Jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent Surveillance-Rolstoel geworden?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb nog steeds een bochel in mijn wiel![]()
Goedenavond. Eindelijk weer zwart in dit topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef eQuaL het volgende:
Whehe goedenavond
Ja al dat blauw *ril*quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Goedenavond. Eindelijk weer zwart in dit topic..
Jaaaaaaa hoiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
TVP
Welke slowchat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik slowchat gewoon gezellig mee
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Hee sjeweets Poedeliewoepsie en zusje komen ook !
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
ZAL IK KOMEN ZAL IK KOMEN?!?!??!?!?
JAAAAAAAA IK KOM!!!
Ja ik zelf dus met mijn broer Sjoerd en daarbij komen nog 2 of 3 vrienden mee zoals dj rapid rodge , doppie en zakdoek ( usert op fok )quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:00 schreef enter het volgende:
paultjuhhh + sjoerdjuhhh + matties??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ik zelf dus met mijn broer Sjoerd en daarbij komen nog 2 of 3 vrienden mee zoals dj rapid rodge , doppie en zakdoek ( usert op fok )
Het gaat de hele avond en nacht door, de meeste zullen na 7'en komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef _nWo_ het volgende:
Jezus... vanaf 4 uur al ? Lees ik dat nou goed ?
Ik zit dan nog in Rotterdam op me werk tot 5 uur
Kom je niet op de Fox ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, als me been gefixed is komk misschien ook
Kheb toch OV
Ik geloof het pas als je er ook echt bent. Zo ja, dan krijg je van mij een lapdance.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, als me been gefixed is komk misschien ook
Kheb toch OV
Z'n Lollerfox is dood, jeweets. Die sjiek hendige slip tegen die StYlOw Mercedes werd het ding fataal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom je niet op de Fox ?![]()
En zonder been kan je ook wel bier drinken hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Z'n Lollerfox is dood, jeweets. Die sjiek hendige slip tegen die StYlOw Mercedes werd het ding fataal.
![]()
quote:
je weet maar nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bier
Zet me maar in het lijstje ts ik wil wel eens fokkers in het wild zien
Julie gaan me toch niet inelkaar slaan
![]()
Ga anders even langs Jomanda met je beenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah het is idd ene flinke misschien.
Kweet niet eens ofk met me vriendin meega naar haar gala op school dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |