quote:*** U heeft nog 4 dagen de tijd om de vragenlijst in te vullen!! ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hee OA!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook druk-druk-druk de komende weken.![]()
volgens mij wel, al gaat ze dit gebeuren hier wel missen schat ik zo... drama voor dr postcount enzoquote:
Zal ik er nog eens een mosterd-maaltijdje achteraan gooien?quote:
Imagegrabber.net heet het geloof ik. Kan ook met WMP classic ofzo...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Zeg MPG, een vraagje!![]()
Jij maakt weleens een preview bij 128-gerelateerde filmpjes!![]()
Met welk programma maak jij één afbeelding van meerdere afbeeldingen?![]()
Tim Frits!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Wat heerlijk om dat weer te kunnen roepen!!
Als ze ons te erg gaat missen kan ze altijd nog ontslag nemen, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:28 schreef MPG het volgende:
[..]
volgens mij wel, al gaat ze dit gebeuren hier wel missen schat ik zo... drama voor dr postcount enzo
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze ons te erg gaat missen kan ze altijd nog ontslag nemen, toch?![]()
![]()
Mwah, uurtje of 2 lag ik er toch ook wel in hoor!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Tim Frits!gister vannacht nog lang doorgegaan hierzo?
Tim Frits! Goeiemorgen kerel!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen allemaal!!
Wat heerlijk om dat weer te kunnen roepen!!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zometeen pita broodjes met kaas en salami in de oven doen
Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:34 schreef ramon1984 het volgende:
damn was ik maar vrij..
Net 1e bakkie koffie gepakt, zo brak van gister niet chillll! xD
maarja nog maar 8 uurtjes :S
Puick!quote:
Yum!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga zometeen pita broodjes met kaas en salami in de oven doen
Goeiemorgen vriend!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tim Frits! Goeiemorgen kerel!![]()
![]()
Als ze nou gewoon werk vind waar je kan fokken (net als ik haar bezoekende vriend) dan is er niets aan de hand lijkt me.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe ... aan jou haar bezoekende vriend de taak haar te onderhouden dan
![]()
![]()
Dat kan nog even duren.quote:
Vroeger naar huisquote:
Niet, mijn avatar staat er niet inquote:
Als je mij bluetooth-drivers geeft zal ik aan iemand anders lief vragen of je UI in de OP mag. Deal?quote:
voor welk OS?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:01 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Als je mij bluetooth-drivers geeft zal ik aan iemand anders lief vragen of je UI in de OP mag. Deal?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Winquote:
ah, dat gebruik ik nietquote:
Helaas, dan kan ik ook niets voor jou doen.quote:
Snifquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:17 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Helaas, dan kan ik ook niets voor jou doen.![]()
*reikt tissues aan.quote:
straks weer medelijden hebben met me graag, ik moet weer mee met de lucnhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef Kuukske het volgende:
De eerste boterham is alweer achter de kiezen.
Ahw, arme pinguin.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
straks weer medelijden hebben met me graag, ik moet weer mee met de lucnh
ik word ook een beetje emotioneel.quote:
Ik weet het ook niet. Ik kreeg op een gegeven moment de juiste drivers via een automatische windows-update. Maar na een vette crash van de week was ik alles kwijt. En ik heb bluetooth nodig om te internetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef vdvorst het volgende:
Ik draai xp, kan ik dan ergens helpen? driver downloaden? en doorsturen?
ik heb wel maar weinig verstand van drivers
Ehm, dat is balen,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik kreeg op een gegeven moment de juiste drivers via een automatische windows-update. Maar na een vette crash van de week was ik alles kwijt. En ik heb bluetooth nodig om te internetten.![]()
Een huis met een normale internetverbindingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ehm, dat is balen,
maar ik zou ook niet weten wat je dan nodig hebt
Ik vond het einde zo baggerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Happy Feet is trouwens een leuke film.
http://support.microsoft.com/kb/883259quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik kreeg op een gegeven moment de juiste drivers via een automatische windows-update. Maar na een vette crash van de week was ik alles kwijt. En ik heb bluetooth nodig om te internetten.![]()
Ik weet niet meer wat het einde wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ik vond het einde zo bagger
Nee, echt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een huis met een normale internetverbinding![]()
Dat moralistische gedoe. Maar toen was je waarschijnlijk meer met JDude bezigquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
Dat moralistische gedoe. Maar toen was je waarschijnlijk meer met JDude bezig
Fijn, dank je. Dit ziet er mooier uit dan een blauw scherm.quote:
Jij woont toch in Arnhem?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een huis met een normale internetverbinding![]()
Blauw scherm...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijn, dank je. Dit ziet er mooier uit dan een blauw scherm.![]()
Hoezo? Wat is je probleem precies dan? Je kan xp gewoon opstarten maar kan niet internetten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Fijn, dank je. Dit ziet er mooier uit dan een blauw scherm.![]()
Zo lastig zijn ze niet hoor. Maar ik ga er vanuit dat iedereen wel familie/kennis heeft met internet, zodat het daar even neergehaald kan worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Iets gratis bestellen bij Microsoft? Kan dat echt?
Wellicht als je een legale versie hebt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Iets gratis bestellen bij Microsoft? Kan dat echt?
Ah..quote:
Daar vragen ze niet eens naar. Ze willen zelfs dat je die cd uitleent aan anderen:quote:
Niemand weet het, daarom gebruik ik het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ze weten ook niet wat ze willen bij Microsoft.
MEN is voor mensen die graag hoge postaantallen willen hebben. Ik lig liever lepeltje met mijn vrouwquote:
Ik verveel mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef Pheno het volgende:
MEN is voor mensen die graag hoge postaantallen willen hebben. Ik lig liever lepeltje met mijn vrouw
Ik woon net buiten de stad, midden in het bos. Wel mooi maar beetje onpraktisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Jij woont toch in Arnhem?
Hebben ze in zoeen geweldige provinciehoofdatd nieteens normaal internet...![]()
13.gif
hmmmmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon net buiten de stad, midden in het bos. Wel mooi maar beetje onpraktisch.![]()
quote:
Ik kan 1 arm altijd zo moeilijk kwijt! Of ze moet er op gaan liggen maar na een tijdje begint ie te tintelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
Lepeltje liggen rules btw.
bekend probleem iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan 1 arm altijd zo moeilijk kwijt! Of ze moet er op gaan liggen maar na een tijdje begint ie te tintelen
Ik ging me net afvragen waar je was jonge!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bekend probleem idd
Moge allemaal trouwens, goeie q-day gehad?
Knetterbrakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ging me net afvragen waar je was jonge!
Alles goed? Wat heb je gedaan op Q-day?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moge allemaal trouwens, goeie q-day gehad?
Goeie zaakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker
Ik ben dus naar Utrecht geweest naar die chick, ff de stad in gegaan, grote chaos (op k-nacht), maar we waren al snel weer weggegaan. Om half 6 lagen we pas te slapen![]()
Op koninginnedag gingen we een ijsje halen om een uur of 2, toen ff aan een gracht een bandje bekeken en rond 4 uur alweer naar huis gegaan
Maar het was wel heel gezellig
Ik dacht dat je zei dat je dit jaar niet zou gaan?! :Squote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Knetterbrak
5 uur gepit ofzo, ben uiteraard weer met de boot naar a'dam geweest
Et toi?
Even kijken waar het heen gaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie zaak
Wat is de planning verder met die kip?
Ja ach, dat vind ik ook wel, maar om daarom de gezellige drukte te ontwijken is ook weer zoietsquote:
Ja dat is wel een goed punt. Maar ik ben vorig jaar op het Museumplein geweest, dat is wel net ff te druk! Dit jaar was super, ik blij, vrouwtje blij! Lekker weer, lekker op het strandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:16 schreef crossover het volgende:
[..]
Even kijken waar het heen gaat
[..]
Ja ach, dat vind ik ook wel, maar om daarom de gezellige drukte te ontwijken is ook weer zoiets
ben dus wel gegaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je dit jaar niet zou gaan?! :S
Ik ben lekker naar Scheveningen geweest gister, heb het verder niet zo met Q-day.
Koningshuis
zo, daar kan k nu dus echt niet aan denken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in een koud biertje.
eerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zo, daar kan k nu dus echt niet aan denken...
OAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:27 schreef OA het volgende:
[..]
eer
Hoe staan de zaken met jouw kip eigenlijk?![]()
Morgen weer...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA
ik heb d'r een paar dagen niet gesproken, druk, koninginnedag enzo...
Morgen maar weer eens bellen
Geile wagensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
gumball
check dit soort acties
http://www.metacafe.com/watch/541744/the_gumball_lane/
Je moet ook niet te veel druk erachter zettenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen weer...![]()
Erg veel haast heb je er dus ook (niet meer) mee?!![]()
aflopende zaak lijkt mij....![]()
Nee, ik heb het druk vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen weer...![]()
Erg veel haast heb je er dus ook (niet meer) mee?!![]()
aflopende zaak lijkt mij....![]()
Ik las buitenlandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb het druk vandaag
Moet straks naar het buitenbad
Enne, heel veel haast heb ik sowieso nooit
toffe apparaten iddquote:
Hee Crossquote:
Goede reden!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik heb het druk vandaag
Moet straks naar het buitenbad
Enne, heel veel haast heb ik sowieso nooit
Hij was niet de enige...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toffe apparaten idd
Maar het mooist vind k nog wel die vluchtstrook-inhaal-acties
Xzibits rijbewijs is ingenomen in nederland gister met die gumball
Boeide 'm geen reet blijkbaar, want hij is gewoon verder gereden
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toffe apparaten idd
Maar het mooist vind k nog wel die vluchtstrook-inhaal-acties
Xzibits rijbewijs is ingenomen in nederland gister met die gumball
Boeide 'm geen reet blijkbaar, want hij is gewoon verder gereden
Heequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hee Cross![]()
![]()
Bij lepeltje lepeltje ligt mijn in-de-weg-arm tussen ons in. Als ik wakker word hoef ik me dan niet te vervelen
whehe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las buitenland
Is heul niet vervelend met dit weer om te zwemmen!
Ik ben effe zoekenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef crossover het volgende:
[..]
stoer
Heb je nog meer van die filmpjes?
[..]
Hee
Vervelen hoef je je nooit als er een vrouw naast je ligt
Aarweide?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe.
Nee, niet verkeerd idd...
Maar ik ga niet zoveel zwemmen denk, gewoon effe chillen daar...
Ik lees het net idd...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hij was niet de enige...![]()
Zelfs de Duitse Polizei heeft wagen van de weg geplukt...
HWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Daar ben ik echt al in geen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren meer geweest. Ral bad is het!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
HW![]()
Goedemorgen/middag trouwens!
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan dat toch
![]()
![]()
Bij elk zwembad hangt immer jeugdig tuig rond...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al in geen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren meer geweest. Ral bad is het!
Kutjeugd daar man!
Neem dat kipje mee dan!
Heb geen idee....quote:
Dacht dat hun intentie was dagelijks het zwembad te bezoeken, maar dat lijkt me atm een bietje van de baan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al in geen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren meer geweest. Ral bad is het!
Kutjeugd daar man!
Neem dat kipje mee dan!
Dat is zeer zeker waar!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:57 schreef OA het volgende:
[..]
Bij elk zwembad hangt immer jeugdig tuig rond...![]()
Oooooh, dan hebben we samen een deja vuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef OA het volgende:
[..]
Heb geen idee....![]()
Maar soms heb je gewoon dat gevoel..![]()
Beetje late reactie...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat hun intentie was dagelijks het zwembad te bezoeken, maar dat lijkt me atm een bietje van de baan...
eer-ik, kun jij pheno's icon ff in de OP fixen?
14.gifquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Oooooh, dan hebben we samen een deja vuHoe toevallig
![]()
geheel en al correctquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Beetje late reactie...
Maar bedoel jij de 3e post in het 128-topic waarin jij af en toe een update doorvoert??![]()
Altijd van die mannetjes die zich nog net niet/wel moeten scheren en op scootertjes rond scheuren...quote:
* checkt het thuisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef MPG het volgende:
[..]
geheel en al correct
kan ook de 4e ofzo zijn
een vaak ook nog van een bepaalde etnische groepquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[..]
Altijd van die mannetjes die zich nog net niet/wel moeten scheren en op scootertjes rond scheuren...![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
een vaak ook nog van een bepaalde etnische groep
Puick plan, anders willen al je collegae meegenieten van alle puickheid in dat topiquequote:
En dat kan nooit de bedoeling zijn...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick plan, anders willen al je collegae meegenieten van alle puickheid in dat topique
maar het waait wel knetterhard... iig hier welquote:
Oh, hier nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
maar het waait wel knetterhard... iig hier wel
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Net een stel ralle kutkinders aan de deur, voor een heitje voor een karweitje!
Rot op!
Anyway, I'm off to school!
Ik spreek jullie vanavond weer!
Waar is daar? Wellicht moet ik dan maar die kant op komenquote:
Hier was het superquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
maar het waait wel knetterhard... iig hier wel
Dat is nog niet van de baan hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dacht dat hun intentie was dagelijks het zwembad te bezoeken, maar dat lijkt me atm een bietje van de baan...
eer-ik, kun jij pheno's icon ff in de OP fixen?
Oldenzaalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar is daar? Wellicht moet ik dan maar die kant op komen
Beterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier was het superop het balkon. Helaas is nu de lunch voorbij en zit ik weer binnen
![]()
Wie weet is het minder saai als ik daar heen komquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
OldenzaalMaar het is een saai dorp stadje hoor
![]()
![]()
Goed bezig 14quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is nog niet van de baan hoor
i'm on it
Idd goed bezig!quote:
Lenny!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goedemiddag..
daar is eer-ik toch alquote:
Nog niet, maar ze zou rond deze tijd klaar kunnen zijn. (en vervolgens de stad in om het te vieren, kan dus nog ff durenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter... nog wat gehoord van JJ de dame waar jij zo nu en dan op bezoek gaat, over dr nieuwe werk ofzo?
Mijn halve familie woont in die omgevingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
OldenzaalMaar het is een saai dorp stadje hoor
![]()
![]()
Is ie dan nog steeds niet klaar??quote:
Whehe.... meld maar ff dat wij snakken naar een updatequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog niet, maar ze zou rond deze tijd klaar kunnen zijn. (en vervolgens de stad in om het te vieren, kan dus nog ff duren)
Icon toevoegen, maar moet volledige nieuwe regel wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:27 schreef OA het volgende:
[..]
Is ie dan nog steeds niet klaar??![]()
Wat zit ie daar dan te prutsen??![]()
Oepsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:21 schreef eer-ik het volgende:
whehe, hier staan ook nog wel een paar mooie acties op...
Oho... zit je soms stiekem te denken aan M..... ?quote:
oh, vandaar de vraag of ik dat even wilde downquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Icon toevoegen, maar moet volledige nieuwe regel worden
Dus ik kan m'n gang gaan?quote:
Hoi Papierquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oepsbijna vergeten
Hee Eer-ik!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho... zit je soms stiekem te denken aan M..... ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dus ik kan m'n gang gaan?![]()
Wijziging staat reeds klaar!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho... zit je soms stiekem te denken aan M+128..... ?
Oké, wiki is dus nu even bezet!quote:
Verdraaidquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Verdraaid
het is hier niet verkleaut de queaute
volgens mij denk jij zelf aan 128... of anders wel 51quote:
Owja... MPG, druk die uit-knop nou inquote:
Vanochtend vroeg een collega aan mij in welke boekingsgroep hij een artikel kon indelen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
volgens mij denk jij zelf aan 128... of anders wel 51
13quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er komt effe geen 128 in mn hoofd nu, ben iik veeeeeeeeel te brak voor...
Ik begin:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik voel een hoop smilies aankomen...
K.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
Ph.
Dat gaat meestal meer zo:quote:
Heeee JJ!quote:
ha, noeste arbeidsterquote:
pssst, heel fok is bagger. Kwaliteitspost bestaan niet.quote:
he eer-ik.....quote:
Hier alles goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey lieverd.....![]()
...alles goed......????
![]()
heu Kuuk...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef Kuukske het volgende:
Ha JJ. Hoe was je eerste dag?
is je pjoeter nou nog niet gefikst.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier alles goed(werk=druk, thuis=moeilijke pjoeter)
![]()
Hoe was je eerste dag, liefje?![]()
Haha, ja, maar daar doel ik niet op.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
pssst, heel fok is bagger. Kwaliteitspost bestaan niet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja, maar daar doel ik niet op.
Ik vind (een gedeelte van) het volk wat daar komt vrij triest, en om het nou grappig te noemen...
Mja, uitgekauwde grappen en typetjes. De hoogtijdagen van Croupouque, dat was tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja, maar daar doel ik niet op.
Ik vind (een gedeelte van) het volk wat daar komt vrij triest, en om het nou grappig te noemen...
Ow het gaat over ONZ ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
Mja, uitgekauwde grappen en typetjes. De hoogtijdagen van Croupouque, dat was tof
Jajaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is je pjoeter nou nog niet gefikst........mijn (halve) dag werk was wel ok....ben nu vol energie....
![]()
![]()
![]()
![]()
...heb zin in morgen....
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, uitgekauwde grappen en typetjes. De hoogtijdagen van Croupouque, dat was tof
Ja, sorryquote:
ik ga zowiezo boodschappen doen met de kids....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jajaneenee
. Als ik me vanavond ff boos
maak kan ik misschien I-netten met mn andere pjoeter.
Wat ga je nou doen met al die energie?
![]()
![]()
quote:
Die heb ik even gemist denk ik?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef OA het volgende:
Niemand reageert op mijn fantastische, onovertroffen JJ imitatie...![]()
1 post boven die van JJ...quote:
Je onovertroffen imitatiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef OA het volgende:
waar dan.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef OA het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je onovertroffen imitatieword ruimschoots overstraald door de aanwezigheid van Tha real thang
![]()
Klik even op de link, 5 posts boven deze!quote:
En dan wel reageren op MPG...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey schat.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....ja leuk...
![]()
![]()
pc doet moeilijk........ben strax weer terug....
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
En dan wel reageren op MPG...![]()
en niet op mij...![]()
zelfs papier je dagelijks bezoek krijgt nog minder aandacht dan MPG...![]()
![]()
Dat blijkt!quote:
Ja, vind ik ook, het is eenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
en niet op mij...![]()
![]()
Ik durf te wedden dat MPG momenteel géén sms heeft van JJ Papier z'n vriendin...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, het is eenschand... oh!
weer een sms-je...
![]()
![]()
Nope... we hebben elkaars GSM nr niet eensquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat MPG momenteel géén sms heeft van JJ Papier z'n vriendin...![]()
tsss...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope... we hebben elkaars GSM nr niet eens
quote:
jij welquote:
quote:
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Kuukske het volgende:
Och eM. Zie het zo: je gaat als enige van dit topic mij meeten.
sorry schat ,ijn inet lag ff plat....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef OA het volgende:
[..]
en niet op mij...![]()
![]()
ben er weer....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iemand iets gehoord over een moeilijk virus? Eventueel in combi met Bluetooth? JJ heeft sinds dit weekend ook een bluetooth dingetje en nu ligt dr I-net eruit.
quote:
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben er weer....![]()
![]()
![]()
![]()
misschien ligt het aan het instal-manier.....![]()
![]()
![]()
![]()
aawwww....lieverd.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fijn voor je.Dus ik ben nu weer de enige die thuis geen I-net heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
check jij maar ff een ander apparaatquote:
ik heb mijn pm gechecktquote:
nou zeg.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb mijn pm gecheckt
maar geen pm teruggestuurd
heb wat anders teruggestuurdquote:
Nu sta je alleen Kuuk!quote:
echt wel... mijn telefoon zegt van welquote:
en nu werkt het welquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeps foutje.....tweede poging met 2e PM....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat probleem ken ikquote:
zie je wel.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die van mij zit ook al moeilijk te doen...
Lijkt er wel op he...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJN PC DUS BESMET......![]()
![]()
![]()
quote:
jaja.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan!
Het is het BlueTooth virus.
![]()
Waar heb jij die bluetoothdinges eigenlijk vandaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan!
Het is het BlueTooth virus.
![]()
nee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Waar heb jij die bluetoothdinges eigenlijk vandaan?![]()
Toch niet zomaar op straat van iemand gekocht die "hee, psssst, vriend, wat kopen..." roept...![]()
Denk ik ook ja...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef eer-ik het volgende:
't is gewoon windows
Het enige wat je eraan kan doen, is formatteren, en dan alles er overnieuw opzetten...
ik heb nog nooit gehoord van een bluetooth module die een virus bevatte...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Toch niet zomaar op straat van iemand gekocht die "hee, psssst, vriend, wat kopen..." roept...![]()
zeg nooit nooit.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord van een bluetooth module die een virus bevatte...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:15 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig maar... 14.gifquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet,
zie ik er zo dom uit dan?
![]()
(ze maakte smakkende geluidjes en had een kort rokje aan)
Made in Bulgaria ofzo...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gehoord van een bluetooth module die een virus bevatte...
Hey Muckquote:
tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hey Muck![]()
![]()
![]()
Wat vind je van mn nieuwe UIterlijk?![]()
Caffeïne!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
het gaat te snel om te kunnen zien wat het is alleen
wat is het? ben heeeeel lscht in ketens![]()
en wat vind je van mijn nieuwe uiterlijk dan? ik heb voor het eerst sinds jaren een jurje aan
Hoi trouwens Muckie!quote:
Fotooo!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
tof
het gaat te snel om te kunnen zien wat het is alleen
wat is het? ben heeeeel lscht in ketens![]()
en wat vind je van mijn nieuwe uiterlijk dan? ik heb voor het eerst sinds jaren een jurje aan
hooooi OAquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:57 schreef OA het volgende:
[..]
Hoi trouwens Muckie!![]()
![]()
Hoe was jouw lange weekend!![]()
heb ik niequote:
Vrijdag een bruiloft met feest!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hooooi OA![]()
ja, mijn weekend was heel goed
gezellig bij mijn ouders geweest en gebarbecued en gisteren op de vrijmarkt veel boeken gekocht![]()
en jouw weekend dan?
bruiloften zijn leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
Vrijdag een bruiloft met feest!![]()
Zaterdag niet zoveel gedaan.. auto gewassen, kappetje, boodschappen, luieren!![]()
![]()
Zondag uit eten geweest bij Popocatepetl in R'dam![]()
Maandag: beetje door de stad gelopen, niet veel eigenlijk!![]()
quote:
Binnen 2 maanden volgen er nog 3 bruiloften, waarvan de eerste al volgende week vrijdag!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Muck het volgende:
[..]
bruiloften zijn leuk
mijn nicht gaat 1 juni trouwen
uit eten is altijd leuk
en maandag tja, ik moest optreden met de harmonie, maar 's middags heb ik ook een beetje door de stad gebaggerd
tofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:14 schreef OA het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden volgen er nog 3 bruiloften, waarvan de eerste al volgende week vrijdag!![]()
Wat doe je dan in de harmonie?![]()
mijn moeder is rundvlees aan het makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Hongerrrr
das ook lekkerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:34 schreef Kuukske het volgende:
Ik eet gehaktballetjes met witte bonen en snijbonen.
eens wat anders dan woensdag gehaktdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:36 schreef Kuukske het volgende:
Snijbonen dag in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |