quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Esraa het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Nee, die moeder is knap... Ach, 't is best een guitig ventje en die oortjes gaan nog wel rechtgezet worden. Leuk cadeautje voor zijn achtste verjaardag of zoquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:25 schreef MissX het volgende:
Dat kind van Sarah Jessica ParkerIk hoop voor hem dat die nog een beetje goed opgedroogd en dat zijn oren bijtrekken.
Ten tijde van Sex and the City was Sarah Jessica Parker een behoorlijk stijlicoon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:03 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee, die moeder is knap... Ach, 't is best een guitig ventje en die oortjes gaan nog wel rechtgezet worden. Leuk cadeautje voor zijn achtste verjaardag of zo.
Yes, haar geadopteerde dochter.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:03 schreef Ici-Paris het volgende:
is daisy true een kind van Meg Ryan??
Ik vind ze geen van beiden op hun vader (Charlie Sheen toch?) lijken eigenlijk. Maar dat zal wel door de blauwe ogen en het blonde haar komenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Sam op haar vader lijkt en Lola op haar moeder.
Ja, Charlie Sheen is hun vader. Ik weet niet, als ik Sam zie dan zie ik toch wel dat het zijn dochter is. Meer dan bij Lola. Door de gezichtsvorm. Qua haar en ogen zou je het inderdaad niet zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:06 schreef Esraa het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van beiden op hun vader (Charlie Sheen toch?) lijken eigenlijk. Maar dat zal wel door de blauwe ogen en het blonde haar komen![]()
Kloptquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Cici het volgende:
Hmm, misschien had haar man al kinderen voor ze met hem trouwde.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ten tijde van Sex and the City was Sarah Jessica Parker een behoorlijk stijlicoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |