je mag wel bij paultjuhhh slapen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef P8 het volgende:
[..]
oeee, hoe heet dat ook alweer, dat je gaat zeggen dat iemand iets toch niet doet, zodat je de reactie uitlokt dat hij het wel gaat doen.
IK HEB JE DOOR PAULTJUHHH!!
maar weet je wel hoelang treinen dat is, groningen - utrecht en weer terug
hometownquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:55 schreef P8 het volgende:
[..]
doe nog maar niet. Als ik me verveel die dag neem ik gewoon de trein, en anders blijf ik mooi in het hoge noorden.
Weet iemand trouwens of de treinen/bussen dan ook anders rijden? ivm pinksteren enzo. Ik moet wel weer terug zijn in mijn hometown voor Pinksternacht. Lekker bier zuipen op klompen terwijl je naar hardstyle luistert![]()
En waarom is dat erg? Tijd om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef eQuaL het volgende:
Eigenlijk best erg, ik ken misschien nog geen kwart van de mensen die komen van ONZ
En dat waren nog toffe topics ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Er was een tijd dat er 30 topics waren voor, tijdens en na een meet... Vroegah.
Echt "honkvast" ben ik niet. Maar ik vind mezelf wel ONZ genoeg om eens een poging te wagenquote:
Leek is anders wel 1 en al getto jaquote:
al die boeren met hun hooivorkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Leek is anders wel 1 en al getto ja![]()
en die op! wat is dat voor een brutale vlegelstreek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |