amanda en Huub vroegen gezamelijk 120 punten aan m haar uit te nodigenquote:Op maandag 30 april 2007 23:06 schreef carpediem23 het volgende:
Wat was er net met Nena dan?? Ik hoorde iemand hier daar iets over hebben.
Stresseter, daarom gaat hij nooit afvallen. Tis en blijft een jojo.quote:Op maandag 30 april 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
Jaap knabbelt nog even wat koud geworden friet naar binnen.![]()
Brian bracht haar weer eens ter sprake in zijn 'gesprek' met Amanda. Dat hij wel opgelucht was dat Nena weg was, maar minder opgelucht zou zijn als Amanda zou vertrekken.quote:Op maandag 30 april 2007 23:06 schreef carpediem23 het volgende:
Wat was er net met Nena dan?? Ik hoorde iemand hier daar iets over hebben.
Als je Jaap kwijt ben leg je gewoon een stuk vreten op tafel...hij komt vast op de geur af...quote:Op maandag 30 april 2007 23:06 schreef Gert het volgende:
Jaap knabbelt nog even wat koud geworden friet naar binnen.![]()
Ben wel benieuwd wat God daar op te zeggen heeft. Zullen we wel nooit meer horen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
Kunnen we concluderen dat Jaap het dreggen heeft opgegeven?
Ik denk dat Brian Amanda gaat gebruiken om Huub eruit te krijgen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef Desii het volgende:
Toch ist wel mooi... Brian zegt dat Amanda nu eerder in aanmerking komt om eruit te stemmen en Huub heeft vorige week tegen haar gezegd, dat hij haar er niet uit gaat stemmen.
Maar... gezien haar geheugen..zal ze dat wel al vergeten zijn![]()
Denk Dat brian er al uit is vanwege een woestbui ofzo tegen die tijdquote:Op maandag 30 april 2007 23:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian Amanda gaat gebruiken om Huub eruit te krijgen.
Goed zo, kan ik gaan slapen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef Maanvis het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ZE GAAN WEER DAT KUTPOKER DOEN!!!!!
Nee, dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Denk Dat brian er al uit is vanwege een woestbui ofzo tegen die tijd
Begrijp het nou toch eens (of prik zo nu en dan even in op de streams): Brian heeft Amanda in een houdgreep en zal alles suggereren om haar klein en afhankelijk te houden.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef carpediem23 het volgende:
Er zijn dus serieus plannen om Dellie eruit te stemmen????
Wie weet gaat ie verder als de anderen op bed liggen?quote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
Kunnen we concluderen dat Jaap het dreggen heeft opgegeven?
Volgens mij heeft Brian alleen het masterplan om Huub eruit te stemmen op het moment dat Nicolaas echt tussen Eric en Huub kan komen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:10 schreef carpediem23 het volgende:
Er zijn dus serieus plannen om Dellie eruit te stemmen????
Oh ja, en dan bij voorkeur naakt. Als ik al slaap, mag ik hopen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wie weet gaat ie verder als de anderen op bed liggen?
Een fijn plan!quote:Op maandag 30 april 2007 23:13 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat een blog schrijven over 'Wilgo de retard'![]()
Hij is nu alweer aan het scheppen, geheel gekleed.quote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, en dan bij voorkeur naakt. Als ik al slaap, mag ik hopen.
als ik erover nadenk idd... zal dat wel eens zijn plan kunnen zijn... Toch kan ze een hele sterke eigen mening hebben. (amanda dan)quote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian alleen het masterplan om Huub eruit te stemmen op het moment dat Nicolaas echt tussen Eric en Huub kan komen.
Lees de OP dan op zijn minst als je niet buiten de COS kijkt.quote:Op maandag 30 april 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moeten we nou vanaf morgen betalen?
quote:Op maandag 30 april 2007 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lees de OP dan op zijn minst als je niet buiten de COS kijkt.
Ik kijk geen streams!!!! Als ik hier een bericht lees met daarin over een ontslag ronden voor Amanda en wegstemmen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijp het nou toch eens (of prik zo nu en dan even in op de streams): Brian heeft Amanda in een houdgreep en zal alles suggereren om haar klein en afhankelijk te houden.
ik verheug me nu al op het artikel, en op de reacties.quote:
Ze nam de telefoon op.quote:Op maandag 30 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor out of the blue Natasja zeggen......ik ben toch jou mooiste negerin. Zou Ton in de buurt zijn?
Amanda zal geneigd zijn om Huub eruit te stemmen als ze daarmee weer bij Brian in de gunst kan komen. Dat laat hij heus wel doorschemeren. Breekpunt voor Huub is weer Eric en nog steeds vertrouw ik hem niet helemaal.quote:Op maandag 30 april 2007 23:15 schreef Desii het volgende:
[..]
als ik erover nadenk idd... zal dat wel eens zijn plan kunnen zijn... Toch kan ze een hele sterke eigen mening hebben.
Helaas kon ik niet alles horen, wat Brian tegen Natasja zei..... (maar hij heeft zijn pionnen weer in stelling gebracht; zonder dat ze door hebben, wat een gladde patjakker het eigenlijk is)
Mijn hoop is gevestigd op de nieuwe..... Ik hoop op een Alieke (de cavia-mevrouw)
per 4 meiquote:Op maandag 30 april 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moeten we nou vanaf morgen betalen?
quote:Op maandag 30 april 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
Hebben Brian en Amanda al gekonijnt ???
Ik heb wel gedoest!quote:Op maandag 30 april 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
Hebben Brian en Amanda al gekonijnt ???
Als je in dat geval een beetje meeleest, kun je heel veel wel uit de posts opmaken. Zo ook in dit geval.quote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams!!!! Als ik hier een bericht lees met daarin over een ontslag ronden voor Amanda en wegstemmen.
Ik ben het spoor bijsterquote:
Geeft nietsquote:
Ja, ik dus ook, daarom dacht ik dus dat ze Ton sprak........ach laat ook maarquote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geeft nietsIk hoorde op stream 3 terwijl Jaap stond te dreggen ook opeens 'met de mooiste negerin'
Op stream 4 zag ik haar de telefoon opnemen
![]()
Applaus voor jou, dat je er naar kan luisteren.quote:Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef Disana het volgende:
Brian slist van zelfgenoegzaamheid. 'Ik sssseg het al tegen Tassss.'
Trustenquote:Op maandag 30 april 2007 23:23 schreef Ashrak het volgende:
Nou ik heb het wel weer gezien ... erg saaie dag vandaag.
Ze gaan weer pokeren en de vorige keer heb ik na een pokeravond een echte relnacht gemist, maar ik ga het toch weer proberen.
Slaap lekker allemaal
Kan heel goed Ton geweest zijnquote:Op maandag 30 april 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook, daarom dacht ik dus dat ze Ton sprak........ach laat ook maar![]()
Daarom stookt ie de sauna vast op. Zei hij eerder.quote:Op maandag 30 april 2007 23:26 schreef Marrije het volgende:
Japie gaat dreggen in zijn zwembroek?
Blij dat iemand het doet, hoef ik alleen maar te lezen hierquote:Op maandag 30 april 2007 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Applaus voor jou, dat je er naar kan luisteren.
wat doe tie...quote:Op maandag 30 april 2007 23:28 schreef Brici het volgende:
Jaap zit aan persoonlijke eigendommen
Hij kopieert de foto's die ze zojuist gekregen hebben en niemand weet ervan iederreen is int kantoorquote:
Miich en Melissa komen van donderdag tot en met zondag. Japio is gek, dus dat weet niemand. Copieeren zo te zien.quote:Op maandag 30 april 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Geen mitch of melissa vanavond ??? En wat is jaaap aan het doen ?
mitch en melissa zijn alleen maar donderdag t/m zondagquote:Op maandag 30 april 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Geen mitch of melissa vanavond ??? En wat is jaaap aan het doen ?
Tis zondag toch ?quote:Op maandag 30 april 2007 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Miich en Meliss komen van Donderdag tot en met zondag. Japio is gek, dus dat weet niemand. Copieeren zo te zien.
Ben je nuchter?quote:
wat voor foto's zijn dat en wat voor teksten staan er op?quote:Op maandag 30 april 2007 23:29 schreef Brici het volgende:
[..]
Hij kopieert de foto's die ze zojuist gekregen hebben en niemand weet ervan iederreen is int kantoor
En jaap lacht er heel para bij
Hebben ze daar dan een scanner?quote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
Japio gaat die foto's op zijn weblog plaatsen denk ik, bij gebrek aan naaktfoto's van AmanDel.
Hoe kan dat nou. Hij traint de hele dag met spareribs, frites, mayo, koeken, repen, blokken kaas, ijs, slagroomquote:Op maandag 30 april 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Hij is wel weer dikker geworden die Jaap.
quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. Hij traint de hele dag met spareribs, frites, mayo, koeken, repen, blokken kaas, ijs, slagroom
Foto's van de bewoners. En de teksten geen id die zijn voor familie van de bewonersquote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
wat voor foto's zijn dat en wat voor teksten staan er op?
Brian heeft heel wat marionetten... hij trekt gewoon aan de touwtjes... en hup ze doen wat hij zegt.quote:Op maandag 30 april 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
O ja, Jaap gaf daarnet ook nog aan dat hij vanmiddag voor het eerst écht kwaad was geworden in De Gouden Kooi. "Kun je zien wat voor bizar persoon ik ben: om cola líght!"
Waarna Brian zegt dat Eric ze had verstopt en dat hij daarom vooral Eric moet pakken, "want die levert jou smerige streken."
Dat moet wel, zo'n combi ding , denk ik.quote:
Wie, Wat, Waar????quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef versabommie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet weer naakt!
Was me nooit opgevallen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet wel, zo'n combi ding , denk ik.
Fijne timing.quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef versabommie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet weer naakt!
Je bent echt dronken. Wie wil dat nou zienquote:
idd! Pleur net de streams aan en wat zie ik? tadaaaaaaaaa!quote:
persoonlijk geschreven teksten?quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef Brici het volgende:
[..]
Foto's van de bewoners. En de teksten geen id die zijn voor familie van de bewoners
Amanda is wel een marionet ja. Maar als Brian naar aanleiding van die cola light over Eric begint, heeft Jaap volgens mij onmiddelijk door wat Brian aan het doen is.quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian heeft heel wat marionetten... hij trekt gewoon aan de touwtjes... en hup ze doen wat hij zegt.(wel heel slim, maar ik hou niet van die manier van spelen)
naakte Jaap of pokeren?quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! Pleur net de streams aan en wat zie ik? tadaaaaaaaaa!![]()
![]()
Jah persoonlijk geschrevenquote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
persoonlijk geschreven teksten?
Dat valt dan onder briefgeheim.
jaapquote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
[..]
naakte Jaap of pokeren?
Is toch léúk !
Jaap heeft het wel door, maar hij blijft afhankelijk van Brian (of Huub). Hij kan namelijk niet snel genoeg denken en heeft zelf nooit orginele plannen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda is wel een marionet ja. Maar als Brian naar aanleiding van die cola light over Eric begint, heeft Jaap volgens mij onmiddelijk door wat Brian aan het doen is.
Blijf van Peet af, jaquote:
Hij probeert te bellen. Nicolaas had hem de tip gegeven 'bel naar achter en zeg dat je een ongelukje hebt gehad met de punten en vraag of ze nieuwe willen geven'.quote:Op maandag 30 april 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
voortdurend mute op stream 1 en 2.
Of de regie is weer aan het kloten, of Jaap wordt telkens geroepen.
Jaap heeft ook al een brief van Amanda op zijn site geplaatst.. ook zo belachelijk.quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Briefgeheim hebben ze contractueel gewaiverd toen ze in de gouden kooi kwamen, jammergenoeg.quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Die sanksies slaan nergens op en die zogenaamde regels ook niet.quote:
En daar mogen we over 4 dagen voor gaan betalen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:44 schreef avonne het volgende:
Na 7 maanden wordt ik nog steeds pissig om die mutes en streamlocks.
Niet goed voor mijn hart
*pauze*
Richting Talpa, ja.quote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Briefgeheim hebben ze contractueel gewaiverd toen ze in de gouden kooi kwamen, jammergenoeg.
Maar Eric never.quote:Op maandag 30 april 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Brian wil dus dat Huub een donderdag op de stoel komt. Gaat ie hem natuurlijk afschilderen als een aanrander.
Jaap, Amanda, Nicolaas en Natasia krijgt ie wel mee.
Als Huub weg is, is Eric de volgende.quote:
ze gaat jaap bespringen...quote:
Peet? mag ik niet aan je zitten???quote:
mmmm jij altijd, weet je tochquote:Op maandag 30 april 2007 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peet? mag ik niet aan je zitten???![]()
ik momenteel wel.... hij heeft maar 1 echt backup en dat weten ze allebei (zowel Huub als Eric... ik heb ze er al meerdere keren over horen spreken)quote:
Ik ben het misschien wel met je eens, maar zulke speculaties zijn nutteloosquote:Op maandag 30 april 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Richting Talpa, ja.
Maar niet naar bewoners onderling toch?
Ik vind het onder persoonlijk bezit vallen
Ga lekker ja mand in mop, je bent duidelijk in de war. Als Versabommie aan je mag zitten , is er iets mis met je.quote:
Bommie is soort van Nicolaas hoor. Irritant van binnen, maar lekker van buiten.quote:Op maandag 30 april 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker ja mand in mop, je bent duidelijk in de war. Als Versabommie aan je mag zitten , is er iets mis met je.![]()
Ennieweeeezzzzzzzz, ik kruip ook tussen de vette lappen, tot morgen.![]()
![]()
Oh ik dacht dat hij scheten aan het opwekken was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio in een oefenstandje .....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Bommie is soort van Nicolaas hoor. Irritant van binnen, maar lekker van buiten.![]()
Hoe weet je dat????? Kom jij ook uit Utreg dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Bommie is soort van Nicolaas hoor. Irritant van binnen, maar lekker van buiten.![]()
Daar ga je dan maar lekker in de SC van genieten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
moderaten is zoooooooooooo 1980 he!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ga je dan maar lekker in de SC van genieten.![]()
Tis ik ga eens een keertje offtopic en dan word ik gelijk naar de SC geschopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar ga je dan maar lekker in de SC van genieten.![]()
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Met dat eeuwige gezeik over dat blonde drankorgel wel ja....![]()
Ja, maar anderen krijgen een vinger en nemen dan de hele hand.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis ik ga eens een keertje offtopic en dan word ik gelijk naar de SC geschopt.![]()
![]()
je hebt gelijk. Er zijn geen regels, alleen maar grillige nukken.quote:Op maandag 30 april 2007 23:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben het misschien wel met je eens, maar zulke speculaties zijn nutteloos
Er zijn regeltjes, maar die worden alleen gebruikt als de redactie een bepaald persoon eruit wil hebben. Als het betreffende persoon niet weg mag dan is het acceptabel dat deze persoon de regels overtreedt, want hij/zij wordt er toch niet uitgeflikkerd
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij is echt knetter, zit in de sauna met de deur open om de punten in de vijver in de gaten te houden
[afbeelding]
Zoals hij soms kijkt doet hij me denken aan Jack Nicolsons Shinning.quote:
Tis maar wat je jezelf toestaat.quote:Op maandag 30 april 2007 23:21 schreef petraa het volgende:
Me koninginnedag verziekt door Brian. Muteeeeeeee die klojo
Aan de pokertafelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:15 schreef F04 het volgende:
Waar is Nicolaas?
Maakt niets uit. Z'n pikkie is zoooooo klein dat je het op de stream toch niet kunt zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
Sjonge jonge, een rukkende Jaap @ stream 1..
Belachelijk dat ze de stream niet even wegdraaien![]()
Waar aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zelfs tijdens het rukken zit Japio de vijver met punten in de gaten te houden
[afbeelding]
Je was me voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Z'n pikkie is zoooooo klein dat je het op de stream toch niet kunt zien.
Serieus zit hij te rukken ???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Z'n pikkie is zoooooo klein dat je het op de stream toch niet kunt zien.
Je moet er niet aan denken dat er straks iemand na Jaap ze handen in het emmertje steektquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Dark het volgende:
Krijg niet de indruk dat Jaap lekker ontspannen zit!
Je schrijft nu iets dat onmogelijk te staven is aan de hand van het beeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zelfs tijdens het rukken zit Japio de vijver met punten in de gaten te houden
[afbeelding]
Heeft hij met dat kleine pikkie, die hele emmer volgespoten ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:30 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Je moet er niet aan denken dat er straks iemand na Jaap ze handen in het emmertje steekt![]()
Jaap zat even met zijn rechterhand in de emmer te poedelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij met dat kleine pikkie, die hele emmer volgespoten ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:32 schreef Wopper1 het volgende:
En dan nu eens een stem in de saune...
HEY JIJ DAAR! Wat zijn we aan het doen?
Dat doet hij om z'n pink te koelen. Die loopt heet van het masseren van z'n piemeltje .......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jaap zat even met zijn rechterhand in de emmer te poedelen![]()
Al zou ik 10000 euro toe krijgen ik zou er nog niet ingaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:35 schreef robert2006 het volgende:
die persoon die daar als nieuwe bewoner wil komen moet echt gestoord zijn, je schaamt je toch dood als je ooit DGK uitkomt
Ik krijg hem niet gecapt, trouwens. Dan heb ik alleen het laatste stukje van zijn bil.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Jaap zit precies op die plek in de sauna waar geen camera's bij kunnen! Denkt ie...![]()
Die plek heeft Brian hem gewezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:36 schreef demins het volgende:
Jaap zit precies op die plek in de sauna waar geen camera's bij kunnen! Denkt ie...![]()
Is dat lang ???? Ik heb geen idee hoelang een man erover doet als hij het alleen moet doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels alweer 20 minuten verder.. Kan die 'm niet vinden soms?
Jij wel, je bent een Held.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs315.xs.to/xs315/07182/ScreenShot074.jpg]afbeelding][/url]
Geloof mij, geen 20 minutenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat lang ???? Ik heb geen idee hoelang een man erover doet als hij het alleen moet doen.![]()
Het zal wel komen door de sauna en de camera'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat lang ???? Ik heb geen idee hoelang een man erover doet als hij het alleen moet doen.![]()
Hij was er bijna! (gok ik)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Ik wil graag dat Mokum020 zegt dat de streams terug moeten op Jaap.
Ze luisteren ook naar mijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Ik wil graag dat Mokum020 zegt dat de streams terug moeten op Jaap.
Hij blijft stug dreggen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels alweer 20 minuten verder.. Kan die 'm niet vinden soms?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jaap zat even met zijn rechterhand in de emmer te poedelen![]()
En de (onzekere) blik in de camera zei eigenlijk steeds genoeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ok. Het is waarschijnlijk zo dat Jaap zichzelf zit te rukken in de sauna. Een hand verdwijnt steeds onder de handdoek, terwijl hij zijn zwembroek al een poosje uit heeft.
Heb jij een fruitdag vandaag ofzo. Ik herken je steeds niet met je avatars. Ik mis je ouwe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
[afbeelding]
die man is een gevaar voor de gezondheid.
als ik geen leven had zou ik Ministerie van volksgezondheid bellen of zo
Extrapolatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Hoe weten jullie trouwens dat hij een klein pikkie heeft?
Dat hebben we op dag 2 gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Voldoende bewijs ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Zal wel stom klinken maar ik waag het er toch op, em mens wil altijd wat leren niet waar , maar wat betekend dat?quote:
gisteren een appeltje van oranje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij een fruitdag vandaag ofzo. Ik herken je steeds niet met je avatars. Ik mis je ouwe.
hij blijft hilarisch, deze capquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voldoende bewijs ?
[afbeelding]
Onvoldoende bewijs om tot de conclusie te komen dat hij überhaupt een pikkie heeft!quote:
volgens mij komt het door al dat vet, dat zijn pikkie zo klein lijkt, ben blij dat ik niets zit te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voldoende bewijs ?
[afbeelding]
Ja in slappe stand, geloof me er zijn mannen die hem groter hebben maar in erectie niet veel groter worden en mannen die kleineren hebben maar in erectie groter worden, wat een onderwerp trouwens, tis goed voor mij dat dit per 4 mei stopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voldoende bewijs ?
[afbeelding]
Op die van mij is toch wel een pikkie te zien ???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Onvoldoende bewijs om tot de conclusie te komen dat hij überhaupt een pikkie heeft!![]()
Kan ook een derde balletje zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Op die van mij is toch wel een pikkie te zien ???![]()
Het woord is hier niet van toepassing.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef maril het volgende:
[..]
Zal wel stom klinken maar ik waag het er toch op, em mens wil altijd wat leren niet waar , maar wat betekend dat?
OK, deze beter ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Onvoldoende bewijs om tot de conclusie te komen dat hij überhaupt een pikkie heeft!![]()
Is het niet een soort Braziliaans streepje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, deze beter ?
[afbeelding]
off topic dat welquote:
De telefoontjes van Motherfucking Kutgezicht naar de redactie zijn het leukste. O ja, en ook filmpjes van vliegen die daarop gaan zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Jemig, dat is toch ERRUG
Dat ik het het hoogtepunt van de dag vind dat we nog eens caps van Jaaps pikkie bekijken....
gisteren ook maar 5 minuten lol gehad (telefoontje van Brian)
*zucht*
Ze bewaren al het spectakel voor na 4 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Jemig, dat is toch ERRUG
Dat ik het het hoogtepunt van de dag vind dat we nog eens caps van Jaaps pikkie bekijken....
gisteren ook maar 5 minuten lol gehad (telefoontje van Brian)
*zucht*
Als je dan eens gewoon naakt bij Demins in bed kroop! Dan hoef je je niet te vervelen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
Kan Jaap Natasja niet even gaan zieken ofzo? Of naakt bij Amanda in bed kruipen.
Ik verveel me![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dan eens gewoon naakt bij Demins in bed kroop! Dan hoef je je niet te vervelen...
Kom je ook zo?![]()
Hoe kun jij dat plasmascherm zien als ik het op geen van de 4 streams zie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda klaagt weer dat ze vandaag 'de pil' niet gehad heeft, ze wil echt niet ongesteld worden. Kennelijk houden ze achter een beetje toezicht dat ze haar pil slikt.
Even later krijgt ze bericht op het plasmascherm en roept juichend "YES....."
OMG in Mei wordt het dus 25 graden in juni 30 graden enin Juli wordt het dus zo,n dikke 35 gradenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Het woord is hier niet van toepassing.
We hebben gewoon gezien dat ie iets van 5 cm heeft (maximaal) 2 dagen geleden of zo
Extrapolatie betekent : op basis van andere (rekenkundige) feiten beredeneren wat het antwoord is.
"als het in april 15 graden is, in mei 20 en in juni 25 graden, zal het in juli wel 30 graden worden" zoiets
Je hoorde toch wat ze tegen Natasia zei ....... En ze riep ook nog "Dank jullie wel voor het bericht".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat plasmascherm zien als ik het op geen van de 4 streams zie?
Kan je nagaan wat ons in december te wachten staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:06 schreef maril het volgende:
[..]
OMG in Mei wordt het dus 25 graden in juni 30 graden enin Juli wordt het dus zo,n dikke 35 graden![]()
Achteraf niet gaan zeuren he? ( "Ik wilde niet, ik zei nee" )quote:
Ik schreef zelfs op wat ze aan Natasia vroeg... Natasia antwoordde nee. Toen keek Amanda in haar kast, deed daar iets en riep 'YES'. Het leek mij dus dat ze haar pilstrip controleerde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hoorde toch wat ze tegen Natasia zei ....... En ze riep ook nog "Dank jullie wel voor het bericht".
Demins gaat me dronken voeren dus dan kan ik er echt niks meer aan doen! Allemaal zijn schuld, laten we dat alvast even zwart op wit zetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Achteraf niet gaan zeuren he? ( "Ik wilde niet, ik zei nee" )![]()
Goed zo meisjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Demins gaat me dronken voeren dus dan kan ik er echt niks meer aan doen! Allemaal zijn schuld, laten we dat alvast even zwart op wit zetten.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Demins gaat me dronken voeren dus dan kan ik er echt niks meer aan doen! Allemaal zijn schuld, laten we dat alvast even zwart op wit zetten.![]()
Ze vroeg Brian "Wanneer heb JIJ die gemaakt"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Ik geloof dat Brian en Amanda de foto's staan te bekijken die Jaap vandaag van (een naakte?) Amanda heeft genomen.
En toen zei Brian iets wat ik niet verstond, waarop ze vroeg 'waar was jij dan?'. Als het de foto's van Jaap zijn, hoop ik dat hij ze nog niet heeft gescandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze vroeg Brian "Wanneer heb JIJ die gemaakt"
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:13 schreef miesy het volgende:
brian is wel erg leuk met die hondjes..
das toch wel het enige positieve aan hem tot nu toe.
Ach wat, hij vindt alleen zichzelf maar erg leuk als hij met ze bezig is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:13 schreef miesy het volgende:
brian is wel erg leuk met die hondjes..
das toch wel het enige positieve aan hem tot nu toe.
Praten zonder microfoon is het hoofddoel uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:18 schreef Wopper1 het volgende:
Brian trekt Amanda de douche in... Duurde eigenlijk nog lang (4 dagen?)
misschien voelt ie een connectie omdat hij bepaalde eigenschappen met ze deelt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat, hij vindt alleen zichzelf maar erg leuk als hij met ze bezig is.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Positief en Brian gaan m.i. niet samen in één zin...
Positief getest op soa's?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Positief en Brian gaan m.i. niet samen in één zin...
Ze heeft dat ook niet van dr zwangerschappen maar gewoon van dat eeuwig jo-jo dieeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Wat een pens heeft Natasia toch......... vrouwen die ik ken hebben dat echt niet overgehouden aan 1 of 2 zwangerschappen.
Surgeons General warning: Suicide Killsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zoekt kennelijk muziek voor Brian "Suicide is painless"
Is thát so...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Surgeons General warning: Suicide Kills![]()
In de hoop dat Brian gaat kijken heeft Huub de tekst zelfs op z'n site gezet ........quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Surgeons General warning: Suicide Kills![]()
Duh...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je nou schelden omdat Mootie naar Demins gaat?
Van Suicide is Painless??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In de hoop dat Brian gaat kijken heeft Huub de tekst zelfs op z'n site gezet ........
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Bijna alle streamers..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Toen alle streamers naar bed waren, begonnen Jaap en Huub toch nog een gesprekje
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:44 schreef Disana het volgende:
[..]
ZwaaiHelaas wordt er nu weer muziek gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |