Ow ja, check!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Snakey staat nog niet in de OP. En hij komt, want Skaai..
wehehehquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Geen PUB in je posthistorie, je staat bij de komers
anders kom je nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef Maikuuul het volgende:
En moet ik voor jullie dan ook een eitje bakken alsk kom ?
Ze kunnen bier halen voor Sebasserquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ze kunnen bier halen voor Sebasser?
Ben 18 hoor !quote:
ik post regelmatig in ONZ, maar dat is nooit goed genoegquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, als ze regelmatig in ONZ posten zijn ze best welkom.
Ja hoor P8, kan ik je op de 'komers' lijst zetten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:47 schreef P8 het volgende:
[..]
ik post regelmatig in ONZ, maar dat is nooit goed genoeg![]()
ben ik nu nog wel welkom?![]()
doe nog maar niet. Als ik me verveel die dag neem ik gewoon de trein, en anders blijf ik mooi in het hoge noorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor P8, kan ik je op de 'komers' lijst zetten?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:17 schreef remlof het volgende:
Geen PUB in je posthistorie, je staat bij de komers
oeee, hoe heet dat ook alweer, dat je gaat zeggen dat iemand iets toch niet doet, zodat je de reactie uitlokt dat hij het wel gaat doen.quote:
je mag wel bij paultjuhhh slapen hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:59 schreef P8 het volgende:
[..]
oeee, hoe heet dat ook alweer, dat je gaat zeggen dat iemand iets toch niet doet, zodat je de reactie uitlokt dat hij het wel gaat doen.
IK HEB JE DOOR PAULTJUHHH!!
maar weet je wel hoelang treinen dat is, groningen - utrecht en weer terug
hometownquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:55 schreef P8 het volgende:
[..]
doe nog maar niet. Als ik me verveel die dag neem ik gewoon de trein, en anders blijf ik mooi in het hoge noorden.
Weet iemand trouwens of de treinen/bussen dan ook anders rijden? ivm pinksteren enzo. Ik moet wel weer terug zijn in mijn hometown voor Pinksternacht. Lekker bier zuipen op klompen terwijl je naar hardstyle luistert![]()
En waarom is dat erg? Tijd om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:18 schreef eQuaL het volgende:
Eigenlijk best erg, ik ken misschien nog geen kwart van de mensen die komen van ONZ
En dat waren nog toffe topics ookquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Er was een tijd dat er 30 topics waren voor, tijdens en na een meet... Vroegah.
Echt "honkvast" ben ik niet. Maar ik vind mezelf wel ONZ genoeg om eens een poging te wagenquote:
Leek is anders wel 1 en al getto jaquote:
al die boeren met hun hooivorkenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Leek is anders wel 1 en al getto ja![]()
en die op! wat is dat voor een brutale vlegelstreek![]()
ja like boeiend zolang alleen saaie mensen afzeggen boeit het nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Skaai het volgende:
HGA is begonnen.
Vorige keer was jij er ook niet, je bent zelluf saaiquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja like boeiend zolang alleen saaie mensen afzeggen boeit het niet![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dribz! Lelijke kerel!
Toen had ik wat beters te doen hequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vorige keer was jij er ook niet, je bent zelluf saai.
ja wat brian zegtquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dribz! Lelijke kerel!
quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Dat doorgestreepte nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, voor alle afzeggers:Wat een kutsmoezen.
Mijn meet,wat doe je![]()
Komen er eik nog wel lekkere vrijgezelle vrouwen mensen?
Na negenen wordt het past echt leukquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:03 schreef Skaai het volgende:
Ik kan niet. Moet de 25e werken van 13:00 tot 21:00.
quote:
Komt fraubitsj niet dan ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al.
Normaal gesproken is het ontbreken van leuke vrouwen de reden om vreselijk aan de bier te gaan. Maar ik ben de Bob. Dus dakannie.![]()
We hadden het over leuke vrijgezelle damesquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Komt fraubitsj niet dan ?![]()
![]()
Alles kan kapotquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
We hadden het over leuke vrijgezelle dames![]()
Dribbel moet niet kapot, alleen hun sexbuddy schapquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja hoor jij pwned dribbel wel ff
BWAHAHAquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Shaddapquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:16 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, voor alle afzeggers:Wat een kutsmoezen.
dat kan 2 dingen betekenen: Of hij wordt bedreigd en durft er niks over te zeggen, of hij is een van de weinige overlevenden in zijn straat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 02:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, echt wel niet. Een vriend van mij woont ook in het levensgevaarlijke Leek. In de straat waar hij woont gebeurt totaal niets.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:09 schreef P8 het volgende:
[..]
dat kan 2 dingen betekenen: Of hij wordt bedreigd en durft er niks over te zeggen, of hij is een van de weinige overlevenden in zijn straat.
Daar was een heuse PUB meet aan de gang andersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Kwam de eerste mensen al tegen vandaag in stairway
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar was een heuse PUB meet aan de gang anders![]()
Dat doet me denken aan Mooi Wark:quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Shaddap. Ik ga niet voor elke meet vrij vragen
.
Wat miepen ze dan dat ze de 25e willen komen? Pffffrrrt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar was een heuse PUB meet aan de gang anders![]()
iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat miepen ze dan dat ze de 25e willen komen? Pffffrrrt.
Hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Sala, kusje!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Opkankere met die pubers
Ik sla ze allemaal KAPOT!!
mijn tekst wat doe je?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Opkankere met die pubers
Weet nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat het nog iets worden met dit topic?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaat het nog iets worden met dit topicdeze meet?
Eigenlijk zijn dit de woorden van onze heuse relmofje maar hij mag zulke dingen niet roepen aangezien hij een modje is dus dan doe ik het maarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:11 schreef Sala-adin het volgende:
Opkankere met die pubers
En er vervolgens eentje neuken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Het is de schuld van de pubers vorige keer wat ik je brom !
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |