Vind het juist heerlijk dat eindelijk iemand Palma lekker op de zenuwen werkt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 20:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Lieke mag nu wel ophouden met dat domme gebash jegens de schoonmaaksters begint nu echt flink irritant en saai te worden verzin eens wat anders je bent zo'n scheetje met je loensende ogen dit heb je niet nodig wijffie
Ik heb precies hetzelfde. Brian lijkt beter te worden, Huub erger. Huub daalt af naar het oude niveau van Brian, compleet met Engelstalige scheldwoorden en 'fok jou's'..... Stoere jongen....quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:22 schreef Uccella het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal wat iedereen tegen Lieke heeft. Toegegeven, ruzie maken kan ze niet echt goed, ze heeft een slechte timing. En echt tactvol is ze ook niet.
Maar ik vind haar best wel mooi, geen manwijf. Veel meer vrouw dan Amanda. En zo'n naar karakter heeft ze toch ook niet? Ik vind er in ieder geval wel ok.
Altijd nog veel beter dan dat asomens van een Palmatoch?
Maar ik betaal niet voor de streams en heb de streams dus al even niet gevolgd. Brian lijkt ook leuker minder erg op t.v. dan op de streams.
Ze noemen precies mijn twee favo's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:57 schreef tuinfluiter het volgende:
(Eruit)
Natasia: Ik wil Lieke eruit.
Eric: Liever een sterke speler als Jaap eruit.
quote:
Lijkt mij ook leuk ja. De rest mag er de komende maanden wel één voor eén uitvliegen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:06 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ze noemen precies mijn twee favo's.Jaap of Lieke moeten juist winnen!! De finale tussen die twee lijkt me lachen trouwens.
Jaap's terror en Lieke's standvastigheid, de ultieme confrontatie maar zonder venijn. Deze twee mensen zijn aan elkaar gewaagd.
Bij Huub misschien niet zozeer, nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Dan kappen we er toch mee...........'s avonds kruipt ze weer bij hem in bed
Dan hoef ik niets meer met jou................ een uur later laat ze zich weer neuken.
Dan kunnen we er beter mee ophouden..................... een half uur later pijpt ze hem weer, terwijl Huub in slaap valt.
Erg standvastig, die griet.
Ben niet de enige die er zo over denkt, hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
Strawberry, hoe kun je!!!
Lieke als laatste bewoner
Jaap acteert ook. En dat ze zich "vastplakt" aan iemand, is misschien strategie om erin te blijven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:20 schreef koppiesoep het volgende:
Ik vind Lieke uitermate irritant, ik krijg de kriebels van dat mens.Uitermate irritant als ze zichzelf weer eens vastplakt aan iemand en dan haar waffel openscheurt. En dat is het enige dat Lieke doet "bumperkleven". Een giga zeikwijf is ze die continu bezig is met haar rol als actrice.
![]()
Tsja, ze is helaas verliefd en een beetje blind. Huub is haar zwakke plek.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:56 schreef bloodymary het volgende:
![]()
![]()
.
Dan kappen we er toch mee...........'s avonds kruipt ze weer bij hem in bed
Dan hoef ik niets meer met jou................ een uur later laat ze zich weer neuken.
Dan kunnen we er beter mee ophouden..................... een half uur later pijpt ze hem weer, terwijl Huub in slaap valt.
Erg standvastig, die griet.
Hey wil je wat voor me doen? tegen Mr. Huub zeggen dat hij niet met Antilianen moet fokken? want die homo is racistisch, niet alleen over antilianan maar ook over andere ' zwarte' culturen en zeg maar tegen je zus dat ze afstand moet nemen van die Huubquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:16 schreef Fusion_Blade het volgende:
Zaterdag ga ik me zus Lieke bezoeken in de kooi kijken of het nog wat is daaro
Lieke als laatste bewoner gaat nooit lukken, zodra Huub eruit zou moeten loopt Lieke er schreeuwend achteraan, bang dat hij naar andere vrouwen kijktquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:37 schreef soylent het volgende:
Strawberry, hoe kun je!!!
Lieke als laatste bewoner
Hoor jezelf eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef aightZz het volgende:
[..]
Hey wil je wat voor me doen? tegen Mr. Huub zeggen dat hij niet met Antilianen moet fokken? want die homo is racistisch, niet alleen over antilianan maar ook over andere ' zwarte' culturen en zeg maar tegen je zus dat ze afstand moet nemen van die Huub
Gruwelijk mee eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:34 schreef Flawless2006 het volgende:
Vermoeiend, irritant wijf zeg.
Wat bedoel je? Waarom doe je zo tegen mij? Zeg me wáárom, wáárom, ja loop maar weer weg, loop maar weer weg, wat bedoel je, zeg dan wat je bedoeld, wat heb je tegen mij, Wát heb je tegen mij?quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:54 schreef sushiwausi het volgende:
irritante muts zeg, loopt Palma onwijs of in de weg.... of pal(ma) achter haar rug aan..., dan ga je toch ook slaan..... irritante teringmuts...en dan lopen janken dat Palma haar niet normaal behandeld.....jemig wat wil je nou trut...:( .....eruit met die bodybuildster,.... kan ze weer mooi gaan trainen....die brede schoudertjes beginnen aardig in te kakken.....:)
Bizar engquote:Op zondag 3 juni 2007 16:47 schreef Soofie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
oh my goodness
zal al wel eerder gepost zijnmaar kon het niet laten!
Kwaaakquote:
Vind je? Ik vind haar aardig gestoord met dat doordrammen tijdens die ruzies. Ze moet en zal gelijk hebbenquote:
Om dat nou gestroord te noemen. Ze wil volgensmij vooral Palma daarmee op de zenuwen werken en dat lukt aardig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar aardig gestoord met dat doordrammen tijdens die ruzies. Ze moet en zal gelijk hebben![]()
Mee eensch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:11 schreef -Strawberry- een heleboel.
Doordrammen heb je wel vaker tijdens ruzies, da's vrij normaal. Ze is zeker niet normaal maar als je kijkt naar met wie ze zit in dat huis dan is zij nog wel het meest normaal (ookal moet ik zeggen dat met Sylvia en Bart de laatste echt normale mensen eruit zijn gegaan)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar aardig gestoord met dat doordrammen tijdens die ruzies. Ze moet en zal gelijk hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |