Misschien wilden ze alleen even onze reacties peilenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zij is er weer van de Tiensite af.
Foutje? Te vroeg aangekondigd?
Dat gaat je wel wat kosten danquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
We kunnen het net zo makkelijk weer full time gaan volgen hoor...![]()
Vast niet. Ik denk dat ze vanavond komt en blijft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef Canisfire het volgende:
Inderdaad is er al weer af. Was het niet gewoon weer een truc?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieke!!Moet ze natuurlijk wel Huub zijn back-up worden en Brian Natasia immuun maken.
Degene die immuun is mag niet stemmen, en kan daardoor zijn backup niet erin houden als de anderen deze eruit stemmenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef Canisfire het volgende:
Hoezo is iemand Immuun maken trouwens slecht voor die persoon?
Ik snap dat niet hoor dan geef je toch juist iemand de garantie nog een maand te blijven?
[brian mode on]quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom op Lieke, maak die geile mannetjes in de Villa helemaal de kop gek!
Lieke for the Win!!!
nu moet ik me toch eens ernstig gaan bezinnen over die 3,95![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Lieke!!Moet ze natuurlijk wel Huub zijn back-up Nemesis worden en Brian Eric immuun maken.
Nieuwe verhaallijnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ze vast wel garant staat om wat nieuwe verhaallijnen te bewerkstelligen.
oja... Palmaquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:35 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hebt zojuist voor mij het enige lichtpuntje hieraan gevonden.
Oh god, wat zal ik genieten van de ochtendstreams.
Natasia immuun maken..quote:
1 ronde..quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natasia immuun maken..
Dat nog beter inderdaad, maar Jaap dekt Brian waarschijnlijk toch wel.
En Amanda? Tja.. met haar weet je het nooit. Ze is alles na een paar dagen toch weer kwijt.
Die immuuniteit werkt toch voor maar één stemronde, of langer?
Denk niet dat ze dat doet. Erg kleine kans.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:54 schreef fokid het volgende:
Fleric Imuuniteit geven![]()
Huub der uit gooien![]()
Liefde doet pijn![]()
Zwaai hier Huub der uit
Ole Ole
Uhuh. Het was ook echt een spontaan idee van Jaap om Lieke uit te nodigen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Misschien wilden ze alleen even onze reacties peilen
Dat heeft ze natuuk verdient met haar schoonmaakbaantjes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:13 schreef miss_bleu het volgende:
leuke vind ik. Hoe komt lieke opeens aan het inleg geld. Motor verkocht?![]()
Niet dat ik het toen al zeker wist, maar de kans was redelijk grootquote:
Het stond er echt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:52 schreef Dlocks het volgende:
Ik schreef afgelopen maandag al dat Lieke erin zou komen:
Idee voor nieuweling in kooi?
[..]
Niet dat ik het toen al zeker wist, maar de kans was redelijk groot
--edit--
Hmm, ze staat nu niet meer op de tien site. Lieke komt straks wel Jaap coachen tijdens het fitnessen. Zal ze dan gelijk blijven? Hebben meerdere mensen het op de tien site zien staan? Of heeft TS zitten photoshoppen?![]()
Er zijn toch nog bewoners die ze nog niet heeft gehad?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Nieuwe verhaallijnen?
Is het niet meer van hetzelfde liedje?
Vind ik best wel geil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Behalve dan dat haar ogen te dicht bijelkaar staan.
Tis ook niet mijn favo.......maar ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel.(Ik kijk nu al 10 min. en tot nu toe kan ik nog niet echt zeggen dat ze een "aanwinst" isquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
schele leijke rat
Er wil geen hond meer in, in de GoudenAsocialeKooi. Het regelementenboek wordt per dag aangepast dus niemand weet meer waar die aan toe is...quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef SpuitK0p het volgende:
Waarom steeds oude bekenden terug naar de villa halen??
Zet er gvd toch eens vers nieuw volk in..
Tering, ik wist dat Lieke fors gebouwd was, maar dat ze zulke dikke armen en handen heeft daar schrik ik toch wel even van. En om nou overál kleurspoeling te gebruiken is ook weer een beetje overdrevenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:46 schreef soylent het volgende:
Gooi eens een paar leuke dingetjes in de OP, TSfoto van Lieke
de acteurschool is leeg dit is waar je het mee moet doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef SpuitK0p het volgende:
Waarom steeds oude bekenden terug naar de villa halen??
Zet er gvd toch eens vers nieuw volk in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |