Geloof mij, geen 20 minutenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat lang ???? Ik heb geen idee hoelang een man erover doet als hij het alleen moet doen.![]()
Het zal wel komen door de sauna en de camera'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat lang ???? Ik heb geen idee hoelang een man erover doet als hij het alleen moet doen.![]()
Hij was er bijna! (gok ik)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Ik wil graag dat Mokum020 zegt dat de streams terug moeten op Jaap.
Ze luisteren ook naar mijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef petraa het volgende:
Ik wil graag dat Mokum020 zegt dat de streams terug moeten op Jaap.
Hij blijft stug dreggen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:39 schreef Wopper1 het volgende:
Inmiddels alweer 20 minuten verder.. Kan die 'm niet vinden soms?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:33 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Jaap zat even met zijn rechterhand in de emmer te poedelen![]()
En de (onzekere) blik in de camera zei eigenlijk steeds genoeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Ok. Het is waarschijnlijk zo dat Jaap zichzelf zit te rukken in de sauna. Een hand verdwijnt steeds onder de handdoek, terwijl hij zijn zwembroek al een poosje uit heeft.
Heb jij een fruitdag vandaag ofzo. Ik herken je steeds niet met je avatars. Ik mis je ouwe.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
[afbeelding]
die man is een gevaar voor de gezondheid.
als ik geen leven had zou ik Ministerie van volksgezondheid bellen of zo
Extrapolatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Hoe weten jullie trouwens dat hij een klein pikkie heeft?
Dat hebben we op dag 2 gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Voldoende bewijs ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:43 schreef maril het volgende:
Zal wel stom klinken maar ik waag het er toch op, em mens wil altijd wat leren niet waar , maar wat betekend dat?quote:
gisteren een appeltje van oranje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb jij een fruitdag vandaag ofzo. Ik herken je steeds niet met je avatars. Ik mis je ouwe.
hij blijft hilarisch, deze capquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voldoende bewijs ?
[afbeelding]
Onvoldoende bewijs om tot de conclusie te komen dat hij überhaupt een pikkie heeft!quote:
volgens mij komt het door al dat vet, dat zijn pikkie zo klein lijkt, ben blij dat ik niets zit te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voldoende bewijs ?
[afbeelding]
Ja in slappe stand, geloof me er zijn mannen die hem groter hebben maar in erectie niet veel groter worden en mannen die kleineren hebben maar in erectie groter worden, wat een onderwerp trouwens, tis goed voor mij dat dit per 4 mei stopt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voldoende bewijs ?
[afbeelding]
Op die van mij is toch wel een pikkie te zien ???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Onvoldoende bewijs om tot de conclusie te komen dat hij überhaupt een pikkie heeft!![]()
Kan ook een derde balletje zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Op die van mij is toch wel een pikkie te zien ???![]()
Het woord is hier niet van toepassing.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:46 schreef maril het volgende:
[..]
Zal wel stom klinken maar ik waag het er toch op, em mens wil altijd wat leren niet waar , maar wat betekend dat?
OK, deze beter ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:47 schreef demins het volgende:
[..]
Onvoldoende bewijs om tot de conclusie te komen dat hij überhaupt een pikkie heeft!![]()
Is het niet een soort Braziliaans streepje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, deze beter ?
[afbeelding]
off topic dat welquote:
De telefoontjes van Motherfucking Kutgezicht naar de redactie zijn het leukste. O ja, en ook filmpjes van vliegen die daarop gaan zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Jemig, dat is toch ERRUG
Dat ik het het hoogtepunt van de dag vind dat we nog eens caps van Jaaps pikkie bekijken....
gisteren ook maar 5 minuten lol gehad (telefoontje van Brian)
*zucht*
Ze bewaren al het spectakel voor na 4 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Jemig, dat is toch ERRUG
Dat ik het het hoogtepunt van de dag vind dat we nog eens caps van Jaaps pikkie bekijken....
gisteren ook maar 5 minuten lol gehad (telefoontje van Brian)
*zucht*
Als je dan eens gewoon naakt bij Demins in bed kroop! Dan hoef je je niet te vervelen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:56 schreef mootie het volgende:
Kan Jaap Natasja niet even gaan zieken ofzo? Of naakt bij Amanda in bed kruipen.
Ik verveel me![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef demins het volgende:
[..]
Als je dan eens gewoon naakt bij Demins in bed kroop! Dan hoef je je niet te vervelen...
Kom je ook zo?![]()
Hoe kun jij dat plasmascherm zien als ik het op geen van de 4 streams zie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda klaagt weer dat ze vandaag 'de pil' niet gehad heeft, ze wil echt niet ongesteld worden. Kennelijk houden ze achter een beetje toezicht dat ze haar pil slikt.
Even later krijgt ze bericht op het plasmascherm en roept juichend "YES....."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |