
Daar zeg je wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook die bruiloft moet nog gebeuren..
Ohja, ze heeft geen eigen wil enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:10 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
het gaat er niet om of ze hem leuk vind.
als de buren zeggen lieke brian neuken dan gebeurt het gewoon.
Yup.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Om te kunnen blijven moet je als bewoner dus iets interessants in het vooruitzicht stellen...
iets met kijkcijfertjes![]()
Want "de buren" hebben hier helaas dus gewoon de touwtjes in handen![]()
Ze wilde altijd al de kooi in, daarom begon ze wat met huub, ze had voor de rest helemaal geen andere reden om iets met huub te willenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:30 schreef smiley1982 het volgende:
Volgens mijn konden ze geen andere miljonair vinden en hebben ze Lieke er maar ingegooit zij komt alleen maar voor Huub voor de rest had ze totaal geen andere rede dat ze in de kooi wilde
Dan kijk je toch lekker niet meer, er zijn mensen die het wel kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef smiley1982 het volgende:
Ik vind haar echt een ontzettend kut kind he ze wilt alleen maar neuken er geil uit zien voor de media want je hebt al een paar keer tegen haar poes en haar reet kunnen kijken omdat ze er zo voor gaat liggen ik vind haar een hoer echt smerig vind ik dat
jeetje, wind je niet zo op man.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef smiley1982 het volgende:
Ik vind haar echt een ontzettend kut kind he ze wilt alleen maar neuken er geil uit zien voor de media want je hebt al een paar keer tegen haar poes en haar reet kunnen kijken omdat ze er zo voor gaat liggen ik vind haar een hoer echt smerig vind ik dat
Haha... Huub zelf laat zich meteen door een meid nemen. Die wacht niet eens 5 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha ha wie denkt ze dat ze is ? Pamela Anderson. Het is een lelijk gedrocht die kiest om in de schijnwerpers te staan. Ze liet zich na 5 dagen poetsen en glazenwassen palen door Huub.
Ik geef haar 3 dagen voor ze haar benen spreidt.
Ze wil er geil uitzien en ze laat ons zomaar tegen haar kut en reet kjken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef smiley1982 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze wil er geil uitzien en ze laat ons zomaar tegen haar kut en reet kjken?
Oei, dat moeten we niet hebben, hoor. Bah! Laten we sámen bidden dat ze tot inkeer komt.
Wat ben jij hard.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha ha wie denkt ze dat ze is ? Pamela Anderson. Het is een lelijk gedrocht die kiest om in de schijnwerpers te staan. Ze liet zich na 5 dagen poetsen en glazenwassen palen door Huub.
Ze werd door Palma uit het huisgestuurd. Huub riep haar nog na :
'Voor jou tien anderen, ik ben niet monogaam.'
Nu ligt ze weer in zijn armen.
Ik geef haar 3 dagen voor ze haar benen spreidt.
Daar zou ik niet al te snel vanuit gaan. Ze is intelligenter dan je denkt. Volgens mij weet Huub dat ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:41 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat ben jij hard.Vreemd dat ze er weer in zit, of nu eigenlijk écht in zit. Getuigd niet echt van zelfrespect. Beetje jammer.
Vond haar in het begin nog wel lekker wat tegengas geven tegen Huub, maar dat is dus blijkbaar over.
![]()
Maybe, maar vanuit mijn optiek is het dom (ofwel net iets té sensatie/camera-geil).quote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te snel vanuit gaan. Ze is intelligenter dan je denkt. Volgens mij weet Huub dat ook wel.
(Thee drinken)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Trainen)
Natasia: Lieke wil jij met mij de komende weken mee trainen?
Lieke: Ik wil niet te veel trainen,
maar af en toe wil ik wel met je meedoen.
Ik snap ook niet goed waarom je dit soort berichten hier plaatst.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Trainen)
Natasia: Lieke wil jij met mij de komende weken mee trainen?
Lieke: Ik wil niet te veel trainen,
maar af en toe wil ik wel met je meedoen.
Snap je dat niet waarom ik die berichten plaatst?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet goed waarom je dit soort berichten hier plaatst.
Is meer iets voor alleen de COS.
Zijn juist wel relaxed! Net zoals de plaatjes, een leuke momentopname tussen de 'big events' door.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Snap je dat niet waarom ik die berichten plaatst?
Ik zal het niet meer doen Scanman!
Dan gaan wij alleen jouw plaatjes bekijken !
Idd.!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Zijn juist wel relaxed! Net zoals de plaatjes, een leuke momentopname tussen de 'big events' door.
Nee, het is gewoon een camerageile slet...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 05:33 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Is Lieke een beetje chill?
Stoepsletquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een camerageile slet...
Laat je niet zo opnaaien, joh...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Snap je dat niet waarom ik die berichten plaatst?
Ik zal het niet meer doen Scanman!
Dan gaan wij alleen jouw plaatjes bekijken !
Ian,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat je niet zo opnaaien, joh...
Die quotes zijn best leuk tussendoor.
En het gaat toch over Lieke?!
Joh, zo vreselijk was dat commentaar toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ian,
Ja, klopt , ik schrijf over Lieke, niet over mijzelf ,
maar het moet wel gewaarderd worden ?
Anders kan ik thuis mijn schriften vol gaan schrijven over de bewoners?![]()
Ik stel het wel op prijs hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waarom je dit soort berichten hier plaatst.
Is meer iets voor alleen de COS.
Dank je wel Elounda,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Ik stel het wel op prijs hoor.
Van alleen de COSSEN lezen wordt ik af en toe ook niet veel wijzer, dit is juist leuke berichtgeving.
Vooral door gaan tuinfluiter!
deze forum zou niet hetzelfde zijn zonder tuinfluiters quotes!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ian,
Ja, klopt , ik schrijf over Lieke, niet over mijzelf ,
maar het moet wel gewaarderd worden ?
Anders kan ik thuis mijn schriften vol gaan schrijven over de bewoners?![]()
Psies! Korte,duidelijke en krachtige stukjes!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef miesy het volgende:
[..]
deze forum zou niet hetzelfde zijn zonder tuinfluiters quotes!
ik lees ze altijd dus mij doe je er in ieder geval en steeds weer een pleziertje mee.
Miesy,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef miesy het volgende:
deze forum zou niet hetzelfde zijn zonder tuinfluiters quotes!
ik lees ze altijd dus mij doe je er in ieder geval en steeds weer een pleziertje mee.
Dank je, vind ik leuk om te wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Miesy, ik lees jouw reacties ook graag in de Cos.
Hier verder met Lieke enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Trio, 100% en voor de lol)
Amanda: Huub wilt een trio met mij en Lieke.
Brian: Zie je wel, Huub is grenzeloos.
Lieke: Ik ben 100% hetero,
ik kan een vrouw wel mooi vinden,
maar ik zou niets met haar kunnen hebben.
Eric: Ik ook niet hoor,
hoogstens zoenen met een vrouw voor de lol,
maar verder echt niet.
JohnDope,quote:Op zondag 6 mei 2007 16:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke: Ik heb Atheneum gedaan,
ik was begonnen met psychologie, maar niet afgemaakt,
toen ben ik begonnen met een sportopleiding
en nu ben ik personal trainer geworden als zelfstandige.
is dat niet een sprookje van talpa? Waarom gaat ze dan eerst schoonmaken? Wilde ze dan zo graag op televisie?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
JohnDope,
Lieke heeft dat schoonmaken 8 uren per week er bijgedaan in DGK,
Lieke heeft een sportopleiding gevolgd en is werkzaam als
personal trainer in een sportschool in Hilversum en elders......................
Maar inderdaad, nu is zij bewoonster,
Eerder keek je het meer dan nu?
![]()
Dat denk ik wel .quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef JohnDope het volgende:
Waarom gaat ze dan eerst schoonmaken?
Wilde ze dan zo graag op televisie?
Binnen in mijn hart, binnen in mijn ziel!quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:42 schreef tuinfluiter het volgende:
Paultjuhhh,
Die dikke, die lekkere-
Wie bedoel je bij de poll - Stem op jouw favoriete bewoner?
Ik kan jouw stem nu niet verwerken.
Is ze wel ze is zo leuk hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:33 schreef lillkiss het volgende:
leike denkt dat ze de queen van DGK is... NOT
Op alle fronten oneens dus, zelfs over dat 'geregiseerd'.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Elounda het volgende:
Geen mooie meid (vind ik persoonlijk, hoor) en zeker niet pittig.
Eerder geregisseerd vervelend en zeikerig.
Ik vind een vrouw die loenst zo sexy .quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze loenst net goed
net niet een erge loens in dr oogjes
Niet altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die loenst zo sexy .![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:03 schreef bella35 het volgende:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Zeg dan ook even dat ze beter af is buiten DGK.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef bella35 het volgende:
ik ga lieke een kaartje sturen ik ben geen fan van haar maar het is belachelijk dat iedereen haar alsmaar aanvalt dus ik vind dat ze wel wat steun verdiend
Noem mij 1 bewoner die wel helemaal normaal isquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:50 schreef the_legend_killer het volgende:
ik vind het maar een maf wijf
Vind het juist heerlijk dat eindelijk iemand Palma lekker op de zenuwen werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Lieke mag nu wel ophouden met dat domme gebash jegens de schoonmaaksters begint nu echt flink irritant en saai te worden verzin eens wat anders je bent zo'n scheetje met je loensende ogen dit heb je niet nodig wijffie
Ik heb precies hetzelfde. Brian lijkt beter te worden, Huub erger. Huub daalt af naar het oude niveau van Brian, compleet met Engelstalige scheldwoorden en 'fok jou's'..... Stoere jongen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Uccella het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal wat iedereen tegen Lieke heeft. Toegegeven, ruzie maken kan ze niet echt goed, ze heeft een slechte timing. En echt tactvol is ze ook niet.
Maar ik vind haar best wel mooi, geen manwijf. Veel meer vrouw dan Amanda. En zo'n naar karakter heeft ze toch ook niet? Ik vind er in ieder geval wel ok.
Altijd nog veel beter dan dat asomens van een Palmatoch?
Maar ik betaal niet voor de streams en heb de streams dus al even niet gevolgd. Brian lijkt ook leuker minder erg op t.v. dan op de streams.
Ze noemen precies mijn twee favo's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef tuinfluiter het volgende:
(Eruit)
Natasia: Ik wil Lieke eruit.
Eric: Liever een sterke speler als Jaap eruit.
quote:
Lijkt mij ook leuk ja. De rest mag er de komende maanden wel één voor eén uitvliegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ze noemen precies mijn twee favo's.Jaap of Lieke moeten juist winnen!! De finale tussen die twee lijkt me lachen trouwens.
Jaap's terror en Lieke's standvastigheid, de ultieme confrontatie maar zonder venijn. Deze twee mensen zijn aan elkaar gewaagd.
Bij Huub misschien niet zozeer, nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Dan kappen we er toch mee...........'s avonds kruipt ze weer bij hem in bed
Dan hoef ik niets meer met jou................ een uur later laat ze zich weer neuken.
Dan kunnen we er beter mee ophouden..................... een half uur later pijpt ze hem weer, terwijl Huub in slaap valt.
Erg standvastig, die griet.
Ben niet de enige die er zo over denkt, hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
Strawberry, hoe kun je!!!
Lieke als laatste bewoner
Jaap acteert ook. En dat ze zich "vastplakt" aan iemand, is misschien strategie om erin te blijven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vind Lieke uitermate irritant, ik krijg de kriebels van dat mens.Uitermate irritant als ze zichzelf weer eens vastplakt aan iemand en dan haar waffel openscheurt. En dat is het enige dat Lieke doet "bumperkleven". Een giga zeikwijf is ze die continu bezig is met haar rol als actrice.
![]()
Tsja, ze is helaas verliefd en een beetje blind. Huub is haar zwakke plek.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef bloodymary het volgende:
![]()
![]()
.
Dan kappen we er toch mee...........'s avonds kruipt ze weer bij hem in bed
Dan hoef ik niets meer met jou................ een uur later laat ze zich weer neuken.
Dan kunnen we er beter mee ophouden..................... een half uur later pijpt ze hem weer, terwijl Huub in slaap valt.
Erg standvastig, die griet.
Hey wil je wat voor me doen? tegen Mr. Huub zeggen dat hij niet met Antilianen moet fokken? want die homo is racistisch, niet alleen over antilianan maar ook over andere ' zwarte' culturen en zeg maar tegen je zus dat ze afstand moet nemen van die Huubquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Fusion_Blade het volgende:
Zaterdag ga ik me zus Lieke bezoeken in de kooi kijken of het nog wat is daaro
Lieke als laatste bewoner gaat nooit lukken, zodra Huub eruit zou moeten loopt Lieke er schreeuwend achteraan, bang dat hij naar andere vrouwen kijktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
Strawberry, hoe kun je!!!
Lieke als laatste bewoner
Hoor jezelf eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef aightZz het volgende:
[..]
Hey wil je wat voor me doen? tegen Mr. Huub zeggen dat hij niet met Antilianen moet fokken? want die homo is racistisch, niet alleen over antilianan maar ook over andere ' zwarte' culturen en zeg maar tegen je zus dat ze afstand moet nemen van die Huub
Gruwelijk mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Flawless2006 het volgende:
Vermoeiend, irritant wijf zeg.
Wat bedoel je? Waarom doe je zo tegen mij? Zeg me wáárom, wáárom, ja loop maar weer weg, loop maar weer weg, wat bedoel je, zeg dan wat je bedoeld, wat heb je tegen mij, Wát heb je tegen mij?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:54 schreef sushiwausi het volgende:
irritante muts zeg, loopt Palma onwijs of in de weg.... of pal(ma) achter haar rug aan..., dan ga je toch ook slaan..... irritante teringmuts...en dan lopen janken dat Palma haar niet normaal behandeld.....jemig wat wil je nou trut...:( .....eruit met die bodybuildster,.... kan ze weer mooi gaan trainen....die brede schoudertjes beginnen aardig in te kakken.....:)
Bizar engquote:Op zondag 3 juni 2007 16:47 schreef Soofie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
oh my goodness
zal al wel eerder gepost zijnmaar kon het niet laten!
Kwaaakquote:
Vind je? Ik vind haar aardig gestoord met dat doordrammen tijdens die ruzies. Ze moet en zal gelijk hebbenquote:
Om dat nou gestroord te noemen. Ze wil volgensmij vooral Palma daarmee op de zenuwen werken en dat lukt aardig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar aardig gestoord met dat doordrammen tijdens die ruzies. Ze moet en zal gelijk hebben![]()
Mee eensch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef -Strawberry- een heleboel.
Doordrammen heb je wel vaker tijdens ruzies, da's vrij normaal. Ze is zeker niet normaal maar als je kijkt naar met wie ze zit in dat huis dan is zij nog wel het meest normaal (ookal moet ik zeggen dat met Sylvia en Bart de laatste echt normale mensen eruit zijn gegaan)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar aardig gestoord met dat doordrammen tijdens die ruzies. Ze moet en zal gelijk hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |