Jett is sprekend zijn vader en Heidi mag wel uitkijken, Leni's voet sleept bijna over de grond.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef Rianne84 het volgende:
Kelly Preston met Jett Travolta
[afbeelding]
Heidi Klum met Leni en Henry
[afbeelding]
Was er laatst niet iets te doen om die Jett, dat de buren van de Travolta's beweerden dat hij autistisch zou zijn en zijn ouders daar vanwege hun Scientology-fanatisme niets mee zouden doen? Hij ziet er wel een tikje 'vreemd' uit zo op het eerste gezicht... hier nog een paar fotootjes:quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:59 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Jett is sprekend zijn vader en Heidi mag wel uitkijken, Leni's voet sleept bijna over de grond.
Potverdorie nou, ze heeft een vleugje Travolta over zich maar voor het grootste gedeelte toch een eigen uitstraling van jewelste. Als ze zo opgroeit mag daddy later wel uitkijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zijn zusje Ella Blue is overigens een prachtig meisje:
[afbeelding]
mja, stond erbij op die site...ik zie het verschil niet tussen die kinderen...nauwelijks leeftijdsverschil en dan ook nog op elkaar lijken...quote:
Het hoofd lijkt zo 'oud' voor een nog niet eens 1-jarigequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
mja, stond erbij op die site...ik zie het verschil niet tussen die kinderen...nauwelijks leeftijdsverschil en dan ook nog op elkaar lijken...
Ik niet, vind het een lieve kloon van haar moederquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:25 schreef Franneh het volgende:
Ik vind d'r ook wel veel weghebben van Ryan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |