quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:44 schreef Lotte28 het volgende:Hallo allemaal,
Zou ik mogen meeschrijven met jullie? Ik had een topic geopend over de CB testen en kreeg de tip dat jullie ook over dit soort zaken schrijven. Zal hieronder even plakken wat ik had geschreven. Ik ben trouwens Lotte, 28 jaar en zit op dag 7 van mijn cyclus.
Hallo dames(sorrie als ik eventuele heren passeer..)
Wij, man en ik, zijn vorig jaar begonnen met zwanger worden. In juni heb ik een miskraam gehad. Daarna hebben we het even een paar maanden uitgesteld omdat ik de tijd wilde nemen om mijn miskraam een plaatje te geven. Sinds een paar maanden zijn we weer bezig, probleem is alleen dat ik niet altijd weet wanneer mijn eipsprong is. Heb wel een regelmatige cyclus van een dag of 27/28 en meestal tussen dag 12 en 16 mijn eisprong. Nu wil ik deze maand de digitale ovutest van CB gaan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het kwaad om heel bewust om die dagen te gaan vrijen? Het zijn dan wel de meest vruchtbare dagen, maar je bent er dan wel weer veel mee bezig. Iedere dag testen etc, verplichte sex-dagen, heel vervelend
Die maanden dat we er niet mee bezig waren waren eigenlijk wel heel lekker. Ik zie nu op tegen de verplichting van sex hebben enzo. Iemand daar tips en of ervaringen mee?
Ik wil er gewoon eens met iemand over kletsen..ik wil relaxed zwanger worden, maar merk nu dat ik er toch al weer veel mee bezig ben
Tot gauw misschien! groetjes Lotte
Hoi Lotte28
Ik merk dat wij een beetje hetzelfde hebben.Ik weet dus ook niet wanneer mijn eisprong is.Iemand zei pas tegen mij: dat voel je toch?Euhhh..niet dus
![]()
.En ik heb sinds vorige maand geen regelmatige cyclus meer en dat is echt
![]()
Fijn dat jij dat wel hebt
In de vorige topics werd gezegd door ik dacht Brighteyes dat je het beste tussen dag 10 en 18 kan vrijen; ik vind dat dus ook niets, dat ' verplichte '.Ik zie er ook af en toe tegenop,mede omdat ik eerlijk gezegd niet zo van sex hou (pijn enzo).
De eerste maand dat we het gingen proberen, vond ik het best spannend, en was er veel mee bezig, nu is het afgezakt, en heb ik zoiets van: ik zie wel wanneer het komt (als je begrijpt wat ik bedoel).Helaas heb ik geen tips voor je, wellicht iemand anders hier
Spijtig van de miskraam.....Ik hoop voor jullie dat het snel raak is