Ik denk ook niet dat Savoldelli hier echt voor de overwinning zal gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Savoldelli komt hier ook niet om te winnen he, hoewel 'ie het natuurlijk niet zou laten liggen als 'ie de kans krijgt.
Maar ik zie het niet zo 1, 2, 3 gebeuren.
Goeie tip.quote:Voor de mensen die aan het werk zijn of geen tv in de buurt hebben is het gewoon weer cycling.tv (de hele Ronde)

Voor de mensen die moeten werken is dat eigenlijk wel beter dan al die ritten die zo vroeg aankomen altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef -skippybal- het volgende:
16.15 begint 't pas. Wat een piemeltijd [afbeelding]![]()
Voor mij net kutquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor de mensen die moeten werken is dat eigenlijk wel beter dan al die ritten die zo vroeg aankomen altijd.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:20 schreef wimderon het volgende:
We zijn 5 minuten bezig en Michel heeft het alweer gehad over Spanjaarden (Vicioso) en Fuentes![]()
![]()
Edit: en we hebben Boonen ook alweer maar gehad![]()
Van Huffel en Vandenbroeck gaan het klassement dus domineren, Van Goolen gaat een rit winnen , ...quote:
quote:
En terecht , als er iets is wat Van Huffel momenteel nodig heeft zijn het die spuiten die hij twee jaar terug kreegquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Huffel moet lossen en Wuyts heeft het direct over doping.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |