Benjahmin Kingsley 2002quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef melonovy het volgende:
Mag ik ook verzoekjes indienen? Anouk. onze Anouk, heeft 2 of 3 kids, wie weet de namen en bovenal wie heeft er foto's?
2002: Benjahmin Kingsleyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef melonovy het volgende:
Mag ik ook verzoekjes indienen? Anouk. onze Anouk, heeft 2 of 3 kids, wie weet de namen en bovenal wie heeft er foto's?
Ja, echt een supermooie haarkleurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:15 schreef Nuna het volgende:
Die Liv lijkt echt op haar moeder zeg!
Graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:14 schreef melonovy het volgende:
je bent geweldig Esraa!
wat lijkt ie ineens oud op de bovenste fotoquote:Op maandag 14 mei 2007 13:14 schreef Étoile het volgende:
Denise met SamHoezo een perfect plaatje!
Will Smith, Jada Pinkett en Jaden en Willow. Hij heeft ook nog een zoon uit een eerder huwelijk Trey.
[afbeelding]
Nog een plaatje, die afro van dat zoontje, geweldig![]()
[afbeelding]
En niet zo'n beetje ook. Maar goed je gaat de snor van een kind van 9 (?) ook niet harsen natuurlijk.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef Theamerican het volgende:
heb dat kind nou een snor
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En niet zo'n beetje ook. Maar goed je gaat de snor van een kind van 9 (?) ook niet harsen natuurlijk.
nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
waren er nou geruchten dat Jayden het syndroom van Down zou hebben of vergis ik me nu?
Volgens mij Carlos Leon, een fitnesstrainerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:37 schreef Ticootje het volgende:
Wie is de vader van het eerste kind van madonna???
die foto's gaan een hoop geld opleveren..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:08 schreef Esraa het volgende:
Britney is gespot met Jayden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |