Hij zal zijn zakken wel gevuld hebben...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Die zal spijt hebben van zijn stap naar ajax.
ik vind de opgefokte sfeer wat het met zich meebrengt en het feit dat we daar onverslaanbaar zijn vrij heerlijk maar jij kan daar niet over meepratenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch met die obsessie voor Rotterdam bij sommigen? We zijn toch geen Feyenoorders die niks anders kunnen dan naar Amsterdam kijken? Leuk en aardig dat de aandacht daar twee weekenden per jaar ligt hoor, maar we hebben godverdomme net het kampioenschap verspeeld en Feyenoord heeft daar helemaal niks mee te maken.
dat hebben ze in eindhoven bij onsquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind de opgefokte sfeer wat het met zich meebrengt en het feit dat we daar onverslaanbaar zijn vrij heerlijk maar jij kan daar niet over meepraten![]()
Eens. Hetzelfde met zo ongeveer alle niet-Ajax supporters. De haat is vaak groter tegen Ajax dan de sympathie voor hun eigen cluppie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Wat is dat toch met die obsessie voor Rotterdam bij sommigen? We zijn toch geen Feyenoorders die niks anders kunnen dan naar Amsterdam kijken? Leuk en aardig dat de aandacht daar twee weekenden per jaar ligt hoor, maar we hebben godverdomme net het kampioenschap verspeeld en Feyenoord heeft daar helemaal niks mee te maken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik vind de opgefokte sfeer wat het met zich meebrengt en het feit dat we daar onverslaanbaar zijn vrij heerlijk maar jij kan daar niet over meepraten![]()
Dit dus zeg maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Ik ben zondag ook voor AZ hoor speed.quote:
Idd. Na jaren alle Feyenoorders en PSV'ers uitgemaakt te hebben voor calimero's, vaak zeer terecht overigens, krijgen nu een hoop Ajacieden deze trekjes...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:53 schreef twi het volgende:
Weet niet.quote:'Geloof me: Ajax is al helemaal rond met Bakircioglu'
02-05-07
Afgelopen zondag wist Jack van Gelder het nieuwtje te melden dat Ajax interesse heeft in Kennedy Bakircioglu. Voor onze redactie was dit echter al lang geen nieuws meer. Immers; enkele dagen daarvoor ontvingen wij al een mail van een anonieme bron dat de Zweedse rechtsbuiten in verband bracht met Ajax. Sterker nog; die bron wist vol overtuiging te melden dat Ajax en Bakircioglu er samen al helemaal uit zijn. 'Geloof me: Ajax is al helemaal rond met Bakircioglu'.
Normaal gesproken hebben wij ook onze vraagtekens bij de overdaad aan geruchten, zeker van dergelijke 'anoniemen', maar omdat Van Gelder enkele dagen later dezelfde naam noemt lijkt het bericht toch serieuzer genomen te moeten worden. Bakircioglu heeft nog een eenjarig contract bij zijn huidige club FC Twente en moet naar verluidt 750.000 euro kosten.
Naast Ajax schijnen nog meer clubs geinteresseerd te zijn in de international van Zweden. Naar verluidt zouden Hamburger SV, Galatasaray, Everton en PSV hem ook graag willen overnemen
quote:Ajax gecharmeerd van Pryor 2 mei 2007
Anduele Pryor Ajax zou de 22-jarige Anduele Pryor van Vitesse willen aantrekken. De Amsterdammers zien hem als een aanstormend talent en zouden zeer gecharmeerd zijn van de aanvallende middenvelder. Dat weet Ajax-watcher Peter Wekking in een videofilmpje op VI.nl te melden.
Pryor brak dit seizoen definitief door bij Vitesse. Op 26 augustus 2006 debuteerde de geboren Amsterdammer in de hoofdmacht onder trainer Aad de Mos. Hij speelde tot dusver dertig duels, waarin hij vijf keer tot scoren kwam.
Lachen richting rotterdam heeft niks met calimero zijn te maken hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Idd. Na jaren alle Feyenoorders en PSV'ers uitgemaakt te hebben voor calimero's, vaak zeer terecht overigens, krijgen nu een hoop Ajacieden deze trekjes...
Ik zie het nut er wel van in, maar niet nu. Welke mongolen geen nu in Tilburg "Helemaal niets in Rotterdam" zingen terwijl je nog goals moet maken om kampioen te worden? Dan ben je toch helemaal knetter? Die obsessie is er bij Feyenoorders. Hun seizoen is geslaag wanneer ze niet verliezen van Ajax. Maar ik verlang als Ajacied meer. En dat gelazer over dat ik weinig naar wedstrijden ga? Ruk je toch effe lekker af op je seizoenskaart in plaats van weer met dat kutargument aan te komen, kneus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef Sethje het volgende:
Maar aangezien twi nooit (niet vaak) in een stadion komt vind ik het heel begrijpelijk dat hij het nut er niet echt van in ziet.
Dat gejank over wel of niet in een stadion komen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben zondag ook voor AZ hoor speed.
Maar aangezien twi nooit (niet vaak) in een stadion komt vind ik het heel begrijpelijk dat hij het nut er niet echt van in ziet. Wat die aversie jegens rotterdam/fnrd is. EN toch speelt het deze zondag weer mee, net zo zeer als het vorig jaar meespeelde.
Je intepreteer me verkeerd. Ik ben niet blij omdat we van de fnrd hebben gewonnen, het seizoen was kut. Maar wat wel heerlijk is dat we in de kuip altijd winnen, tegen wie we nu spelen. Dat word ook bedoeld met de ttquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef twi het volgende:
Ik kan echt niet blijer worden van een verloren seizoen wanneer er twee keer van Feyenoord gewonnen is. Het is mooi, maar ik ga er 3 dagen nadat de schaal knullig is verspeeld niet om lopen juichen. Misschien de verkeerde club gekozen, Sethje?
Om elke week naar Ajax te gaan hoef je geen echte Amsterdammer te zijn hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat gejank over wel of niet in een stadion komen.
Ben jij wel een echte Amsterdammer? Volgens mij niet
en om Ajaxfan te zijn, heb je geen seizoenskaart voor nodig. dat bedoeld speedyquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om elke week naar Ajax te gaan hoef je geen echte Amsterdammer te zijn hoor.
Dat is waar, maar ik denk dat er wel een verschil zit in het fan zijn zoals bijvoorbeeld Twi doet en het supporteren van Seth. Waardoor je beleving ook anders is en dus ook hoe je bepaalde dingen intepreteert.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
en om Ajaxfan te zijn, heb je geen seizoenskaart voor nodig. dat bedoeld speedy
Idd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar niet iedereen woont tien kilometer van het stadio afquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
mwah vind je Houniet? er zit toch wel verschil in het fanatisme denk je niet?
Ohja. Het wereldje kan ook omgedraaid zijn. Ik ken zelfs mensen met business seats in de Arena die eigenlijk niet eens voor Ajax zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach, het is altijd wat. Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter. Ga je wel naar een stadion dan heb je geen seizoenskaart. Heb je een seizoenskaart, dan heb je geen uitkaart. Heb je een uitkaart dan ga je niet naar alle uitwedstrijden. Ga je naar alle uitwedstrijden dan ga je niet naar Europese uitwedstrijden. Ga je naar Europese uitwedstrijden dan heb je je seizoenskaart op de lange zijde en dan hoor je er niet bij, want korte zijde is the place to be. Zit je eerste ring korte zijde dan had je tweede ring moeten zitten want de eerste ring is voor kneuzen. Zit je tweede ring korte zijde dan zit je niet dicht genoeg bij 410. Zit je in 410, dan is 410 helemaal niks meer vanwege hun te lollige gespring, de echte oude 410 gangers willen op Zuid. Ga je meer naar Zuid dan heb je de verkeerde sjaal want het nieuwe logo staat erop in plaats van het oude.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat gejank over wel of niet in een stadion komen.
Ben jij wel een echte Amsterdammer? Volgens mij niet
Onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Maar echte Amsterdammers maken zich niet druk over wat er wel en niet gebeurd in Rotterdam.
die ligt ergens onder een steen denkquote:
Geweldig!quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is altijd wat. Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter. Ga je wel naar een stadion dan heb je geen seizoenskaart. Heb je een seizoenskaart, dan heb je geen uitkaart. Heb je een uitkaart dan ga je niet naar alle uitwedstrijden. Ga je naar alle uitwedstrijden dan ga je niet naar Europese uitwedstrijden. Ga je naar Europese uitwedstrijden dan heb je je seizoenskaart op de lange zijde en dan hoor je er niet bij, want korte zijde is the place to be. Zit je eerste ring korte zijde dan had je tweede ring moeten zitten want de eerste ring is voor kneuzen. Zit je tweede ring korte zijde dan zit je niet dicht genoeg bij 410. Zit je in 410, dan is 410 helemaal niks meer vanwege hun te lollige gespring, de echte oude 410 gangers willen op Zuid. Ga je meer naar Zuid dan heb je de verkeerde sjaal want het nieuwe logo staat erop in plaats van het oude.
winnen doen we wel. en bovendien, we hebben wat goed te makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:15 schreef Sethje het volgende:
zo kun je alles wel relativeren ja :x
als we zondag az maar weer eens even op hun plekken zetten. 4-0 klinkende overwinning
Thnxquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:23 schreef dndiek het volgende:
Op verzoek een TT-change
ik heb liever dat az vernederd wordquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:20 schreef twi het volgende:
Laten we zondag gewoon maar winnen. Het mooiste zou zijn wanneer Huntelaar veel te hard op De Zeeuw in komt en daarna de onterecht tellende 1-0 makkelijk in kan tikken. Hoe ik ook van Van Gaal hou, ik heb er heel veel geld voor over om dan te horen wat 'ie te zeggen heeft.
quote:Debuutjaar als bijzonder avontuur
Amsterdam, 01 mei 2007
Gregory van der Wiel ziet de voetbaljaargang 2006-2007 als een bijzonder avontuur aan zich voorbij trekken. De 19-jarige Amsterdammer realiseerde in de uitwedstrijd tegen FC Twente een succesvol Ajax-debuut. Tegen Willem II speelde de verdediger zijn vierde duel in de hoofdmacht.
Een bijzondere scène in de catacomben van het Arke stadion. Na FC Twente - Ajax stort het aanwezige legertje voetbaljournalisten zich gretig op twee Ajacieden in het bijzonder. Klaas Jan Huntelaar mag uitleggen welke van de drie treffers hij persoonlijk de fraaiste vond. Iets verderop, in dezelfde vochtig warme gang gaat veruit de meeste aandacht uit naar Ajax-debutant Gregory van der Wiel. Het doelpunteninstinct van de spits legt het qua nieuwswaarde af tegen het debuut van de 19-jarige Amsterdammer.
Het voetbaljournaille, Ajax-watchers met camera, microfoon of kladblok, laaft zich vol overgave aan de belevenissen van de Amsterdammer. Minuscule zweetdruppeltjes parelen van het gezicht van de nieuwste Ajacied in de selectie van trainer Ten Cate. ,,Het was een fantastisch debuut'', herhaalt Van der Wiel zichzelf voor de talloze toehoorders. De jonge verdediger verscheen tegen FC Twente verrassend in de basis en bleef de volledige wedstrijd kaarsrecht overeind. ,,Deze negentig minuten voelen erg goed. We zien wel wat volgt. Dit is een mooie dag, echt zo’n dag om nooit meer te vergeten.''
Luttele meters verderop laat ook de Ajax-trainer zijn licht schijnen over het debuut van Van der Wiel. Het karakteristieke, licht hese stemgeluid van de oefenmeester waart door de catacomben. De trainer maakt zijn nieuwste verdediger tijdens de persconferentie publiekelijk een groot compliment. ,,Van der Wiel maakte op imponerende wijze zijn debuut'', taxeert Henk ten Cate het eerste optreden van zijn jonkie. ,,Dit is toch een wedstrijd waar veel druk op staat. Gregory heeft het goed ingevuld.''
Dat was 11 maart 2007. Ruim twee maanden na zijn droomdebuut kijkt de toenmalige vervanger van Jaap Stam nuchter terug. De blessures van Stam en Zdenek Grygera maken de kans op speeltijd alleen maar groter voor Van der Wiel. ,,Ik ben blij met de kansen die ik nu krijg. Dat het allemaal zo snel kan lopen, had ik voor dit seizoen nooit kunnen dromen. Twee jaar terug speelde ik nog bij Haarlem, terwijl dit mijn eerste jaar is bij Jong Ajax. Maar heel eerlijk gezegd kan het me allemaal niet snel genoeg gaan.''
Gregory van der Wiel toonde zich tegen Willem II opnieuw een prima vervanger van de geblesseerde Jaap Stam.
Gregory van der Wiel speelt zijn eerste voetbalwedstrijd als vijfjarige in de F1 van DCG. De Amsterdammer maakt in juni 1996 zijn opwachting in de jeugdopleiding van Ajax. Onder de beschermende vleugels van jeugdtrainer Patrick Ladru speelt Van der Wiel zijn eerste wedstrijden als Ajacied. Vooral het fanatisme van de jongeling springt vanaf zijn eerste optreden in het oog. ,,Ik was een jongen met heel veel energie; een druk kind'', gaat Van der Wiel terug in de tijd. ,,Later ben ik iets rustiger geworden.''
De opgroeiende Amsterdammer slaagt er in zijn energie steeds effectiever om te zetten in voetbaldaden. Van der Wiel is een gewaardeerd talent in verschillende jeugdelftallen van Ajax. Toch stokt zijn ontwikkeling halverwege de jeugdopleiding. De verdediger wordt ‘uitgeleend’ aan HFC Haarlem, de profclub waar Ajax mee samenwerkt. ,,Dat was het dieptepunt in mijn voetballoopbaan tot nu toe. Ik was zó teleurgesteld dat ik naar Haarlem moest. Als je al jaren bij Ajax speelt, komt zo’n boodschap keihard aan.''
Van der Wiel verwerkt de teleurstelling en vecht zich terug. De vechtmentaliteit van de Ajacied betaalt zich uiteindelijk uit. Op een moeizaam eerste jaar in de Spaarnestad, laat de verdediger een degelijk tweede seizoen volgen. Van der Wiel, inmiddels aanvoerder van Haarlem B1, presteert het derde seizoen zelfs zo goed dat Ajax hem een nieuwe kans biedt. De tiener ontvangt een uitnodiging voor een trip met Ajax B2 naar Italië. Het jeugdtoernooi met wedstrijden tegen onder meer Juventus en Partizan Belgrado heeft veel weg van een examen. Een geslaagd examen volstaat voor een terugkeer naar Amsterdam; het examen verprutsen maakt een definitief einde aan de droom om de top te bereiken als Ajacied. ,,Ik besefte dat ik het tijdens het jeugdtoernooi moest laten zien. Dat besef zorgde voor extra druk, maar daar had ik geen probleem mee.''
Na zijn rentree op de Toekomst bereikte Van der Wiel dit seizoen nieuwe hoogten als Jong Ajacied. Halverwege zijn eerste seizoen als Beloftenspeler kreeg hij de aanvoerdersband toebedeeld. Het aanvoerdersschap is de beloning voor de uitstekende prestaties.
Dat de centrumverdediger dit seizoen prima in zijn vel steekt, was ook de technische staf niet ontgaan. Van der Wiel zag zijn sterke optredens als Jong Ajacied in februari al beloond met een ‘stage’ bij de A-selectie. Daags na Jong Ajax - Jong Sparta meldde de verdediger zich in alle vroegte op Schiphol voor de UEFA Cuptrip naar Bremen. Tijdens Werder Bremen - Ajax bleek nog geen debuut weggelegd voor de Amsterdammer. Het officiële Ajax-debuut van de man met het rugnummer 35 liet uiteindelijk een maand op zich wachten.
Het topduel in de Eredivisie tussen FC Twente en Ajax werd toch vooral de wedstrijd van debutant Gregory van der Wiel. Weer een geslaagd examen.
Geen willekeur, die TT had al genoeg discussie opgeroepen, dan maar een neutrale TTquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Sethje het volgende:
En DIEK ; als je met zon willekeur tt's gaat aanpassen maak je jezelf ook ongeloofwaardig want als Pietje roept dat het anders moet doe je dat dus zomaar en als Jantje roept dat hji een nog andere titel wil mag het ineens niet.
http://ajax.netwerk.to/quote:McDonald Mariga voor 50 miljoen kronor naar Ajax?
De Zweedse krant Aftonbladet meldt dat de twintigjarige speler van Helsingborgs IF, de Keniaanse middenvelder McDonald Mariga, voor vijftig miljoen kronor naar Ajax vertrekt. Henk ten Cate zou persoonlijk naar Mariga zijn gaan kijken, volgens de speler
50 miljoen kronor, dat is omgerekend een kleine 5 miljoen euro.quote:
Dat is bullshit want het vorige topic stond er dezelfde titel en was het goed. Misschien moeten bepaalde mensen weer onder hun steen gaan liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen willekeur, die TT had al genoeg discussie opgeroepen, dan maar een neutrale TT
Ja vast wel een paar uit een managerspelletje ofzo, of wat van die zelfbenoemde scouts/experts hier op fok. Maar niemand zal 'm ooit live hebben zien spelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
50 miljoen kronor, dat is omgerekend een kleine 5 miljoen euro.
Iemand bekend met deze speler?
blijkbaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
staat de Noorse kroon op het moment gunstig?
Truequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja vast wel een paar uit een managerspelletje ofzo, of wat van die zelfbenoemde scouts/experts hier op fok. Maar niemand zal 'm ooit live hebben zien spelen
Redelijk wat, vooral zondag wat een dag....heb je niet gedanst op O3 ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
Tom hoeveel kilo heb jij er afgezweet van 't weekend?
Ik 0maar ik zweet dan ook niet
![]()
we gaan geen reserves van 5 milj. kopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens voordat KJH gehaald is vorig jaar was er een 'potje' van ¤75 miljoen. Dus iedereen kan zo'n beetje uitrekenen dat er nog best wel wat te besteden is. Al is het eigenlijk reserve![]()
Ik ben nog wel op het Leidse geweest maar ik was te veel van het padje om nog aan zoiets te denken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Redelijk wat, vooral zondag wat een dag....heb je niet gedanst op O3 ?
ik herken alleen zijn voornaamquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
50 miljoen kronor, dat is omgerekend een kleine 5 miljoen euro.
Iemand bekend met deze speler?
Er is idd nog een potje geld maar echt geen ¤75 miljoen. Zo goed heeft Ajax het financieel gedaan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
Overigens voordat KJH gehaald is vorig jaar was er een 'potje' van ¤75 miljoen. Dus iedereen kan zo'n beetje uitrekenen dat er nog best wel wat te besteden is. Al is het eigenlijk reserve![]()
en dan volgend seizoen weer de prijzen omhoogquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Komop, dat is een traditie die we in eren moeten houden.
en daarna zeker voor 1,5 milj. aan Feyenoord verkopen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Komop, dat is een traditie die we in eren moeten houden.
Er was een pot van 75 miljoen voordat Huntelaar werd aangetrokken. Dat heeft niks met het gewone budget te maken. Het is gewoon een spaarpot zeg maar voor bijzondere aankopen etc. Nou haal Huntelaar z'n transferbedrag er maar vanaf en vast nog wat van afgelopen zomer waar ik geen bedragen van weet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Er is idd nog een potje geld maar echt geen ¤75 miljoen. Zo goed heeft Ajax het financieel gedaan...
quote:
en weer geen kampioen wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan volgend seizoen weer de prijzen omhoog
Dat het niks met de budget te maken heeft snap ik ook wel maar Ajax kan nooit zoveel geld hebben. 75 miljoen is meer dan het bedrag wat Ajax voor de aandelen kreeg waar ook nog eens veel geld aan aandelen arena,spelers en projecten is opgegaan. En Ajax heeft nou ook niet bepaald briljant beleid gevoert de afgelopen 10 jaar warmee ze het potje hebben kunnen aanvullen. Kortom, het potje is er wel maar zoveel geld is echt onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Er was een pot van 75 miljoen voordat Huntelaar werd aangetrokken. Dat heeft niks met het gewone budget te maken. Het is gewoon een spaarpot zeg maar voor bijzondere aankopen etc. Nou haal Huntelaar z'n transferbedrag er maar vanaf en vast nog wat van afgelopen zomer waar ik geen bedragen van weet.
Maar goed dan geloof je het niet![]()
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=43504quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat het niks met de budget te maken heeft snap ik ook wel maar Ajax kan nooit zoveel geld hebben. 75 miljoen is meer dan het bedrag wat Ajax voor de aandelen kreeg waar ook nog eens veel geld aan aandelen arena,spelers en projecten is opgegaan. En Ajax heeft nou ook niet bepaald briljant beleid gevoert de afgelopen 10 jaar warmee ze het potje hebben kunnen aanvullen. Kortom, het potje is er wel maar zoveel geld is echt onzin.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=43504
En zo zijn er met een beetje zoeken tientallen stukjes te vinden waarin men het over 75 miljoen heeft.
Allemaal door mij uit m'n duim gezogen.
Ik denk dat die 75 miljoen staat voor het algehele budget dat Ajax heeft. Waar dus ook salarissen, onderhoud etc etc inzitten.quote:is op de laatste aandeelhoudersvergadering besloten zo’n 18 miljoen, van de in totaal 75 miljoen,
daar ga ik ook vanuit ja. ik ben op het financiele gebied van Ajax niet heel bekendquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat die 75 miljoen staat voor het algehele budget dat Ajax heeft. Waar dus ook salarissen, onderhoud etc etc inzitten.
Bij een goed bod verkopen, hij viel me zeker mee dit seizoen maar een echt topper? nee.quote:2/5/2007 - ´De Mul wordt gevolgd door Sevilla´
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International wordt Tom de Mul gevolgd door Sevilla. De belangstelling van Ajax voor Bakircioglu van FC Twente zou los staan van eventuele interesse voor De Mul. Ajax zou aanvallend meer rendement willen zien op de vleugels.
Voor de verdediging komt vd Wiel er vast bij en ik neem aan een vervanger voor Grygera.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef JeroenV het volgende:
Nu het seizoen (bijna) ten einde is ben ik toch wel benieuwd wat er allemaal gaat veranderen.
Zo te merken zijn ze toch stevig op zoek naar versterkingen voor het middenveld en de aanval, dat is in ieder geval gunstig te noemen.
HtC gaf in een interview al eens aan op elke linie een versterking te willen zien.
Dan worden we ook weer eens kampioenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef jorienvdherik het volgende:
ajax wil delorge ,
omgekochte speler joh![]()
dat welquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Daarom, worden we ook weer eens kampioen
Ik had eerst nog wel respect voor je maar wat je hier typt is pure onzin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is altijd wat. Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter. Ga je wel naar een stadion dan heb je geen seizoenskaart. Heb je een seizoenskaart, dan heb je geen uitkaart. Heb je een uitkaart dan ga je niet naar alle uitwedstrijden. Ga je naar alle uitwedstrijden dan ga je niet naar Europese uitwedstrijden. Ga je naar Europese uitwedstrijden dan heb je je seizoenskaart op de lange zijde en dan hoor je er niet bij, want korte zijde is the place to be. Zit je eerste ring korte zijde dan had je tweede ring moeten zitten want de eerste ring is voor kneuzen. Zit je tweede ring korte zijde dan zit je niet dicht genoeg bij 410. Zit je in 410, dan is 410 helemaal niks meer vanwege hun te lollige gespring, de echte oude 410 gangers willen op Zuid. Ga je meer naar Zuid dan heb je de verkeerde sjaal want het nieuwe logo staat erop in plaats van het oude.
Omdat? Het is ietwat overdreven, maar veel van die "argumenten" worden gebruikt hier in 't topic hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik had eerst nog wel respect voor je maar wat je hier typt is pure onzin.
Als jij geen seizoenskaart hebt ben je duidelijk geen fanatieke fan van Ajax anders had je wel een seizoenskaart en ging je iedere wedstrijd. Maar dat verschil willen de meeste teletekst/sucsessupporters niet inzien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat? Het is ietwat overdreven, maar veel van die "argumenten" worden gebruikt hier in 't topic hoor.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter
dat is toch waar...
Heb jij toendertijd daadwerkelijk pizza's aan je deur gekregen of niet? Dat vraag ik me steeds af als ik je zie postenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken, waarom ga jij niet elke thuiswedstrijd van ajax eigenlijk
Dan ben je een langs de lijn supporter vind ik hetzelfde als een teletekstsupporter.quote:
Ik moet ook vaak werken, afstand is ook wel een probleem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meneer voelt zich aangesproken, waarom ga jij niet elke thuiswedstrijd van ajax eigenlijk
Jongen, jij bezoekt 0 thuiswedstrijden, ik mag vaak op msn niet zeggen wat de uitslag is omdat het anders voor je niet spannend is om 7 uur op talpa.. weet je nog ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik moet ook vaak werken, afstand is ook wel een probleem.
Maar omdat ik bijv. maar van de 17 thuiswedstrijden 11 bezoek, ben ik dan 6 weken lang teletekstsupporter?
Wtf, dan bezoek ik er geen, wat jij wilt, en dat was 2 seizoenen geleden indeed, maar denken dat jij het beter weet is not done, zeker omdat ik nooit met jou praatquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jongen, jij bezoekt 0 thuiswedstrijden, ik mag vaak op msn niet zeggen wat de uitslag is omdat het anders voor je niet spannend is om 7 uur op talpa.. weet je nog ?
den haag - amsterdam is met de trein maar klein uurtje
eeen daar gaan we...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wtf, dan bezoek ik er geen, wat jij wilt, en dat was 2 seizoenen geleden indeed, maar denken dat jij het beter weet is not done, zeker omdat ik nooit met jou praat
Ik veroordeel niemand maar zeg alleen dat er een levensgroot verschil is tussen mensen die iedere week gaan en mensen die 3 keer per jaar gaan of zelfs nooit gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vind het sowieso triest dat een supporter een andere supporter beoordeeld..
Dat ik een seizoenskaart heb, elke thuiswedstrijd ga maar geen uitkaart heb.. maakt dat mij een minder fanatieke supporter? Beetje onzin
Sucses schrijf je als succesquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als jij geen seizoenskaart hebt ben je duidelijk geen fanatieke fan van Ajax anders had je wel een seizoenskaart en ging je iedere wedstrijd. Maar dat verschil willen de meeste teletekst/sucsessupporters niet inzien.
Ben net wakkerquote:
eensquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:46 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik veroordeel niemand maar zeg alleen dat er een levensgroot verschil is tussen mensen die iedere week gaan en mensen die 3 keer per jaar gaan of zelfs nooit gaan.
Dus mensen die fysiek of financieel niet in staat zijn om wedstrijden te bezoeken zijn per definitie teletekstsupporters?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga je niet naar een stadion, dan ben je een teletekstsupporter
dat is toch waar...
Amen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:56 schreef twi het volgende:
Als je niet naar een stadion gaat ben je teletekstsupporter, maar dat betekent niet dat je niet fanatiek kunt zijn en al helemaal niet dat mensen die wel naar het stadion gaan je daarop moeten aanspreken. Echt dikke onzin. Dit seizoen ben ik naar pak 'm beet 10 wedstrijden gegaan, de rest heb ik via de TV gekeken. En dan ben ik ineens meer waard dan anderen? Omdat ik geen seizoenskaart heb ben ik geen fanatieke fan? Flikker toch een eind op man. Het is echt geen kunst om elke twee weken naar de ArenA te gaan hoor, daar ben je echt geen knappere vent door ten opzichte van mensen die de helft daarvan in het stadion zit. Respect voor mensen met een seizoenskaart, nog wat meer respect voor mensen die elke uitwedstrijd aanwezig zijn, maar we zijn godverdomme toch gewoon allemaal Ajacieden? Zeik er dus gewoon niet over.
Klaar einde discussiequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:56 schreef twi het volgende:
Als je niet naar een stadion gaat ben je teletekstsupporter, maar dat betekent niet dat je niet fanatiek kunt zijn en al helemaal niet dat mensen die wel naar het stadion gaan je daarop moeten aanspreken. Echt dikke onzin. Dit seizoen ben ik naar pak 'm beet 10 wedstrijden gegaan, de rest heb ik via de TV gekeken. En dan ben ik ineens meer waard dan anderen? Omdat ik geen seizoenskaart heb ben ik geen fanatieke fan? Flikker toch een eind op man. Het is echt geen kunst om elke twee weken naar de ArenA te gaan hoor, daar ben je echt geen knappere vent door ten opzichte van mensen die de helft daarvan in het stadion zit. Respect voor mensen met een seizoenskaart, nog wat meer respect voor mensen die elke uitwedstrijd aanwezig zijn, maar we zijn godverdomme toch gewoon allemaal Ajacieden? Zeik er dus gewoon niet over.
Ach alles is mogelijk als je het maar graag wil.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Dus mensen die fysiek of financieel niet in staat zijn om wedstrijden te bezoeken zijn per definitie teletekstsupporters?
Hebben je ouders je als kind van de trap laten vallen of is het een genetisch iets?
Bakircioglu kost sowieso geen drol omdat 'ie een clausule in z'n contract heeft. Gewoon De Mul houden en Bakircioglu als 10 of als 7 aan je selectie toevoegen. Maar dan alleen wanneer Sneijder vertrekt, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef Wooldoor het volgende:
Als je nog een mooi bedrag kan krijgen voor de Mul en daar Bakircioglu voor 750.000 voor terug kan krijgen zou ik het zeker doen. De Mul is wel een talent maar niet zo erg als bijvoorbeeld Jenner of Bakircioglu zich bij twente toch wel heeft bewezen. En voor 750.000 hoef je het ook niet te laten.
Juist, dus toen ik in het buitenland werkte was het eigenlijk een kwestie van dat ik niet graag genoeg wilde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach alles is mogelijk als je het maar graag wil.
Als jij per sé Ajax wil zien ga je toch niet in het buitenland werken? Alles kan dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Panick het volgende:
[..]
Juist, dus toen ik in het buitenland werkte was het eigenlijk een kwestie van dat ik niet graag genoeg wilde.
Okay, hoe had ik het ooit anders kunnen zien. Sorry.
Dat had m'n baas ook erg leuk gevonden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:00 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als jij per sé Ajax wil zien ga je toch niet in het buitenland werken? Alles kan dus.
Hou er nu maar over op jij snapt de beleving van de mensen hier die wel iedere week gaan toch niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:01 schreef Panick het volgende:
[..]
Dat had m'n baas ook erg leuk gevonden..
Ja ik heb meer respect voor de mensen die iedere week gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef twi het volgende:
stefmans werkt gewoon graag met het klassesysteem joh. Je had in India geboren moeten worden.
Was het maar waar.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tja waarom zouden we hem houden Ajax heeft al vaker kapitaal vernietigd met zulke spelers. Hij doet het af en toe leuk en heeft goede voorzetten maar echt een dreigende rechtsbuiten is het niet. We hebben sowieso ook nog Manucharyan waar ik eigenlijk meer van verwacht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bakircioglu kost sowieso geen drol omdat 'ie een clausule in z'n contract heeft. Gewoon De Mul houden en Bakircioglu als 10 of als 7 aan je selectie toevoegen. Maar dan alleen wanneer Sneijder vertrekt, natuurlijk.
Zat seizoenskaarthouders die in de 85e minuut links en rechts van me vertrekken om de trein te halen. Veel respect voor hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik heb meer respect voor de mensen die iedere week gaan.
Bite me.
Waarom? Omdat hij leuke dingen op de training laat zien? Tom de Mul kost niks, dus daar kun je ook geen kapitaal aan vernietigen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Tja waarom zouden we hem houden Ajax heeft al vaker kapitaal vernietigd met zulke spelers. Hij doet het af en toe leuk en heeft goede voorzetten maar echt een dreigende rechtsbuiten is het niet. We hebben sowieso ook nog Manucharyan waar ik eigenlijk meer van verwacht.
Zitten nog altijd meer minuten in het stadion dan jij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Zat seizoenskaarthouders die in de 85e minuut links en rechts van me vertrekken om de trein te halen. Veel respect voor hebben
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef twi het volgende:
Aha, we zijn eruit mensen. Laten we vanaf nu een minutenteller meenemen wanneer we naar het stadion gaan. Degene die er de meeste minuten heeft gezeten mag vanaf dan af aan als enige zijn mening posten en de andere users pesten dat ze geen fanatieke Ajacied zijn
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dankquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Krkic speelt nu dus mee met Spanje op Eurosport
Ok leuk dat hij dat op de training doet maar hoeveel talenten zijn er al echt doorgebroken die langer beter werden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij leuke dingen op de training laat zien? Tom de Mul kost niks, dus daar kun je ook geen kapitaal aan vernietigen.
pff en dat is een supporter??quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Ik sprak begin dit seizoen iemand die geëmigreerd is naar Brazilië en daar een standtent heeft, maar wel iedere twee weken op en neer vliegt naar Amsterdam om Ajax in het stadion te kijken.
Lucratieve strandtent danquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Ik sprak begin dit seizoen iemand die geëmigreerd is naar Brazilië en daar een standtent heeft, maar wel iedere twee weken op en neer vliegt naar Amsterdam om Ajax in het stadion te kijken.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:14 schreef Silenus het volgende:
He jongens, ik heb een oplossing!
Hier op FOK zijn we allemaal gelijk! Hooligans, teletekstsupporters, rolstoelsupporters, seizoenkaarthouders, CC-houders....Maakt niet uit!
Laat iedereen gewoon in z'n waarde, of 'ie nou vaak naar het stadion gaat of niet. Maakt iedereen voor zichzelf uit, en iedereen heeft daar z'n redenen voor. Boeiend.
Dan ben je dus wel heel wat minder dan de rest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Niet heel hun leven draait om Ajax. Sommigen hebben ook andere verplichtingen of beperkingen. Sociaal leven, vriendin, vrienden, hobbies, werk, ziekte, te weinig geld, te grote afstand...
Herkenbaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar die discussie![]()
Ik vind iemand die weinig gaat niet minder dan de rest, maar ik kan me er wel aan ergeren dat ze dan wel een enorm grote bek hebben over alles wat maar met Ajax te maken heeft, dan heb ik het niet over Fok! hoor maar over mijn omgeving, mensen die JAREN niet bij Ajax zijn geweest die opeens aan mij komen vragen of ik nog een clubcard over heb voor de bekerfinale en zo..
Dan ben je geen supporter, dan ben je gewoon rijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Ik blijf erbij dat we hem en Defour moeten halen.quote:AZ heeft nog steeds vergaande belangstelling voor Sébastien Pocognoli. Naast de Alkmaarders lijkt nu echter ook de interesse van het Duitse Bayer Leverkusen in de 19-jarige aanvallende linksback cq. middenvelder concreter te gaan worden.
Pocognoli staat tot medio 2011 onder contract in Genk en genoot vorig jaar zomer al belangstelling van Ajax en Feyenoord. Ook nu staan er naast AZ en Bayer een hele trits Europese clubs te popelen om hem in te lijven.
Op dit moment wil Genk echter nog niet onderhandelen. De ploeg van Hugo Broos staat met nog drie speeldagen te gaan twee punten achter op koploper Anderlecht. Zolang de titelstrijd nog niet is gestreden, wil het bestuur geen zaken doen.
Twee weken geleden liet Pocognoli tegenover Het Belang van Limburg weten zich niet te jong te vinden voor een transfer naar het buitenland. “Ik weet dat ze me volgen. Ik heb ook al met Maarten Martens en Moussa Dembele gepraat over de club en het tactische plaatje past uitstekend.”
“Ik vind mijzelf zeker niet te jong voor een transfer. Ik weiger om een vertrek bij Genk uit te sluiten. Dat zou hypocriet zijn. Vooralsnog wacht ik echter rustig af en bekijk ik ook wat de plannen van Genk zijn”, aldus de polyvalente speler.
De Alkmaarders zien in Pocognoli een potentiële opvolger van Tim de Cler, die vooralsnog geen nieuw contract wil tekenen. De linksback ligt tot 2008 vast, maar kan deze zomer uitkijken naar een andere club als hij niet van mening verandert. Dan kan AZ namelijk nog geld voor hem vangen.
Die heeft dan elke keer wat bolletjes in de kont zitten anders kan je dat nooit betalen van alleen een strandtent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Hoezo hebben we hem vorig seizoen niet gehaald? Toen zou ie samen met Defour komen. Het verhaal van Defour kennen we maar ik snap niet waarom hij niet alsnog is gekomen toen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we hem en Defour moeten halen.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heeft dan elke keer wat bolletjes in de kont zitten anders kan je dat nooit betalen van alleen een strandtent.
Ja, en wat als ik nou in Groningen woon, en elk weekend andere verplichtingen heb waardoor ik niet naar Ajax KAN kijken.. Geloof me, ik zou het liefst elke wedstrijd willen zien, maar daar heb ik:quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als jij geen seizoenskaart hebt ben je duidelijk geen fanatieke fan van Ajax anders had je wel een seizoenskaart en ging je iedere wedstrijd. Maar dat verschil willen de meeste teletekst/sucsessupporters niet inzien.
De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, en wat als ik nou in Groningen woon, en elk weekend andere verplichtingen heb waardoor ik niet naar Ajax KAN kijken.. Geloof me, ik zou het liefst elke wedstrijd willen zien, maar daar heb ik:
- het geld niet door
- de tijd niet voor...
Dat daarom mensen uitgeroepen worden voor Teletekstsupporter vind ik echt grote onzin...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef MaxC het volgende:
Bakircioglu zou goede transfer zijn. Ik was vorig seizoen ook al fan van hem.
Hij heeft maar 2 nadelen:
-Kut naam
-Bijna kaal![]()
Tsja, ik wil niemand veroordelen, maar ik denk dat het verschil gewoon is hoe graag je het wilt. Er zijn mensen uit Maastricht die elke thuis- én uitwedstrijd gaan. Als ik over mezelf spreek denk ik dat ik van iedereen hier bijna het laagste inkomen qua geld heb, maar het gaat wel voor het grootste deel op aan Ajax. Mensen die het er niet voor over hebben om bijna al hun geld eraan uit te geven of om er hard voor te werken zullen zeggen dat ze ook nog een leven buiten Ajax hebben. Dat is allemaal prima, maar voor mij is Ajax gewoon een heel groot deel van m'n leven en daarom doe ik er alles voor om heen te kunnen gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, en wat als ik nou in Groningen woon, en elk weekend andere verplichtingen heb waardoor ik niet naar Ajax KAN kijken.. Geloof me, ik zou het liefst elke wedstrijd willen zien, maar daar heb ik:
- het geld niet door
- de tijd niet voor...
Dat daarom mensen uitgeroepen worden voor Teletekstsupporter vind ik echt grote onzin...
De beleving van iedereen is anders, zie dat nou toch eens in? Er zijn zat lui die als een zoutzak in het stadion zitten, week in week uit, die de hele tijd met hun mobiele telefoon of een Gameboy Advance aan het pielen zijn terwijl iemand met een los kaartje ernaast als de fanatiekste Ajacied een wedstrijd beleeft. Je kunt mensen nu eenmaal niet in hokjes plaatsen. Het is geen race wie de beste Ajacied is, zie dat nou toch eens in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.
Delorge en Pryorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef endr0me het volgende:
Ben benieuwd of Ajax nog spelers weg gaat halen bij clubs binnen NL.. de interesse in bakircioglu is bekend, maar verder ?
Hou er nu maar over op met jou valt toch niet te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
De beleving van iedereen is anders, zie dat nou toch eens in? Er zijn zat lui die als een zoutzak in het stadion zitten, week in week uit, die de hele tijd met hun mobiele telefoon of een Gameboy Advance aan het pielen zijn terwijl iemand met een los kaartje ernaast als de fanatiekste Ajacied een wedstrijd beleeft. Je kunt mensen nu eenmaal niet in hokjes plaatsen. Het is geen race wie de beste Ajacied is, zie dat nou toch eens in.
Jij blaakt anders ook niet van het relativeringsvermogenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou er nu maar over op met jou valt toch niet te praten.
Ik was er al lang over opgehouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij blaakt anders ook niet van het relativeringsvermogen.
JIJ vindt iets, dus is het zo. Das geen discussieren, das drammen.
Kennelijk is dat heel moeilijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef twi het volgende:
Waarom ga je er dan weer op in?
Ik snap ook niet zo wat het probleem is. Er zijn hier geen Ajacieden die geen seizoenskaart hebben die wel doen alsof ze de beste en trouwste Ajacied zijn. Het zijn en blijven Ajacieden die zich blijkbaar beter dan anderen willen die regelmatig met een denigrerende opmerking naar anderen komen. Is het nou zo moeilijk om daar eens mee op te houden?
stefmans reageer er eens opquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Luco het volgende:
Tuurlijk dat mensen in het stadion het anders beleven. Maar goed, Ik heb gewoon niet de financiëloe middelen om altijd naar Ajax te gaan. Daarnaast heb ik andere prioriteiten in het leven.
Tof dat Ajax je passie is, maar je moet niet doorslaan, en daardoor andere mensen, die OOK balen van de afgelopen jaren, als mindere supporters gaan zien...
Ajacied ben je allemaal, en de een is geen betere Ajacied dan de ander. Alleen beleeft iedereen het anders! Mijn vader heeft dit seizoen amper gevolgd, hoorde van mij altijd hoe Ajax ervoor stond. Gaat niet naar het stadion, kijkt geen uitslagen op Teletekst. Is hij dan geen Ajacied, als Ajax wel zijn club is?
Ik vind je echt een kindje. Er is ook niks gespeeld aan krijg ik nu pas door. Je hebt het gewoon echt niet op een rijtje. Of je bent echt 16 ofzoquote:
Niet pushen he Marcelquote:
ticketbox is nu toch dicht ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef hospik het volgende:
is een ieder zich ervan bewust dat het vandaag de enige dag is dat er kaarten kunnen worden gekocht, voor de eigen plek, voor ajax- heerenveen 13 mei!
zoniet dan nu alsnog
Ik ga niet naar de PO.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef hospik het volgende:
is een ieder zich ervan bewust dat het vandaag de enige dag is dat er kaarten kunnen worden gekocht, voor de eigen plek, voor ajax- heerenveen 13 mei!
zoniet dan nu alsnog
Ga jij wel dan, gezellig naar Rodaquote:
Gronigen... dat scheelt nogal..quote:
voor jou toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt, maar zo mededeling is toch te laat savonds om 6 uur...
Denk dat je niet zo hoeft te haasten raakt toch nooit uiverkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gronigen... dat scheelt nogal..
Thuis ga ik wel, uit twijfel ik nog.. maar moet snel zijn morgen verkoop
Klopt. waarschijnlijk ga ik toch niet uit. maarja dat komt door het klote uitvak in groningenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk dat je niet zo hoeft te haasten raakt toch nooit uiverkocht.
Dat is echt een kut vak jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt. waarschijnlijk ga ik toch niet uit. maarja dat komt door het klote uitvak in groningen![]()
Niet in ons voordeel zeg maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef denthemen het volgende:
Wat waren de eerdere uitslagen van Groningen-Feyenoord en Feyenoord-Groningen dan![]()
![]()
?
Ik ben dit jaar los gegaan naar Groningen uit, vorig jaar uitvak, is inderdaad een wereld van verschil.quote:
Vooral ook die grote witte balken om de meter..., maarja zat dit jaar onderaan. omdat vrij vervoer was. en we bij elk bezinestation gestopt waren onderwegquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar los gegaan naar Groningen uit, vorig jaar uitvak, is inderdaad een wereld van verschil.
Een heel leuk stadion maar dat klote net bederft al je plezier.
De beleving is bij mij altijd groter als ik thuis voor de TV zit. Ik zie veel meer, zie die pijnlijke herhaling waaruit bleek dat het toch geen/wel buitenspel was of toch wel/niet hands enz. Ik wind me dus veel meer op voor de TV als in het stadionquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.
Omdat jij waarschijnlijk ook veel meer naar Ajax kijkt voor het wel/niet buitenspel, de opstelling waarin ze spelen, of iets wel/niet een overtreding was, of de bal binnen of buiten was. Dat is jouw beleving en daarom vind jij het ook veel erger als er met slecht voetbal een kampioenschap wordt behaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
De beleving is bij mij altijd groter als ik thuis voor de TV zit. Ik zie veel meer, zie die pijnlijke herhaling waaruit bleek dat het toch geen/wel buitenspel was of toch wel/niet hands enz. Ik wind me dus veel meer op voor de TV als in het stadion
Staan we straks zeker allemaal met golden arches op de tribune.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
ik herken alleen zijn voornaam
Achterbuurtje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet me eens horen juichen en vloeken als ik alleen al een voetbalspelletje speel. Heel de straat kan het horen.
Als dat niet lukt, moet ten cate dan wieberen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Silenus het volgende:
Vergane glorie. Het blijft een held, maar we moeten wel kampioen worden volgend jaar. Ik herhaal: we MOETEN kampioen worden volgend jaar.
Eerste half jaar was ie nog niet eens fit en de voor de rest had ie bijna alleen maar blessure's. Ik weet zeker dat Ajax nog wel wat aan hem zou hebben aangezien we geen echte reserve (centrum) spits hebben achter Huntelaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:24 schreef Black-Death het volgende:
oh my god, weer die dicussie over al dan niet fan zijndat komt ook elke 10 topics terug
Maar over Kluivert: nee! Bekijk alleen al eens zijn jaar bij PSV
Als we geen kampioen worden, maar wel finale CL halen en de beker winnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als dat niet lukt, moet ten cate dan wieberen ?
net een dooie ratquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Die Ari da Silva moeten we zeker kopen![]()
Ik zeg Wamberto 2
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef Riro het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden, maar wel finale CL halen winnen en de beker winnen?Nee hoor
Maar eens serieus ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef Riro het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden, maar wel finale CL halen en de beker winnen?Nee hoor
Ik wilde niet al te optimistisch zijn, aangezien het al wachten is op de eerste post met "Ga maar weer mooie scenario's verzinnen voor volgend seizoen, we hebben dit jaar niks gepresteerd, accepteer dat we niet zo goed meer zijn, blablaquote:
Okequote:
Dat is duidelijk, zou wat zijn als psv 4 keer op rij kampioen speeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Ik eiste dit jaar al een titel. Het is dat de stijl van Ten Cate me bevalt en ik geen zin heb om weer een kutjaar met een nieuwe coach tegemoet te zien, maar anders had ik 't wel geweten.
Volgend jaar geen titel is exit, en dan moeten we maar voor 20 miljoen Van Gaal losweken of een buitenlandse topcoach aanstellen.
Dat heeft hij zelf ook al aangegeven. Hij wil in twee jaar de titel halen. En dit jaar is niet gelukt, dus moet het volgend jaar. Als dat ook niet lukt stapt hij op omdat hij gefaald heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Ik eiste dit jaar al een titel. Het is dat de stijl van Ten Cate me bevalt en ik geen zin heb om weer een kutjaar met een nieuwe coach tegemoet te zien, maar anders had ik 't wel geweten.
Volgend jaar geen titel is exit, en dan moeten we maar voor 20 miljoen Van Gaal losweken of een buitenlandse topcoach aanstellen.
31 is 'ie, maar nog wel goed, Milan zal hem nog niet laten gaan. Onhaalbaar denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef MaxC het volgende:
Heeft Seedorf wel is gezegd dat hij wil terugkeren naar Ajax?
Hij is nog niet erg oud, maar over een paar jaar misschien![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Noshiba het volgende:
http://www.helemaalleip.nl/forum/showthread.php?t=44022
Dat is diie shit!!1
Leuk die afspraken, kan niet wachten hier volgend jaar te zijn rond deze tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Bron: ADquote:AMSTERDAM - Het op één doelpunt gemiste kampioenschap siddert nog na, maar Ajax is al volop bezig met...
...versterking voor het komende seizoen. De Amsterdamse club heeft interesse in onder anderen de 20-jarige Keniaanse middenvelder McDonald Mariga, een groot talent van het Zweedse Helsingborgs IF.
Trainer Henk ten Cate bezocht dinsdagavond het duel tussen Helsingborgs en IF Elsborg in de hoogste Zweedse divisie, met Ajax-scout John Steen Olsen aan zijn zijde op de tribune. Mariga is een fysiek sterke, technisch behoorlijke middenvelder met een indrukwekkend loopvermogen, die door diverse clubs in Europa wordt gevolgd.
Ten Cate bevestigt dat hij aanwezig was in het stadion van Helsingborg, maar ontkent dat hij voor een aanstaande transfer in Zweden was.
,,Ik was er op bezoek bij Henke Larsson, die ik nog ken uit mijn tijd bij FC Barcelona,’’ aldus Ten Cate. ,,Dat was gezellig en we hebben dat gecombineerd met de wedstrijd.’’
Mariga zou zo’n vijf miljoen euro moeten kosten. Een fors bedrag, aangezien Ajax voor komend seizoen nog niet verzekerd is van Champions League-inkomsten.
Daar staat groeiende interesse voor spelmaker Wesley Sneijder tegenover. Ajax zal de komende maanden hoe dan ook creatief moeten zijn op de transfermarkt, zegt technisch directeur Martin van Geel.
,,Bij een landstitel was het inderdaad vrij overzichtelijk geweest,’’ aldus Van Geel. ,,Dan ben je verzekerd van Champions League-inkomsten en konden we ons na de bekerfinale volledig richten op volgend seizoen. Nu moeten we eerst de play-offs nog winnen en dan is het nog afwachten tot de voorronde van de Champions League in augustus.’’
Ajax kijkt ook naar FC Barcelona, waar Ten Cate de weg kent. Spelers die bij de Catalaanse topclub (nog) buiten de boot vallen, kunnen interessant zijn voor de Amsterdammers. De transfervrije Gabri is een succesvol voorbeeld en deze zomer mag een speler als Thiago Motta vertrekken. Ajax denkt ook aan huurconstructies. ,,Barcelona kan een optie zijn voor ons,’’ aldus Van Geel.
Omdat het reserveteam Barcelona-B tegenwoordig op het derde profniveau in Spanje speelt, zou een jaar in Amsterdam een zinvol leermoment kunnen betekenen voor jonge spelers die net tegen het eerste elftal aanzitten. Het jeugdige talent Bojan Krkic (16) van Barcelona is één van de voetballers die Ajax in de peiling houdt voor een mogelijke huurdeal. ,,Maar die jongen is nog wel heel erg jong,’’ vindt Van Geel.
Ajax kijkt tevens naar relatief goedkope opties in de eredivisie. FC Twente-aanvaller Kennedy Bakircioglü, nog één jaar onder contract in Enschede, is een kandidaat. De Zweed staat ook in de belangstelling van PSV en buitenlandse clubs, waaronder Schalke 04.
Als jij je in de bevoorrechte positie bevond Ajax-fan te zijn, zou jij dan willen dat Ten Cate weg ging?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk die afspraken, kan niet wachten hier volgend jaar te zijn rond deze tijd![]()
![]()
Tegen die tijd spelen jullie voor een intertotoplek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk die afspraken, kan niet wachten hier volgend jaar te zijn rond deze tijd![]()
![]()
Ja, want ajax moet elk jaar kampioen worden,quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als jij je in de bevoorrechte positie bevond Ajax-fan te zijn, zou jij dan willen dat Ten Cate weg ging?
Oke, dan mag je nu weer op het kruisje rechts bovenin je browser drukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, want ajax moet elk jaar kampioen worden,
wij zijn ajax wij zijn de beste![]()
Berghhh
Wil je zeggen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, want ajax moet elk jaar kampioen worden,
wij zijn ajax wij zijn de beste![]()
Berghhh
Nou kijk, je moet toch zeggen dat PSV de beste is gebleken in de afgelopen 10 jaar ?quote:
Leuk.quote:
Centrum.quote:
Je hebt nog gelijk ook.quote:
Verrek ja, dan bestaan jullie 100 jaar en worden jullie kampioen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef Radegast het volgende:
Thiago Motta een jaartje huren zou top zijn.
Ja, die titel is al gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verrek ja, dan bestaan jullie 100 jaar en worden jullie kampioen.
En is die nou zo geweldig ? Pakt iedergeval super veel gele kaarten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Er worden hier wel vaak namen genoemd van spelers die gewoon nooit haalbaar zijn. De enige speler die ooit gekomen is, is Gabri, en dat was 'ook maar' een bankzitter bij Barcelona.
Gabri is na Sneijder de beste speler van Ajax geweest dit seizoen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En is die nou zo geweldig ? Pakt iedergeval super veel gele kaarten.
Motta is van het niveau Gabri. Speelt nu al een tijdje niet meer.. zou geen verkeerde zet zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Er worden hier wel vaak namen genoemd van spelers die gewoon nooit haalbaar zijn. De enige speler die ooit gekomen is, is Gabri, en dat was 'ook maar' een bankzitter bij Barcelona.
Sterker nog, ik vind Gabri de beste speler van Ajax op dit moment.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gabri is na Sneijder de beste speler van Ajax geweest dit seizoen.
Misschien dat Cruijff iets kan regelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Kunnen we geen samenwerkingsverband met FCB aangaan? Dat zou me wel kunnen heugen.
Motta ook, dus wat dat betreft is er weinig anders. Ik verwacht ook niet dat we Ronaldinho even een jaartje gaan hurenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Ow okequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
In de periode voor zijn blessure heeft Motta veel gespeeld en was het echt geen zwakke schakel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Motta ook, dus wat dat betreft is er weinig anders. Ik verwacht ook niet dat we Ronaldinho even een jaartje gaan huren![]()
Maar de connecties met Barcelona zijn er zeker, dus ik denk dat we die goed moeten benutten. Gabri heeft ook zijn waarde wel bewezen.
Ik zeg gewoon 4-4-2 gaan voetballen we hebben toch geen goede flank spelersquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef JeroenV het volgende:
Maar waar zou hij moeten spelen? Hij zou Davids voor zich krijgen neem ik aan.
idd, Leonardo, Perez, de Mulquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:58 schreef CoOki3 het volgende:
wat moet ajax met Bakircioglu????
in VI staat ie als rechter spits, wat moet ajax met nog een rechter spits....hebben we daar al niet genoeg andere mogelijkheden voor???
Sevilla wil de Mul en en Bakircioglu kan ook op '10'.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:58 schreef CoOki3 het volgende:
wat moet ajax met Bakircioglu????
in VI staat ie als rechter spits, wat moet ajax met nog een rechter spits....hebben we daar al niet genoeg andere mogelijkheden voor???
Wel een andere positie he...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef Sethje het volgende:
Vooral Delorge vind ik beduidend minder dan kennedy
Ze kunnen beiden op het middenveld spelen. Maarja dan nog waar hebben we het over..Delorgequote:
quote:"De interesse van sc Heerenveen in Laurent Delorge is zeer concreet", dat bevestigt Mo Sinouh, zaakwaarnemer van de Belg, tegenover VoetbalPrimeur. Ook weerlegt hij de interesse van Ajax.
Delorge staat nog onder contract bij ADO Den Haag, maar mag daar vertrekken dankzij een degradatieclausule in zijn contract. "Ik heb vrijdag een afspraak met de mensen van Heerenveen. De deal is nog niet rond, maar ik verwacht vrijdag tot een akkoord te komen."
Over de interesse van Ajax is Sinouh duidelijk. "Allemaal nonsens. Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar Ajax meldde zich helemaal niet voor Delorge."
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
Gelukkig maar.. Dat was anders weer een gevalletje Sikora geweest..
Dat wordt dusquote:Erwin Koeman stapt op bij Feyenoord
Erwin Koeman stopt per direct als trainer bij Feyenoord. Hij maakt dat vandaag op een persconferentie bekend.
De trainer heeft er onvoldoende vertrouwen in dat hij de spelersgroep voor de playoffs aan het voetballen krijgt. Koeman zinspeelde eerder al op een vertrek bij de Stadionclub. Hij kwam onder vuur te liggen na de slechte prestaties van Feyenoord in de Eredivisie. Vorige maand sprak het bestuur nog het vertrouwen uit in de trainer.
Feyenoord eindigde dit seizoen als zevende op de ranglijst. De club speelt in de eerste ronde van de playoffs een dubbele ontmoeting tegen FC Groningen. Wie de ploeg tijdens de playoffs zal gaan leiden is nog onbekend.
Ja, of ze halen een toptrainer en ze winnen zequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Offtopic
[..]
Dat wordt dusnaar de play-offs
Met geweldenaren als Buijs en Schreuder bij jouw clubje is Gabri inderdaad maar een matige voetballertquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En is die nou zo geweldig ? Pakt iedergeval super veel gele kaarten.
Zelf een toptrainer kan niks met dat zooitje....quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of ze halen een toptrainer en ze winnen ze.
Ow wacht.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:06 schreef navigator het volgende:
[..]
Met geweldenaren als Buijs en Schreuder bij jouw clubje is Gabri inderdaad maar een matige voetballert![]()
![]()
Echt wel! Beter hem dan bijvoorbeeld Danny Buijs ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg Ronald Koeman naar Feyenoord, Erwin naar PSV...quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow wacht.
Ik hoor de naam Motta vaker vallen, hoe serieus moet ik dit nemen?? Zou natuurlijk wel een geweldige versterking zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
![]()
![]()
hahahaha
Ach jah.. volgend jaar Motta erbij.. Maduro verhuren
Ik zeg Ronald naar Barcelona.. Rijkaard op sabbatical.. Erwin naar Twente, Rutten/Eikelkamp naar PSV..quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ik zeg Ronald Koeman naar Feyenoord, Erwin naar PSV...
Nja.. als je naar de link Rijkaard ten Cate kijkt.. Ajax is toch de perfecte club om spelers, die bij Barca niet aan de bak komen, te laten spelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:11 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik hoor de naam Motta vaker vallen, hoe serieus moet ik dit nemen?? Zou natuurlijk wel een geweldige versterking zijn.
quote:'Ajax snuffelt bij Barça en bekijkt Keniaan'
3/5/2007 8 :59
Ajax is druk bezig de selectie voor komend seizoen te formeren. De Amsterdammers hopen opnieuw bij Barcelona te kunnen shoppen en azen op een Keniaanse middenvelder in Zweedse dienst.
Volgens het AD zat trainer Henk ten Cate dinsdagavond op de tribune om McDonald Mariga te bekijken in het duel van zijn werkgever Helsingborgs IF tegen IF Elfsborg. Mariga is een twintigjarige en fysiek sterke middenvelder, op wie verschillende clubs een oogje zouden hebben.
Ten Cate gaf aan dat hij om een andere reden aanwezig was in Zweden. 'Ik was op bezoek bij Henke Larsson, die ik nog ken uit mijn tijd bij Barcelona. Dat was gezellig en we hebben dat gecombineerd met de wedstrijd.' Larsson komt eveneens uit voor Helsingborgs.
Ten Cate hoopt zijn contacten met Barça te kunnen gebruiken om na Gabri opnieuw spelers over te halen naar Amsterdam te komen. Thiago Motta, die mag vertrekken, zou een optie zijn. De jonge belofte Bojan Krkic (16) is niet direct een doelwit. 'Die jongen is nog wel heel erg jong', aldus technisch directeur Martin van Geel.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:31 schreef super-mario het volgende:
gwn samenwerkings verband met Barca aangaan
Maar dan kunnen we PSV niet meer belachelijk makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:31 schreef super-mario het volgende:
gwn samenwerkings verband met Barca aangaan
Haalt ie ook gelijk 16 nieuwe spelers voor de Play offs??quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow wacht.
Moet Ajax wel CL halen dan wordt het erg aantrekkelijk voor dat soort spelers en voor Barcaquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja.. als je naar de link Rijkaard ten Cate kijkt.. Ajax is toch de perfecte club om spelers, die bij Barca niet aan de bak komen, te laten spelen
Nee vind hem soms te impulsief en maakt af toe hele domme fouten. Vaak als ze op lijn spelen is hij het die verzaak te stappen omdat ie niet in het geheel denkt maar alleen aan zijn eigen taak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Wat vinden jullie van Roda JC's Kah?
Ik heb die jongen niet wekelijks zien spelen dus wellicht is mijn oordeel niet terecht, maar het lijkt mij wel een welkome versterking achterin bij Ajax. Betaalbaar, fysiek sterk, loopvermogen en weet zich net als Jaap Stam vast te bijten in een tegenstander. Bovendien is hij niet vies van een beetje intimidatie en dat kunnen we bij Ajax zeker gebruiken. Met spelers als Stam en Davids komen we al dichterbij dat "1 - 0 voor Ajax nog voor de aftrap" gevoel. Ik denk dat hij daar zowel voetballend en als persoon aan kan bijdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |