quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef MaxC het volgende:
Bakircioglu zou goede transfer zijn. Ik was vorig seizoen ook al fan van hem.
Hij heeft maar 2 nadelen:
-Kut naam
-Bijna kaal![]()
Tsja, ik wil niemand veroordelen, maar ik denk dat het verschil gewoon is hoe graag je het wilt. Er zijn mensen uit Maastricht die elke thuis- én uitwedstrijd gaan. Als ik over mezelf spreek denk ik dat ik van iedereen hier bijna het laagste inkomen qua geld heb, maar het gaat wel voor het grootste deel op aan Ajax. Mensen die het er niet voor over hebben om bijna al hun geld eraan uit te geven of om er hard voor te werken zullen zeggen dat ze ook nog een leven buiten Ajax hebben. Dat is allemaal prima, maar voor mij is Ajax gewoon een heel groot deel van m'n leven en daarom doe ik er alles voor om heen te kunnen gaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, en wat als ik nou in Groningen woon, en elk weekend andere verplichtingen heb waardoor ik niet naar Ajax KAN kijken.. Geloof me, ik zou het liefst elke wedstrijd willen zien, maar daar heb ik:
- het geld niet door
- de tijd niet voor...
Dat daarom mensen uitgeroepen worden voor Teletekstsupporter vind ik echt grote onzin...
De beleving van iedereen is anders, zie dat nou toch eens in? Er zijn zat lui die als een zoutzak in het stadion zitten, week in week uit, die de hele tijd met hun mobiele telefoon of een Gameboy Advance aan het pielen zijn terwijl iemand met een los kaartje ernaast als de fanatiekste Ajacied een wedstrijd beleeft. Je kunt mensen nu eenmaal niet in hokjes plaatsen. Het is geen race wie de beste Ajacied is, zie dat nou toch eens in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.
Delorge en Pryorquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef endr0me het volgende:
Ben benieuwd of Ajax nog spelers weg gaat halen bij clubs binnen NL.. de interesse in bakircioglu is bekend, maar verder ?
Hou er nu maar over op met jou valt toch niet te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef twi het volgende:
[..]
De beleving van iedereen is anders, zie dat nou toch eens in? Er zijn zat lui die als een zoutzak in het stadion zitten, week in week uit, die de hele tijd met hun mobiele telefoon of een Gameboy Advance aan het pielen zijn terwijl iemand met een los kaartje ernaast als de fanatiekste Ajacied een wedstrijd beleeft. Je kunt mensen nu eenmaal niet in hokjes plaatsen. Het is geen race wie de beste Ajacied is, zie dat nou toch eens in.
Jij blaakt anders ook niet van het relativeringsvermogenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hou er nu maar over op met jou valt toch niet te praten.
Ik was er al lang over opgehouden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij blaakt anders ook niet van het relativeringsvermogen.
JIJ vindt iets, dus is het zo. Das geen discussieren, das drammen.
Kennelijk is dat heel moeilijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef twi het volgende:
Waarom ga je er dan weer op in?
Ik snap ook niet zo wat het probleem is. Er zijn hier geen Ajacieden die geen seizoenskaart hebben die wel doen alsof ze de beste en trouwste Ajacied zijn. Het zijn en blijven Ajacieden die zich blijkbaar beter dan anderen willen die regelmatig met een denigrerende opmerking naar anderen komen. Is het nou zo moeilijk om daar eens mee op te houden?
stefmans reageer er eens opquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Luco het volgende:
Tuurlijk dat mensen in het stadion het anders beleven. Maar goed, Ik heb gewoon niet de financiëloe middelen om altijd naar Ajax te gaan. Daarnaast heb ik andere prioriteiten in het leven.
Tof dat Ajax je passie is, maar je moet niet doorslaan, en daardoor andere mensen, die OOK balen van de afgelopen jaren, als mindere supporters gaan zien...
Ajacied ben je allemaal, en de een is geen betere Ajacied dan de ander. Alleen beleeft iedereen het anders! Mijn vader heeft dit seizoen amper gevolgd, hoorde van mij altijd hoe Ajax ervoor stond. Gaat niet naar het stadion, kijkt geen uitslagen op Teletekst. Is hij dan geen Ajacied, als Ajax wel zijn club is?
Ik vind je echt een kindje. Er is ook niks gespeeld aan krijg ik nu pas door. Je hebt het gewoon echt niet op een rijtje. Of je bent echt 16 ofzoquote:
Niet pushen he Marcelquote:
ticketbox is nu toch dicht ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef hospik het volgende:
is een ieder zich ervan bewust dat het vandaag de enige dag is dat er kaarten kunnen worden gekocht, voor de eigen plek, voor ajax- heerenveen 13 mei!
zoniet dan nu alsnog
Ik ga niet naar de PO.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:04 schreef hospik het volgende:
is een ieder zich ervan bewust dat het vandaag de enige dag is dat er kaarten kunnen worden gekocht, voor de eigen plek, voor ajax- heerenveen 13 mei!
zoniet dan nu alsnog
Ga jij wel dan, gezellig naar Rodaquote:
Gronigen... dat scheelt nogal..quote:
voor jou toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt, maar zo mededeling is toch te laat savonds om 6 uur...
Denk dat je niet zo hoeft te haasten raakt toch nooit uiverkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gronigen... dat scheelt nogal..
Thuis ga ik wel, uit twijfel ik nog.. maar moet snel zijn morgen verkoop
Klopt. waarschijnlijk ga ik toch niet uit. maarja dat komt door het klote uitvak in groningenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk dat je niet zo hoeft te haasten raakt toch nooit uiverkocht.
Dat is echt een kut vak jaquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Klopt. waarschijnlijk ga ik toch niet uit. maarja dat komt door het klote uitvak in groningen![]()
Niet in ons voordeel zeg maarquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef denthemen het volgende:
Wat waren de eerdere uitslagen van Groningen-Feyenoord en Feyenoord-Groningen dan![]()
![]()
?
Ik ben dit jaar los gegaan naar Groningen uit, vorig jaar uitvak, is inderdaad een wereld van verschil.quote:
Vooral ook die grote witte balken om de meter..., maarja zat dit jaar onderaan. omdat vrij vervoer was. en we bij elk bezinestation gestopt waren onderwegquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar los gegaan naar Groningen uit, vorig jaar uitvak, is inderdaad een wereld van verschil.
Een heel leuk stadion maar dat klote net bederft al je plezier.
De beleving is bij mij altijd groter als ik thuis voor de TV zit. Ik zie veel meer, zie die pijnlijke herhaling waaruit bleek dat het toch geen/wel buitenspel was of toch wel/niet hands enz. Ik wind me dus veel meer op voor de TV als in het stadionquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.
Omdat jij waarschijnlijk ook veel meer naar Ajax kijkt voor het wel/niet buitenspel, de opstelling waarin ze spelen, of iets wel/niet een overtreding was, of de bal binnen of buiten was. Dat is jouw beleving en daarom vind jij het ook veel erger als er met slecht voetbal een kampioenschap wordt behaald.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
De beleving is bij mij altijd groter als ik thuis voor de TV zit. Ik zie veel meer, zie die pijnlijke herhaling waaruit bleek dat het toch geen/wel buitenspel was of toch wel/niet hands enz. Ik wind me dus veel meer op voor de TV als in het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |