Dan gaat huub oogsten wat hij gezaaid heeftquote:
Het zou wel de ultieme wraak zijn.quote:
Ik denk dat je daar misschien best wel eens gelijk in kunt hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef carpediem23 het volgende:
Neeee dit kan dus niet!!! Wat een stelletje PAUPERS BIJ TIEN/TALPA! was er echt niet iemand anders te vinden dan die lelijke schele Lieke.
Als ze geen immuniteit mag geven, dan moet ze iig huub even laten zweten en hem in de waan laten dat ze hem wel aan eric geeftquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou wel de ultieme wraak zijn.
Maar zal Tien het toelaten dat de met afstand populairste bewoner eruit wordt gestuurd?
Ik denk dat Lieke andere plannen heeft met haar (eventuele) immuniteitsstem.
Je hebt zojuist voor mij het enige lichtpuntje hieraan gevonden.quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze geen immuniteit mag geven, dan moet ze iig huub even laten zweten en hem in de waan laten dat ze hem wel aan eric geeft
Ja, nu wordt het toch wel het overwegen waard.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
nu moet ik me toch eens ernstig gaan bezinnen over die 3,95![]()
Volgens mij ging ze alleen maar met huub om in de picture te komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:37 schreef happyme28 het volgende:
Gatverdamme wat een zwaktebod. Maar als ze nu niet met Huub gaat samenspannen dan lijkt het me duidelijk dat het haar nooit wat heeft gedaan en het haar dus hier allemaal om te doen is geweest. Dit zal dus duidelijk maken wie de echt Lieke is.
heerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geweldig trouwens![]()
Die gaat Palma helemaal gek maken
Ik denk meer eraan dat Brian en Lieke elkaar wel liggenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geweldig trouwens![]()
Die gaat Palma helemaal gek maken
Ik vind er wel wat hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:21 schreef carpediem23 het volgende:
Neeee dit kan dus niet!!! Wat een stelletje PAUPERS BIJ TIEN/TALPA! was er echt niet iemand anders te vinden dan die lelijke schele Lieke.
Jammer dat je afgehaakt bent danquote:
De band iets te vroeg ingestartquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:29 schreef scanman01 het volgende:
Waarom hebben ze dit gedaan? Ik bedoel, waarom staat het er nu al? Die 'fout' hebben zen iet gemaakt bij alle voorgaande nieuwe bewoners. Waarom nu wel? Ik vertrouw het nog niet helemaal.
Jaap heeft haar ingehuurd als personal trainer, maar gezien de aanpassing aan de DGK-site (blijkbaar per ongeluk) is de kans groot dat ze wordt ge-upgrade naar volwaardig bewoner...quote:
Thnx, done. Wilde al wat meer plaatsen maar kon dat oude topic van haar niet vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
Gooi eens een paar leuke dingetjes in de OP, TSfoto van Lieke
[afbeelding]foto van Lieke
[afbeelding]
Haar hyves (http://sporty-lieke.hyves.nl/)
etc...
Waarschijnlijk een content management systeem dat een specifieke pagina op een bepaald tijdstip pas online zet. Heb het zelf ook gedaan toen ik bij de televisie werkte. En dat wil weleens misgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
De band iets te vroeg ingestart
Ze is er trouwens al weer af
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Jaap heeft haar ingehuurd als personal trainer, maar gezien de aanpassing aan de DGK-site (blijkbaar per ongeluk) is de kans groot dat ze wordt ge-upgrade naar volwaardig bewoner...
Welke plannen Lieke zelf heeft is niet echt relevant.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Lieke de redactie andere plannen heeft met haar (eventuele) immuniteitsstem.
Je vergeet 'opportunistisch sekreet', maar verder snap ik de fascinatie ook totaal niet.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef nibbieworld het volgende:
Het niveau blijft zo wel op een diepte pijl hangen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |