Hij had door moeten rijden voor z'n trui.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:40 schreef Bartoli het volgende:
mja Pinotti heeft geen sprint dus die was sowieso al kansloos. Heeft gegokt en verloren
Beter een trui dan niets als je toch al weet dat je kansloos bent in de sprint nietwaar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
daar is het hem ook niet om te doen al is dit wel balen ja
Even de benen testen ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel grappig dat Dekker zo vol overgave sprint voor een volstrekt onbelangrijke plaats in een volstrekt onbelangrijke rit. Vraag me af wat daar de bedoeling van was.
Ik dacht even dat hij een Boonen'tje maakte, en dacht dat het voor de overwinning was. Misschien gewoon wat CQ-ranking punten pakkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel grappig dat Dekker zo vol overgave sprint voor een volstrekt onbelangrijke plaats in een volstrekt onbelangrijke rit. Vraag me af wat daar de bedoeling van was.
dat is waar natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:45 schreef knep het volgende:
[..]
Beter een trui dan niets als je toch al weet dat je kansloos bent in de sprint nietwaar?.
Waarom zou je gewoon stil blijven zitten? Even een trainingkje. Goed teken dat hij enthousiast is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ging niet over het al dan niet sprinten zelf, maar de intensiteit van zijn sprint, alsof hij een klassieker ging/kon winnen.quote:
Dat je de moeite neemt om te kijken wie er op volstrekt onbelangrijke plaatsen in volstrekt onbelangrijke ritten eindigt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij moet zeker voor Wielinga kunnen eindigen. En Wielinga zou in 2007 of 2008 de tour winnen, dus dat pleit dan voor Dekker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef Jodelaar het volgende:
Wel mooi sprintje van Dekker. Morgen lastige etappe. Zal Dekkertje mee met de beste kunnen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:57 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om te kijken wie er op volstrekt onbelangrijke plaatsen in volstrekt onbelangrijke ritten eindigt.
Je bent in de war met Weening denk ik, die zou volgens Smeets de Tour gaan winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:59 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hij moet zeker voor Wielinga kunnen eindigen. En Wielinga zou in 2007 of 2008 de tour winnen, dus dat pleit dan voor Dekker.
Wielinga had dat predikaat als toekomstig tourwinnaar ookquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je bent in de war met Weening denk ik, die zou volgens Smeets de Tour gaan winnen.![]()
Als het groepje ervoor zou worden gediskwalificeerd was hij maar mooi eerste hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
vorig jaar won die chinees van discovery fuyu li al een 1.1 koers in Europa. Hij reed toen voor Marco Polo. Dus geheel een primeur is het niet. Maar in de ProTour zou het dat wel zijn geweest jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat Bono won, ik had het de Japanner wel gegund. Zou toch een mooie primeur geweest zijn in de ProTour (en ik denk sowieso in Europa op de weg). Naja, hij is nog jong, dus wie weet gaat het hem de komende jaren wel eens lukken. Hoe meer nationaliteiten meestrijden om de zege hoe beter.![]()
2e dus na Moreauquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het groepje ervoor zou worden gediskwalificeerd was hij maar mooi eerste hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |