Staan we straks zeker allemaal met golden arches op de tribune.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
ik herken alleen zijn voornaam
Achterbuurtje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Je moet me eens horen juichen en vloeken als ik alleen al een voetbalspelletje speel. Heel de straat kan het horen.
Als dat niet lukt, moet ten cate dan wieberen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Silenus het volgende:
Vergane glorie. Het blijft een held, maar we moeten wel kampioen worden volgend jaar. Ik herhaal: we MOETEN kampioen worden volgend jaar.
Eerste half jaar was ie nog niet eens fit en de voor de rest had ie bijna alleen maar blessure's. Ik weet zeker dat Ajax nog wel wat aan hem zou hebben aangezien we geen echte reserve (centrum) spits hebben achter Huntelaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:24 schreef Black-Death het volgende:
oh my god, weer die dicussie over al dan niet fan zijndat komt ook elke 10 topics terug
Maar over Kluivert: nee! Bekijk alleen al eens zijn jaar bij PSV
Als we geen kampioen worden, maar wel finale CL halen en de beker winnen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als dat niet lukt, moet ten cate dan wieberen ?
net een dooie ratquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Die Ari da Silva moeten we zeker kopen![]()
Ik zeg Wamberto 2
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef Riro het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden, maar wel finale CL halen winnen en de beker winnen?Nee hoor
Maar eens serieus ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:32 schreef Riro het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden, maar wel finale CL halen en de beker winnen?Nee hoor
Ik wilde niet al te optimistisch zijn, aangezien het al wachten is op de eerste post met "Ga maar weer mooie scenario's verzinnen voor volgend seizoen, we hebben dit jaar niks gepresteerd, accepteer dat we niet zo goed meer zijn, blablaquote:
Okequote:
Dat is duidelijk, zou wat zijn als psv 4 keer op rij kampioen speeltquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Ik eiste dit jaar al een titel. Het is dat de stijl van Ten Cate me bevalt en ik geen zin heb om weer een kutjaar met een nieuwe coach tegemoet te zien, maar anders had ik 't wel geweten.
Volgend jaar geen titel is exit, en dan moeten we maar voor 20 miljoen Van Gaal losweken of een buitenlandse topcoach aanstellen.
Dat heeft hij zelf ook al aangegeven. Hij wil in twee jaar de titel halen. En dit jaar is niet gelukt, dus moet het volgend jaar. Als dat ook niet lukt stapt hij op omdat hij gefaald heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Ik eiste dit jaar al een titel. Het is dat de stijl van Ten Cate me bevalt en ik geen zin heb om weer een kutjaar met een nieuwe coach tegemoet te zien, maar anders had ik 't wel geweten.
Volgend jaar geen titel is exit, en dan moeten we maar voor 20 miljoen Van Gaal losweken of een buitenlandse topcoach aanstellen.
31 is 'ie, maar nog wel goed, Milan zal hem nog niet laten gaan. Onhaalbaar denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:16 schreef MaxC het volgende:
Heeft Seedorf wel is gezegd dat hij wil terugkeren naar Ajax?
Hij is nog niet erg oud, maar over een paar jaar misschien![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:08 schreef Noshiba het volgende:
http://www.helemaalleip.nl/forum/showthread.php?t=44022
Dat is diie shit!!1
Leuk die afspraken, kan niet wachten hier volgend jaar te zijn rond deze tijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef twi het volgende:
Bron: ADquote:AMSTERDAM - Het op één doelpunt gemiste kampioenschap siddert nog na, maar Ajax is al volop bezig met...
...versterking voor het komende seizoen. De Amsterdamse club heeft interesse in onder anderen de 20-jarige Keniaanse middenvelder McDonald Mariga, een groot talent van het Zweedse Helsingborgs IF.
Trainer Henk ten Cate bezocht dinsdagavond het duel tussen Helsingborgs en IF Elsborg in de hoogste Zweedse divisie, met Ajax-scout John Steen Olsen aan zijn zijde op de tribune. Mariga is een fysiek sterke, technisch behoorlijke middenvelder met een indrukwekkend loopvermogen, die door diverse clubs in Europa wordt gevolgd.
Ten Cate bevestigt dat hij aanwezig was in het stadion van Helsingborg, maar ontkent dat hij voor een aanstaande transfer in Zweden was.
,,Ik was er op bezoek bij Henke Larsson, die ik nog ken uit mijn tijd bij FC Barcelona,’’ aldus Ten Cate. ,,Dat was gezellig en we hebben dat gecombineerd met de wedstrijd.’’
Mariga zou zo’n vijf miljoen euro moeten kosten. Een fors bedrag, aangezien Ajax voor komend seizoen nog niet verzekerd is van Champions League-inkomsten.
Daar staat groeiende interesse voor spelmaker Wesley Sneijder tegenover. Ajax zal de komende maanden hoe dan ook creatief moeten zijn op de transfermarkt, zegt technisch directeur Martin van Geel.
,,Bij een landstitel was het inderdaad vrij overzichtelijk geweest,’’ aldus Van Geel. ,,Dan ben je verzekerd van Champions League-inkomsten en konden we ons na de bekerfinale volledig richten op volgend seizoen. Nu moeten we eerst de play-offs nog winnen en dan is het nog afwachten tot de voorronde van de Champions League in augustus.’’
Ajax kijkt ook naar FC Barcelona, waar Ten Cate de weg kent. Spelers die bij de Catalaanse topclub (nog) buiten de boot vallen, kunnen interessant zijn voor de Amsterdammers. De transfervrije Gabri is een succesvol voorbeeld en deze zomer mag een speler als Thiago Motta vertrekken. Ajax denkt ook aan huurconstructies. ,,Barcelona kan een optie zijn voor ons,’’ aldus Van Geel.
Omdat het reserveteam Barcelona-B tegenwoordig op het derde profniveau in Spanje speelt, zou een jaar in Amsterdam een zinvol leermoment kunnen betekenen voor jonge spelers die net tegen het eerste elftal aanzitten. Het jeugdige talent Bojan Krkic (16) van Barcelona is één van de voetballers die Ajax in de peiling houdt voor een mogelijke huurdeal. ,,Maar die jongen is nog wel heel erg jong,’’ vindt Van Geel.
Ajax kijkt tevens naar relatief goedkope opties in de eredivisie. FC Twente-aanvaller Kennedy Bakircioglü, nog één jaar onder contract in Enschede, is een kandidaat. De Zweed staat ook in de belangstelling van PSV en buitenlandse clubs, waaronder Schalke 04.
Als jij je in de bevoorrechte positie bevond Ajax-fan te zijn, zou jij dan willen dat Ten Cate weg ging?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk die afspraken, kan niet wachten hier volgend jaar te zijn rond deze tijd![]()
![]()
Tegen die tijd spelen jullie voor een intertotoplek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk die afspraken, kan niet wachten hier volgend jaar te zijn rond deze tijd![]()
![]()
Ja, want ajax moet elk jaar kampioen worden,quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als jij je in de bevoorrechte positie bevond Ajax-fan te zijn, zou jij dan willen dat Ten Cate weg ging?
Oke, dan mag je nu weer op het kruisje rechts bovenin je browser drukkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, want ajax moet elk jaar kampioen worden,
wij zijn ajax wij zijn de beste![]()
Berghhh
Wil je zeggen dat het niet zo is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, want ajax moet elk jaar kampioen worden,
wij zijn ajax wij zijn de beste![]()
Berghhh
Nou kijk, je moet toch zeggen dat PSV de beste is gebleken in de afgelopen 10 jaar ?quote:
Leuk.quote:
Centrum.quote:
Je hebt nog gelijk ook.quote:
Verrek ja, dan bestaan jullie 100 jaar en worden jullie kampioen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef Radegast het volgende:
Thiago Motta een jaartje huren zou top zijn.
Ja, die titel is al gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verrek ja, dan bestaan jullie 100 jaar en worden jullie kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |