dat zou helemaal G zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef La_Vita het volgende:
En nu met je voet in een bakje sodawater gaan zitten
er lag opeens zo'n kraaienpootachtige doorn op de grond. Daar stapte ik vol inquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef Aufruhr het volgende:
Hoe heb je die splinter in je voet gekregen?
Is toch tof, man... Dat 'ie morgen uit z'n bed stapt en een spoor van hoopjes pus achter laat...quote:
Dan kan hij schaatsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is toch tof, man... Dat 'ie morgen uit z'n bed stapt en een spoor van hoopjes pus achter laat...
wacht maar tot ze over een week je teen moeten amputeren, post je dat hier dan ook ff?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef P8 het volgende:
heeft iemand van jullie ooit een splinter gehad die ging infecteren?
ik nog nooit, dus nu ook niet![]()
'k had laatst een geïnfecteerd wondje op m'n vingertop... Da's een rare plek om een puist te hebben, dude.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef P8 het volgende:
heeft iemand van jullie ooit een splinter gehad die ging infecteren?
ik nog nooit, dus nu ook niet![]()
ik beloof hierbij, dat ik dan pics zal posten van mijn geamputeerde teen, én mijn piemel!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef Game_Error het volgende:
[..]
wacht maar tot ze over een week je teen moeten amputeren, post je dat hier dan ook ff?
Rare naam voor je penis...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef P8 het volgende:
splinter blijkt dat ding opeens bijna een centimeter te zijn!
goed om je maar ff te quoten zodat je je er ook daadwerkelijk aan houdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef P8 het volgende:
[..]
ik beloof hierbij, dat ik dan pics zal posten van mijn geamputeerde teen, én mijn piemel!
heb jij jouw penis in je voet zitten dan?quote:
He nee zegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef P8 het volgende:
en nu niet allemaal gaan hopen dat mijn teen eraf rot he dames![]()
Niet gewoon omdat P8 zo'n enorme lul is?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel verlegen van blote piemels
Kan ook zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet gewoon omdat P8 zo'n enorme lul heeft?
Wishful thinking, luv...quote:
Doe maar niet. Jouw avatar gezien hebbende.quote:
Bummerquote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef P8 het volgende:
sorry, maar mijn voet doet het nog zonder problemen. Geen pics van mijn piemel dus![]()
Het is Cowabungaquote:
waarom kan ik het niet helpen om telkens die t in je naam voor een j aan te zienquote:Op maandag 7 mei 2007 11:58 schreef hamkaastosti het volgende:
een echte kerel pakt z'n rambo mes en maakt een snee van 7 centimeter om dat splintertje d'r uit te trekken. Vervolgens zet hij koffie met het bloed dat er uit is komen gutsen en drinkt dat dan op terwijl hij naakt buiten zit en luistert naar een CD van BZN
Waarom laat je je vuistneuken door baby's?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:01 schreef Frollo het volgende:
Ik druk wel eens een splinter uit mijn rug, nou, dat blijft niet bij een centimeter hoor! Dan hebben we het al gauw over een 'splinter' van 'n halve meter en zo dik als een babypols.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |