Het gaat de hele avond en nacht door, de meeste zullen na 7'en komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef _nWo_ het volgende:
Jezus... vanaf 4 uur al ? Lees ik dat nou goed ?
Ik zit dan nog in Rotterdam op me werk tot 5 uur
Kom je niet op de Fox ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, als me been gefixed is komk misschien ook
Kheb toch OV
Ik geloof het pas als je er ook echt bent. Zo ja, dan krijg je van mij een lapdance.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ey gek, als me been gefixed is komk misschien ook
Kheb toch OV
Z'n Lollerfox is dood, jeweets. Die sjiek hendige slip tegen die StYlOw Mercedes werd het ding fataal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom je niet op de Fox ?![]()
En zonder been kan je ook wel bier drinken hoor![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Z'n Lollerfox is dood, jeweets. Die sjiek hendige slip tegen die StYlOw Mercedes werd het ding fataal.
![]()
quote:
je weet maar nooitquote:Op zondag 6 mei 2007 14:26 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bier
Zet me maar in het lijstje ts ik wil wel eens fokkers in het wild zien
Julie gaan me toch niet inelkaar slaan
![]()
Ga anders even langs Jomanda met je beenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah het is idd ene flinke misschien.
Kweet niet eens ofk met me vriendin meega naar haar gala op school dus
Dan moet je ons niet boos makenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Straatneger het volgende:
Ik denk dat ik sowieso kom, dan moeten jullie niet boos worden op mij
*afmeldquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Straatneger het volgende:
als maikuuul en/of murp komt, dan kom ik ook zeker.
doe je al aan seks? zoja mag ik dan bij jou slapen? Zonee, mag ik dan op een matras bij jou slapen?quote:
Wat ben jij voor een straatneger?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:00 schreef Straatneger het volgende:
[..]
doe je al aan seks? zoja mag ik dan bij jou slapen? Zonee, mag ik dan op een matras bij jou slapen?
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een straatneger?![]()
Echte straatnegers slapen buiten.
Bel ze, ga er langs zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:
btw ik heb een goed idee, dribbel moet gaan optredne met de meet bij stairway kunnen we dat niet ff regelen met stairway
Het zou helpen als je Henk Westbroek kent denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 02:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ok, maar daar kom je niet zomaar te staan he geloof ik
Ze heeft andere plannenquote:
Toevallig ken ik hemquote:Op maandag 7 mei 2007 02:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou helpen als je Henk Westbroek kent denk ik
als jij komt kom ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 18:00 schreef Straatneger het volgende:
als maikuuul en/of murp komt, dan kom ik ook zeker.
quote:Op maandag 7 mei 2007 02:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Paul ga je achter de piano spelen dat je zo blij bent?
quote:Op maandag 7 mei 2007 12:12 schreef enter het volgende:
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Laten we alvast bier drinken...
*Bier geeft
quote:
Zorg eerst maar ervoor dat ze komen, ze wisten voor vandaag niet dat de meet bestond maak eens wat meer reclame achter de schermenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk krijgen we dit keer wel verstaanbare interviews![]()
Jajajajjaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zorg eerst maar ervoor dat ze komen, ze wisten voor vandaag niet dat de meet bestond maak eens wat meer reclame achter de schermen
serieusquote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
ik kom wellicht ook nog, als ik niks te doen heb![]()
Gezellig... Kan je met eigen ogen zien hoe "overrated" ik ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
Tofquote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
Kom nou maar. Dan kan je samen met Sebasser treinen naar de meet.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
Hoi...
Ik wil alleen maar aandacht, krijg ik dat door te zeggen 'misschien' terwijl ik toch niet kom?
En Boem-dikkie en surveillance fietser.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Kom nou maar. Dan kan je samen met Sebasser treinen naar de meet..
Ik ben slapen, trusten allemaal.
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:58 schreef P8 het volgende:
Ik ga mooi met de caaaarrrquote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
En Boem-dikkie en surveillance fietser.
jij batst veeeeeelquote:Op maandag 7 mei 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Pils en Peuken, Spareribs en neuken. Een avond vol plezier.![]()
Die strakke bolide uit Zuidlarenquote:
en ik zal het je in je gezicht zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig... Kan je met eigen ogen zien hoe "overrated" ik ben..
Hij rijd nietquote:
Ja dat was ik de vorige keer ookquote:
Ja hahaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja dat was ik de vorige keer ookSnelle terugreis had ik toen
p8 doet aan een keigevaarlijke vechtsport hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe stoer je nou bent in het eggie
Waar zie jij pub staan in mijn ATquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef paultjuhhh het volgende:
pubs scheer je weg ! anders kom ik pub verbaggeren
ohjaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
p8 doet aan een keigevaarlijke vechtsport hoor
Tegen mij dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |