Klinkt veelbelovend. Al vind ik de E meer van 'Erg tegenvallen'.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:15 schreef tuinfluiter het volgende:
(SHE)
Lieke: SHE becomes HEL, Huub, Eric en Lieke.
En de 'L' van lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Klinkt veelbelovend. Al vind ik de E meer van 'Erg tegenvallen'.
als iets lelijk is dan is het dat ^ wel.quote:
Ja nu lijkt het er idd écht op dat ze geen nieuwe bewoners kunnen vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:01 schreef tuinfluiter het volgende:
(Ontslagrondes)
Lieke heeft 2 ontslagrondes immuniteit,
maar mag geen immuniteit verlenen aan een bewoner zoals eerder ,
Lieke mag wel zelf meestemmen in de ontslagrondes.
Had gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het stond er echt.Ik denk ook dat ze dan vanavond komt en blijft.
Tuurlijk, dat was allang duidelijk. Niets is wat het lijkt en volgensmij zit Jaap aardig aan touwtjes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:23 schreef melissaatje007 het volgende:
[..]
En zoals iemand hier eerder ook al aangaf, wel erg toevallig dat Jaap Lieke als fitnesscoach huurt en dat zij vervolgens mag blijven. Dit lijkt ook afgesproken werk. Hoe echt is Jaap ?![]()
Mooi tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:46 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik dacht dat het de bedoeling van het programma was dat er één over bleef, maar nu er een kans was Jaap eruit te stemmen (door Brian immuun te maken), hebben de mensen achter de schermen snel de regels maar weer aangepast.
Ik begin zo langzamerhand een beetje af te haken... je kan er geen pijl op trekken.
Lijkt mij eerder dat Jaap dit wel een goede actie vond (het inhuren van Lieke) om Huub even te narren en dat hij voor de rest van niets afwist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 07:23 schreef melissaatje007 het volgende:
wel erg toevallig dat Jaap Lieke als fitnesscoach huurt en dat zij vervolgens mag blijven. Dit lijkt ook afgesproken werk. Hoe echt is Jaap ?![]()
Denken mensen serieus dat Lieke Brian leuk vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef VirtualPOM het volgende:
Lieke wordt verliefd op Brian, Huub geeft eindelijk zijn knal en Satan is het huis uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |