als beide ouders blauwe ogen als recessief allel hebben, ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Malahide het volgende:
Hoe komt dat kind aan zulke blauwe ogen? Echtgenoot René heeft heel donkere bruine ogen, die van Celine zijn iets lichter, maar toch? Wie had biologie in zijn pakket en kan het mij uitleggen![]()
Dat meen je niet. Doe je je kind toch niet aan, het wordt geheid gepest op school. Krijg er Kelly Family-neigingen van, en dat is allerminst positiefquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het prachtig, dat lange haar
Ik dacht ook dat ze er knapper uit zag, maar als je dit lelijk noemt loop je wrs met je ogen dicht over straatquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik wist niet dat die Mariska zo lelijk was![]()
MOOI!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Esraa het volgende:
Nicky Byrne (Westlife), vrouw Georgina, Ierse premier Bertie Ahern (vader van Georgina) en de tweeling Rocco Bertie en Jay Nicky
[afbeelding]
Inderdaad! Verschrikkelijk vind ik dat lange haar bij jongetjes!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef BettyR het volgende:
Dat haar vind ik echt niet mooi zo, iets langer haar is niet lelijk maar zodra je zoon hebt en je kunt van zijn haar twee Pippi-Langkous vlechten maken moet je je gaan afvragen of je niet beter een dochter kunt gaan maken.
Of ze komen net van het strand of d'r haar is al even niet gewassen. Wat zit dat rommelig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Rianne84 het volgende:
David Arquette met Coco en een tas vol barbies
[afbeelding]
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Of ze komen net van het strand of d'r haar is al even niet gewassen. Wat zit dat rommelig.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
Lekker belangrijkHet is nog maar een kind hoor, dat haar hoeft heus niet perfect gestyled te zijn.
Hmm, dan heb ik het anders geïnterpreteerd dan jij bedoeldequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:00 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]Zeg ik dan dat het perfect gestyled moet zijn? Ik zeg alleen maar dat ik het rommelig vind zitten. Ik weet ook wel dat dat voor een kind normaal is, het viel me alleen op op deze foto...
![]()
Wat een gebit heeft die Merlijn zeg!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:13 schreef Esraa het volgende:
[..]
Hmm, dan heb ik het anders geïnterpreteerd dan jij bedoelde![]()
On topic:
Antonie, Isa en Merlijn
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |