Die vriendin van Charlie Sheen lijkt op Madonna.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef Rianne84 het volgende:
Teri Hatcher en Emerson
[afbeelding]
Heather Locklear en Ava
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker en James
[afbeelding]
Charlie Sheen met vriendin en kids
[afbeelding]
En de ogen van d'r ma. De haarkleur denk ik eigenlijk ook wel van haar moeder, die van Heather komt vast uit een potje.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Lijkt Ava nou op haar vader of op haar moeder? Eigenlijk denk ik dat ze op allebei lijkt. D'r haarkleur heeft ze in ieder geval van haar vader.
Het is eigenlijk raar, maar die twee hebben samen al zo veel kinderen dat ik het niet bijzonder meer vind als er een bij komt...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef Esraa het volgende:
Guillermo, het vijfde kind van Julio Iglesias en Miranda Rijnsburger.
[afbeelding]
En een wat oudere foto van de andere kinderen, Miguel Alejandro (9), Rodrigo (8) en de tweeling Victoria en Cristina (6).
[afbeelding]
Hele mooie babyquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:31 schreef Esraa het volgende:
Guillermo, het vijfde kind van Julio Iglesias en Miranda Rijnsburger.
[afbeelding]
Auw, ik geloof dat de vraag over wie de vader is zo ongeveer de stomste is die gesteld kon worden vanwege de tekst die boven de foto staatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:37 schreef emo.gif het volgende:
[..]
Staat heel groot op de foto 'ADOPTED" knurft!
Hmm, beetje jammer dat een kind van 12/13 er al zo bijloopt... Kleding advies van Demi gehad zeker...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef Takkembah het volgende:
Zo heet overigens ook een dochter van Broeske
[afbeelding]
Ik wilde het net zeggen (even de moraalridder uithangenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:23 schreef Mackenzie het volgende:
[..]
Hmm, beetje jammer dat een kind van 12/13 er al zo bijloopt... Kleding advies van Demi gehad zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |