Al die tieten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:52 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan officieel uit de OP, trouwens. Ik ga 'm over slaan.
Kan je geen spoedaanvraag doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:55 schreef SiemeN het volgende:
M'n pedopas is verlopen, zoals ik al zei.
Misschien komen er nog wel andere mensen bij joh dan alleen pubsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:55 schreef SiemeN het volgende:
M'n pedopas is verlopen, zoals ik al zei.
Het gaat me daar ook niet echt om hoor. Ik heb gewoon in het algemeen niet zoveel zin in nu alweer een meet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien komen er nog wel andere mensen bij joh dan alleen pubs
een echte nerd blijft binnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het gaat me daar ook niet echt om hoor. Ik heb gewoon in het algemeen niet zoveel zin in nu alweer een meet.
oh okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het gaat me daar ook niet echt om hoor. Ik heb gewoon in het algemeen niet zoveel zin in nu alweer een meet.
nou eh dorky dude doe eens lief over sebasser, hij is kei lievig irl.quote:
Borkydude houd van rellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nou eh dorky dude doe eens lief over sebasser, hij is kei lievig irl.
Nee ik rel nooit ben altijd lief tegen iedereen, soort moemoe in mannelijke vormquote:
Mijn god, zelfs Borky steekt positief bij je af.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef mcDavid het volgende:
Heuy Bizz, neuken?
Ga jij ook komen dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen al die kutpubers hier eigenlijk wat valt er niet de snappen aan ONZ-meet![]()
Ze snappen niet hoe ze zelf een meeting moeten organiseren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat doen al die kutpubers hier eigenlijk wat valt er niet de snappen aan ONZ-meet![]()
Ik kom wel hoor, maar mensen die ik nog nooit in ONZ heb zien posten moeten niet verwachten dat ik ze in de OP zetquote:
Je bent er de hele zaterdag ook nog "kapot" van dan ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:43 schreef Skaai het volgende:
Hmm ik denk dat ik lekker met 't openbaar vervoer ga. Kan ik aan de tequilla. Nou maar hopen dat ik zondag niet hoef te werken
.
Oh wacht ik dacht even dat het op een zaterdag wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent er de hele zaterdag ook nog "kapot" van dan ?![]()
![]()
Mooi, je staat in de OP, dus nu moet je welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Skaai het volgende:
De kans is erg groot. Ik zie tot dusver geen redenen om niet te komen.
* Surveillance-Fiets hoopt dat Skaai vrij isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht even dat het op een zaterdag was.
Nu maar hopen dat ik niet vrijdagavond word ingeroosterd. Dat veranderd de boel nl
.
Hey psst... zet mij ook eens in de OPquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, je staat in de OP, dus nu moet je wel
Tequila FTW!
Je bent echt een lurker... en wat voor 1quote:
Al 6 jaar lang...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent echt een lurker... en wat voor 1![]()
![]()
Is alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:53 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Al 6 jaar lang...
En nou opschieten, anders ken je lachen op die meet
Tof, nu BS en Stoepjong nogquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Skaai het volgende:
De kans is erg groot. Ik zie tot dusver geen redenen om niet te komen.
En JK! SU? Of SJ? Hmmquote:
wat is er nou belangirjker dan fokquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef MissHobje het volgende:
Oja ik kom niet ... andere meet enzo![]()
(hoe krijgen ze dat toch voor elkaar dat op een zelfde dag te plannen)
Jaaaaa kom bel 'm op!quote:
Ja dus? Dan ga je gezellig met haar kletsen en laat je je terloops ontvallen dat je een van de vele veroveringen was van JK en hij je nog moet betalen en nou dan heb je 'm zo aan de telefoon!quote:
Ja watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |