quote:
Het kan altijd hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef lotusparel het volgende:
Naja, ik ben 'blij' dat ik het weet. Die laatste test gaat de prullenbak in dus en voortaan gebruik ik die van kruidvat maar weer. Het had ook te mooi geweest om waar te zijn, eerste schot meteen in de roos
oei... dat zal schrikken zijn!! Sterkte!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:34 schreef hestria het volgende:
lotus parel, balen dat het negatief is!
denk dat ik toch maar niet die testen ga kopen. Hier ben ik aan het wachten op mijn ongi, heb regelmatig wat krampjes en gevoelige borsten. Tijdens het voelen voelde ik tevens een bobbel en heb dus voor vrijdag een afspraak in het ziekenhuis om een mamogram te laten maken, huisarts wil dat toch even doen voor de zekerheid.
Dat dacht ik ook toen Vicky het plaatje van de positieve Romed test posttequote:
hehe ik zal het niet meer doen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:39 schreef LittleMissSunshine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen Vicky het plaatje van de positieve Romed test postte
Hestria ik hoop dat alles inderdaad gewoon in orde is!!
Ik wist bijna zeker dat ik niet zwanger kon zijn, omdat we de afgelopen maand vrijwel niet hebben geklust door het werkschema van mijn mannetjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef hestria het volgende:
suerte fijn? dat het netjes op tijd is, wel balen dat het is gekomen, lekker dubbelzinnig eigenlijk
Dat ligt er een beetje aan, heb je kleine of grote borsten? Met kleine is het veel vervelender omdat je die meer moet uitrekken en pletten zeg maar om ze tussen dat mammografieding te krijgen,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef hestria het volgende:
suerte fijn? dat het netjes op tijd is, wel balen dat het is gekomen, lekker dubbelzinnig eigenlijk
met het enge valt het wel mee, het zit net zeg maar aan de zijkant van mijn borst, echt waar een klier zit, plus daarbij ben ik ook nog eens flink grieperig, dus meeste kans is dat het gewoon een opgezette klier is door verkoudheid/hormonen (wand ja ik moet komende week ongi worden) en dan nog het feit dat ik pas 25 en dus nog niet in de risico groep zit(klinkt wel erg bot zo, is niet zo bedoelt hoor!). Dus ga er gewoon van uit dat het inderdaad een klier is, en als het dat niet is tja, dan komt er hier voorlopig echt geen tweede streepje. Ben nu eerder bang voor die manogram schijnt niet echt prettig te zijn en dan in combinatie met gevoelige borsten![]()
[navraag gedaan bij mw.Bright...] Ach, 'gebukt' is wel erg negatief gezegd. Het is wel even moeilijk als weer blijkt dat het niet gelukt is. Het is gewoon vervelend, ook voor Elise die best een brusje zou willen hebben. Maar daarna gaat het wel weer gelukkig. En we hebben ook erg veel om dankbaar voor te zijn. We zijn allebei wel positief ingesteld, misschien dat het daardoor wel komt dat het maar even een rot gevoel is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Mariposa het volgende:
[...]
Ook bij jullie weer die rot![]()
Bright. Ik hoop echt dat jullie binnenkort door kunnen schuiven. Misschien dat de vakantie wel een fijne doorbreking van het normale is. Hoe is het met mw Bright, ik kan me zo voorstellen dat zij er ook onder gebukt gaat. Wat een schattige dochter hebben jullie
![]()
[...]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
hehe ik zal het niet meer doen..
die test was van 2 jaar geleden
Jullie hebben een hele mooie dochter, Bright!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef Bright het volgende:
Tja, flink balen. Maar in de tussentijd mogen we heel erg trots op Elise zijn. Ze staat zelfs op de voorpagina van de Visie (ja, ff spammen hoor... Daar zijn we veel te trots voor):
[afbeelding]
Bij mij is het precies andersomquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Renda het volgende:
Ik begin behoorlijk te balen, mijn acne is vrijwel verdwenen toen ik aan de pil was, en nu zit ik er bijna weer onder. Heb al allemaal soorten zeep en andere anti-acne troep in huis gehaald![]()
Ik heb ruim een jaar geleden m`n spiraal laten verwijderen, daarna heb ik geen anticonceptie gebruikt behalve 'voor het zingen de kerk uit'quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
lotusparel, balen joh.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? (Als je die slikte.)
Hoi Lotte28quote:Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef Lotte28 het volgende:
Hallo allemaal,
Zou ik mogen meeschrijven met jullie? Ik had een topic geopend over de CB testen en kreeg de tip dat jullie ook over dit soort zaken schrijven. Zal hieronder even plakken wat ik had geschreven. Ik ben trouwens Lotte, 28 jaar en zit op dag 7 van mijn cyclus.
Hallo dames(sorrie als ik eventuele heren passeer..)
Wij, man en ik, zijn vorig jaar begonnen met zwanger worden. In juni heb ik een miskraam gehad. Daarna hebben we het even een paar maanden uitgesteld omdat ik de tijd wilde nemen om mijn miskraam een plaatje te geven. Sinds een paar maanden zijn we weer bezig, probleem is alleen dat ik niet altijd weet wanneer mijn eipsprong is. Heb wel een regelmatige cyclus van een dag of 27/28 en meestal tussen dag 12 en 16 mijn eisprong. Nu wil ik deze maand de digitale ovutest van CB gaan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het kwaad om heel bewust om die dagen te gaan vrijen? Het zijn dan wel de meest vruchtbare dagen, maar je bent er dan wel weer veel mee bezig. Iedere dag testen etc, verplichte sex-dagen, heel vervelend
Die maanden dat we er niet mee bezig waren waren eigenlijk wel heel lekker. Ik zie nu op tegen de verplichting van sex hebben enzo. Iemand daar tips en of ervaringen mee?
Ik wil er gewoon eens met iemand over kletsen..ik wil relaxed zwanger worden, maar merk nu dat ik er toch al weer veel mee bezig ben
Tot gauw misschien! groetjes Lotte
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef Suerte het volgende:
[..]
Jullie hebben een hele mooie dochter, Bright!!
Leuke naam ook trouwens![]()
Dank, dank! We zijn dan ook erg trots dat deze foto op de cover staatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef Renda het volgende:
Mooie foto van Elise trouwens, Bright !
Bij jullie wel, maar bij mij nog nietquote:
Luna even een hele dikke knuf voor jouquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:57 schreef lunastar het volgende:
welkom lotte
lotte mijn cyclus was na mk 2 jaar ontregeld, maar ik hoop voor jullie dat het niet zo lang moet duren en dat je vlug een 2de streepje mag krijgen
Misslautje, welkom terug! en ik duim meid
suerte spannend meid
en Diaan ik duim dat het toch raak mag zijn meid... hoop blijven hopen
(zegt degene die de hoop niet meer vind)
Ze hebben wel verloskundigepraktijken, maar ik weet niet of het allemaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
Suerte! Gefeliciteerd!
Geen idee hoe het in de USA werkt, maar daar lijkt me de huisarts een mooi uitgangspunt idd. Verloskundigepraktijken zoals hier zijn daar volgens mij niet toch?
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoe zit dat trouwens met zwangerschapstesten en ochtendurine? Ik dacht altijd dat je 's ochtends moest testen, maar lees nu dat sommige testen nu op elk moment van de dag gebruikt kunnen worden? Zijn ze zo goed tegenwoordig
Huhquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat het komt doordat ik pas een half jaar geleden gestopt ben met de pil. Het begon ook al zo lekker toen: bij mijn eerste bloeding was het bloed zo zwart als pek...![]()
Kennelijk wel, ja...quote:
Tjsa, wat kan ik anders doen....ik heb me er nu al min of meer bij neergelegd dat de baby er niet meer is....Morgen weet ik wat meer, dan moet ik terug voor een bloedtest.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:27 schreef Misslautje84 het volgende:
Suerte, dat afwachten zou mij gek maken, jij klinkt wat rustiger. Weet je al weer iets meer ?
Dat geldt voor jou ook hoor, hier kan je helemaal niets aan doen. Al zou iemand de hele tijd op bed liggen, dan nog kunnen er miskramen zin.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:33 schreef phileine het volgende:
[...]
En mijn artsen zeiden altijd dat er maar heel weinig is wat je kunt doen om een miskraam te forceren, dus dat zal niets te maken hebben gehad met de "foute" dingen die je hebt gedaan. Het was gewoon niet meant to be,
[...]
In eerste instantie hield ik het erbij dat er nooit sprake van kon zijn dat ik kinderen kon krijgen. Maar dat kwam ook omdat er veel onduidelijk was over wat ik nou precies had. Maar mijn kinderwens, en nu ook die van mijn lief, bleef heel sterk. Dus 4-5 jaar terug ben ik bij mijn artsen gaan informeren.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef lotusparel het volgende:
Dus ook bij jullie onzekerheid over je gezondheid Mariposa. Wat heeft jullie doen besluiten 'er toch voor te gaan'?
Nou ja, aangezien het een 'ongelukje' geweest zou zijn, hoor ik hier nog steeds niet thuis helaas...quote:Op zondag 13 mei 2007 09:43 schreef Mariposa het volgende:
GWS leuk dat je ook hier mee komt posten. Je zat natuurlijk al een tijdje in het rammeltopic. Jammer van die![]()
Ik heb in het begin ook altijd heel donker bloed hoor, dus je bent niet de enige
Veel Successquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:07 schreef Again het volgende:
Tnx! Zal vanaf volgende menstruatie pas serieus kunnen dan pas kan ik mijn cyclus berekenen. Dus nu nog maar even goed op de gok oefenen
Suerte, misschien een bemoedigend verhaal, ik ken een vrouw die een bloedzak in haar baarmoeder had. Raar verhaal, ik weet het maar zo nu en dan verloor ze bloed. Zolang de zak niet groter zou worden zou er geen probleem zijn. Ik duim voor je!
Zo ver ik weet is ibuprofen gevaarlijk voor de zwangerschap..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef Again het volgende:
Een andere vraag trouwens. Ik slik bij pijn geen paracetamol maar ibuprofen. Kan dat ook kwaad voor een vruchtje van een paar dagen? Aangezien je nooit weet wanneer je zwanger bent maak ik me daar een beetje zorgen over. Kan ik beter al overstappen op de paracetamol?
Oja heb niet veel pijn en ben ook geen pillenslikker, maar voor als...
Check alles met je dokter.... voor UTI's blaasontstekingen waar vrouwen dus gevoeliger voor zijn, mocht ze eerst niet de gewone medicatie innemen...daarna weer wel maar halve dosis.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:53 schreef Again het volgende:
Misslautje ik denk ook wel dat je twee streepjes gaat zien als ik je verhaal zo hoor! Ik ga duimen voor je morgen!
Suerte hoe gaat het nu?
Desiredbard, ik ben een beetje een controlfreak en ik wil het graag allemaal op een rijtje hebben staan dus vanaf dat ik ongesteld ben ga ik elke dag tempen en tellen. Schrijf alles in mijn agenda, lol.
Als ik mijn agenda ooit eens verlies zal de vinder wel denken: wat een freak hahaha.
Een andere vraag trouwens. Ik slik bij pijn geen paracetamol maar ibuprofen. Kan dat ook kwaad voor een vruchtje van een paar dagen? Aangezien je nooit weet wanneer je zwanger bent maak ik me daar een beetje zorgen over. Kan ik beter al overstappen op de paracetamol?
Oja heb niet veel pijn en ben ook geen pillenslikker, maar voor als...
Zo'n makeup verwijder watje gedoopt in whisky is veel lekkerder.......... en je kan spoelen ookquote:Op maandag 14 mei 2007 17:56 schreef Again het volgende:
Thanks, ga ik meteen doen! (beetje kiespijn, zucht)
Whisky? Ik dacht jenever hahahaquote:Op maandag 14 mei 2007 18:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zo'n makeup verwijder watje gedoopt in whisky is veel lekkerder.......... en je kan spoelen ook
Ik loop hier met een wortelkanaalbehandeling waarvan de wortel dus blijkbaar niet geheel goed behandeld is.
Kan ook wat lekerder is....Korenwijn in dat gevalquote:
Nee hoor bij ons was het gewoon voltrekking van huwelijkse plichten gecomvbineerd met hobbieenquote:Op maandag 14 mei 2007 18:04 schreef Again het volgende:
Ik weet dat 6 paracetamollen per dag mogen in je zwangerschap. Wist alleen niks van ibuprofen.
Hebben jullie allemaal een afspraak met de huisarts gehad dan toen jullie besloten te gaan voor een kindje?
Mijn schoonmoeder heeft ook altijd migrene gehad.. Alleen tijdens de zwangerschappen totaal niet..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Check alles met je dokter.... voor UTI's blaasontstekingen waar vrouwen dus gevoeliger voor zijn, mocht ze eerst niet de gewone medicatie innemen...daarna weer wel maar halve dosis.
Het goede nieuws...maagzuurtabletje mogen wel
Niamh heeft last van migraine..(godzijdank nu al 7 maanden niet, waar zwanger zijn al niet goed voor is) ze heeft nu kinderparacetamolletjes (<-leuk voor galgje) mochtt ze een aanval krijgen.
(Of dat zin gaat hebben is wat anders....afkloppen)
Nah... niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef Misslautje84 het volgende:
Ja, ik weet wat. Gisterenaaf een tst gedaan, ik kon me niet meer inhouden namelijk dus manlief erop uit gestuurt om een test te halen....negatief......helaas !!!![]()
![]()
Gisteren 8 dagen overtijd dus ruim over de tijd getest en tja negatief...
Ik weet niet, ik wacht wel weer af op de duivels...
Suerte, wat een stellentje stomme boeren zeg. Hoop dat de uitslag gunstig is.
Agian, leuk dat jullie voor een kindje gaan. En blijven liggen van een minuut of 3 is genoeg hoor ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |