Haha... Huub zelf laat zich meteen door een meid nemen. Die wacht niet eens 5 dagen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha ha wie denkt ze dat ze is ? Pamela Anderson. Het is een lelijk gedrocht die kiest om in de schijnwerpers te staan. Ze liet zich na 5 dagen poetsen en glazenwassen palen door Huub.
Ik geef haar 3 dagen voor ze haar benen spreidt.
Ze wil er geil uitzien en ze laat ons zomaar tegen haar kut en reet kjken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:32 schreef smiley1982 het volgende:
Ik vind haar echt een ontzettend kut kind he ze wilt alleen maar neuken er geil uit zien voor de media want je hebt al een paar keer tegen haar poes en haar reet kunnen kijken omdat ze er zo voor gaat liggen ik vind haar een hoer echt smerig vind ik dat
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze wil er geil uitzien en ze laat ons zomaar tegen haar kut en reet kjken?
Oei, dat moeten we niet hebben, hoor. Bah! Laten we sámen bidden dat ze tot inkeer komt.
Wat ben jij hard.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:20 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ha ha wie denkt ze dat ze is ? Pamela Anderson. Het is een lelijk gedrocht die kiest om in de schijnwerpers te staan. Ze liet zich na 5 dagen poetsen en glazenwassen palen door Huub.
Ze werd door Palma uit het huisgestuurd. Huub riep haar nog na :
'Voor jou tien anderen, ik ben niet monogaam.'
Nu ligt ze weer in zijn armen.
Ik geef haar 3 dagen voor ze haar benen spreidt.
Daar zou ik niet al te snel vanuit gaan. Ze is intelligenter dan je denkt. Volgens mij weet Huub dat ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:41 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat ben jij hard.Vreemd dat ze er weer in zit, of nu eigenlijk écht in zit. Getuigd niet echt van zelfrespect. Beetje jammer.
Vond haar in het begin nog wel lekker wat tegengas geven tegen Huub, maar dat is dus blijkbaar over.
![]()
Maybe, maar vanuit mijn optiek is het dom (ofwel net iets té sensatie/camera-geil).quote:Op zondag 6 mei 2007 19:08 schreef soylent het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te snel vanuit gaan. Ze is intelligenter dan je denkt. Volgens mij weet Huub dat ook wel.
(Thee drinken)quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Trainen)
Natasia: Lieke wil jij met mij de komende weken mee trainen?
Lieke: Ik wil niet te veel trainen,
maar af en toe wil ik wel met je meedoen.
Ik snap ook niet goed waarom je dit soort berichten hier plaatst.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Trainen)
Natasia: Lieke wil jij met mij de komende weken mee trainen?
Lieke: Ik wil niet te veel trainen,
maar af en toe wil ik wel met je meedoen.
Snap je dat niet waarom ik die berichten plaatst?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet goed waarom je dit soort berichten hier plaatst.
Is meer iets voor alleen de COS.
Zijn juist wel relaxed! Net zoals de plaatjes, een leuke momentopname tussen de 'big events' door.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Snap je dat niet waarom ik die berichten plaatst?
Ik zal het niet meer doen Scanman!
Dan gaan wij alleen jouw plaatjes bekijken !
Idd.!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:41 schreef soylent het volgende:
[..]
Zijn juist wel relaxed! Net zoals de plaatjes, een leuke momentopname tussen de 'big events' door.
Nee, het is gewoon een camerageile slet...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 05:33 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Is Lieke een beetje chill?
Stoepsletquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een camerageile slet...
Laat je niet zo opnaaien, joh...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Snap je dat niet waarom ik die berichten plaatst?
Ik zal het niet meer doen Scanman!
Dan gaan wij alleen jouw plaatjes bekijken !
Ian,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat je niet zo opnaaien, joh...
Die quotes zijn best leuk tussendoor.
En het gaat toch over Lieke?!
Joh, zo vreselijk was dat commentaar toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ian,
Ja, klopt , ik schrijf over Lieke, niet over mijzelf ,
maar het moet wel gewaarderd worden ?
Anders kan ik thuis mijn schriften vol gaan schrijven over de bewoners?![]()
Ik stel het wel op prijs hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet goed waarom je dit soort berichten hier plaatst.
Is meer iets voor alleen de COS.
Dank je wel Elounda,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
Ik stel het wel op prijs hoor.
Van alleen de COSSEN lezen wordt ik af en toe ook niet veel wijzer, dit is juist leuke berichtgeving.
Vooral door gaan tuinfluiter!
deze forum zou niet hetzelfde zijn zonder tuinfluiters quotes!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ian,
Ja, klopt , ik schrijf over Lieke, niet over mijzelf ,
maar het moet wel gewaarderd worden ?
Anders kan ik thuis mijn schriften vol gaan schrijven over de bewoners?![]()
Psies! Korte,duidelijke en krachtige stukjes!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef miesy het volgende:
[..]
deze forum zou niet hetzelfde zijn zonder tuinfluiters quotes!
ik lees ze altijd dus mij doe je er in ieder geval en steeds weer een pleziertje mee.
Miesy,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef miesy het volgende:
deze forum zou niet hetzelfde zijn zonder tuinfluiters quotes!
ik lees ze altijd dus mij doe je er in ieder geval en steeds weer een pleziertje mee.
Dank je, vind ik leuk om te wetenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Miesy, ik lees jouw reacties ook graag in de Cos.
Hier verder met Lieke enzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef tuinfluiter het volgende:
(Trio, 100% en voor de lol)
Amanda: Huub wilt een trio met mij en Lieke.
Brian: Zie je wel, Huub is grenzeloos.
Lieke: Ik ben 100% hetero,
ik kan een vrouw wel mooi vinden,
maar ik zou niets met haar kunnen hebben.
Eric: Ik ook niet hoor,
hoogstens zoenen met een vrouw voor de lol,
maar verder echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |