abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:47:44 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49007174
lotusparel, balen joh.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? (Als je die slikte. )
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:32:14 #52
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49008827
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef Bright het volgende:
Tja, flink balen. Maar in de tussentijd mogen we heel erg trots op Elise zijn. Ze staat zelfs op de voorpagina van de Visie (ja, ff spammen hoor... Daar zijn we veel te trots voor ):
[afbeelding]
Jullie hebben een hele mooie dochter, Bright!!
Leuke naam ook trouwens
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:01:39 #53
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_49013876
Gevonden

Het gaat niet echt begin deze maand met de streejes he? Kom op dames

Ik begin behoorlijk te balen, mijn acne is vrijwel verdwenen toen ik aan de pil was, en nu zit ik er bijna weer onder. Heb al allemaal soorten zeep en andere anti-acne troep in huis gehaald
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:02:19 #54
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_49013895
Mooie foto van Elise trouwens, Bright !
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:05:45 #55
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49014007
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef Renda het volgende:
Ik begin behoorlijk te balen, mijn acne is vrijwel verdwenen toen ik aan de pil was, en nu zit ik er bijna weer onder. Heb al allemaal soorten zeep en andere anti-acne troep in huis gehaald
Bij mij is het precies andersom Sinds ik van de pil afben, is mijn huid veel beter.Heb nu wel al een paar dagen van die jeukende rode bulten, die krijg ik meestal als de komen.Maar wel rot voor je Renda hopelijk verdwijnt het snel.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:08:58 #56
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_49014144
Wat voor pil heb jij dan geslikt Suerte? Ik ben vrij jong aan de pil gegaan om mijn acne tegen te gaan (Diane 35), dit is behoorlijk frustrerend inderdaad, vooral omdat het ook op mijn borst en rug zit, ik vind het zo vies lijken terwijl je er niets aan kunt doen......
Ik ben jaloers op je!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:19:03 #57
156412 hestria
erg gastvrij
pi_49014570
renda jammer dat dat je acne weer terug iets, ik hoop dat je iets vind wat helpt!

Lotusparel, jammer van die negatieve test, je lichaam kan je soms erg voor de gek houden!

hier is alles goed gegaan, de mammografie viel heel erg mee, niet echt prettig maar ook niet erg pijnlijk en het belangrijkste het is gewoon een opgezette klier die wat vocht vast houdt, zijn we dus ook weer gerustgesteld!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:21:50 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49014686

Goed nieuws!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:23:35 #59
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49014776
Ik heb vanaf mijn 13-14e tot mijn 24-25e 'Microgynon 30' geslikt (kun je nagaan hoelang ik acne heb gehad, ben nu 30).Toen een paar jaar niets geslikt, en vanaf mijn 27e tot 4 mnd. geleden 'Lovette.'
Dat was toen ik ermee begon, een vrij nieuwe pil, heel licht ook.
Ik had vrijwel alleen acne op mijn gezicht ( ), maar ik kan me voorstellen dat je er niet happy mee bent als je het op je borst/rug hebt, vooral met het mooie weer.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:26:22 #60
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49014888
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:

Goed nieuws!
Brighteyes
Ben je..??
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:30:18 #61
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_49015113
hestria, fijn dat je het achter de rug heb en ook dat het maar een kliertje blijkt te zijn, kan me voorstellen dat dat een hele opluchting voor jullie is!

BE?
pi_49016902
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:47 schreef Brighteyes het volgende:
lotusparel, balen joh.
Hoe lang ben je al gestopt met de pil? (Als je die slikte. )
Ik heb ruim een jaar geleden m`n spiraal laten verwijderen, daarna heb ik geen anticonceptie gebruikt behalve 'voor het zingen de kerk uit'
Dat ging steeds goed, tot het rammelen bij mij steeds heviger werd en hij het ook wel zag zitten zo`n wurm en we vorige maand een beetje serieuzer gingen proberen. Nu deze maand misschien nog iets serieuzer maar we waren er nog niet definitief over uit of we het nou wel wilden of toch niet durfden. Tot ik vanmorgen even een jankmoment had om de test van gister. Nu is het wel duidelijk dat we er écht voor gaan, ik hoef me dus qua babypraat niet meer in te houden ghe

Hestria fijn dat het meeviel
om bestwil
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:12:49 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49017074
Ah ok, ik wilde nl. iets gaan zeggen over het op gang komen van je cyclus maar dat gaat dan niet op.
Was je de afgelopen maanden wel regelmatig?

Ik was ook de eerste maand proberen gelijk 5 dagen over tijd, dat was ik daarvoor echt never nooit. Elke maand bijna op dezelfde tijd, behalve dus toen. Ook testen enzo. Zo vals van je lichaam.
pi_49017287
Fijn dat het meeviel Hestria!

Meiden, het wordt weer tijd voor een streepie hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:09:56 #65
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49023504
Feli Brighteyes Ik lees het net in Z&G
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:22:39 #66
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_49023981
Hestria en Marie een dikke knuffel meiden

Bright een echt engeltje... jullie dochtertje

Be, dat kan altijd gebeuren hé, ergens overlezen.. maar hier lees ik niet over meid, een dikke proficiat meid...

Hopelijk mogen er nu weer velen volgen.. daar duim ik voor

liefs lunastar
pi_49029989
Hestria fijn dat het mee is gevallen en dat het een opgezette klier was!
Fake it till you make it...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:18:12 #68
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_49032910
BE en Stinkie van harte gefeliciteerd!!!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:21:19 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49033005

Ook voor suerte en Lunastar.
pi_49038097
Brighteyes en stinkie VAN HARTE

Ik lees het net pas .... echt gaaf!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_49049477
Nog steeds geen bloed, maar nog wel zere borsten. Vaagheid alom dus.
Als het zo blijft ga ik na het weekend nog maar eens testen. Hoeveel geld zou er wel niet verdiend worden met die dingen?
om bestwil
pi_49058767
Hallo allemaal,

Zou ik mogen meeschrijven met jullie? Ik had een topic geopend over de CB testen en kreeg de tip dat jullie ook over dit soort zaken schrijven. Zal hieronder even plakken wat ik had geschreven. Ik ben trouwens Lotte, 28 jaar en zit op dag 7 van mijn cyclus.

Hallo dames(sorrie als ik eventuele heren passeer..)

Wij, man en ik, zijn vorig jaar begonnen met zwanger worden. In juni heb ik een miskraam gehad. Daarna hebben we het even een paar maanden uitgesteld omdat ik de tijd wilde nemen om mijn miskraam een plaatje te geven. Sinds een paar maanden zijn we weer bezig, probleem is alleen dat ik niet altijd weet wanneer mijn eipsprong is. Heb wel een regelmatige cyclus van een dag of 27/28 en meestal tussen dag 12 en 16 mijn eisprong. Nu wil ik deze maand de digitale ovutest van CB gaan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het kwaad om heel bewust om die dagen te gaan vrijen? Het zijn dan wel de meest vruchtbare dagen, maar je bent er dan wel weer veel mee bezig. Iedere dag testen etc, verplichte sex-dagen, heel vervelend
Die maanden dat we er niet mee bezig waren waren eigenlijk wel heel lekker. Ik zie nu op tegen de verplichting van sex hebben enzo. Iemand daar tips en of ervaringen mee?
Ik wil er gewoon eens met iemand over kletsen..ik wil relaxed zwanger worden, maar merk nu dat ik er toch al weer veel mee bezig ben

Tot gauw misschien! groetjes Lotte
  zondag 6 mei 2007 @ 14:28:30 #73
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49061643
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef Lotte28 het volgende:
Hallo allemaal,

Zou ik mogen meeschrijven met jullie? Ik had een topic geopend over de CB testen en kreeg de tip dat jullie ook over dit soort zaken schrijven. Zal hieronder even plakken wat ik had geschreven. Ik ben trouwens Lotte, 28 jaar en zit op dag 7 van mijn cyclus.

Hallo dames(sorrie als ik eventuele heren passeer..)

Wij, man en ik, zijn vorig jaar begonnen met zwanger worden. In juni heb ik een miskraam gehad. Daarna hebben we het even een paar maanden uitgesteld omdat ik de tijd wilde nemen om mijn miskraam een plaatje te geven. Sinds een paar maanden zijn we weer bezig, probleem is alleen dat ik niet altijd weet wanneer mijn eipsprong is. Heb wel een regelmatige cyclus van een dag of 27/28 en meestal tussen dag 12 en 16 mijn eisprong. Nu wil ik deze maand de digitale ovutest van CB gaan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het kwaad om heel bewust om die dagen te gaan vrijen? Het zijn dan wel de meest vruchtbare dagen, maar je bent er dan wel weer veel mee bezig. Iedere dag testen etc, verplichte sex-dagen, heel vervelend
Die maanden dat we er niet mee bezig waren waren eigenlijk wel heel lekker. Ik zie nu op tegen de verplichting van sex hebben enzo. Iemand daar tips en of ervaringen mee?
Ik wil er gewoon eens met iemand over kletsen..ik wil relaxed zwanger worden, maar merk nu dat ik er toch al weer veel mee bezig ben

Tot gauw misschien! groetjes Lotte
Hoi Lotte28
Ik merk dat wij een beetje hetzelfde hebben.Ik weet dus ook niet wanneer mijn eisprong is.Iemand zei pas tegen mij: dat voel je toch?Euhhh..niet dus .En ik heb sinds vorige maand geen regelmatige cyclus meer en dat is echt Fijn dat jij dat wel hebt
In de vorige topics werd gezegd door ik dacht Brighteyes dat je het beste tussen dag 10 en 18 kan vrijen; ik vind dat dus ook niets, dat ' verplichte '.Ik zie er ook af en toe tegenop,mede omdat ik eerlijk gezegd niet zo van sex hou (pijn enzo).
De eerste maand dat we het gingen proberen, vond ik het best spannend, en was er veel mee bezig, nu is het afgezakt, en heb ik zoiets van: ik zie wel wanneer het komt (als je begrijpt wat ik bedoel).Helaas heb ik geen tips voor je, wellicht iemand anders hier

Spijtig van de miskraam.....Ik hoop voor jullie dat het snel raak is
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_49064355
Suerte,

Je klinkt aardig relaxed hoe je er nu mee om gaat. Dat is wel beter denk ik. Wat gek dat je nu ineens een onregelmatige cyclus hebt. De tijd dat wij veel met zwanger worden bezig waren had ik ineens ook een onregelmatige cyclus en nu we er wat minder mee bezig zijn weer keurig op dag 27 of 28. Wat zit ons lichaam toch raar in elkaar

Ik moet weg, ik wens je nog een fijne zondag en tot babbels!
  zondag 6 mei 2007 @ 21:01:46 #75
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_49076992
Hmm.. ik begin me nu wel een beetje 'zorgen' te maken; ik ben 5 dagen overtijd, geen druppel bloed te zien, en ik heb -sorry voor de vieze praat- last van wit slijm.
Iemand dit ook weleens gehad?

Lotte28, ik denk dat je er op een gegeven moment wat relaxter over moet doen, en niet alleen aan zwanger-worden denken.Ik denk dat je jezelf (en mss je man) helemaal gek zit te maken.
Het is moeilijk om niet alleen met zwanger-worden bezig te zijn, dat weet ik, omdat het iets is wat je graag wilt, maar je weet niet wanneer het komt.
Maar het komt goed hoor <-- ook voor iedereen hier
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')