Aber natürlichquote:
quote:LPR ITA NARDELLO Daniele
De VRT is er gewoon weer bij. Al weet ik niet of ze proloog integraal pakken. Denk het niet eigenlijk na de laatste jaren...quote:Op maandag 30 april 2007 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie ronde.
Krijgen we er nog veel van mee op tv?
Je zou haast denken van wel, aangezien de Tour de Romandie dé voorbereidingskoers bij uitstek is voor de Giro.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gaat Menchov ook de Giro rijden ofzo?
Van de Giroploeg van Rabo start helemaal niemand in Romandiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je zou haast denken van wel, aangezien de Tour de Romandie dé voorbereidingskoers bij uitstek is voor de Giro.
Maar als Menchov hem rijdt, zal het uiteraard puur dienen als voorbereiding op de Tour.
Mooie koers trouwens, die Ronde van Romandië. Het westelijke deel van Zwitserland is inderdaad ook erg mooi, qua natuurschoon.
[Wielrennen] Rund um den Henninger Turm 1 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er een topic maken van Henninger Turm dan?![]()
Het is ook weer live op de ARD.
Ik hoop het. Vooral nu er weer wat dopingperikelen zijn en dan weet je wel hoe het gaat met Wuyts en als er een Marchante op kop ligtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik blijf dit een van de mooiste koersen op het jaar vinden. Voor de Tevebeelden alleen al.
Zou de VRT dit jaar opnieuw Renaat sturen ? Dat maakt het altijd nog een tikje mooier.
Met Uytterhoeven ernaast?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou de VRT dit jaar opnieuw Renaat sturen ? Dat maakt het altijd nog een tikje mooier.
Helaas :quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vooral nu er weer wat dopingperikelen zijn en dan weet je wel hoe het gaat met Wuyts en als er een Marchante op kop ligt
Vorig jaar was er toch ook al een dagje Uyterhoeven?
quote:
Snuffel zal op een kwartier gereden wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Van Huffel nu al topfavoriet voor de rit van zaterdag...
Zonder lekke band was hij anders afgelopen zondag op het podium geeindigdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Snuffel zal op een kwartier gereden worden![]()
"Maar dat geeft niet want hij heeft berenwerk voor Evans verricht ook al zien we dat niet"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Snuffel zal op een kwartier gereden worden![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
"Maar dat geeft niet want hij heeft berenwerk voor Evans verricht ook al zien we dat niet"
...
Hij zelf zegt dat hij liever voor ritwinst gaat dan voor een goed klassement. Maar hij sluit niet uit dat als hij na 1,5 week goed staat in het klassement dat hij het dan probeert te verdedigen. Maar top 10 wordt lastig zei diequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Al zie ik die straks nog wel weer in de top 20 staan op het einde van de Giro hoor
Ik zou liever een rit winnen + plaats 35 ofzo in het klassement dan plaats 12 of 13 in het klassement, die je behaalt door alleen maar te volgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hij zelf zegt dat hij liever voor ritwinst gaat dan voor een goed klassement. Maar hij sluit niet uit dat als hij na 1,5 week goed staat in het klassement dat hij het dan probeert te verdedigen. Maar top 10 wordt lastig zei die
mja 17e in de Giro je hebt hem wel 3 weken niet gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs vorig jaar was die nog 17de in de Giro hoor ...
Het probleem voor zo'n "redelijke maar geen topklimmer" is dat "de schade beperken" nog wel lukt elke rit, en je daardoor nog wel een redelijk klassement kan rijden, maar dat je om een rit te winnen toch op een dag beter moet zijn dan al de rest. En dat is niet bepaald eenvoudig. Zelfs niet in een ontsnapping.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:58 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Ik zou liever een rit winnen + plaats 35 ofzo in het klassement dan plaats 12 of 13 in het klassement, die je behaalt door alleen maar te volgen.
Zo is dat , maar ik bedoel , dit jaar staat die wel weer gewoon ergens in de top 20 hoor. Van Huffel is geen slechte klimmer, maar ook geen topper natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja 17e in de Giro je hebt hem wel 3 weken niet gezien. En voor iemand die eens 11e werd en meende dat hij top 10 kan rijden is 17e gewoon niet goed genoeg.
Ja ok daar heb je wel gelijk in natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zo is dat , maar ik bedoel , dit jaar staat die wel weer gewoon ergens in de top 20 hoor. Van Huffel is geen slechte klimmer, maar ook geen topper natuurlijk.
ik naar Gesink wat die kan bergop. Thomas Dekker zie ik in die rit van Zaterdag waar ze 12 km bergop moeten niet echt tot het einde meekunnen. Maar als hij kan beperken en een goede TT kan rijden is een top 10 klassering wel mogelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Ben benieuwd naar Thomas Dekker en Gesink.
Ten Dam 11e (of heb ik het niet goed gelezen?)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef JelleS het volgende:
Kroon 22e, voor de rest niet echt veel meegekregen.
laten we het hopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:Simoni
gaat voor de laatste keer zijn ding doen en de Giro winnen.
Dat was Patrice Halgand blijkbaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben nu wel erg benieuwd naar degene die 44e werd.
Ik denk ook niet dat Savoldelli hier echt voor de overwinning zal gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Savoldelli komt hier ook niet om te winnen he, hoewel 'ie het natuurlijk niet zou laten liggen als 'ie de kans krijgt.
Maar ik zie het niet zo 1, 2, 3 gebeuren.
Goeie tip.quote:Voor de mensen die aan het werk zijn of geen tv in de buurt hebben is het gewoon weer cycling.tv (de hele Ronde)
Voor de mensen die moeten werken is dat eigenlijk wel beter dan al die ritten die zo vroeg aankomen altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
16.15 begint 't pas. Wat een piemeltijd [afbeelding]![]()
Voor mij net kutquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor de mensen die moeten werken is dat eigenlijk wel beter dan al die ritten die zo vroeg aankomen altijd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef wimderon het volgende:
We zijn 5 minuten bezig en Michel heeft het alweer gehad over Spanjaarden (Vicioso) en Fuentes![]()
![]()
Edit: en we hebben Boonen ook alweer maar gehad![]()
Van Huffel en Vandenbroeck gaan het klassement dus domineren, Van Goolen gaat een rit winnen , ...quote:
quote:
En terecht , als er iets is wat Van Huffel momenteel nodig heeft zijn het die spuiten die hij twee jaar terug kreegquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Huffel moet lossen en Wuyts heeft het direct over doping.![]()
Nee, bij de AGR dan. Waar ze de namen handmatig intikken en je tot laat in de avond kan wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In Italië moet je een halve dag wachten om de top 10 te kennen, in Zwitserland hebben ze binnen de minuut na de finish al een klassement opgemaakt ...
Dat werkje moeten ze eens aan Smeets geven. Kan nog leuk wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, bij de AGR dan. Waar ze de namen handmatig intikken en je tot laat in de avond kan wachten![]()
Het mooiste was nog wel dat een Nederlandse krant (NRC dacht ik) de winnaar van de AGR een tijdje vermeldde met een plaatje van F1-Ferrariquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat werkje moeten ze eens aan Smeets geven. Kan nog leuk worden![]()
Boogaard werd toch 5e, voor de kopman van kes d'espagnequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat werkje moeten ze eens aan Smeets geven. Kan nog leuk worden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het mooiste was nog wel dat een Nederlandse krant (NRC dacht ik) de winnaar van de AGR een tijdje vermeldde met een plaatje van F1-Ferrari![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt anders heb je toch slecht opgeletquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef JelleS het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Vicioso een Fuentes-klant is? Ik heb Wuyts er helemaal niet over gehoord.
Reynes had natuurlijk een man voorin en ik betwijfel of Milram nog wel mannen had om te werken. Twijfel trouwens of het Reynes wel was die 3e werd, zou ook Rodriguez geweest kunnen zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef Steven184 het volgende:
Toch dom van sprinters als Reynes en Lorenzetto. Voor dat soort sprinters de kans om een PT overwinning te pakken. Ploegen hadden daar toch beter moeten samenwerken.
mja Reynes hoefde niet met Perez voorin. En Milram had ook weinig volk voorin zitten. Dus wat wil jequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef Steven184 het volgende:
Toch dom van sprinters als Reynes en Lorenzetto. Voor dat soort sprinters de kans om een PT overwinning te pakken. Ploegen hadden daar toch beter moeten samenwerken.
Ik bedoel al meer voordat Perez aanvalde. McEwen was eraf, verder weinig sprinters. Dan zou ik toch voor die kans gaan en de mannetje die er zijn laten ronddraaien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja Reynes hoefde niet met Perez voorin. En Milram had ook weinig volk voorin zitten. Dus wat wil je![]()
Ik ook. Wat is dat voor renner?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Paar Nederlanders voorin. Ben wel benieuwd naar Ten Dam eigenlijk.
Ik eigenlijk ook niet, aangezien het terrein toch aardig geaccidenteerd is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Bartoli het volgende:
weer kans voor vrijbuiters. Zie het hier weer niet tot een sprint komen waarin McEwen of Napolitano wint
Karl in de laatste weekquote:Beste Skippybal,
Hartelijk dank voor uw reactie. Onze commentator ter plaatse is RenaatSchotte. De eerste twee weken krijgt het als co-commentator Hans DeClercq naast zich, de laatste week zal dat Karl Vannieuwkerke zijn.Veel kijkgenot.
Vriendelijke Groeten
Els Jacxsens
Eindredacteur Sporza
Tel: 02/741.30.95
Fax: 02/733.92.40
Karl gaat Gans in de laatste week 'eel 'eel snel vervangen dus wel sowieso 3 weken Renaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben al blij dat Renaat er zit en niet Wuyts, maar Gans en Karl ?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We krijgen nu natuurlijk wel
"En we maken ons via dit middeleeuwse binnenstadje aangelegd in 1436 door de graaf van Verona voor zijn grote liefde de barones van *insert andere italiaanse stad* op voor de massasprint. En waar zit MAKJOEWAN ! Daar komt MAKJOEWAN , komaan Robbie ! En MAKJOEWAN gaat aan , goed van MAKJOEWAN en daar wint iemand van Milram. Was dat dan Petacchi, Hans ?"
Maar het nadeel is dat Boonen in de tour rijdt en om dan naar michel wuyts te moeten luisterenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef JelleS het volgende:
Hehe, we zitten nu wel zo te zeiken op al hun cliché, maar dat is toch eigenlijk wat het commentaar op 'de belg' zo mooi maakt. Nu begint Ducrot elke touretappe wel een keer over zijn bijnaam en Mart spreekt alles standaard verkeerd uit, maar de Vlamingen doen wat ze verkeerd doen wel weer met verve dat het een charme wordt.
Ach, de reactie van Michel nadat Boonen er weer eens finaal is opgelegd door McEwen maakt voor mij altijd genoeg goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef Botterboy het volgende:
[..]
Maar het nadeel is dat Boonen in de tour rijdt en om dan naar michel wuyts te moeten luisteren![]()
Ach die twee zie ik ook wel weer zitten , een bloemlezing uit hun vorige ronde's die ze samen deden :quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
Het is altijd zo mooi als er iemand een stuurfout maakt en bijna valt, en dat Hans dan Renaat gaat onderbreken met "Oi joi joi joi joi joi!!"
Bij de Belg hebben ze tenminste nog iets van verstand. Niet zo van: ARRIERE DU PELETON in beeld en dan; Ducrot: 'Wat krijgen we nou? Gaan ze hier gewoon demarreren, op het buitenblad nog wel! Jongens toch!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef JelleS het volgende:
Hehe, we zitten nu wel zo te zeiken op al hun cliché, maar dat is toch eigenlijk wat het commentaar op 'de belg' zo mooi maakt. Nu begint Ducrot elke touretappe wel een keer over zijn bijnaam en Mart spreekt alles standaard verkeerd uit, maar de Vlamingen doen wat ze verkeerd doen wel weer met verve dat het een charme wordt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hans De Clercq is cult, met zijn temperaturen in de zon tot 40 km/u.
Ik dacht al dat ik BEL zag staan, maar ik ging er maar vanuit dat het een Wit-Rus wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef wimderon het volgende:
'Kunde efkes weggaan bij die luidspreker'![]()
Wuyts is weer eens lekker bij de les, op zoek naar Belgen bij de 1e 20 ziet hij Abakoumov over het hoofd![]()
Volgens mij zei die, zijn er nóg Belgen in de top 20 (naast abakoumov dan).quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef wimderon het volgende:
'Kunde efkes weggaan bij die luidspreker'![]()
Wuyts is weer eens lekker bij de les, op zoek naar Belgen bij de 1e 20 ziet hij Abakoumov over het hoofd![]()
André Meganckquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef Tommeke het volgende:
Wel tof dat ze meteen McEwen aan de lijn hadden, net als vorig jaar in de Giro. Toen was Axel Merckx in de aanval, hadden ze Eddy aan de lijn
wtf?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hans De Clercq is cult, met zijn temperaturen in de zon tot 40 km/u.
Dat was volgens mij toch een Quickstepper die dat deed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:55 schreef JelleS het volgende:
Wuyts: Jurgen Van Den Broeck 19e, die postuleert zich ook goed van voren.
Het was note bene hij die door een domme manouvre de valpartij veroorzaakte, was heel erg duidelijk te zien
Dat zei die ooit in de Vuelta. "Het is hier warm, we hebben temperaturen in de zon tot 40 km/h"quote:
Idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was volgens mij toch een Quickstepper die dat deed.
Ja dat was ook eentje van QSI die de val veroorzaakte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was volgens mij toch een Quickstepper die dat deed.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei die ooit in de Vuelta. "Het is hier warm, we hebben temperaturen in de zon tot 40 km/h"![]()
ze hebben hem over het hoofd gezien bij de jury neem ik aanquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf! Hoe kan Kohl nu verloren hebben als 'ie bij die val lag
Daar gaat z'n kans op een goed klassement
Ten Dam staat al in dezelfde tijd geklasseerdquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ten Dam ook.
of Schwab zo kun je bezig blijvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:01 schreef icebliss het volgende:
Tonti of Vigano dus, die die valpartij veroorzaakte. Stenigen!
minder dan 80 schat ik zelfs, mannetje of 60 leek mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:51 schreef Botterboy het volgende:
denk dat er nog wel een andere uitslag komt, want die groep was veel kleiner dan ze nu aangeven, er waren denk ik maar 80 man bij elkaar.
Nee ik dacht dat Van Den Broeck voor Quickstep reed, en ik zag de Quickstepper die de val veroorzaakte in de top binnen komen. Ik denk Vigano inderdaad. Mocht Michel meelezen, mijn oprechte excuses.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jurgen Van De Walle is de Jurgen van Quickstep, misschien daardoor de verwarring, maar die rijdt niet mee in Romandië.
Kan komen door de valpartij, waardoor alles even stilstond en de geloste renners weer aan konden sluiten. Er kan dan nog een correctie volgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:14 schreef Botterboy het volgende:
hmm volgens mij was het een kleine groep die aan die 3km begon, maar misschien hebben ze rekening gehouden met de gladheid van de afdaling
Hij zat er bij, net als Eltink, Ten Dam en Clement.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:07 schreef Venga het volgende:
[..]
minder dan 80 schat ik zelfs, mannetje of 60 leek mij.
Dus zal idd de uitslag nog wel aangepast worden, hopelijk zat Dekker ook bij die 1e groep want anders is zijn klassement ook naar de kloten
Dat van die valpartij snap ik, vond het alleen zo vreemd dat er nog zoveel mensen dezelfde tijd hadden, terwijl het optv een vrij kleine groep leekquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan komen door de valpartij, waardoor alles even stilstond en de geloste renners weer aan konden sluiten. Er kan dan nog een correctie volgen.
Ben benieuwd of er nog mensen gestraft worden, want er werd niet echt rechtdoor gesprint (en dat leidde tot de valpartij).
Als 10-15 seconden er achter die kleine groep een andere groep zat, sluit die door de valpartij weer aan bij de eerste groep en hebben ze dezelfde tijd gekregen. Mogelijk ten onrechte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:39 schreef Botterboy het volgende:
[..]
Dat van die valpartij snap ik, vond het alleen zo vreemd dat er nog zoveel mensen dezelfde tijd hadden, terwijl het optv een vrij kleine groep leek
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga het wielerseizoen vanaf nu ook weer volgen, met als hoogtepunt tour de france natuurlijk.
Is het nog op canvas vandaag ?
Hoelang zijn ze al bezig ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:34 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Alleen ben je een paar weken te laat begonnen met het volgen van het wielerseizoen![]()
Sommige renners al vanaf februari, maar de belangrijkste klassiekers liggen in maart en april (Milaan - San Remo, RVV, Parijs - Roubaix, Amstel, LBL).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze al bezig ?
Sporza: Wielrennen - Ronde van Romandië
Rechtstreeks verslag
van Moudon - Charmey, 4e rit.
15.45![]()
Ten Dam zat erbij, ja. Op de grondquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hij zat er bij, net als Eltink, Ten Dam en Clement.![]()
En Wielinga.. tja.. blijft een vreemd geval...
Ga aub niet serieus op hem in, hij post hier werkelijk alleen om de posts. Hij weet waarschijnlijk niet eens waar de afkortingen RvV en LBL voor staan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sommige renners al vanaf februari, maar de belangrijkste klassiekers liggen in maart en april (Milaan - San Remo, RVV, Parijs - Roubaix, Amstel, LBL).
Das niet waar dat ik post om de post.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga aub niet serieus op hem in, hij post hier werkelijk alleen om de posts. Hij weet waarschijnlijk niet eens waar de afkortingen RvV en LBL voor staan.
Is ook een mooie rit voor een kopgroepjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
We gaan iig zien wie de betere klimmersbenen heeft, misschien nog niet op die klim van 2e categorie, maar zeker wel op die laatste.
Je bedoelt Gesink neem ik aan? Ik zou er in zo'n etappe nog niet al te veel van verwachten, hij moet nog veel leren. Natuurlijk geeft een 9e plek in de Waalse Pijl veel hoop, maar hij is pas twintig he. Maar hij mag me altijd verbazen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef knep het volgende:
Ben benieuwd of die jonge klimgeit van Rabo vooraan meekan.
Uiteraard bedoelde ik Gesinkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je bedoelt Gesink neem ik aan? Ik zou er in zo'n etappe nog niet al te veel van verwachten, hij moet nog veel leren. Natuurlijk geeft een 9e plek in de Waalse Pijl veel hoop, maar hij is pas twintig he. Maar hij mag me altijd verbazen.![]()
Ik ben ook benieuwd of Eltink en Langeveld mee kunnen komen bergop. Eltink reed al behoorlijke Giro's en Langeveld bewees vorig jaar ook redelijk bergop te kunnen in kleinere koersen (toen nog voor Skil).
[WIELRENNEN] Tour de Romandie (01-05/06-05)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hm 14.08 met 58kmIs de rest vlak of klimmen nog?
Aankomst op een bergje van 3de categorie ...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Hm 14.08 met 58kmIs de rest vlak of klimmen nog?
Wielingaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar gaat de "beste klimmer van Nederland"
Daarna nog een klein afdalinkje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aankomst op een bergje van 3de categorie ...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was dan de finale? Een matige demarrage en gedaan?
Hij rijdt die 2 koekenbakkers er zo afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was dan de finale? Een matige demarrage en gedaan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef knep het volgende:
[..]
Hij rijdt die 2 koekenbakkers er zo af.
Maar weer bijster interessant om te kijken ja.
Onder voorbehoud trouwens. Bono is niet zo'n loser als zijn naamgenoot (quote:
Hij had door moeten rijden voor z'n trui.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef Bartoli het volgende:
mja Pinotti heeft geen sprint dus die was sowieso al kansloos. Heeft gegokt en verloren
Beter een trui dan niets als je toch al weet dat je kansloos bent in de sprint nietwaar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daar is het hem ook niet om te doen al is dit wel balen ja
Even de benen testen ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel grappig dat Dekker zo vol overgave sprint voor een volstrekt onbelangrijke plaats in een volstrekt onbelangrijke rit. Vraag me af wat daar de bedoeling van was.
Ik dacht even dat hij een Boonen'tje maakte, en dacht dat het voor de overwinning was. Misschien gewoon wat CQ-ranking punten pakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel grappig dat Dekker zo vol overgave sprint voor een volstrekt onbelangrijke plaats in een volstrekt onbelangrijke rit. Vraag me af wat daar de bedoeling van was.
dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:45 schreef knep het volgende:
[..]
Beter een trui dan niets als je toch al weet dat je kansloos bent in de sprint nietwaar?.
Waarom zou je gewoon stil blijven zitten? Even een trainingkje. Goed teken dat hij enthousiast is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ging niet over het al dan niet sprinten zelf, maar de intensiteit van zijn sprint, alsof hij een klassieker ging/kon winnen.quote:
Dat je de moeite neemt om te kijken wie er op volstrekt onbelangrijke plaatsen in volstrekt onbelangrijke ritten eindigt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij moet zeker voor Wielinga kunnen eindigen. En Wielinga zou in 2007 of 2008 de tour winnen, dus dat pleit dan voor Dekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Jodelaar het volgende:
Wel mooi sprintje van Dekker. Morgen lastige etappe. Zal Dekkertje mee met de beste kunnen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om te kijken wie er op volstrekt onbelangrijke plaatsen in volstrekt onbelangrijke ritten eindigt.
Je bent in de war met Weening denk ik, die zou volgens Smeets de Tour gaan winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij moet zeker voor Wielinga kunnen eindigen. En Wielinga zou in 2007 of 2008 de tour winnen, dus dat pleit dan voor Dekker.
Wielinga had dat predikaat als toekomstig tourwinnaar ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je bent in de war met Weening denk ik, die zou volgens Smeets de Tour gaan winnen.![]()
Als het groepje ervoor zou worden gediskwalificeerd was hij maar mooi eerste hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
vorig jaar won die chinees van discovery fuyu li al een 1.1 koers in Europa. Hij reed toen voor Marco Polo. Dus geheel een primeur is het niet. Maar in de ProTour zou het dat wel zijn geweest jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Bono won, ik had het de Japanner wel gegund. Zou toch een mooie primeur geweest zijn in de ProTour (en ik denk sowieso in Europa op de weg). Naja, hij is nog jong, dus wie weet gaat het hem de komende jaren wel eens lukken. Hoe meer nationaliteiten meestrijden om de zege hoe beter.![]()
2e dus na Moreauquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het groepje ervoor zou worden gediskwalificeerd was hij maar mooi eerste hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |