fraubitchquote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga nu posten dat ik niet kom zodat jullie kunnen trachten mij te overtuigen om toch wel te gaan.
De OP staat hierquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef fraubitch het volgende:
ik kom niet
en deze keer echt niet
tenzij siemen me overhaalt
maar ik kom toch niet
Je staat bij de komers.quote:Op maandag 23 april 2007 13:14 schreef chromosoompje het volgende:ik kom met een andere user die volgende week pas reageert ivm een ban
![]()
het waren 4 mooie postsquote:Op maandag 23 april 2007 15:22 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga je niet overhalen, Drib/FB. Ik heb echter wel je 4 posts in één post gezet. Graag gedaan..
weet je wat die trein kost, en dan nog te zwijgen over de reistijd + het op tijd komenquote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nog steeds niet
7up?quote:Op maandag 23 april 2007 15:41 schreef fraubitch het volgende:
ik kom nog steeds niet
Checkquote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bent me vergeten neer te zetten bij de komers k1p.
tevens tvp.
quote:
Zal ik er eens 1 makenquote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..].
Moet er trouwens geen nieuwe wiki-pagina?
ik wou net zeggen, IK ben diegene die bagger produceertquote:Op maandag 23 april 2007 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En als ik beloof dat ik je niet in de gracht gooi?
Goed idee S-F.quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zal ik er eens 1 maken![]()
Het lijkt mij ook beter dat de lijst met komers/ niet komers gewoon gekopieerd moet worden uit de oude OP... Kan het nooit fout gaan![]()
Klaarquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Quara het volgende:
terug vind pussydeluxe
Doorgaan dan.quote:
Over alles dat je kan bedenkenquote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waar praten de fokkers dan over op zo'n bagger meet?
Over het nachtbraken in the good ol' times ofzo?
Die foto!quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[afbeelding]
ONZ mods op de laatste meet. V.l.n.r.: NJ, SiemeN, Snakey, Remlof & Jogy
Over van alles waar je normaal over praat in een kroeg. Van alles dus. Met af en toe een vleugje fok ertussen.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef Syb-rund. het volgende:
Wat ik me dan afvraag, waar praten de fokkers dan over op zo'n bagger meet?
Over het nachtbraken in the good ol' times ofzo?
Met of zonder klonen want dan moeten we er misschien een zaaltje bij hurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |