persoonlijk geschreven teksten?quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef Brici het volgende:
[..]
Foto's van de bewoners. En de teksten geen id die zijn voor familie van de bewoners
Amanda is wel een marionet ja. Maar als Brian naar aanleiding van die cola light over Eric begint, heeft Jaap volgens mij onmiddelijk door wat Brian aan het doen is.quote:Op maandag 30 april 2007 23:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Brian heeft heel wat marionetten... hij trekt gewoon aan de touwtjes... en hup ze doen wat hij zegt.(wel heel slim, maar ik hou niet van die manier van spelen)
naakte Jaap of pokeren?quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
idd! Pleur net de streams aan en wat zie ik? tadaaaaaaaaa!![]()
![]()
Jah persoonlijk geschrevenquote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
persoonlijk geschreven teksten?
Dat valt dan onder briefgeheim.
jaapquote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef avonne het volgende:
[..]
naakte Jaap of pokeren?
Is toch léúk !
Jaap heeft het wel door, maar hij blijft afhankelijk van Brian (of Huub). Hij kan namelijk niet snel genoeg denken en heeft zelf nooit orginele plannen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda is wel een marionet ja. Maar als Brian naar aanleiding van die cola light over Eric begint, heeft Jaap volgens mij onmiddelijk door wat Brian aan het doen is.
Blijf van Peet af, jaquote:
Hij probeert te bellen. Nicolaas had hem de tip gegeven 'bel naar achter en zeg dat je een ongelukje hebt gehad met de punten en vraag of ze nieuwe willen geven'.quote:Op maandag 30 april 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
voortdurend mute op stream 1 en 2.
Of de regie is weer aan het kloten, of Jaap wordt telkens geroepen.
Jaap heeft ook al een brief van Amanda op zijn site geplaatst.. ook zo belachelijk.quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Briefgeheim hebben ze contractueel gewaiverd toen ze in de gouden kooi kwamen, jammergenoeg.quote:Op maandag 30 april 2007 23:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Die sanksies slaan nergens op en die zogenaamde regels ook niet.quote:
En daar mogen we over 4 dagen voor gaan betalen.quote:Op maandag 30 april 2007 23:44 schreef avonne het volgende:
Na 7 maanden wordt ik nog steeds pissig om die mutes en streamlocks.
Niet goed voor mijn hart
*pauze*
Richting Talpa, ja.quote:Op maandag 30 april 2007 23:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Briefgeheim hebben ze contractueel gewaiverd toen ze in de gouden kooi kwamen, jammergenoeg.
Maar Eric never.quote:Op maandag 30 april 2007 23:47 schreef schatje het volgende:
Brian wil dus dat Huub een donderdag op de stoel komt. Gaat ie hem natuurlijk afschilderen als een aanrander.
Jaap, Amanda, Nicolaas en Natasia krijgt ie wel mee.
Als Huub weg is, is Eric de volgende.quote:
ze gaat jaap bespringen...quote:
Peet? mag ik niet aan je zitten???quote:
mmmm jij altijd, weet je tochquote:Op maandag 30 april 2007 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Peet? mag ik niet aan je zitten???![]()
ik momenteel wel.... hij heeft maar 1 echt backup en dat weten ze allebei (zowel Huub als Eric... ik heb ze er al meerdere keren over horen spreken)quote:
Ik ben het misschien wel met je eens, maar zulke speculaties zijn nutteloosquote:Op maandag 30 april 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Richting Talpa, ja.
Maar niet naar bewoners onderling toch?
Ik vind het onder persoonlijk bezit vallen
Ga lekker ja mand in mop, je bent duidelijk in de war. Als Versabommie aan je mag zitten , is er iets mis met je.quote:
Bommie is soort van Nicolaas hoor. Irritant van binnen, maar lekker van buiten.quote:Op maandag 30 april 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker ja mand in mop, je bent duidelijk in de war. Als Versabommie aan je mag zitten , is er iets mis met je.![]()
Ennieweeeezzzzzzzz, ik kruip ook tussen de vette lappen, tot morgen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |