Alleen maar omdat ze zwartis hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:56 schreef Franneh het volgende:
Nou dit valt reuze mee anders voor haar doen, alleen die gaten panty is een beetje raar..
De meeste kids zien er wel lief uit trouwens.. behalve die Zahara, die vind ik er maar gemeen uit zien.
Ja natuurlijk, waarom anders.quote:
Misschien heeft ze wel een onbewust bewust zijn van zichzelf. Alsof ze nu al bepaalt of ze op foto's wil lachen of niet. Hetzelfde verhaal bij Amalia van Willem-Alexander en Máxima, die keek aanvankelijk ook alleen maar serieus op foto's. Ik kreeg er de indruk bij alsof ze dacht 'ik maak zelf wel uit of ik lach voor/op een foto of niet' en zij deed dat dus niet. Misschien heeft Zahara dezelfde instellingquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom anders.
Nee, ze kijkt mij gewoon te vaak gemeen, behalve op die lach foto.
Die Suri lijkt ook een heel klein beetje op een satanisch kind.![]()
Bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een onbewust bewust zijn van zichzelf. Alsof ze nu al bepaalt of ze op foto's wil lachen of niet. Hetzelfde verhaal bij Amalia van Willem-Alexander en Máxima, die keek aanvankelijk ook alleen maar serieus op foto's. Ik kreeg er de indruk bij alsof ze dacht 'ik maak zelf wel uit of ik lach voor/op een foto of niet' en zij deed dat dus niet. Misschien heeft Zahara dezelfde instelling
Zou het? Maddox was de eerste en die kreeg ook al zijn behoorlijke share of publicity en hij lacht altijd op foto's of in ieder geval heel vaak. Misschien ligt het toch gewoon aan "Z" zelf.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:44 schreef Nuna het volgende:
Ik denk eerder dat die kinderen van Brad en Angelina zo overwelmd zijn door alle paparazzi aandacht dat ze echt niet de neiging hebben om te lachen, eerder om te huilen.
K denk dat het egwoon haar standaard uitdrukking isquote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Zou het? Maddox was de eerste en die kreeg ook al zijn behoorlijke share of publicity en hij lacht altijd op foto's of in ieder geval heel vaak. Misschien ligt het toch gewoon aan "Z" zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |