dat zou helemaal G zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef La_Vita het volgende:
En nu met je voet in een bakje sodawater gaan zitten
er lag opeens zo'n kraaienpootachtige doorn op de grond. Daar stapte ik vol inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef Aufruhr het volgende:
Hoe heb je die splinter in je voet gekregen?
Is toch tof, man... Dat 'ie morgen uit z'n bed stapt en een spoor van hoopjes pus achter laat...quote:
Dan kan hij schaatsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is toch tof, man... Dat 'ie morgen uit z'n bed stapt en een spoor van hoopjes pus achter laat...
wacht maar tot ze over een week je teen moeten amputeren, post je dat hier dan ook ff?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef P8 het volgende:
heeft iemand van jullie ooit een splinter gehad die ging infecteren?
ik nog nooit, dus nu ook niet![]()
'k had laatst een geïnfecteerd wondje op m'n vingertop... Da's een rare plek om een puist te hebben, dude.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef P8 het volgende:
heeft iemand van jullie ooit een splinter gehad die ging infecteren?
ik nog nooit, dus nu ook niet![]()
ik beloof hierbij, dat ik dan pics zal posten van mijn geamputeerde teen, én mijn piemel!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
wacht maar tot ze over een week je teen moeten amputeren, post je dat hier dan ook ff?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |