De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Zeg wat denk je wel niet van mequote:Op woensdag 2 mei 2007 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lukt het met de OP?
Nou wat ik van jou denkquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zeg wat denk je wel niet van me.
Natuurlijk lukt het met de OP!
zet ff bij mijn naam dit : paultjuhhh + sjoerdjuhhh + mattiesquote:
Jewel, maar het is niet echt lekker en je spieren gaan er van uit waardoor je voor lul ligt te shaken in vieze wc's bij bedenkelijke kroegen...quote:
Dat is dan 10 euro.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zet ff bij mijn naam dit : paultjuhhh + sjoerdjuhhh + matties
wat een zielige jongen ben jijquote:Op woensdag 2 mei 2007 03:43 schreef BoomSmurf het volgende:
Grote kans dat ik dan in de Stairway ben! Bij deze distantieer ik mij alvast van jullie, aangezien ik niet wil dat mijn vrienden weten dat ik wel eens op Fok! kom!![]()
En terecht, de vorige keer zou je ook niet komen, maar toen was je er ook.quote:
Je staat er bijquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:38 schreef JDude het volgende:
Mag ik op de Misschienerslijst?
Eensch!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Posten is komen, jeweets.
ik zei komen.
Met mij kan je alle kanten uit, dat weet je.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef Quara het volgende:
Mag ik ook een beschuitje nemen ipv tequilla met PDL?
Speciaal voor julliequote:
Nou ja, dat had ik eigenlijk ook wel tegoed nadat ik je had wijsgemaakt dat NJ Paultjuhhh wasquote:
En ik vervolgens NJ voor z'n poten schopte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik eigenlijk ook wel tegoed nadat ik je had wijsgemaakt dat NJ Paultjuhhh was
Ohh zat het zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
En ik vervolgens NJ voor z'n poten schopte.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
En ik vervolgens NJ voor z'n poten schopte.![]()
Je bent Surveillance-Rolstoel geworden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Snakey heeft wel meer users geschopt![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent Surveillance-Rolstoel geworden?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nog steeds een bochel in mijn wiel![]()
Goedenavond. Eindelijk weer zwart in dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef eQuaL het volgende:
Whehe goedenavond
Ja al dat blauw *ril*quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedenavond. Eindelijk weer zwart in dit topic..
Jaaaaaaa hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP
Welke slowchat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slowchat gewoon gezellig mee
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee sjeweets Poedeliewoepsie en zusje komen ook !
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
ZAL IK KOMEN ZAL IK KOMEN?!?!??!?!?
JAAAAAAAA IK KOM!!!
Ja ik zelf dus met mijn broer Sjoerd en daarbij komen nog 2 of 3 vrienden mee zoals dj rapid rodge , doppie en zakdoek ( usert op fok )quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:00 schreef enter het volgende:
paultjuhhh + sjoerdjuhhh + matties??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ik zelf dus met mijn broer Sjoerd en daarbij komen nog 2 of 3 vrienden mee zoals dj rapid rodge , doppie en zakdoek ( usert op fok )
Het gaat de hele avond en nacht door, de meeste zullen na 7'en komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef _nWo_ het volgende:
Jezus... vanaf 4 uur al ? Lees ik dat nou goed ?
Ik zit dan nog in Rotterdam op me werk tot 5 uur
Kom je niet op de Fox ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, als me been gefixed is komk misschien ook
Kheb toch OV
Ik geloof het pas als je er ook echt bent. Zo ja, dan krijg je van mij een lapdance.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, als me been gefixed is komk misschien ook
Kheb toch OV
Z'n Lollerfox is dood, jeweets. Die sjiek hendige slip tegen die StYlOw Mercedes werd het ding fataal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom je niet op de Fox ?![]()
En zonder been kan je ook wel bier drinken hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Z'n Lollerfox is dood, jeweets. Die sjiek hendige slip tegen die StYlOw Mercedes werd het ding fataal.
![]()
quote:
je weet maar nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bier
Zet me maar in het lijstje ts ik wil wel eens fokkers in het wild zien
Julie gaan me toch niet inelkaar slaan
![]()
Ga anders even langs Jomanda met je beenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah het is idd ene flinke misschien.
Kweet niet eens ofk met me vriendin meega naar haar gala op school dus
Dan moet je ons niet boos makenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Straatneger het volgende:
Ik denk dat ik sowieso kom, dan moeten jullie niet boos worden op mij
*afmeldquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Straatneger het volgende:
als maikuuul en/of murp komt, dan kom ik ook zeker.
doe je al aan seks? zoja mag ik dan bij jou slapen? Zonee, mag ik dan op een matras bij jou slapen?quote:
Wat ben jij voor een straatneger?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:00 schreef Straatneger het volgende:
[..]
doe je al aan seks? zoja mag ik dan bij jou slapen? Zonee, mag ik dan op een matras bij jou slapen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een straatneger?![]()
Echte straatnegers slapen buiten.
Bel ze, ga er langs zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:
btw ik heb een goed idee, dribbel moet gaan optredne met de meet bij stairway kunnen we dat niet ff regelen met stairway
Het zou helpen als je Henk Westbroek kent denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ok, maar daar kom je niet zomaar te staan he geloof ik
Ze heeft andere plannenquote:
Toevallig ken ik hemquote:Op maandag 7 mei 2007 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou helpen als je Henk Westbroek kent denk ik
als jij komt kom ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Straatneger het volgende:
als maikuuul en/of murp komt, dan kom ik ook zeker.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Paul ga je achter de piano spelen dat je zo blij bent?
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef enter het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Laten we alvast bier drinken...
*Bier geeft
quote:
Zorg eerst maar ervoor dat ze komen, ze wisten voor vandaag niet dat de meet bestond maak eens wat meer reclame achter de schermenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk krijgen we dit keer wel verstaanbare interviews![]()
Jajajajjaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zorg eerst maar ervoor dat ze komen, ze wisten voor vandaag niet dat de meet bestond maak eens wat meer reclame achter de schermen
serieusquote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
ik kom wellicht ook nog, als ik niks te doen heb![]()
Gezellig... Kan je met eigen ogen zien hoe "overrated" ik ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
Tofquote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
Kom nou maar. Dan kan je samen met Sebasser treinen naar de meet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
Hoi...
Ik wil alleen maar aandacht, krijg ik dat door te zeggen 'misschien' terwijl ik toch niet kom?
En Boem-dikkie en surveillance fietser.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom nou maar. Dan kan je samen met Sebasser treinen naar de meet..
Ik ben slapen, trusten allemaal.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
Ik ga mooi met de caaaarrrquote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
En Boem-dikkie en surveillance fietser.
jij batst veeeeeelquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Pils en Peuken, Spareribs en neuken. Een avond vol plezier.![]()
Die strakke bolide uit Zuidlarenquote:
en ik zal het je in je gezicht zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig... Kan je met eigen ogen zien hoe "overrated" ik ben..
Hij rijd nietquote:
Ja dat was ik de vorige keer ookquote:
Ja hahaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dat was ik de vorige keer ookSnelle terugreis had ik toen
p8 doet aan een keigevaarlijke vechtsport hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe stoer je nou bent in het eggie
Waar zie jij pub staan in mijn ATquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef paultjuhhh het volgende:
pubs scheer je weg ! anders kom ik pub verbaggeren
ohjaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
p8 doet aan een keigevaarlijke vechtsport hoor
Tegen mij dan ?quote:
kom jij ook?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok P8, hou maar op, je staat al bij de misschieners
dan moet ik terugbladerenquote:
Check de vorige meets uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef P8 het volgende:
staat er niet ergens een foto met jouw kop erop?
Dat dusquote:
Dat is schromelijk overdreven. Ik ben slechts één van de vijf ONZmods en één van de honderd ofzo users met de meeste posts in ONZquote:
iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:15 schreef paultjuhhh het volgende:
paultjuhhh + dribbel = ONZ
Remlof is maar een baasje b
heb ik dat gezegt ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:16 schreef paultjuhhh het volgende:
ohja sorry drib
MAAR JIJ KOMT NIET EENS NAAR DE MEET HOORDE IK!
Ik vind je aardig centraal staan in ONZquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is schromelijk overdreven. Ik ben slechts één van de vijf ONZmods en één van de honderd ofzo users met de meeste posts in ONZ
Boem-dikkie, mijn beschermheer, ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
p8 doet aan een keigevaarlijke vechtsport hoor
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Boem-dikkie, mijn beschermheer, ook..
surequote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is schromelijk overdreven. Ik ben slechts één van de vijf ONZmods en één van de honderd ofzo users met de meeste posts in ONZ
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Boem-dikkie, mijn beschermheer, ook..
Mijn hendig sjieke Lollernissan rofls alle lollerauto's op de ROFL28, jeweets.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die strakke bolide uit Zuidlaren![]()
In tegenstelling tot de heenweg:"Hé, check die hoertje".quote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja haha![]()
We waren utrecht nog niet uit of boem viel lauw in slaap![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de heenweg:"Hé, check die hoertje".
![]()
Je staat allang bij de komersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:13 schreef dominique.90 het volgende:
Er staat een paard in de gang,
JAAJAA een paard in de gang
Verkapt ik-kom-ook-op-de-meet berichtje
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de heenweg:"Hé, check die hoertje".
![]()
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Had ik al gezegd dat ik niet aanwezig zal zijn?
Kom morgen naar stairway!quote:
Wat een blokheadquote:
Ow ja, check!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Snakey staat nog niet in de OP. En hij komt, want Skaai..
wehehehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Geen PUB in je posthistorie, je staat bij de komers
anders kom je nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
En moet ik voor jullie dan ook een eitje bakken alsk kom ?
Ze kunnen bier halen voor Sebasserquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze kunnen bier halen voor Sebasser?
Ben 18 hoor !quote:
ik post regelmatig in ONZ, maar dat is nooit goed genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, als ze regelmatig in ONZ posten zijn ze best welkom.
Ja hoor P8, kan ik je op de 'komers' lijst zetten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef P8 het volgende:
[..]
ik post regelmatig in ONZ, maar dat is nooit goed genoeg![]()
ben ik nu nog wel welkom?![]()
doe nog maar niet. Als ik me verveel die dag neem ik gewoon de trein, en anders blijf ik mooi in het hoge noorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor P8, kan ik je op de 'komers' lijst zetten?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Geen PUB in je posthistorie, je staat bij de komers
oeee, hoe heet dat ook alweer, dat je gaat zeggen dat iemand iets toch niet doet, zodat je de reactie uitlokt dat hij het wel gaat doen.quote:
je mag wel bij paultjuhhh slapen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef P8 het volgende:
[..]
oeee, hoe heet dat ook alweer, dat je gaat zeggen dat iemand iets toch niet doet, zodat je de reactie uitlokt dat hij het wel gaat doen.
IK HEB JE DOOR PAULTJUHHH!!
maar weet je wel hoelang treinen dat is, groningen - utrecht en weer terug
hometownquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:55 schreef P8 het volgende:
[..]
doe nog maar niet. Als ik me verveel die dag neem ik gewoon de trein, en anders blijf ik mooi in het hoge noorden.
Weet iemand trouwens of de treinen/bussen dan ook anders rijden? ivm pinksteren enzo. Ik moet wel weer terug zijn in mijn hometown voor Pinksternacht. Lekker bier zuipen op klompen terwijl je naar hardstyle luistert![]()
En waarom is dat erg? Tijd om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef eQuaL het volgende:
Eigenlijk best erg, ik ken misschien nog geen kwart van de mensen die komen van ONZ
En dat waren nog toffe topics ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Er was een tijd dat er 30 topics waren voor, tijdens en na een meet... Vroegah.
Echt "honkvast" ben ik niet. Maar ik vind mezelf wel ONZ genoeg om eens een poging te wagenquote:
Leek is anders wel 1 en al getto jaquote:
al die boeren met hun hooivorkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Leek is anders wel 1 en al getto ja![]()
en die op! wat is dat voor een brutale vlegelstreek![]()
ja like boeiend zolang alleen saaie mensen afzeggen boeit het nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Skaai het volgende:
HGA is begonnen.
Vorige keer was jij er ook niet, je bent zelluf saaiquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja like boeiend zolang alleen saaie mensen afzeggen boeit het niet![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dribz! Lelijke kerel!
Toen had ik wat beters te doen hequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vorige keer was jij er ook niet, je bent zelluf saai.
ja wat brian zegtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dribz! Lelijke kerel!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat doorgestreepte nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, voor alle afzeggers:Wat een kutsmoezen.
Mijn meet,wat doe je![]()
Komen er eik nog wel lekkere vrijgezelle vrouwen mensen?
Na negenen wordt het past echt leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Skaai het volgende:
Ik kan niet. Moet de 25e werken van 13:00 tot 21:00.
quote:
Komt fraubitsj niet dan ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Normaal gesproken is het ontbreken van leuke vrouwen de reden om vreselijk aan de bier te gaan. Maar ik ben de Bob. Dus dakannie.![]()
We hadden het over leuke vrijgezelle damesquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komt fraubitsj niet dan ?![]()
![]()
Alles kan kapotquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We hadden het over leuke vrijgezelle dames![]()
Dribbel moet niet kapot, alleen hun sexbuddy schapquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja hoor jij pwned dribbel wel ff
BWAHAHAquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Shaddapquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, voor alle afzeggers:Wat een kutsmoezen.
dat kan 2 dingen betekenen: Of hij wordt bedreigd en durft er niks over te zeggen, of hij is een van de weinige overlevenden in zijn straat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, echt wel niet. Een vriend van mij woont ook in het levensgevaarlijke Leek. In de straat waar hij woont gebeurt totaal niets.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan 2 dingen betekenen: Of hij wordt bedreigd en durft er niks over te zeggen, of hij is een van de weinige overlevenden in zijn straat.
Daar was een heuse PUB meet aan de gang andersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Kwam de eerste mensen al tegen vandaag in stairway
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar was een heuse PUB meet aan de gang anders![]()
Dat doet me denken aan Mooi Wark:quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Shaddap. Ik ga niet voor elke meet vrij vragen
.
Wat miepen ze dan dat ze de 25e willen komen? Pffffrrrt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar was een heuse PUB meet aan de gang anders![]()
iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat miepen ze dan dat ze de 25e willen komen? Pffffrrrt.
Hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Sala, kusje!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Opkankere met die pubers
Ik sla ze allemaal KAPOT!!
mijn tekst wat doe je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Opkankere met die pubers
Weet nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat het nog iets worden met dit topic?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat het nog iets worden met dit topicdeze meet?
Eigenlijk zijn dit de woorden van onze heuse relmofje maar hij mag zulke dingen niet roepen aangezien hij een modje is dus dan doe ik het maarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Opkankere met die pubers
En er vervolgens eentje neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is de schuld van de pubers vorige keer wat ik je brom !
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |