Nee, bij de AGR dan. Waar ze de namen handmatig intikken en je tot laat in de avond kan wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In Italië moet je een halve dag wachten om de top 10 te kennen, in Zwitserland hebben ze binnen de minuut na de finish al een klassement opgemaakt ...
Dat werkje moeten ze eens aan Smeets geven. Kan nog leuk wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, bij de AGR dan. Waar ze de namen handmatig intikken en je tot laat in de avond kan wachten![]()
Het mooiste was nog wel dat een Nederlandse krant (NRC dacht ik) de winnaar van de AGR een tijdje vermeldde met een plaatje van F1-Ferrariquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat werkje moeten ze eens aan Smeets geven. Kan nog leuk worden![]()
Boogaard werd toch 5e, voor de kopman van kes d'espagnequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat werkje moeten ze eens aan Smeets geven. Kan nog leuk worden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het mooiste was nog wel dat een Nederlandse krant (NRC dacht ik) de winnaar van de AGR een tijdje vermeldde met een plaatje van F1-Ferrari![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je dit cynisch bedoelt anders heb je toch slecht opgeletquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:57 schreef JelleS het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Vicioso een Fuentes-klant is? Ik heb Wuyts er helemaal niet over gehoord.
Reynes had natuurlijk een man voorin en ik betwijfel of Milram nog wel mannen had om te werken. Twijfel trouwens of het Reynes wel was die 3e werd, zou ook Rodriguez geweest kunnen zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef Steven184 het volgende:
Toch dom van sprinters als Reynes en Lorenzetto. Voor dat soort sprinters de kans om een PT overwinning te pakken. Ploegen hadden daar toch beter moeten samenwerken.
mja Reynes hoefde niet met Perez voorin. En Milram had ook weinig volk voorin zitten. Dus wat wil jequote:Op woensdag 2 mei 2007 18:20 schreef Steven184 het volgende:
Toch dom van sprinters als Reynes en Lorenzetto. Voor dat soort sprinters de kans om een PT overwinning te pakken. Ploegen hadden daar toch beter moeten samenwerken.
Ik bedoel al meer voordat Perez aanvalde. McEwen was eraf, verder weinig sprinters. Dan zou ik toch voor die kans gaan en de mannetje die er zijn laten ronddraaien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
mja Reynes hoefde niet met Perez voorin. En Milram had ook weinig volk voorin zitten. Dus wat wil je![]()
Ik ook. Wat is dat voor renner?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Paar Nederlanders voorin. Ben wel benieuwd naar Ten Dam eigenlijk.
Ik eigenlijk ook niet, aangezien het terrein toch aardig geaccidenteerd is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef Bartoli het volgende:
weer kans voor vrijbuiters. Zie het hier weer niet tot een sprint komen waarin McEwen of Napolitano wint
Karl in de laatste weekquote:Beste Skippybal,
Hartelijk dank voor uw reactie. Onze commentator ter plaatse is RenaatSchotte. De eerste twee weken krijgt het als co-commentator Hans DeClercq naast zich, de laatste week zal dat Karl Vannieuwkerke zijn.Veel kijkgenot.
Vriendelijke Groeten
Els Jacxsens
Eindredacteur Sporza
Tel: 02/741.30.95
Fax: 02/733.92.40
Karl gaat Gans in de laatste week 'eel 'eel snel vervangen dus wel sowieso 3 weken Renaatquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik ben al blij dat Renaat er zit en niet Wuyts, maar Gans en Karl ?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
We krijgen nu natuurlijk wel
"En we maken ons via dit middeleeuwse binnenstadje aangelegd in 1436 door de graaf van Verona voor zijn grote liefde de barones van *insert andere italiaanse stad* op voor de massasprint. En waar zit MAKJOEWAN ! Daar komt MAKJOEWAN , komaan Robbie ! En MAKJOEWAN gaat aan , goed van MAKJOEWAN en daar wint iemand van Milram. Was dat dan Petacchi, Hans ?"
Maar het nadeel is dat Boonen in de tour rijdt en om dan naar michel wuyts te moeten luisterenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef JelleS het volgende:
Hehe, we zitten nu wel zo te zeiken op al hun cliché, maar dat is toch eigenlijk wat het commentaar op 'de belg' zo mooi maakt. Nu begint Ducrot elke touretappe wel een keer over zijn bijnaam en Mart spreekt alles standaard verkeerd uit, maar de Vlamingen doen wat ze verkeerd doen wel weer met verve dat het een charme wordt.
Ach, de reactie van Michel nadat Boonen er weer eens finaal is opgelegd door McEwen maakt voor mij altijd genoeg goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef Botterboy het volgende:
[..]
Maar het nadeel is dat Boonen in de tour rijdt en om dan naar michel wuyts te moeten luisteren![]()
Ach die twee zie ik ook wel weer zitten , een bloemlezing uit hun vorige ronde's die ze samen deden :quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
Het is altijd zo mooi als er iemand een stuurfout maakt en bijna valt, en dat Hans dan Renaat gaat onderbreken met "Oi joi joi joi joi joi!!"
Bij de Belg hebben ze tenminste nog iets van verstand. Niet zo van: ARRIERE DU PELETON in beeld en dan; Ducrot: 'Wat krijgen we nou? Gaan ze hier gewoon demarreren, op het buitenblad nog wel! Jongens toch!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef JelleS het volgende:
Hehe, we zitten nu wel zo te zeiken op al hun cliché, maar dat is toch eigenlijk wat het commentaar op 'de belg' zo mooi maakt. Nu begint Ducrot elke touretappe wel een keer over zijn bijnaam en Mart spreekt alles standaard verkeerd uit, maar de Vlamingen doen wat ze verkeerd doen wel weer met verve dat het een charme wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |