Ik vind de naam niet zozeer lelijk, maar associeer hem toch meer met een jongen dan een meisje. En toch heb ik het idee dat Shiloh meer naar Brad dan Angelina toetrekt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Brad speelt met Shiloh (wat een lelijke naam is het toch)
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:20 schreef Esraa het volgende:
Claudia Schiffer met Caspar en Clementine
[afbeelding]
Melissa Joan Hart met Mason
[afbeelding]
Heidi Klum & Seal met de kinderen
[afbeelding]
Marcia Cross met haar tweeling
[afbeelding]
Hmm.... en kijk is wat er met jouw is geworden...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jee , hij lijkt erg veel op mij toen ik zo jong was![]()
Wauw, Shiloh is echt onwijs mooi! En heeft overduidelijk de lippen van haar moederquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemde zin..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Hmm.... en kijk is wat er met jouw is geworden...
Hmm, het is niet echt een mooi kind nee. Maja, het maakt haar zienderogen gelukkig en that's what matters.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:09 schreef Suerte het volgende:
Wat is dat kind van Tori lelijk zeg.En die foto met die hond erbij![]()
Shiloh is een heel mooi kindje![]()
Lleyton heeft het helemaal voor elkaar met Rebecca Cartwright, leuk gezinnetje.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:15 schreef Kizim het volgende:
familie Hewitt met kleine Mia Rebecca
[afbeelding]
Alexia komt uit een eerder huwelijk van Luciana Bozan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh is dat grote meisje een dochter van matt damon? Die is al best oud of niet? Is zij geadopteerd / eerder huwelijk?
zij blij dat ze een stiefvader heeft als Matt Damonquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:27 schreef Esraa het volgende:
[..]
Alexia komt uit een eerder huwelijk van Luciana Bozan.
Je bent niet de enigstequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind Matt Damon nog steeds net 16 lijken..
Benjahmin Kingsley 2002quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef melonovy het volgende:
Mag ik ook verzoekjes indienen? Anouk. onze Anouk, heeft 2 of 3 kids, wie weet de namen en bovenal wie heeft er foto's?
2002: Benjahmin Kingsleyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef melonovy het volgende:
Mag ik ook verzoekjes indienen? Anouk. onze Anouk, heeft 2 of 3 kids, wie weet de namen en bovenal wie heeft er foto's?
Ja, echt een supermooie haarkleurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef Nuna het volgende:
Die Liv lijkt echt op haar moeder zeg!
Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef melonovy het volgende:
je bent geweldig Esraa!
wat lijkt ie ineens oud op de bovenste fotoquote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Étoile het volgende:
Denise met SamHoezo een perfect plaatje!
Will Smith, Jada Pinkett en Jaden en Willow. Hij heeft ook nog een zoon uit een eerder huwelijk Trey.
[afbeelding]
Nog een plaatje, die afro van dat zoontje, geweldig![]()
[afbeelding]
En niet zo'n beetje ook. Maar goed je gaat de snor van een kind van 9 (?) ook niet harsen natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef Theamerican het volgende:
heb dat kind nou een snor
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Maar goed je gaat de snor van een kind van 9 (?) ook niet harsen natuurlijk.
nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
waren er nou geruchten dat Jayden het syndroom van Down zou hebben of vergis ik me nu?
Volgens mij Carlos Leon, een fitnesstrainerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef Ticootje het volgende:
Wie is de vader van het eerste kind van madonna???
die foto's gaan een hoop geld opleveren..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef Esraa het volgende:
Britney is gespot met Jayden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Esraa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Nee, die moeder is knap... Ach, 't is best een guitig ventje en die oortjes gaan nog wel rechtgezet worden. Leuk cadeautje voor zijn achtste verjaardag of zoquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:25 schreef MissX het volgende:
Dat kind van Sarah Jessica ParkerIk hoop voor hem dat die nog een beetje goed opgedroogd en dat zijn oren bijtrekken.
Ten tijde van Sex and the City was Sarah Jessica Parker een behoorlijk stijlicoon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee, die moeder is knap... Ach, 't is best een guitig ventje en die oortjes gaan nog wel rechtgezet worden. Leuk cadeautje voor zijn achtste verjaardag of zo.
Yes, haar geadopteerde dochter.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:03 schreef Ici-Paris het volgende:
is daisy true een kind van Meg Ryan??
Ik vind ze geen van beiden op hun vader (Charlie Sheen toch?) lijken eigenlijk. Maar dat zal wel door de blauwe ogen en het blonde haar komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Sam op haar vader lijkt en Lola op haar moeder.
Ja, Charlie Sheen is hun vader. Ik weet niet, als ik Sam zie dan zie ik toch wel dat het zijn dochter is. Meer dan bij Lola. Door de gezichtsvorm. Qua haar en ogen zou je het inderdaad niet zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Esraa het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden op hun vader (Charlie Sheen toch?) lijken eigenlijk. Maar dat zal wel door de blauwe ogen en het blonde haar komen![]()
Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Cici het volgende:
Hmm, misschien had haar man al kinderen voor ze met hem trouwde.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ten tijde van Sex and the City was Sarah Jessica Parker een behoorlijk stijlicoon.
Alleen maar omdat ze zwartis hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef Franneh het volgende:
Nou dit valt reuze mee anders voor haar doen, alleen die gaten panty is een beetje raar..
De meeste kids zien er wel lief uit trouwens.. behalve die Zahara, die vind ik er maar gemeen uit zien.
Ja natuurlijk, waarom anders.quote:
Misschien heeft ze wel een onbewust bewust zijn van zichzelf. Alsof ze nu al bepaalt of ze op foto's wil lachen of niet. Hetzelfde verhaal bij Amalia van Willem-Alexander en Máxima, die keek aanvankelijk ook alleen maar serieus op foto's. Ik kreeg er de indruk bij alsof ze dacht 'ik maak zelf wel uit of ik lach voor/op een foto of niet' en zij deed dat dus niet. Misschien heeft Zahara dezelfde instellingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom anders.
Nee, ze kijkt mij gewoon te vaak gemeen, behalve op die lach foto.
Die Suri lijkt ook een heel klein beetje op een satanisch kind.![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een onbewust bewust zijn van zichzelf. Alsof ze nu al bepaalt of ze op foto's wil lachen of niet. Hetzelfde verhaal bij Amalia van Willem-Alexander en Máxima, die keek aanvankelijk ook alleen maar serieus op foto's. Ik kreeg er de indruk bij alsof ze dacht 'ik maak zelf wel uit of ik lach voor/op een foto of niet' en zij deed dat dus niet. Misschien heeft Zahara dezelfde instelling
Zou het? Maddox was de eerste en die kreeg ook al zijn behoorlijke share of publicity en hij lacht altijd op foto's of in ieder geval heel vaak. Misschien ligt het toch gewoon aan "Z" zelf.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:44 schreef Nuna het volgende:
Ik denk eerder dat die kinderen van Brad en Angelina zo overwelmd zijn door alle paparazzi aandacht dat ze echt niet de neiging hebben om te lachen, eerder om te huilen.
K denk dat het egwoon haar standaard uitdrukking isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zou het? Maddox was de eerste en die kreeg ook al zijn behoorlijke share of publicity en hij lacht altijd op foto's of in ieder geval heel vaak. Misschien ligt het toch gewoon aan "Z" zelf.
Die vriendin van Charlie Sheen lijkt op Madonna.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef Rianne84 het volgende:
Teri Hatcher en Emerson
[afbeelding]
Heather Locklear en Ava
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker en James
[afbeelding]
Charlie Sheen met vriendin en kids
[afbeelding]
En de ogen van d'r ma. De haarkleur denk ik eigenlijk ook wel van haar moeder, die van Heather komt vast uit een potje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Lijkt Ava nou op haar vader of op haar moeder? Eigenlijk denk ik dat ze op allebei lijkt. D'r haarkleur heeft ze in ieder geval van haar vader.
Het is eigenlijk raar, maar die twee hebben samen al zo veel kinderen dat ik het niet bijzonder meer vind als er een bij komt...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef Esraa het volgende:
Guillermo, het vijfde kind van Julio Iglesias en Miranda Rijnsburger.
[afbeelding]
En een wat oudere foto van de andere kinderen, Miguel Alejandro (9), Rodrigo (8) en de tweeling Victoria en Cristina (6).
[afbeelding]
Hele mooie babyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef Esraa het volgende:
Guillermo, het vijfde kind van Julio Iglesias en Miranda Rijnsburger.
[afbeelding]
Auw, ik geloof dat de vraag over wie de vader is zo ongeveer de stomste is die gesteld kon worden vanwege de tekst die boven de foto staatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:37 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Staat heel groot op de foto 'ADOPTED" knurft!
Hmm, beetje jammer dat een kind van 12/13 er al zo bijloopt... Kleding advies van Demi gehad zeker...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef Takkembah het volgende:
Zo heet overigens ook een dochter van Broeske
[afbeelding]
Ik wilde het net zeggen (even de moraalridder uithangenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:23 schreef Mackenzie het volgende:
[..]
Hmm, beetje jammer dat een kind van 12/13 er al zo bijloopt... Kleding advies van Demi gehad zeker...
Ik denk niet dat Gwen en Gavin dat in gedachten hadden toen ze hem dit kapsel gaven. Dus ik denk dat het puur toeval is.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom hebben Kingston's ouders hem een Hitler-coupe aangemeten?.
Ik vind hem ook juist leuk! Guitig kind!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:28 schreef lily het volgende:
Ik vind het zoontje van Sarah Jessica Parker juist ontzettend leuk![]()
en ik vind Sarah trouwens ook heel mooi
Godver he, zulke dingen zou ik nou nooit met mijn toekomstige kinderen kunnen doenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:27 schreef Rianne84 het volgende:
Angelina Jolie met Pax en Maddox
[afbeelding]
Maar jouw kindjes kunnen gewoon naar school zonder dat ze achtervolgd worden door 50 papparazzi fotografen! Dat is ook wat waard!quote:Op maandag 28 mei 2007 19:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Godver he, zulke dingen zou ik nou nooit met mijn toekomstige kinderen kunnen doen![]()
Vergeet het zoontje van Kate Hudson nietquote:Op maandag 28 mei 2007 15:37 schreef Marty het volgende:
Die kinderen van David en Victoria![]()
Brooklyn ziet er uit als een typisch Engelse voetbalhooligan en van Romeo dacht ik eerst dat het een meisje was.
Ik snap sowieso niet waarom de zoontjes van celebs vaak met van dat lange haar rond moeten lopen. Arme kinderen, het lijken net meisjes!
Het zoontje van Cindy Crawford loopt er ook al zo bij.![]()
Haha, indeedquote:Op maandag 28 mei 2007 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar jouw kindjes kunnen gewoon naar school zonder dat ze achtervolgd worden door 50 papparazzi fotografen! Dat is ook wat waard!
Oh ja, die ook nog jaquote:Op maandag 28 mei 2007 20:21 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vergeet het zoontje van Kate Hudson niet![]()
oogkleur is niet erfelijk..althans iedereen draagt genen van meerdere oogkleuren bij zich, zoiets was het...weet het ook niet preciesquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Malahide het volgende:
Hoe komt dat kind aan zulke blauwe ogen? Echtgenoot René heeft heel donkere bruine ogen, die van Celine zijn iets lichter, maar toch? Wie had biologie in zijn pakket en kan het mij uitleggen![]()
Ik heb ook heel lichtblauwe ogen , net als mijn oma , mijn moeder heeft pikzwarte en mn vader grijzigquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Malahide het volgende:
Hoe komt dat kind aan zulke blauwe ogen? Echtgenoot René heeft heel donkere bruine ogen, die van Celine zijn iets lichter, maar toch? Wie had biologie in zijn pakket en kan het mij uitleggen![]()
als beide ouders blauwe ogen als recessief allel hebben, ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Malahide het volgende:
Dat meen je niet. Doe je je kind toch niet aan, het wordt geheid gepest op school. Krijg er Kelly Family-neigingen van, en dat is allerminst positiefquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het prachtig, dat lange haar
Ik dacht ook dat ze er knapper uit zag, maar als je dit lelijk noemt loop je wrs met je ogen dicht over straatquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wist niet dat die Mariska zo lelijk was![]()
MOOI!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Esraa het volgende:
Nicky Byrne (Westlife), vrouw Georgina, Ierse premier Bertie Ahern (vader van Georgina) en de tweeling Rocco Bertie en Jay Nicky
[afbeelding]
Inderdaad! Verschrikkelijk vind ik dat lange haar bij jongetjes!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef BettyR het volgende:
Dat haar vind ik echt niet mooi zo, iets langer haar is niet lelijk maar zodra je zoon hebt en je kunt van zijn haar twee Pippi-Langkous vlechten maken moet je je gaan afvragen of je niet beter een dochter kunt gaan maken.
Of ze komen net van het strand of d'r haar is al even niet gewassen. Wat zit dat rommelig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Rianne84 het volgende:
David Arquette met Coco en een tas vol barbies
[afbeelding]
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Of ze komen net van het strand of d'r haar is al even niet gewassen. Wat zit dat rommelig.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
Lekker belangrijkHet is nog maar een kind hoor, dat haar hoeft heus niet perfect gestyled te zijn.
Hmm, dan heb ik het anders geïnterpreteerd dan jij bedoeldequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]Zeg ik dan dat het perfect gestyled moet zijn? Ik zeg alleen maar dat ik het rommelig vind zitten. Ik weet ook wel dat dat voor een kind normaal is, het viel me alleen op op deze foto...
![]()
Wat een gebit heeft die Merlijn zeg!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:13 schreef Esraa het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik het anders geïnterpreteerd dan jij bedoelde![]()
On topic:
Antonie, Isa en Merlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
het ziet er anders niet best uit,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:47 schreef Ticootje het volgende:
ja of hij is gewoon aan het wisselen. Dat doen kinderen op die leeftijd.
wat is er nou mis met jongens en lang haar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef BettyR het volgende:
Dat haar van Merlijn is ook al zo verschrikkelijk...
En wat lijkt Alec trouwens op Daphne! En op haar ogen na vind ik Emma errug op Richard lijken. Leuke kinders zijn het.
Niet alleen Nicky is aantrekkelijk, ik vind dat Georgina er zeker ook mag zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:43 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Vind ik ook! En met zo'n papa, moeten dit wel hele mooi jochies worden![]()
Ja echt wel, Richard en Daphne hebben mooie kindjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat een leuke kinderen van Daphne en Richard
Allemaal mini versies van papaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:35 schreef Rianne84 het volgende:
Justin Chambers met z'n 5 kinderen
[afbeelding]
Stoere fotograaf, gezien het feit dat Jude Law volgens mij al meerdere rechtszaken aan zijn broek heeft gehad omdat hij elke papparazzo mept die zn kinderen op de foto zet.quote:
Volgens de vertaling betekent het inderdaad 'kind' of 'kleine'.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:31 schreef ChrisJX het volgende:
Betekent 'infanta' in het Spaans niet gewoon iets als 'kind' of 'de kleine'
Kan me niet voorstellen dat ze beiden dezelfde infantiele eerste naam hebben.
Jett is sprekend zijn vader en Heidi mag wel uitkijken, Leni's voet sleept bijna over de grond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Rianne84 het volgende:
Kelly Preston met Jett Travolta
[afbeelding]
Heidi Klum met Leni en Henry
[afbeelding]
Was er laatst niet iets te doen om die Jett, dat de buren van de Travolta's beweerden dat hij autistisch zou zijn en zijn ouders daar vanwege hun Scientology-fanatisme niets mee zouden doen? Hij ziet er wel een tikje 'vreemd' uit zo op het eerste gezicht... hier nog een paar fotootjes:quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jett is sprekend zijn vader en Heidi mag wel uitkijken, Leni's voet sleept bijna over de grond.
Potverdorie nou, ze heeft een vleugje Travolta over zich maar voor het grootste gedeelte toch een eigen uitstraling van jewelste. Als ze zo opgroeit mag daddy later wel uitkijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zijn zusje Ella Blue is overigens een prachtig meisje:
[afbeelding]
mja, stond erbij op die site...ik zie het verschil niet tussen die kinderen...nauwelijks leeftijdsverschil en dan ook nog op elkaar lijken...quote:
Het hoofd lijkt zo 'oud' voor een nog niet eens 1-jarigequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
mja, stond erbij op die site...ik zie het verschil niet tussen die kinderen...nauwelijks leeftijdsverschil en dan ook nog op elkaar lijken...
Ik niet, vind het een lieve kloon van haar moederquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef Franneh het volgende:
Ik vind d'r ook wel veel weghebben van Ryan
Wat ziet zij er florisantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Esraa het volgende:
Rob Geus (Smaakpolitie) met vrouw Miranda en Esmee
[afbeelding]
Gefixtquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:11 schreef Jumping-Skippy het volgende:
De foto van Melissa Joan Hart met Mason doet het niet, ook niet als je de link plakt in de adresbalk.
Voor jou nog eentje danquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:09 schreef Greys het volgende:
Wat zijn de meisjes (vooral!) allemaal beauties zeg!
Vooral de foto van papa Travolta met dochtertje vind ik om te smelten!
Ik moet het weer zeggen: Ella Blue heeft echt Uitstraling met een hoofdletter U. Potjandorie...quote:
Wow, Maddox wordt al echt een grote jongenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Esraa het volgende:
Brad en Pax
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pax bedoel jequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wow, Maddox wordt al echt een grote jongen![]()
Ach ja, natuurlijk bedoel ik Paxquote:
Dat is de eerste keer dat ik Angelina alleen zie met Shiloh, tenzij ik een foto heb gemist. En wat wordt Maddox groot zegquote:
Hmm, voor een celebrity vind ik dit nog behoorlijk normaal. Ik heb veel erger gezien.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef N.icka het volgende:
Wat een hysterisch gedoe zeg op dat filmpje![]()
Wat 'n leven..quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef N.icka het volgende:
Wat een hysterisch gedoe zeg op dat filmpje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |