quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hans De Clercq is cult, met zijn temperaturen in de zon tot 40 km/u.
Ik dacht al dat ik BEL zag staan, maar ik ging er maar vanuit dat het een Wit-Rus wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef wimderon het volgende:
'Kunde efkes weggaan bij die luidspreker'![]()
Wuyts is weer eens lekker bij de les, op zoek naar Belgen bij de 1e 20 ziet hij Abakoumov over het hoofd![]()
Volgens mij zei die, zijn er nóg Belgen in de top 20 (naast abakoumov dan).quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef wimderon het volgende:
'Kunde efkes weggaan bij die luidspreker'![]()
Wuyts is weer eens lekker bij de les, op zoek naar Belgen bij de 1e 20 ziet hij Abakoumov over het hoofd![]()
André Meganckquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef Tommeke het volgende:
Wel tof dat ze meteen McEwen aan de lijn hadden, net als vorig jaar in de Giro. Toen was Axel Merckx in de aanval, hadden ze Eddy aan de lijn
wtf?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hans De Clercq is cult, met zijn temperaturen in de zon tot 40 km/u.
Dat was volgens mij toch een Quickstepper die dat deed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:55 schreef JelleS het volgende:
Wuyts: Jurgen Van Den Broeck 19e, die postuleert zich ook goed van voren.
Het was note bene hij die door een domme manouvre de valpartij veroorzaakte, was heel erg duidelijk te zien
Dat zei die ooit in de Vuelta. "Het is hier warm, we hebben temperaturen in de zon tot 40 km/h"quote:
Idd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was volgens mij toch een Quickstepper die dat deed.
Ja dat was ook eentje van QSI die de val veroorzaakte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was volgens mij toch een Quickstepper die dat deed.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei die ooit in de Vuelta. "Het is hier warm, we hebben temperaturen in de zon tot 40 km/h"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |